Hmmm, heb hem anders zo gevonden hoor:quote:[..]
die heeft die box niet.
als overmaken zonder fax kan zal ik dit nog eens bekijken, maar ik meende het anders te lezen
thx voor alle hulp. heb hem inmiddels zelf voor mijn zusje besteld dmv overboeking. ben benieuwd hoe lang het zal duren. ik hoef iig geen fax te sturen zo lijkt hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hmmm, heb hem anders zo gevonden hoor:
http://www1.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=17887
Die goedkope bedoel je neem ik aan.
Deze link geeft je voor iedere dvd 2 euro korting:
http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837
Als het goed is zit die al bij die eerst link maar voor de zekerheid vermeld ik dit erbij.
Edit: vergeet die 2 euro kortingslink pak de eerste link want die 2 euro korting laat je om één of andere reden 1 euro meer betalen dan de gewone manier.![]()
quote:Ik weet niet of dit een fout is of niet, maar..
Classic Martial Arts 50 Moviepack voor $ 3,90 CAD!
Dat is met 12% Fidelity-korting ¤ 2,28 voor een pack met 12 dvd's.
En nee, de overige 50 Moviepacks zijn allemaal normaal geprijsd.
Besteld !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:05 schreef Durbin het volgende:
Dan hier nog maar een keer voor de achterblijvers.![]()
[..]
Besteld! Verwacht een hoop foute films te zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:05 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hehehe.. Blijkbaar is het DVDSoon het aantal bestellingen van deze titel ook niet ontgaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:05 schreef Durbin het volgende:
[..]
en weer terug op $3.90.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hehehe.. Blijkbaar is het DVDSoon het aantal bestellingen van deze titel ook niet ontgaan.
Inmiddels staat ie weer op $ 37.18 CAD.
Gotta love it.![]()
Hmm.. misschien een geval van cache ? Want hij staat hier echt op $ 37.18.quote:
Owh, das een domper...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
wat ik zo op amazon lees is dat dat alleen kan bij de marktplaats van hun.
Deel 1 staat al een paar dagen op niet leverbaar. Tenminste, de versie die lijkt op de deel 2 die ook een tientje is. Een andere versie van deel 1 staat er wel voor 18 euro. Weet iemand wat het verschil tussen die twee versies is? De voorkanten zijn iig hetzelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:08 schreef Bayswater het volgende:
Na Kill Bill 2 nu ook Kill Bill 1 voor 9,99 bij FRS en allebei in de 3 voor 25.
Voor de liefhebbers van ijzersterke jeugdseries uit de jaren 70 : Q & Q zit in de 2 voor 25(samen met de S.E. van der Untergang ofzo)
In dat geval is het wellicht de "gewone" versie" zonder kartonnen hoes.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:11 schreef Bayswater het volgende:
Naar mijn weten bestaat er geen 1 disc versie voor de nederlandse markt, hij is weer leverbaar btw.
Net even in de FRS geweest, die RVS zit idd in een kartonnen hoesje.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
In dat geval is het wellicht de "gewone" versie" zonder kartonnen hoes.
quote "Also available as a limited edition with a nice cardboard sleeve" op dvdcompare.net.
Duidelijk weer eens tijd om flink wat mooi spul te bestellen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:03 schreef Hare het volgende:
Bij dvdsoon hebben ze de prijzen verlaagd voor de criterion titels.
De Criterions uit de goedkope prijsklasse zijn nu 15 euro, de criterions uit de duurdere prijsklasse zijn nu zo ongeveer 18 euro.
Zit nog te twijfelen. Kagemusha en Port of Shadows zou ik nog wel willen hebben, maar goed, kost toch weer money he...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:56 schreef fractalis het volgende:
[..]
Duidelijk weer eens tijd om flink wat mooi spul te bestellen...![]()
Ja ik heb Star Wars besteltquote:
Replyen op jezelf, altijd leuk...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:02 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Deel 1 staat al een paar dagen op niet leverbaar. Tenminste, de versie die lijkt op de deel 2 die ook een tientje is. Een andere versie van deel 1 staat er wel voor 18 euro. Weet iemand wat het verschil tussen die twee versies is? De voorkanten zijn iig hetzelfde.
quote:
Ik wel, en wil deze ook wel. Ik zou er natuurlijk 2 kunnen bestellen en daarna eentje doorsturenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik weet niet of deze al eens eerder is gepost maar met 65% korting mag hij wel even vermeld worden.
Kun je bij Amazon.co.uk eigenlijk zonder CC betalen of is die overschijvingen alleen voor GB? Want deze box wil ik graag hebben voor deze mooie prijs maar heb dus geen CC![]()
Ik had de eennalaatste. En deel 1 is ook op frs.nl niet meer te krijgen. Maar goed, er zijn nog genoeg winkels over...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:12 schreef California het volgende:
[..].
Maar uitverkocht, dan bestel je toch gewoon online?
ik heb ook maar ff misbruik gemaakt van de actie en t volgende besteld:quote:
ja preciesquote:Op zondag 22 mei 2005 13:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik heb ook maar ff misbruik gemaakt van de actie en t volgende besteld:
Band of Brothers Tin
Trois Coleurs Trilogie
La Meglio Gioventu
OldBoy 3 disc
Leuk zo`n actie, alleen niet goed voor m`n bankrekening![]()
![]()
Mogen ze best vaker doen
Academy Award winner 2000!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef sampoo het volgende:
Andrzej Wajda Retrospective staat bij soon voor 13,81 EUR te koop (voor de eventuele korting). Het is een set met 6 van zijn films uitgegeven door "Vanguard'.
Inhoud: losse keepcases met minder irritante voorkant alhoewel ook met de uitroeptekens.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef California het volgende:
[..]
Academy Award winner 2000!
Lifetime Achievement!
Mooie cover.
In tegenstelling tot de R2 ook nog eens met DTS.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef sampoo het volgende:
Dinosaur 2-discs voor 6,25 EUR (ex korting) leek mij ook aardig.
die van mij ookquote:Op maandag 23 mei 2005 15:54 schreef Sai het volgende:
Wajda box ook besteld..
Mijn to-see stapel begint nu wel echt zorgwekkende vormen aan te nemen..
En nu weer met 40% in prijs omhoog gegaanquote:
"Get'em will there hot" is het devies. Lord of the Rings giftsets is ook naar 60 euro gegaan en de Criterions zijn ook een stuk duurder.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:51 schreef Hare het volgende:
[..]
En nu weer met 40% in prijs omhoog gegaan![]()
Echt niet normaal hoor. Die prijsverhogingen daar.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
"Get'em will there hot" is het devies. Lord of the Rings giftsets is ook naar 60 euro gegaan en de Criterions zijn ook een stuk duurder.![]()
Die Wajda boxset is van $21.93 naar $78.94 gegaan!![]()
Ik dènk dat ze een soort quasi-automatisch systeem hebben dat de prijs van een product automatisch naar beneden/omhoog tieft als er weinig/veel van wordt verkocht. Denk ik. Of de mensen die de prijzen bepalen zijn gewoon een stelletje randdebielen/mensen met heel veel humor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor. Die prijsverhogingen daar.
Waarom zou dat in godsnaam zo zijn?
Maar zoveel kan dat dan toch nooit verschillen. Ok een eurotje hier of daar. Maar gewoon ineens 3x zo duur worden...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik dènk dat ze een soort quasi-automatisch systeem hebben dat de prijs van een product automatisch naar beneden/omhoog tieft als er weinig/veel van wordt verkocht. Denk ik.
Dat lijkt me een meer plausibele uitlegquote:Of de mensen die de prijzen bepalen zijn gewoon een stelletje randdebielen/mensen met heel veel humor..
En bij Appie Heijn 9 euro 99 (met 500 airmiles) de 2-disc versie van Simon.quote:
2 voor fidelity-members.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:40 schreef Hare het volgende:
In de trand van: Als het 3 Canadese dollarcent kost kopen we het sowieso maar
En weer te koop voor 22 CAD.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:40 schreef Hare het volgende:
In de trand van: Als het 3 Canadese dollarcent kost kopen we het sowieso maar
klopt inderdaad, en ook een betrouwbare site.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
DVDZone2 heeft hem wel met nederlandse ondertiteling. De hoes is wel EN/FR en kost 14,99 ex verzending. Deze heeft geen extra's en dit is niet de uncut versie
Gelukkig want?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Hare het volgende:
[..]
En weer te koop voor 22 CAD.
Gelukkig heb ik er net nog ff 2 in mijn mandje gedonderd
Gelukkig want voor 3 eurocent 2 dvds krijgen is altijd leuk meegenomen. En die ga ik dus mooi lekker weggeven, lijk ik weer zo'n lieve jongenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:35 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Gelukkig want?
Ik zie je voordeel hier niet zo. Twee doosjes?
Wat is er mis met een docu over Martin Luther King Jr. ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Zal nooit in mijn collectie belanden deze titel![]()
Niks, helemaal niks. Misschien ga ik hem nog wel kijken ook, maar daarna doe ik hem dan weg.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef Durbin het volgende:
[..]
Wat is er mis met een docu over Martin Luther King Jr. ?
Idd, docu's.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Niks, helemaal niks. Misschien ga ik hem nog wel kijken ook, maar daarna doe ik hem dan weg.
Wat moet ik met een docu in mijn collectie?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef Sai het volgende:
[..]
Idd, docu's.. Nuit et Bruillard bijvoorbeeld.
. Of de Up-serie. Of Hoop Dreams.
!
En Sword of Doomquote:Op zondag 29 mei 2005 15:04 schreef Sai het volgende:
Volgens mij is het al een tamelijk oude sale, maar is heel wat okays te vinden:
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&R=R2&id=1133&pa=rbgn&linkBack=Bargains
'World Cinema sale'. Met onder andere Wong Kar-Wai Artificial Eye uitgaves voor 8 pond..
Op Blahdvd.com zijn er een aantal voor een gunstigere prijs te vinden.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:04 schreef Sai het volgende:
Volgens mij is het al een tamelijk oude sale, maar is heel wat okays te vinden:
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&R=R2&id=1133&pa=rbgn&linkBack=Bargains
'World Cinema sale'. Met onder andere Wong Kar-Wai Artificial Eye uitgaves voor 8 pond..
Ik zie nergens iets over subtitles, zitten die er uberhaupt op? Niet voor mij, maar mijn oma vindt die filmpjes te gek en die volgt het dan niet echt.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef sampoo het volgende:
Te koop voor zo'n 113 euro (incl. bezorgkosten) bij amazon.co.uk. Dikke aanrader. Ik heb er zelf iets meer voor moeten betalen destijds maar het is mij absoluut bevallen.![]()
en A Tale Of Two sisters ookquote:Op zondag 29 mei 2005 15:46 schreef California het volgende:
[..]
En Sword of Doom.
Maar Chungking Express ziet er toch wel verleidelijk uit. En À Bout de Souffle ook.
De set kent Engelse ondertitels. Ik zou zelf niet anders willen maar wellicht dat je oma toch liever Nederlandse ondertitels. Dan moet je uit gaan kijken naar de Universal uitgaven die in NL zijn uitgebracht (Features, Talkies, Silents sets).quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef Spidey_ het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets over subtitles, zitten die er uberhaupt op? Niet voor mij, maar mijn oma vindt die filmpjes te gek en die volgt het dan niet echt.
Dank! Ik zal inderdaad eens kijken naar de Nederlandse uitgaves dan.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef sampoo het volgende:
De set kent Engelse ondertitels. Ik zou zelf niet anders willen maar wellicht dat je oma toch liever Nederlandse ondertitels. Dan moet je uit gaan kijken naar de Universal uitgaven die in NL zijn uitgebracht (Features, Talkies, Silents sets).
Hoeveel kosten ze?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:49 schreef California het volgende:
Kopen?
Ze liggen eruit nu, morgen hebben ze een nieuwe site. Benieuwd of de FRS waardebon dan nog bestaat, die heeft heel wat geld bespaard afgelopen jaar.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:03 schreef California het volgende:
Ik heb er ook nog maar 2. Zal eens wat aanvragen weer.
Interessant, Blow-Up wil ik graag hebben en zeker voor die prijsquote:Op maandag 30 mei 2005 19:20 schreef California het volgende:
Nou. 3 voor 20 (aabieding) - 5 (prijsjerijk) = 5.
En tussen alle bagger in de 3 voor 20 zit nog wel wat leuks. Basic Instinct, Ken Park, The Game, Love Actually, Blow-Up.
Ik heb me vorige week weer aangemeld, ben benieuwd wanneer ik de bonnen krijg..quote:Op maandag 30 mei 2005 20:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ze liggen eruit nu, morgen hebben ze een nieuwe site. Benieuwd of de FRS waardebon dan nog bestaat, die heeft heel wat geld bespaard afgelopen jaar.
seizoen 1 besteld. afgerekend in euro`s, scheelde me ¤ 0,08quote:Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Futurama Boxsets zijn 14,99 pond p.s. bij BlahDVD.com
Prachtige aanbieding, ga het gelijk halen! Oh waar?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:48 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik had zon box gekocht met 10 films op 5 dvd's voor 8 eurie. Zitten serieus nog leuke films tussen ook
FRS waardebonnen staan gewoon weer op de site vermeld.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ze liggen eruit nu, morgen hebben ze een nieuwe site. Benieuwd of de FRS waardebon dan nog bestaat, die heeft heel wat geld bespaard afgelopen jaar.
En besteld!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
De engelse Friendsbox is weer goedkoop te krijgen op Amazon
[afbeelding]
Nu voor 130 pond
Ja maar is dat niet meestal met zulke fims die nog moeten uitkomen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef Sokolsky het volgende:
Maar die edities zijn natuurlijk wel érg duur. 25,- voor een gewone editie, laat me niet lachen.
Normale prijs bij dat soort nieuwe films is bij FRS ¤ 17,99.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar is dat niet meestal met zulke fims die nog moeten uitkomen?
mja kruidvat enzo heeft hetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:49 schreef Shogo het volgende:
[..]
Prachtige aanbieding, ga het gelijk halen! Oh waar?![]()
Inderdaad, en dat zijn dan vaak ook nog de betere films. Veel nieuwe films zitten gelijk of snel in de 3 voor 33. Ocean's twelve 1 discversie voor 24,99 met 12 euro korting is zo'n marketingstrategie waar wij fokkers niet intrappenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:05 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Normale prijs bij dat soort nieuwe films is bij FRS ¤ 17,99.
Alle dubbele kortingen worden gecancelled tegenwoordig maar ik snap niet waarom cd-wow het niet gewoon in het systeem verwerkt zodat het niet mogelijk is om op die manier te bestellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed, mijn order met linkje+voucher is zojuist gecanceld. Da's voor 't eerst in m'n leven dat cd-wow iets cancelt bij mij![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef spacemangraig het volgende:
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar bij de Mediamarkt Rotterdam Centrum, liggen een heel aantal Hitchcock films voor 5,99 (o.a. the Birds, Vertigo, Rear Window, Shadow of a Doubt, Topaz, Torn Curtain, Rope).
Het gaat om deze serie: [afbeelding]
Nee over het algemeen zijn mediamarkt aanbiedingen niet landelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef Eippie het volgende:
Is het niet landelijk dan??
Oftewel dit linkje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef Shogo het volgende:
Ronin S.E. 8,99 in digipack met nederlandse ondertiteling bij cdwow
Gebruik de link hieronder en hij wordt 6,99... Veel plezier.
http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837
En dan denk je dat je alle komende vragen hebt beantwoord in één post...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
In wat voor taal is de inlay van Ronin? Gewoon engels toch?
Hehe, mn vriendin pakte er daar een paar van, begon een of andere vent hele verhalen over Hitchcock te vertellen en over gare obscure westerns, hij bleef maar doorgaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef spacemangraig het volgende:
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar bij de Mediamarkt Rotterdam Centrum, liggen een heel aantal Hitchcock films voor 5,99 (o.a. the Birds, Vertigo, Rear Window, Shadow of a Doubt, Topaz, Torn Curtain, Rope).
Het gaat om deze serie: [afbeelding]
besteld voor ¤ 5,99quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef sampoo het volgende:
[..]
Oftewel dit linkje.
http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=14514&subcat=region2&affid=14837
Oh ja en bedankt.![]()
nee is gecancelled door cdwow zag ik netquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is de jouwe al verzonden? Mijne wel...![]()
en weer opnieuw besteld, nu voor 1 euro meerquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee is gecancelled door cdwow zag ik net![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf 6,99 denk ik want:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:49 schreef Chielus het volgende:
Videoland heeft een aantal leuke films in actie voor 6,99¤
Oa. Magnolia
Papillion
Dances With wolves
The Pianist
alle 3 de Godfathers
Een Excorsist box met deel 1 t.m. 3
The Bourne Supremacy
Morgen even langs gaan.
shit, je hebt gelijk, verkeerd gelezen, dan zal het wel l meevallen, nix speciaalsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:33 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Vanaf 6,99 denk ik want:
Op hun site staat The Bourne Supremacy voor ¤ 9,99 en Godfather 1,2,3 voor ¤ 11,99
http://www.videoland.nl/?m=superactie&acid=57543DF4-BBC6-410F-99A900E27EC8A4F6
en wel verzonden dit keerquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en weer opnieuw besteld, nu voor 1 euro meer
Zit er een boudisque in nijmegen? Waar dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:29 schreef Mikkie het volgende:
Een collega van met heeft gisteren bij Boudisque Nijmegen Battle Royale meegenomen voor 5 euro. Da's niet duur, daar moet ik van de week ook ff langs
Ja, net. Stikke Hezelstraat 2.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:21 schreef FremantleDockers het volgende:
Zit er een boudisque in nijmegen? Waar dan?
Zitten er hoeren in Nijmegen?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's dus als je vanaf de Grote Markt dat straatje naar beneden loopt (bij de Hema, richting het Joris Ivensplein (van de hoeren)) heel snel aan de rechterkant
Tuurlijk weet ik dat niet, ben geen hoerenloperquote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij het Joris Ivensplein dus
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet weet hè?.
Woon hier nu een half jaar en ken nog geen enkele straatnaamquote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog, van de stad waar je woont moet je dat toch weten..
Ik kom er verder ook nooit hoor, maar ik weet wel waar het ligt. M'n oude middelbare school lag er niet ver vandaan
. Het is als je over de Nassausingel rechtdoor rijdt, die weg naar beneden. Dan kom je op een splitsing, kun je rechts richting Parkweg/Lange Hezelstraat, en links onder de spoorbrug door. Recht voor je ligt een plein, juist ja, het Joris Ivensplein. Dáár moet je dus zijn op eenzame avonden
Ik heb een 'normale' JVC regio 2 speler, zou hij dit wel af kunnen spelen?quote:Please ensure that your DVD player is able to play discs designed for Region 10 (UK & Europe/Japan) & (Australia/Latin America)
Haha, morgen eens kijken of dat ook hier in Eindhoven is, dan maar eens The Muppet Show kopen, is altijd leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:35 schreef detulp050 het volgende:
Vandaag bij de ToysRus in Groningen:
Kane Live in Rotterdam () 4 euro
BeeGees - Live by request 4 euro
De beste afleveringen van The Muppet Show (deel 2, 3 discs) 4 euro
Tips?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef Sai het volgende:
20% korting bij deepdiscountdvd.com (met code: SUPERSALE )..
Snobistisch verantwoorde dingen! Ik wacht nog even tot ik bevestigd krijg dat ze douane-vriendelijk zijn, maar dan bestel ik The Discreet Charm of the Bourgoisie, Burden of Dreams, Treasures from the American Film Archives en de Stage and Spectacle Set. Vrijwel alles is er nu (erg) goedkoop.quote:
Maar jij nog wel bedankt om me erop merkzaam te maken dat ie er zat! Leuke winkel, leuke aanbiedingen. En eindelijk een fatsoenlijk aanbod ipv die verfoeide frs.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut. Van de week geen tijd gehad, en morgen moet ik om 9.30 werken, terwijl Boudisque pas om 10 uur open gaat
Hm, mijn wekker maar ff om vijf voor tien zetten, dan ben ik om tien uur wel bij Boudisquequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut. Van de week geen tijd gehad, en morgen moet ik om 9.30 werken, terwijl Boudisque pas om 10 uur open gaat
Als je zo vriendelijk zou willen zijn die eventuele bevestiging met ons te delen....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot ik bevestigd krijg dat ze douane-vriendelijk zijn
Yess, thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:38 schreef FremantleDockers het volgende:
In reactie op Hare, die zich afvroeg wat er speciaal was aan Sideways R3, Limited Edition, da's niet gewoon een sleeve eromheen, maar een mini-digipack in een sleeve! Of hoe noem je dat, zo'n ding zoals ze ook in de godfather- of indy-box zitten. Hij's dunner dan een keep, en ziet er best goed uit, licht relief aan de voorkant, en als je hem uit de sleeve schuift helemaal groen met linksboven het filmlogo en linksonder de ongevallen fles.
Staat niks over op de hoes, daar vermelden ze alleen de engelse 5.1 track. Als ik morgen tijd heb schuift ik hem wel even in de spelert.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Yess, thanks!
Dat wordt bestellen
Heeft ie trouwens idd echt geen commentaar?
Danke bittequote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:07 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Staat niks over op de hoes, daar vermelden ze alleen de engelse 5.1 track. Als ik morgen tijd heb schuift ik hem wel even in de spelert.
Maar moet je dan 7 nieuwe accounts maken bij bol.com of kan je ze blijven gebruiken op 1 account?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:17 schreef mineo39-76 het volgende:
Hebbeb jullie www.favours.nl al uitgeprobeerd? Krijg je een € 5,00 kortingsbon voor Bol.com
Ik heb er al 7...![]()
Nope! Je hebt maar 1 Bol account nodig! (Ik heb al 5 van de 7 DVD's binnen)quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:09 schreef Shogo het volgende:
Maar moet je dan 7 nieuwe accounts maken bij bol.com of kan je ze blijven gebruiken op 1 account?
Dat is het betere werk!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:05 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Nope! Je hebt maar 1 Bol account nodig! (Ik heb al 5 van de 7 DVD's binnen)![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:05 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Nope! Je hebt maar 1 Bol account nodig! (Ik heb al 5 van de 7 DVD's binnen)![]()
Maar je kan toch maar 1 coupon per bestelling gebruiken? Dan scheelt het nog niet echt bijster veel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:05 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Ach je moet net een paar goedkope titels op het oog hebben dan scheelt het redelijk. Zo wil ik graag North By Northwest, kost 10,99 met 5 euro eraf 5,99 plus verzendkosten = 7,94.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:27 schreef Butra het volgende:
[..]
Maar je kan toch maar 1 coupon per bestelling gebruiken? Dan scheelt het nog niet echt bijster veel.![]()
Direkt!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is het betere werk!![]()
Wanneer komt dat mailtje??
Jij begrijpt het! € 5,00 is € 5,00 !!!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:32 schreef Shogo het volgende:
Ach je moet net een paar goedkope titels op het oog hebben dan scheelt het redelijk. Zo wil ik graag North By Northwest, kost 10,99 met 5 euro eraf 5,99 plus verzendkosten = 7,94.![]()
Hoerige site heb ik me net laten vertellen, eeuwige levertijden + aanzienlijke pakkans....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot ik bevestigd krijg dat ze douane-vriendelijk zijn, maar dan bestel ik The Discreet Charm of the Bourgoisie, Burden of Dreams, Treasures from the American Film Archives en de Stage and Spectacle Set. Vrijwel alles is er nu (erg) goedkoop.
Net effe gekeken: deleted scenes, behind-the-scenes featurette (allebei zoals alle versies), allerhande aziatische ondertitels en een trailertje voor Kingdom of Heaven, maar dus echt geen audiocommentaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Yess, thanks!
Dat wordt bestellen
Heeft ie trouwens idd echt geen commentaar?
ik probeerde het ook, maar dan staat er bij mij:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:05 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Fake adres en ander emailadres gebruikenquote:Op maandag 20 juni 2005 00:02 schreef --Globe-- het volgende:
ik probeerde het ook, maar dan staat er bij mij:
Je hebt al gereageerd.
Deelnemen aan de Special Deal van de maand is éénmalig.
of is die code meerdere malen bruikbaar?![]()
Volgens mij heb je het idee van dit topic niet helemaal begrepen...quote:
Ook:quote:Op maandag 20 juni 2005 09:17 schreef el_hombre het volgende:
Bij Van Leest hebben ze nu een 3 dvd`s of cd`s voor 15 euro actie
Je zal waarschijnlijk denken dat het allemaal crap is maar dat valt nog best mee.
Zo zijn er:
The Virgin Suicides.
Scanners
Suspiria.
Een paar oude horrorfilms uit de classic horror collectie
Clerks
City of lost childeren
Cinema Paradiso
The Neverending story
Donnie Brasco
En nog veel meer
Zelf even zoeken is natuurlijk ook een vak...quote:Op maandag 20 juni 2005 09:12 schreef Zartos het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het idee van dit topic niet helemaal begrepen...
WAARRR!?
zo staat ie wel op de site jaquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:43 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zelf even zoeken is natuurlijk ook een vak...
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's onzin natuurlijk. Als je een aanbieding geeft moet je wel ff laten weten waar ie vandaan komt. Beetje onzin om het te melden zodat iedereen die het leest die 100 dvd-verkoop-sites kan gaan afzoeken naar een aanbieding.
Het hoort er natuurlijk bij vermeld te worden, helemaal mee eens. Maar je kan natuurlijk zelf ook een paar bekende sites afzoeken. Tegenwoordig hebben ze allemaal een makkelijk zoek knopje dus je tikt spiderman en voila en anders is er ook nog wel zoiets als www.elcheapo.nl .quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's onzin natuurlijk. Als je een aanbieding geeft moet je wel ff laten weten waar ie vandaan komt. Beetje onzin om het te melden zodat iedereen die het leest die 100 dvd-verkoop-sites kan gaan afzoeken naar een aanbieding.
Fijn zo, aanbiedingen graag!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Het had net zo goed een engelse/franse/duitse/amerikaanse/canadese/japanse/koreaanse/hongkongse site kunnen zijn. Die zitten niet in elcheapo.
Die bon die je bij Flavours krijgt is 5 Euro... Dus die kun je gewoon gebruiken bij Bol!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef --Globe-- het volgende:
Die bon van bol.com die je bij flavours kon krijgen mag je zeker niet gebruiken voor een bedrag van 9,99??
of geldt dit wel als 10 euro..
Weet ik niet, mijn bestellingen waren toevallig allemaal boven de 10 Euro...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:37 schreef --Globe-- het volgende:
maar dit was toch voor een minimale besteding van 10 euro? gaan ze dan kinderachtig doen bij het bedrag van 9,99?
geluktquote:Op maandag 20 juni 2005 17:55 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn bestellingen waren toevallig allemaal boven de 10 Euro...
Gewoon uitproberen!
Ik wilde een cd van 7,99 bestellen maar moest wat bijbestellen als ik die kortingsbon wilde gebruiken, dus denk een minimumbedrag van 10 euro ja..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:19 schreef --Globe-- het volgende:
O naja ik dacht dat ik het ergens gelezen had..
Als ze nu eens godverdomme niet zo veranderlijk zouden zijn als het weer!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:07 schreef Eippie het volgende:
Fidelity iCard bij soon is nog maar 30 dollar.
als ze nu weer eens een beejte redelijke verschepingstijden gaan hanteren .......
Ah, ik zag in Groningen alleen Trainspotting staan, Ronin heb ik volgens mij niet gezien (anders had ik die ook zeker gekocht).quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:55 schreef RijstNatie het volgende:
Trainspotting 2disc The definitive uncut filmakers version
Ronin 2disc S.E.
Sipderman 2 2disc L.E.
Alle 3 in mooie slipcase voor de prijs van 25euro's bij Bravo, Freerecord outlet store, R'dam
The incredbles 2disc was daar ook maar 9,99
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Bayswater het volgende:
Mystic River, Matchstick Men en a Beutiful Mind in de 3 voor 15 bij FRS (zowel internet als winkel).
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Als ze nu eens godverdomme niet zo veranderlijk zouden zijn als het weer!![]()
![]()
wazige site idd, kan er weinig van makenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:49 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Ik hoor al een paar dagen reclames op de radio over DVD-aanbiedingen op www.warnerbros.nl
Kan er alleen geen vinden op die site; als ik een keuze maak krijg ik alleen een afbeelding en niks over prijzen/bestellingen...
Kunnen ze echt niet maken dit hoor. De free shipping voor iedereen was weer ingevoerd tot 31 December dit jaar, en nu weer dit. Zooitje daarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:24 schreef sampoo het volgende:
[..]
![]()
Nu $49.98 per jaar.
http://www.dvdsoon.com/pr(...)spring-sale-2005.xml
Nu voor nieuwe leden max 10% korting en pas bij $1000 5% korting, daaronder is enkel de verzending gratis (dus 0% korting). Verzendkosten is voor niet-leden weer geactiveerd.
Zal vast ook voor de huidige leden gelden wanneer ze vernieuwen. Ik heb nog steeds 15% staan.
Die ga ik maar is proberen te ruilen voor een stripboek dan. Meester Vogelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zag familie knots DVD's liggen bij de Blokker voor 2,99 per stuk!
Er staan 4 afleveringen op per DVD.
En zelfs voor leden is free shipping niet meer verzekerd. Ligt helemaal aan de titel die je besteld (free shipping on selected titles).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:24 schreef sampoo het volgende:
[..]
![]()
Nu $49.98 per jaar.
http://www.dvdsoon.com/pr(...)spring-sale-2005.xml
Nu voor nieuwe leden max 10% korting en pas bij $1000 5% korting, daaronder is enkel de verzending gratis (dus 0% korting). Verzendkosten is voor niet-leden weer geactiveerd.
Zal vast ook voor de huidige leden gelden wanneer ze vernieuwen. Ik heb nog steeds 15% staan.
shit.. hopen dat die aanbieding in Nederland ook nog komt..quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:56 schreef Little_Meanie het volgende:
Vandaag in Kruidvat (België) uit de aanbiedingsbakken gehaald
[afbeelding]
24 - Season 2 - 19,99 ¤ !!!
[afbeelding]
Friends - Season 10 - 12,49 ¤
[afbeelding]
Baantjer - Season 4 - 9,99 ¤
Nette prijzen dacht ik zo
het waren gewoon de normale prijzen -50%quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:07 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
shit.. hopen dat die aanbieding in Nederland ook nog komt..![]()
Ik kreeg vandaag de bol.com nieuwsbrief; zij hebben nu inderdaad in samenwerking met WB verschillende DVD's van tv-series (Friends, Sopranos, Coupling, The Office) in de aanbieding. Ik overweeg:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:15 schreef Eippie het volgende:
[over warnerbros.nl reclame]
wazige site idd, kan er weinig van maken
aanbiedingen zal je wel zelf moeten zoekn bij de frs etc
En ik dacht dat ik goedkoop uit was met mijn 24 seizoen 2 box voor 30 euro maar goed dat is dan wel alweer meer dan een jaar geleden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:56 schreef Little_Meanie het volgende:
Vandaag in Kruidvat (België) uit de aanbiedingsbakken gehaald
[afbeelding]
24 - Season 2 - 19,99 ¤ !!!
[afbeelding]
Friends - Season 10 - 12,49 ¤
[afbeelding]
Baantjer - Season 4 - 9,99 ¤
Nette prijzen dacht ik zo
30 EUR is ook een mooie prijs, zeker voor een jaar geledenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:35 schreef Shogo het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik goedkoop uit was met mijn 24 seizoen 2 box voor 30 euro maar goed dat is dan wel alweer meer dan een jaar geleden.
Ja dat zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik wou dat die baantjer dvd's hier zo goedkoop waren
Gebruik een prijsjerijk bon, wordt die 16,99. Goedkoper zou ik het niet weten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:15 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand deez voor goedkoper dan 21,99 bij de FRS?
[afbeelding]
Thx
Ik heb echt al mijn mogelijke emails gebruikt voor Prijsje rijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Gebruik een prijsjerijk bon, wordt die 16,99. Goedkoper zou ik het niet weten.
Kan je eventueel een (of meerdere) gmail invite geven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb echt al mijn mogelijke emails gebruikt voor Prijsje rijk![]()
Ik maak wel een nieuwe account aan.. of gebruik die van mijn stage.. ik ben toch biojna klaar
Thx, maar heb zelf nog een heleboel invites staanquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kan je eventueel een (of meerdere) gmail invite geven.
bijna alle winkels verkopen hem voor die prijsquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef Tokay het volgende:
Maandag gezien bij de Music Store: American History X voor 4,99.
Zo`n beetje alle winkels verkopen hem voor die prijs plus dat dit ook nog eens een grote baggerdvd is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef Tokay het volgende:
Maandag gezien bij de Music Store: American History X voor 4,99.
Ik wou zeggen. Zelfs als ze er 5 euro op toe leggen zou ik hem nog niet aannemenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zo`n beetje alle winkels verkopen hem voor die prijs plus dat dit ook nog eens een grote baggerdvd is.![]()
Nou je zegt toch geen nee tegen 5 euro en een leeg dvdhoesje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Zelfs als ze er 5 euro op toe leggen zou ik hem nog niet aannemen![]()
Moet het wel een amaray zijn natuurlijk, maar het zal wel weer zo`n elcheapo hoesje zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nou je zegt toch geen nee tegen 5 euro en een leeg dvdhoesje?
Als je het compleet wil maken kun je uitgave zeggen want die hoes ziet er idd ook niet uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 05:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een baggeruitgave, maar wel een goede film.
Hare.. wat doe jequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Zelfs als ze er 5 euro op toe leggen zou ik hem nog niet aannemen![]()
Wat denk jij dan!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hare.. wat doe je
Ik hoop wel dat je het over de uitgave hebt... en het hoesje... en niet over de film...![]()
Ah gelukkig... voooor heeeeeel even dacht ik... vooor heeele even....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat denk jij dan!
Ik heb natuurlijk al lang en breed de R1 uitgave met anamorphic widescreen
matigquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zal eens een aanbieding posten waar je wat aan hebt.
Al dat geouwehoer hier
Speed 2disc SE Digipack 9,99 Blokker
Colleteral 2disc SE Slipcase 9,99 Media Markt
Als we toch bezig zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:41 schreef Little_Meanie het volgende:
[spammodus] ik heb 2 aanbiedingen in mijn signature staan [/spammodus]
die vind je overal ongeveer aan die prijsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef RijstNatie het volgende:
ik zal weer eens goeie aanbieding plaatsen
MIB 2 2disc 7,99 Kruidvat
Ik zag deze bij de Mediamarkt in R'dam centrum liggen voor ¤16quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:15 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand deez voor goedkoper dan 21,99 bij de FRS?
[afbeelding]
Thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |