Zit er een boudisque in nijmegen? Waar dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:29 schreef Mikkie het volgende:
Een collega van met heeft gisteren bij Boudisque Nijmegen Battle Royale meegenomen voor 5 euro. Da's niet duur, daar moet ik van de week ook ff langs
Ja, net. Stikke Hezelstraat 2.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:21 schreef FremantleDockers het volgende:
Zit er een boudisque in nijmegen? Waar dan?
Zitten er hoeren in Nijmegen?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's dus als je vanaf de Grote Markt dat straatje naar beneden loopt (bij de Hema, richting het Joris Ivensplein (van de hoeren)) heel snel aan de rechterkant
Tuurlijk weet ik dat niet, ben geen hoerenloperquote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij het Joris Ivensplein dus
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet weet hè?.
Woon hier nu een half jaar en ken nog geen enkele straatnaamquote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog, van de stad waar je woont moet je dat toch weten..
Ik kom er verder ook nooit hoor, maar ik weet wel waar het ligt. M'n oude middelbare school lag er niet ver vandaan
. Het is als je over de Nassausingel rechtdoor rijdt, die weg naar beneden. Dan kom je op een splitsing, kun je rechts richting Parkweg/Lange Hezelstraat, en links onder de spoorbrug door. Recht voor je ligt een plein, juist ja, het Joris Ivensplein. Dáár moet je dus zijn op eenzame avonden
Ik heb een 'normale' JVC regio 2 speler, zou hij dit wel af kunnen spelen?quote:Please ensure that your DVD player is able to play discs designed for Region 10 (UK & Europe/Japan) & (Australia/Latin America)
Haha, morgen eens kijken of dat ook hier in Eindhoven is, dan maar eens The Muppet Show kopen, is altijd leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:35 schreef detulp050 het volgende:
Vandaag bij de ToysRus in Groningen:
Kane Live in Rotterdam () 4 euro
BeeGees - Live by request 4 euro
De beste afleveringen van The Muppet Show (deel 2, 3 discs) 4 euro
Tips?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef Sai het volgende:
20% korting bij deepdiscountdvd.com (met code: SUPERSALE )..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |