shit.. hopen dat die aanbieding in Nederland ook nog komt..quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:56 schreef Little_Meanie het volgende:
Vandaag in Kruidvat (België) uit de aanbiedingsbakken gehaald
[afbeelding]
24 - Season 2 - 19,99 ¤ !!!
[afbeelding]
Friends - Season 10 - 12,49 ¤
[afbeelding]
Baantjer - Season 4 - 9,99 ¤
Nette prijzen dacht ik zo
het waren gewoon de normale prijzen -50%quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:07 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
shit.. hopen dat die aanbieding in Nederland ook nog komt..![]()
Ik kreeg vandaag de bol.com nieuwsbrief; zij hebben nu inderdaad in samenwerking met WB verschillende DVD's van tv-series (Friends, Sopranos, Coupling, The Office) in de aanbieding. Ik overweeg:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:15 schreef Eippie het volgende:
[over warnerbros.nl reclame]
wazige site idd, kan er weinig van maken
aanbiedingen zal je wel zelf moeten zoekn bij de frs etc
En ik dacht dat ik goedkoop uit was met mijn 24 seizoen 2 box voor 30 euro maar goed dat is dan wel alweer meer dan een jaar geleden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:56 schreef Little_Meanie het volgende:
Vandaag in Kruidvat (België) uit de aanbiedingsbakken gehaald
[afbeelding]
24 - Season 2 - 19,99 ¤ !!!
[afbeelding]
Friends - Season 10 - 12,49 ¤
[afbeelding]
Baantjer - Season 4 - 9,99 ¤
Nette prijzen dacht ik zo
30 EUR is ook een mooie prijs, zeker voor een jaar geledenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:35 schreef Shogo het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik goedkoop uit was met mijn 24 seizoen 2 box voor 30 euro maar goed dat is dan wel alweer meer dan een jaar geleden.
Ja dat zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik wou dat die baantjer dvd's hier zo goedkoop waren
Gebruik een prijsjerijk bon, wordt die 16,99. Goedkoper zou ik het niet weten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:15 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand deez voor goedkoper dan 21,99 bij de FRS?
[afbeelding]
Thx
Ik heb echt al mijn mogelijke emails gebruikt voor Prijsje rijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Gebruik een prijsjerijk bon, wordt die 16,99. Goedkoper zou ik het niet weten.
Kan je eventueel een (of meerdere) gmail invite geven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb echt al mijn mogelijke emails gebruikt voor Prijsje rijk![]()
Ik maak wel een nieuwe account aan.. of gebruik die van mijn stage.. ik ben toch biojna klaar
Thx, maar heb zelf nog een heleboel invites staanquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kan je eventueel een (of meerdere) gmail invite geven.
bijna alle winkels verkopen hem voor die prijsquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef Tokay het volgende:
Maandag gezien bij de Music Store: American History X voor 4,99.
Zo`n beetje alle winkels verkopen hem voor die prijs plus dat dit ook nog eens een grote baggerdvd is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef Tokay het volgende:
Maandag gezien bij de Music Store: American History X voor 4,99.
Ik wou zeggen. Zelfs als ze er 5 euro op toe leggen zou ik hem nog niet aannemenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zo`n beetje alle winkels verkopen hem voor die prijs plus dat dit ook nog eens een grote baggerdvd is.![]()
Nou je zegt toch geen nee tegen 5 euro en een leeg dvdhoesje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Zelfs als ze er 5 euro op toe leggen zou ik hem nog niet aannemen![]()
Moet het wel een amaray zijn natuurlijk, maar het zal wel weer zo`n elcheapo hoesje zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nou je zegt toch geen nee tegen 5 euro en een leeg dvdhoesje?
Als je het compleet wil maken kun je uitgave zeggen want die hoes ziet er idd ook niet uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 05:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een baggeruitgave, maar wel een goede film.
Hare.. wat doe jequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Zelfs als ze er 5 euro op toe leggen zou ik hem nog niet aannemen![]()
Wat denk jij dan!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hare.. wat doe je
Ik hoop wel dat je het over de uitgave hebt... en het hoesje... en niet over de film...![]()
Ah gelukkig... voooor heeeeeel even dacht ik... vooor heeele even....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat denk jij dan!
Ik heb natuurlijk al lang en breed de R1 uitgave met anamorphic widescreen
matigquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zal eens een aanbieding posten waar je wat aan hebt.
Al dat geouwehoer hier
Speed 2disc SE Digipack 9,99 Blokker
Colleteral 2disc SE Slipcase 9,99 Media Markt
Als we toch bezig zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:41 schreef Little_Meanie het volgende:
[spammodus] ik heb 2 aanbiedingen in mijn signature staan [/spammodus]
die vind je overal ongeveer aan die prijsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef RijstNatie het volgende:
ik zal weer eens goeie aanbieding plaatsen
MIB 2 2disc 7,99 Kruidvat
Ik zag deze bij de Mediamarkt in R'dam centrum liggen voor ¤16quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:15 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand deez voor goedkoper dan 21,99 bij de FRS?
[afbeelding]
Thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |