Jij gaat snel. Mên, vroeger deed ik daar 4x zo lang over ofzo..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:31 schreef DaFan het volgende:
You have been promoted to Picciotto.
Ik denk precies 4x zo langquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:33 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij gaat snel. Mên, vroeger deed ik daar 4x zo lang over ofzo..
Respekt!
Ze zijn nu aan het deathmatchen ofzo, de echte reset is over ca. 2 weken..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:54 schreef Floepsje het volgende:
is die hele hoerenzooi nou al gereset?
ik rang nu niet... en irc die word de heletijd gereset door me peer...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:50 schreef DaFan het volgende:
Nee
Skive je hebt een goed topic gemist!! Maar je krijgt geen linkje, je zoekt maar lekker zelf
Moet je maar niet zo veel ranken, en vaker op IRC rondhangen
hoooooooiii!quote:
[14:35]quote:Op zondag 22 mei 2005 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
komt X terug?
Daar zul je de SC goeroe hebben!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:54 schreef Dark_Killah het volgende:
Eujjjj.
mag ik ook weten waar het over gaatquote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef DaFan het volgende:
Hipkiller kan er geen klap van!
Su...dat jij nou 15 bent en niks anders te doen hebt als je uit school bent. Ik mag legaal bier drinken, dus daar maak ik dan ook graag veelvuldig gebruik van.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:32 schreef jorryt het volgende:
pff wie speelt er nou nog barafranca, dafan ga liever ranken je ligt achter (op Rose)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |