Ze liggen eruit nu, morgen hebben ze een nieuwe site. Benieuwd of de FRS waardebon dan nog bestaat, die heeft heel wat geld bespaard afgelopen jaar.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:03 schreef California het volgende:
Ik heb er ook nog maar 2. Zal eens wat aanvragen weer.
Interessant, Blow-Up wil ik graag hebben en zeker voor die prijsquote:Op maandag 30 mei 2005 19:20 schreef California het volgende:
Nou. 3 voor 20 (aabieding) - 5 (prijsjerijk) = 5.
En tussen alle bagger in de 3 voor 20 zit nog wel wat leuks. Basic Instinct, Ken Park, The Game, Love Actually, Blow-Up.
Ik heb me vorige week weer aangemeld, ben benieuwd wanneer ik de bonnen krijg..quote:Op maandag 30 mei 2005 20:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ze liggen eruit nu, morgen hebben ze een nieuwe site. Benieuwd of de FRS waardebon dan nog bestaat, die heeft heel wat geld bespaard afgelopen jaar.
seizoen 1 besteld. afgerekend in euro`s, scheelde me ¤ 0,08quote:Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Futurama Boxsets zijn 14,99 pond p.s. bij BlahDVD.com
Prachtige aanbieding, ga het gelijk halen! Oh waar?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:48 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik had zon box gekocht met 10 films op 5 dvd's voor 8 eurie. Zitten serieus nog leuke films tussen ook
FRS waardebonnen staan gewoon weer op de site vermeld.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ze liggen eruit nu, morgen hebben ze een nieuwe site. Benieuwd of de FRS waardebon dan nog bestaat, die heeft heel wat geld bespaard afgelopen jaar.
En besteld!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
De engelse Friendsbox is weer goedkoop te krijgen op Amazon
[afbeelding]
Nu voor 130 pond
Ja maar is dat niet meestal met zulke fims die nog moeten uitkomen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef Sokolsky het volgende:
Maar die edities zijn natuurlijk wel érg duur. 25,- voor een gewone editie, laat me niet lachen.
Normale prijs bij dat soort nieuwe films is bij FRS ¤ 17,99.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar is dat niet meestal met zulke fims die nog moeten uitkomen?
mja kruidvat enzo heeft hetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:49 schreef Shogo het volgende:
[..]
Prachtige aanbieding, ga het gelijk halen! Oh waar?![]()
Inderdaad, en dat zijn dan vaak ook nog de betere films. Veel nieuwe films zitten gelijk of snel in de 3 voor 33. Ocean's twelve 1 discversie voor 24,99 met 12 euro korting is zo'n marketingstrategie waar wij fokkers niet intrappenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:05 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Normale prijs bij dat soort nieuwe films is bij FRS ¤ 17,99.
Alle dubbele kortingen worden gecancelled tegenwoordig maar ik snap niet waarom cd-wow het niet gewoon in het systeem verwerkt zodat het niet mogelijk is om op die manier te bestellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed, mijn order met linkje+voucher is zojuist gecanceld. Da's voor 't eerst in m'n leven dat cd-wow iets cancelt bij mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |