In tegenstelling tot de R2 ook nog eens met DTS.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef sampoo het volgende:
Dinosaur 2-discs voor 6,25 EUR (ex korting) leek mij ook aardig.
die van mij ookquote:Op maandag 23 mei 2005 15:54 schreef Sai het volgende:
Wajda box ook besteld..
Mijn to-see stapel begint nu wel echt zorgwekkende vormen aan te nemen..
En nu weer met 40% in prijs omhoog gegaanquote:
"Get'em will there hot" is het devies. Lord of the Rings giftsets is ook naar 60 euro gegaan en de Criterions zijn ook een stuk duurder.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:51 schreef Hare het volgende:
[..]
En nu weer met 40% in prijs omhoog gegaan![]()
Echt niet normaal hoor. Die prijsverhogingen daar.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
"Get'em will there hot" is het devies. Lord of the Rings giftsets is ook naar 60 euro gegaan en de Criterions zijn ook een stuk duurder.![]()
Die Wajda boxset is van $21.93 naar $78.94 gegaan!![]()
Ik dènk dat ze een soort quasi-automatisch systeem hebben dat de prijs van een product automatisch naar beneden/omhoog tieft als er weinig/veel van wordt verkocht. Denk ik. Of de mensen die de prijzen bepalen zijn gewoon een stelletje randdebielen/mensen met heel veel humor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor. Die prijsverhogingen daar.
Waarom zou dat in godsnaam zo zijn?
Maar zoveel kan dat dan toch nooit verschillen. Ok een eurotje hier of daar. Maar gewoon ineens 3x zo duur worden...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik dènk dat ze een soort quasi-automatisch systeem hebben dat de prijs van een product automatisch naar beneden/omhoog tieft als er weinig/veel van wordt verkocht. Denk ik.
Dat lijkt me een meer plausibele uitlegquote:Of de mensen die de prijzen bepalen zijn gewoon een stelletje randdebielen/mensen met heel veel humor..
En bij Appie Heijn 9 euro 99 (met 500 airmiles) de 2-disc versie van Simon.quote:
2 voor fidelity-members.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:40 schreef Hare het volgende:
In de trand van: Als het 3 Canadese dollarcent kost kopen we het sowieso maar
En weer te koop voor 22 CAD.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:40 schreef Hare het volgende:
In de trand van: Als het 3 Canadese dollarcent kost kopen we het sowieso maar
klopt inderdaad, en ook een betrouwbare site.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
DVDZone2 heeft hem wel met nederlandse ondertiteling. De hoes is wel EN/FR en kost 14,99 ex verzending. Deze heeft geen extra's en dit is niet de uncut versie
Gelukkig want?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Hare het volgende:
[..]
En weer te koop voor 22 CAD.
Gelukkig heb ik er net nog ff 2 in mijn mandje gedonderd
Gelukkig want voor 3 eurocent 2 dvds krijgen is altijd leuk meegenomen. En die ga ik dus mooi lekker weggeven, lijk ik weer zo'n lieve jongenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:35 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Gelukkig want?
Ik zie je voordeel hier niet zo. Twee doosjes?
Wat is er mis met een docu over Martin Luther King Jr. ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Zal nooit in mijn collectie belanden deze titel![]()
Niks, helemaal niks. Misschien ga ik hem nog wel kijken ook, maar daarna doe ik hem dan weg.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef Durbin het volgende:
[..]
Wat is er mis met een docu over Martin Luther King Jr. ?
Idd, docu's.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Niks, helemaal niks. Misschien ga ik hem nog wel kijken ook, maar daarna doe ik hem dan weg.
Wat moet ik met een docu in mijn collectie?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef Sai het volgende:
[..]
Idd, docu's.. Nuit et Bruillard bijvoorbeeld.
. Of de Up-serie. Of Hoop Dreams.
!
En Sword of Doomquote:Op zondag 29 mei 2005 15:04 schreef Sai het volgende:
Volgens mij is het al een tamelijk oude sale, maar is heel wat okays te vinden:
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&R=R2&id=1133&pa=rbgn&linkBack=Bargains
'World Cinema sale'. Met onder andere Wong Kar-Wai Artificial Eye uitgaves voor 8 pond..
Op Blahdvd.com zijn er een aantal voor een gunstigere prijs te vinden.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:04 schreef Sai het volgende:
Volgens mij is het al een tamelijk oude sale, maar is heel wat okays te vinden:
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&R=R2&id=1133&pa=rbgn&linkBack=Bargains
'World Cinema sale'. Met onder andere Wong Kar-Wai Artificial Eye uitgaves voor 8 pond..
Ik zie nergens iets over subtitles, zitten die er uberhaupt op? Niet voor mij, maar mijn oma vindt die filmpjes te gek en die volgt het dan niet echt.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef sampoo het volgende:
Te koop voor zo'n 113 euro (incl. bezorgkosten) bij amazon.co.uk. Dikke aanrader. Ik heb er zelf iets meer voor moeten betalen destijds maar het is mij absoluut bevallen.![]()
en A Tale Of Two sisters ookquote:Op zondag 29 mei 2005 15:46 schreef California het volgende:
[..]
En Sword of Doom.
Maar Chungking Express ziet er toch wel verleidelijk uit. En À Bout de Souffle ook.
De set kent Engelse ondertitels. Ik zou zelf niet anders willen maar wellicht dat je oma toch liever Nederlandse ondertitels. Dan moet je uit gaan kijken naar de Universal uitgaven die in NL zijn uitgebracht (Features, Talkies, Silents sets).quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef Spidey_ het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets over subtitles, zitten die er uberhaupt op? Niet voor mij, maar mijn oma vindt die filmpjes te gek en die volgt het dan niet echt.
Dank! Ik zal inderdaad eens kijken naar de Nederlandse uitgaves dan.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef sampoo het volgende:
De set kent Engelse ondertitels. Ik zou zelf niet anders willen maar wellicht dat je oma toch liever Nederlandse ondertitels. Dan moet je uit gaan kijken naar de Universal uitgaven die in NL zijn uitgebracht (Features, Talkies, Silents sets).
Hoeveel kosten ze?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:49 schreef California het volgende:
Kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |