Zit er een boudisque in nijmegen? Waar dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:29 schreef Mikkie het volgende:
Een collega van met heeft gisteren bij Boudisque Nijmegen Battle Royale meegenomen voor 5 euro. Da's niet duur, daar moet ik van de week ook ff langs
Ja, net. Stikke Hezelstraat 2.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:21 schreef FremantleDockers het volgende:
Zit er een boudisque in nijmegen? Waar dan?
Zitten er hoeren in Nijmegen?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's dus als je vanaf de Grote Markt dat straatje naar beneden loopt (bij de Hema, richting het Joris Ivensplein (van de hoeren)) heel snel aan de rechterkant
Tuurlijk weet ik dat niet, ben geen hoerenloperquote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij het Joris Ivensplein dus
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet weet hè?.
Woon hier nu een half jaar en ken nog geen enkele straatnaamquote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog, van de stad waar je woont moet je dat toch weten..
Ik kom er verder ook nooit hoor, maar ik weet wel waar het ligt. M'n oude middelbare school lag er niet ver vandaan
. Het is als je over de Nassausingel rechtdoor rijdt, die weg naar beneden. Dan kom je op een splitsing, kun je rechts richting Parkweg/Lange Hezelstraat, en links onder de spoorbrug door. Recht voor je ligt een plein, juist ja, het Joris Ivensplein. Dáár moet je dus zijn op eenzame avonden
Ik heb een 'normale' JVC regio 2 speler, zou hij dit wel af kunnen spelen?quote:Please ensure that your DVD player is able to play discs designed for Region 10 (UK & Europe/Japan) & (Australia/Latin America)
Haha, morgen eens kijken of dat ook hier in Eindhoven is, dan maar eens The Muppet Show kopen, is altijd leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:35 schreef detulp050 het volgende:
Vandaag bij de ToysRus in Groningen:
Kane Live in Rotterdam () 4 euro
BeeGees - Live by request 4 euro
De beste afleveringen van The Muppet Show (deel 2, 3 discs) 4 euro
Tips?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef Sai het volgende:
20% korting bij deepdiscountdvd.com (met code: SUPERSALE )..
Snobistisch verantwoorde dingen! Ik wacht nog even tot ik bevestigd krijg dat ze douane-vriendelijk zijn, maar dan bestel ik The Discreet Charm of the Bourgoisie, Burden of Dreams, Treasures from the American Film Archives en de Stage and Spectacle Set. Vrijwel alles is er nu (erg) goedkoop.quote:
Maar jij nog wel bedankt om me erop merkzaam te maken dat ie er zat! Leuke winkel, leuke aanbiedingen. En eindelijk een fatsoenlijk aanbod ipv die verfoeide frs.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut. Van de week geen tijd gehad, en morgen moet ik om 9.30 werken, terwijl Boudisque pas om 10 uur open gaat
Hm, mijn wekker maar ff om vijf voor tien zetten, dan ben ik om tien uur wel bij Boudisquequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut. Van de week geen tijd gehad, en morgen moet ik om 9.30 werken, terwijl Boudisque pas om 10 uur open gaat
Als je zo vriendelijk zou willen zijn die eventuele bevestiging met ons te delen....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot ik bevestigd krijg dat ze douane-vriendelijk zijn
Yess, thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:38 schreef FremantleDockers het volgende:
In reactie op Hare, die zich afvroeg wat er speciaal was aan Sideways R3, Limited Edition, da's niet gewoon een sleeve eromheen, maar een mini-digipack in een sleeve! Of hoe noem je dat, zo'n ding zoals ze ook in de godfather- of indy-box zitten. Hij's dunner dan een keep, en ziet er best goed uit, licht relief aan de voorkant, en als je hem uit de sleeve schuift helemaal groen met linksboven het filmlogo en linksonder de ongevallen fles.
Staat niks over op de hoes, daar vermelden ze alleen de engelse 5.1 track. Als ik morgen tijd heb schuift ik hem wel even in de spelert.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Yess, thanks!
Dat wordt bestellen
Heeft ie trouwens idd echt geen commentaar?
Danke bittequote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:07 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Staat niks over op de hoes, daar vermelden ze alleen de engelse 5.1 track. Als ik morgen tijd heb schuift ik hem wel even in de spelert.
Maar moet je dan 7 nieuwe accounts maken bij bol.com of kan je ze blijven gebruiken op 1 account?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:17 schreef mineo39-76 het volgende:
Hebbeb jullie www.favours.nl al uitgeprobeerd? Krijg je een € 5,00 kortingsbon voor Bol.com
Ik heb er al 7...![]()
Nope! Je hebt maar 1 Bol account nodig! (Ik heb al 5 van de 7 DVD's binnen)quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:09 schreef Shogo het volgende:
Maar moet je dan 7 nieuwe accounts maken bij bol.com of kan je ze blijven gebruiken op 1 account?
Dat is het betere werk!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:05 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Nope! Je hebt maar 1 Bol account nodig! (Ik heb al 5 van de 7 DVD's binnen)![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:05 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Nope! Je hebt maar 1 Bol account nodig! (Ik heb al 5 van de 7 DVD's binnen)![]()
Maar je kan toch maar 1 coupon per bestelling gebruiken? Dan scheelt het nog niet echt bijster veel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:05 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Ach je moet net een paar goedkope titels op het oog hebben dan scheelt het redelijk. Zo wil ik graag North By Northwest, kost 10,99 met 5 euro eraf 5,99 plus verzendkosten = 7,94.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:27 schreef Butra het volgende:
[..]
Maar je kan toch maar 1 coupon per bestelling gebruiken? Dan scheelt het nog niet echt bijster veel.![]()
Direkt!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is het betere werk!![]()
Wanneer komt dat mailtje??
Jij begrijpt het! € 5,00 is € 5,00 !!!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:32 schreef Shogo het volgende:
Ach je moet net een paar goedkope titels op het oog hebben dan scheelt het redelijk. Zo wil ik graag North By Northwest, kost 10,99 met 5 euro eraf 5,99 plus verzendkosten = 7,94.![]()
Hoerige site heb ik me net laten vertellen, eeuwige levertijden + aanzienlijke pakkans....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot ik bevestigd krijg dat ze douane-vriendelijk zijn, maar dan bestel ik The Discreet Charm of the Bourgoisie, Burden of Dreams, Treasures from the American Film Archives en de Stage and Spectacle Set. Vrijwel alles is er nu (erg) goedkoop.
Net effe gekeken: deleted scenes, behind-the-scenes featurette (allebei zoals alle versies), allerhande aziatische ondertitels en een trailertje voor Kingdom of Heaven, maar dus echt geen audiocommentaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Yess, thanks!
Dat wordt bestellen
Heeft ie trouwens idd echt geen commentaar?
ik probeerde het ook, maar dan staat er bij mij:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:05 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |