wat wil je ... er word alleen maar gelult over neucken rucken palen en pr0n in het kanaalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
NK zaalvoetbal..
wat denken jullie allemaal toch wel niet weer
stelletje perversisten
skijfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:27 schreef skive het volgende:
[..]
wat wil je ... er word alleen maar gelult over neucken rucken palen en pr0n in het kanaal
wij zijn zo gevormt door de maatschappij
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:56 schreef skive het volgende:
omdat ik in dat HOERE 020 moet werken vannacht :/
Forza stil... Forza PWNTquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:14 schreef skive het volgende:
\o/ en ja i do fall for lesbo's i am a fucking bum i do live in a trailer with my mom
you ain't no mother fucking MC i know everything you got to say against me :p
so is skivequote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef skive het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:45 schreef skive het volgende:
[..]
Forza stil... Forza = gePWNT
edit
Op dit moment zit ik in maar 27 kanalen hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:10 schreef Wendigo het volgende:
Wil die falende Jawi even snel een link naar dit topic posten in het oude topic ?
Of1 van die lievve mods adminddie nu wel langskomen
Btw teckna kom je ook tegen in de raartse kanalen[22:06] * Teckna (Teckna@Omerta) has left #Resurrection13
ehm nee ik ben vermoord door Silverhaze...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:34 schreef DaFan het volgende:
Er zijn weer reacties weggehaald ;/
En Skive was Silverhaze ?!![]()
Dat is wel voor te lachen
tis wel lekker offtopicquote:Op zaterdag 21 mei 2005 06:29 schreef Herpesman het volgende:
Mozilla beschermt je niet tegen Herpes!
Bij ons op de kermis hebben ze nooit Forza'squote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:35 schreef skive het volgende:
Jullie hielden een vrachtwagen aan, deze werd bestuurd door een vrolijke knaap. 'Kijk maar wat je te pakken kunt krijgen' zei hij met een brede lach.
Jullie liepen naar de achterkant van de truck, openden de deur en er sprong een boze, 2.5 meter grote, 1.5 meter brede Forza uit het laadruim.
Terwijl de vrachtwagen van jullie wegreed van jullie verminkte lichamen, kon jij nog net de naam van de plaatselijke kermis lezen.
Een Openings Post waarvan de links werken!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:55 schreef Wendigo het volgende:
wat is een clickable OP ?
Damn voel me opeens noobish hiero :/
Goedemorgen! dat was nog nachtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 04:55 schreef skive het volgende:
goeiemorgen teckna
ik zit in geen kanalen omdat ik geen administrator ben op mijn "werk" en ze hebben die klote poort dicht gepleurt :/
Ow is dat nieuw ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:08 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Een Openings Post waarvan de links werken!
Nee had ik gister allang gedaan gekkie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef DaFan het volgende:
OW wreed Tain heeft mijn OP in de OP gezet
Zijn mods toch nog ergens goed voor!! En natuurlijk posts van Skive verwijderen, want dat vind ik zo'n drol!!
Nee de OP die er aan het begin van het topic stond was txt-only. Dus zonder links.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:19 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Ow is dat nieuw ?
Lol die loonatick kom je ook al overal tegen :/
Is ie ook gewoon crew bij gangsternation
Als Tain hier weg zou blijven waren we al over de 200 posts ofzo!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:46 schreef iefow het volgende:
roel was je weer bezopen?
wat een gespam hier.. .en dat moet je je dus voorstellen dat waarschijnlijk 75% is weggehaald door een modverrie nijs
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:12 schreef DaFan het volgende:
Phear my l33t rankskills.
You have been promoted to Delivery Girl.
Ja knetterlame.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:18 schreef Roolio het volgende:
[..]!!1!!!11!!11!:d!1!:D1!!;!D!1;d!!!1!!eins!!1;DD!1! <- schijnt de nieuwste fok-hype te zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |