Owh, das een domper...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
wat ik zo op amazon lees is dat dat alleen kan bij de marktplaats van hun.
Deel 1 staat al een paar dagen op niet leverbaar. Tenminste, de versie die lijkt op de deel 2 die ook een tientje is. Een andere versie van deel 1 staat er wel voor 18 euro. Weet iemand wat het verschil tussen die twee versies is? De voorkanten zijn iig hetzelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:08 schreef Bayswater het volgende:
Na Kill Bill 2 nu ook Kill Bill 1 voor 9,99 bij FRS en allebei in de 3 voor 25.
Voor de liefhebbers van ijzersterke jeugdseries uit de jaren 70 : Q & Q zit in de 2 voor 25(samen met de S.E. van der Untergang ofzo)
In dat geval is het wellicht de "gewone" versie" zonder kartonnen hoes.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:11 schreef Bayswater het volgende:
Naar mijn weten bestaat er geen 1 disc versie voor de nederlandse markt, hij is weer leverbaar btw.
Net even in de FRS geweest, die RVS zit idd in een kartonnen hoesje.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
In dat geval is het wellicht de "gewone" versie" zonder kartonnen hoes.
quote "Also available as a limited edition with a nice cardboard sleeve" op dvdcompare.net.
Duidelijk weer eens tijd om flink wat mooi spul te bestellen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:03 schreef Hare het volgende:
Bij dvdsoon hebben ze de prijzen verlaagd voor de criterion titels.
De Criterions uit de goedkope prijsklasse zijn nu 15 euro, de criterions uit de duurdere prijsklasse zijn nu zo ongeveer 18 euro.
Zit nog te twijfelen. Kagemusha en Port of Shadows zou ik nog wel willen hebben, maar goed, kost toch weer money he...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:56 schreef fractalis het volgende:
[..]
Duidelijk weer eens tijd om flink wat mooi spul te bestellen...![]()
Ja ik heb Star Wars besteltquote:
Replyen op jezelf, altijd leuk...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:02 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Deel 1 staat al een paar dagen op niet leverbaar. Tenminste, de versie die lijkt op de deel 2 die ook een tientje is. Een andere versie van deel 1 staat er wel voor 18 euro. Weet iemand wat het verschil tussen die twee versies is? De voorkanten zijn iig hetzelfde.
quote:
Ik wel, en wil deze ook wel. Ik zou er natuurlijk 2 kunnen bestellen en daarna eentje doorsturenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik weet niet of deze al eens eerder is gepost maar met 65% korting mag hij wel even vermeld worden.
Kun je bij Amazon.co.uk eigenlijk zonder CC betalen of is die overschijvingen alleen voor GB? Want deze box wil ik graag hebben voor deze mooie prijs maar heb dus geen CC![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |