Omerat? Ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:03 schreef Fatality het volgende:
Omerat, waardeloos spel. Ben een week bezig geweest om shoplifter te worden, eindelijk gepromoveerd, word ik in 5 minuten gekilled
Jammer dat ze daar nu mee komen ipv toen ik nog leefdequote:Omerta DeathMatch!
As you know, Omerta 2.2 will be relaunched on the 3rd of June.
To keep you from getting bored while you wait for that, Omerta is running the DeathMatch, starting today at 1pm CET
In DeathMatch ranking is super fast.
And when the DeathMatch ends on 3rd of June, the last people standing will win cool prizes!
Including:
Some nice goodies Omerta T-shirts, DVDs, computer games.
And some surprising things like vouchers for a free plane or car in 2.2!
DeathMatch should be fast, furious and fun and to join the game you need to click here http://www.barafranca.com
If you had (a) valid donate code(s), it is STILL valid for DeathMatch and will be displayed here:
Will you be King-of-the-castle in the Omerta DeathMatch tournament?
Die snap ik niet. Resets zijn toch fijn juist als je dood bent?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef Speedski het volgende:
Net een mailtje gehad:
[..]
Jammer dat ze daar nu mee komen ipv toen ik nog leefde![]()
True .. maar de irritatiegrens is bij mij gauw bereikt als je vaak dood gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:08 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Resets zijn toch fijn juist als je dood bent?
Sja als er dadelijk een échte reset komt ga je gegarandeerd niet dood de eerste weken hoor. Als je eenmaal hoog bent en een goede familie hebt zit je redelijk veilig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:13 schreef Speedski het volgende:
[..]
True .. maar de irritatiegrens is bij mij gauw bereikt als je vaak dood gaat
3x raden wie dr niet in een familie kwamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:15 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Sja als er dadelijk een échte reset komt ga je gegarandeerd niet dood de eerste weken hoor. Als je eenmaal hoog bent en een goede familie hebt zit je redelijk veilig.
Sja dan moet je beter je best doen en connecties hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
3x raden wie dr niet in een familie kwam![]()
Dat laatste schijnt handig te zijn jahquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:26 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Sja dan moet je beter je best doen en connecties hebben.![]()
Yashaaaaa wat is er gebeurd met Yashaaa?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalallavvaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalallaapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tvp dus
Blijven jullie 51 delen lang weg, komen jullie nu ineens opschonen..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:20 schreef Tain het volgende:
topic wat opgeschoond
Tainquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:20 schreef Tain het volgende:
topic wat opgeschoond
Allemaal jou schuld Fuxl !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:20 schreef Tain het volgende:
topic wat opgeschoond
Jaaa hoor....nog effequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:38 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Als DaFan nou gewoon een nieuw deel had geopend.. Maar nee..
Ik heb nog maar 9 posts te gaan op dit account, dus ik ga mezelf niet verdedigen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:41 schreef Buccola het volgende:
[..]
Jaaa hoor....nog effe![]()
Vriend van de Mods!![]()
Niet eens het NK ruckken?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:49 schreef the.big.ticket het volgende:
NK schoorsteenvegen
Incrowdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:10 schreef skive het volgende:
true true maar bij NK neucken heb je een partner nodig
als yasha Gabez niet ziet... dan is het lastig neucken tenzij hij natuurlijk vreemd neuckt
wat wil je ... er word alleen maar gelult over neucken rucken palen en pr0n in het kanaalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
NK zaalvoetbal..
wat denken jullie allemaal toch wel niet weer
stelletje perversisten
skijfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:27 schreef skive het volgende:
[..]
wat wil je ... er word alleen maar gelult over neucken rucken palen en pr0n in het kanaal
wij zijn zo gevormt door de maatschappij
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:56 schreef skive het volgende:
omdat ik in dat HOERE 020 moet werken vannacht :/
Forza stil... Forza PWNTquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:14 schreef skive het volgende:
\o/ en ja i do fall for lesbo's i am a fucking bum i do live in a trailer with my mom
you ain't no mother fucking MC i know everything you got to say against me :p
so is skivequote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef skive het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:45 schreef skive het volgende:
[..]
Forza stil... Forza = gePWNT
edit
Op dit moment zit ik in maar 27 kanalen hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:10 schreef Wendigo het volgende:
Wil die falende Jawi even snel een link naar dit topic posten in het oude topic ?
Of1 van die lievve mods adminddie nu wel langskomen
Btw teckna kom je ook tegen in de raartse kanalen[22:06] * Teckna (Teckna@Omerta) has left #Resurrection13
ehm nee ik ben vermoord door Silverhaze...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:34 schreef DaFan het volgende:
Er zijn weer reacties weggehaald ;/
En Skive was Silverhaze ?!![]()
Dat is wel voor te lachen
tis wel lekker offtopicquote:Op zaterdag 21 mei 2005 06:29 schreef Herpesman het volgende:
Mozilla beschermt je niet tegen Herpes!
Bij ons op de kermis hebben ze nooit Forza'squote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:35 schreef skive het volgende:
Jullie hielden een vrachtwagen aan, deze werd bestuurd door een vrolijke knaap. 'Kijk maar wat je te pakken kunt krijgen' zei hij met een brede lach.
Jullie liepen naar de achterkant van de truck, openden de deur en er sprong een boze, 2.5 meter grote, 1.5 meter brede Forza uit het laadruim.
Terwijl de vrachtwagen van jullie wegreed van jullie verminkte lichamen, kon jij nog net de naam van de plaatselijke kermis lezen.
Een Openings Post waarvan de links werken!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:55 schreef Wendigo het volgende:
wat is een clickable OP ?
Damn voel me opeens noobish hiero :/
Goedemorgen! dat was nog nachtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 04:55 schreef skive het volgende:
goeiemorgen teckna
ik zit in geen kanalen omdat ik geen administrator ben op mijn "werk" en ze hebben die klote poort dicht gepleurt :/
Ow is dat nieuw ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:08 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Een Openings Post waarvan de links werken!
Nee had ik gister allang gedaan gekkie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef DaFan het volgende:
OW wreed Tain heeft mijn OP in de OP gezet
Zijn mods toch nog ergens goed voor!! En natuurlijk posts van Skive verwijderen, want dat vind ik zo'n drol!!
Nee de OP die er aan het begin van het topic stond was txt-only. Dus zonder links.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:19 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Ow is dat nieuw ?
Lol die loonatick kom je ook al overal tegen :/
Is ie ook gewoon crew bij gangsternation
Als Tain hier weg zou blijven waren we al over de 200 posts ofzo!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:46 schreef iefow het volgende:
roel was je weer bezopen?
wat een gespam hier.. .en dat moet je je dus voorstellen dat waarschijnlijk 75% is weggehaald door een modverrie nijs
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:12 schreef DaFan het volgende:
Phear my l33t rankskills.
You have been promoted to Delivery Girl.
Ja knetterlame.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:18 schreef Roolio het volgende:
[..]!!1!!!11!!11!:d!1!:D1!!;!D!1;d!!!1!!eins!!1;DD!1! <- schijnt de nieuwste fok-hype te zijn
![]()
Jij gaat snel. Mên, vroeger deed ik daar 4x zo lang over ofzo..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:31 schreef DaFan het volgende:
You have been promoted to Picciotto.
Ik denk precies 4x zo langquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:33 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij gaat snel. Mên, vroeger deed ik daar 4x zo lang over ofzo..
Respekt!
Ze zijn nu aan het deathmatchen ofzo, de echte reset is over ca. 2 weken..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:54 schreef Floepsje het volgende:
is die hele hoerenzooi nou al gereset?
ik rang nu niet... en irc die word de heletijd gereset door me peer...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:50 schreef DaFan het volgende:
Nee
Skive je hebt een goed topic gemist!! Maar je krijgt geen linkje, je zoekt maar lekker zelf
Moet je maar niet zo veel ranken, en vaker op IRC rondhangen
hoooooooiii!quote:
[14:35]quote:Op zondag 22 mei 2005 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
komt X terug?
Daar zul je de SC goeroe hebben!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:54 schreef Dark_Killah het volgende:
Eujjjj.
mag ik ook weten waar het over gaatquote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef DaFan het volgende:
Hipkiller kan er geen klap van!
Su...dat jij nou 15 bent en niks anders te doen hebt als je uit school bent. Ik mag legaal bier drinken, dus daar maak ik dan ook graag veelvuldig gebruik van.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:32 schreef jorryt het volgende:
pff wie speelt er nou nog barafranca, dafan ga liever ranken je ligt achter (op Rose)
Dafan begint de week weer intelligent _0_quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef DaFan het volgende:
[..]
Su...dat jij nou 15 bent en niks anders te doen hebt als je uit school bent. Ik mag legaal bier drinken, dus daar maak ik dan ook graag veelvuldig gebruik van.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef Gabez het volgende:
Precies mijn mening Buccola, ik ga dan ook ultra relaxed het examen in (als ik moet herkansen ga ik op error)
Jeugd van tegenwoordig....quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar heel veel gedaan!!
geomerta-ed.. geROSE-ed.. geIRCt.. geMSNt geGABEZverveeld..
![]()
"ofzo"quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Gabez het volgende:
ik heb alleen scheikunde, vanochtend was frans ofzo
Peppie een scheppiequote:Op maandag 23 mei 2005 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuut Tuut![]()
boing boing![]()
peppie en kokkie..![]()
kokkie en peppie![]()
![]()
Vrijdag geen les/stage/college isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:12 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ik ben luie student. IK loop parttime stage. Maandag en vrijdag niet![]()
Goedemiddag Belastingdienst! Afdeling Vaffanculo! Met Bottaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Succes
Hehe Botta jouw afdeling = koekwaus.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:24 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Goedemiddag Belastingdienst! Afdeling Vaffanculo! Met Botta![]()
inderdaad, ik heb ook niks te doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef the.big.ticket het volgende:
He eindexamensletjes![]()
Blijf eens doorspammen![]()
Ik moet wel wat te doen hebben op stage![]()
Op me stage?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:38 schreef jorryt het volgende:
rozen? ga dan Rose-en XD
zieligquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
juh kijk maar naar de leeuwenkoning.. daar gaat de papa van simba dood omdat ie valt en daarna overlopen wordt door een stelletje gnoes![]()
Je kan al bijna je hele leven Nederlands en jij wou zeggen dat je er moeite mee had? Nederlands is verreweg het meest gepraktiseerde vak buiten school..quote:
Niet!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:09 schreef Roolio het volgende:
[..]
Je kan al bijna je hele leven Nederlands en jij wou zeggen dat je er moeite mee had? Nederlands is verreweg het meest gepraktiseerde vak buiten school..![]()
Belastingdienstquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Buccola het volgende:
[..]
waar loop jij stage btw ? (niks te doen, zoals gewoonlijk)
Ja heb je wat aan als het topic al bijna vol zit..quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:48 schreef AntiHero het volgende:
Tvp ^^
Hoi lieve teh-Rammiequote:Op donderdag 26 mei 2005 09:40 schreef teh-Rammie het volgende:
bloep, jullie hebben 20 minuten om iets liefs tegen me te zeggen want daarna zit ik op school![]()
=quote:Se mi guardo nello specchio
con il tempo che e' passato
sono solo un po' più ricco
più cattivo e più invecchiato.
E' l'amara confessione
di un cantante di successo
forse e' l'ultima occasione
che ho di essere me stesso
Quando ho smesso di studiare
per campare di illusioni
sono stato il dispiacere
di parenti e genitori
ero uno di quei figli
sognatori adolescenti
che non vogliono consigli
e rispondono fra i denti.
Vaffanculo Vaffanculo
ma la musica e' cattiva
e' una fossa di serpenti
e per uno che ci arriva
quanti sono i fallimenti
mi diceva quella gente
che s'intende di canzoni
hai la faccia da perdente
mi dispiace non funzioni.
Masini Vaffanculo.
Vaffanculo Vaffanculo.
Non importa se ho pianto e sofferto
questa vita fa tutto da se
nella musica ho solo scoperto
il bisogno d'amore che c'e'.
Chi lo sa che cosa e' vero
in un mondo di bugiardi
non si può cantare il nero
della rabbia coi miliardi
siamo tutti conformisti
travestiti da ribelli
siamo lupi da interviste
e i ragazzi sono agnelli
che ti scrivono il dolore
nelle lettere innocenti
e la loro religione
e' di credere ai cantanti
ma li trovi una mattina
con la foto sul giornale
in quell'ultima vetrina
con la voglia di gridare
al mondo Vaffanculo.
Vaffanculo Vaffanculo.
Mi dimetto da falso poeta
da profeta di questo Fan's club
io non voglio insegnarvi la vita
perché ognuno la impari da sé.
Me ne andrò nei rumore dei fischi
sarò io a liberarvi di me
di quel pazzo che grida nei dischi
il bisogno d'amore che c'e'
ora basta io sto male
non e' giusto Vaffanculo.
Nello specchio questa sera
ho scoperto un'altro volto
la mia anima e' più vera
della maschera che porto
finalmente te lo dico
con la mia disperazione
caro mio peggior nemico
travestito da santone
Vaffanculo Vaffanculo
Vaffanculo Vaffanculo.
Dat je het maar even weet!quote:Als ik me op meer in de spiegel met de oude tijd let dat overgegaan e ' slechts po ' rijkere slechtere is en. E de ' bittere bekentenis van singer van volgend e ' de laatste gelegenheid die ik van zelfde het zijn me heb wanneer ik aan studie heb opgehouden van illusies te leven is misschien het ongenoegen van verwanten en ouders geweest ik één van die zonen adolescentiedreamers was die raden en geen antwoord tussen de tanden willen. Vaffanculo Vaffanculo maar de slechte muziek e ' e ' een fossa van slangen en voor dat hoeveel ons aankomen is de mislukkingen zei dat mensen aan me dat s het betekenen van liederen u het verliezende gezicht van me dispiace niet functies hebt. Masini Vaffanculo. Vaffanculo Vaffanculo. Het voert niet in als ik de installatie van I geleden en geleden aan dit leven allen heb aan als in muziek ik slechts de behoefte aan liefde aan het licht heb gebracht die daar e '. Wie het dat waar kent welk e ' in een wereld van bugiardi niet kan worden gezongen is zwarte één van de woede met miljarden al conformistitravestiti van rebellious is lupi van gesprekken en de jongens zijn Agnelli die u de pijn in onschuldige brieven en hun godsdienst e ' schrijft om singers te geloven maar hij vindt een ochtend aan hen met de foto op de krant in dat laatste vertoningsvenster met het aan de wereld wil gillen Vaffanculo. Vaffanculo Vaffanculo. Ik los van valse dichter van prophet van deze club van Ventilator ' s die ik niet wil om het leven aan u onderwijzen omdat iedereen het van zich leert. Me zal ik wat in het lawaai van de sisklank gaan van I ik u van me van dat gek vrij zal zijn wie grida in schijven de behoefte aan liefde dat e ' genoeg uur ik slecht daar geen e ' enkel Vaffanculo ben. In de spiegel vanavond heb ik een ander gezicht mijn waardere geest e ' van het masker dat haven aan het licht gebracht u ik met mijn wanhoop geliefde travestito definitief vijandelijke mijnpeggior van santone Vaffanculo Vaffanculo Vaffanculo Vaffanculo zeg.
http://vaffanculo.therock.nl/quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:39 schreef Wendigo het volgende:
sex drugs en http://vaffanculo.rock.nl what else do you want ?
* Wendigo slaps gabez, i dont use scripts so i dont knowquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:20 schreef Gabez het volgende:
lol arutha fal0r
script (de ~ (m.), ~s)quote:
nepperTquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:45 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Toen zat ik alweer met een biertje op een terrasje![]()
quote:[04:26] <m0ri> maar grolsch: eerder deze dag, toen ik nog volledig nuchter was, was er een faler hier die grolsch lekker vond
Hehe het is dat je in bara ook zo spamt altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |