Alle dubbele kortingen worden gecancelled tegenwoordig maar ik snap niet waarom cd-wow het niet gewoon in het systeem verwerkt zodat het niet mogelijk is om op die manier te bestellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed, mijn order met linkje+voucher is zojuist gecanceld. Da's voor 't eerst in m'n leven dat cd-wow iets cancelt bij mij![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef spacemangraig het volgende:
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar bij de Mediamarkt Rotterdam Centrum, liggen een heel aantal Hitchcock films voor 5,99 (o.a. the Birds, Vertigo, Rear Window, Shadow of a Doubt, Topaz, Torn Curtain, Rope).
Het gaat om deze serie: [afbeelding]
Nee over het algemeen zijn mediamarkt aanbiedingen niet landelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef Eippie het volgende:
Is het niet landelijk dan??
Oftewel dit linkje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef Shogo het volgende:
Ronin S.E. 8,99 in digipack met nederlandse ondertiteling bij cdwow
Gebruik de link hieronder en hij wordt 6,99... Veel plezier.
http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837
En dan denk je dat je alle komende vragen hebt beantwoord in één post...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
In wat voor taal is de inlay van Ronin? Gewoon engels toch?
Hehe, mn vriendin pakte er daar een paar van, begon een of andere vent hele verhalen over Hitchcock te vertellen en over gare obscure westerns, hij bleef maar doorgaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef spacemangraig het volgende:
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar bij de Mediamarkt Rotterdam Centrum, liggen een heel aantal Hitchcock films voor 5,99 (o.a. the Birds, Vertigo, Rear Window, Shadow of a Doubt, Topaz, Torn Curtain, Rope).
Het gaat om deze serie: [afbeelding]
besteld voor ¤ 5,99quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef sampoo het volgende:
[..]
Oftewel dit linkje.
http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=14514&subcat=region2&affid=14837
Oh ja en bedankt.![]()
nee is gecancelled door cdwow zag ik netquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is de jouwe al verzonden? Mijne wel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |