Alle dubbele kortingen worden gecancelled tegenwoordig maar ik snap niet waarom cd-wow het niet gewoon in het systeem verwerkt zodat het niet mogelijk is om op die manier te bestellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed, mijn order met linkje+voucher is zojuist gecanceld. Da's voor 't eerst in m'n leven dat cd-wow iets cancelt bij mij![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef spacemangraig het volgende:
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar bij de Mediamarkt Rotterdam Centrum, liggen een heel aantal Hitchcock films voor 5,99 (o.a. the Birds, Vertigo, Rear Window, Shadow of a Doubt, Topaz, Torn Curtain, Rope).
Het gaat om deze serie: [afbeelding]
Nee over het algemeen zijn mediamarkt aanbiedingen niet landelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef Eippie het volgende:
Is het niet landelijk dan??
Oftewel dit linkje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef Shogo het volgende:
Ronin S.E. 8,99 in digipack met nederlandse ondertiteling bij cdwow
Gebruik de link hieronder en hij wordt 6,99... Veel plezier.
http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837
En dan denk je dat je alle komende vragen hebt beantwoord in één post...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
In wat voor taal is de inlay van Ronin? Gewoon engels toch?
Hehe, mn vriendin pakte er daar een paar van, begon een of andere vent hele verhalen over Hitchcock te vertellen en over gare obscure westerns, hij bleef maar doorgaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef spacemangraig het volgende:
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar bij de Mediamarkt Rotterdam Centrum, liggen een heel aantal Hitchcock films voor 5,99 (o.a. the Birds, Vertigo, Rear Window, Shadow of a Doubt, Topaz, Torn Curtain, Rope).
Het gaat om deze serie: [afbeelding]
besteld voor ¤ 5,99quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef sampoo het volgende:
[..]
Oftewel dit linkje.
http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=14514&subcat=region2&affid=14837
Oh ja en bedankt.![]()
nee is gecancelled door cdwow zag ik netquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is de jouwe al verzonden? Mijne wel...![]()
en weer opnieuw besteld, nu voor 1 euro meerquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee is gecancelled door cdwow zag ik net![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf 6,99 denk ik want:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:49 schreef Chielus het volgende:
Videoland heeft een aantal leuke films in actie voor 6,99¤
Oa. Magnolia
Papillion
Dances With wolves
The Pianist
alle 3 de Godfathers
Een Excorsist box met deel 1 t.m. 3
The Bourne Supremacy
Morgen even langs gaan.
shit, je hebt gelijk, verkeerd gelezen, dan zal het wel l meevallen, nix speciaalsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:33 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Vanaf 6,99 denk ik want:
Op hun site staat The Bourne Supremacy voor ¤ 9,99 en Godfather 1,2,3 voor ¤ 11,99
http://www.videoland.nl/?m=superactie&acid=57543DF4-BBC6-410F-99A900E27EC8A4F6
en wel verzonden dit keerquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en weer opnieuw besteld, nu voor 1 euro meer
Zit er een boudisque in nijmegen? Waar dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:29 schreef Mikkie het volgende:
Een collega van met heeft gisteren bij Boudisque Nijmegen Battle Royale meegenomen voor 5 euro. Da's niet duur, daar moet ik van de week ook ff langs
Ja, net. Stikke Hezelstraat 2.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:21 schreef FremantleDockers het volgende:
Zit er een boudisque in nijmegen? Waar dan?
Zitten er hoeren in Nijmegen?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's dus als je vanaf de Grote Markt dat straatje naar beneden loopt (bij de Hema, richting het Joris Ivensplein (van de hoeren)) heel snel aan de rechterkant
Tuurlijk weet ik dat niet, ben geen hoerenloperquote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij het Joris Ivensplein dus
Dude, je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet weet hè?.
Woon hier nu een half jaar en ken nog geen enkele straatnaamquote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog, van de stad waar je woont moet je dat toch weten..
Ik kom er verder ook nooit hoor, maar ik weet wel waar het ligt. M'n oude middelbare school lag er niet ver vandaan
. Het is als je over de Nassausingel rechtdoor rijdt, die weg naar beneden. Dan kom je op een splitsing, kun je rechts richting Parkweg/Lange Hezelstraat, en links onder de spoorbrug door. Recht voor je ligt een plein, juist ja, het Joris Ivensplein. Dáár moet je dus zijn op eenzame avonden
Ik heb een 'normale' JVC regio 2 speler, zou hij dit wel af kunnen spelen?quote:Please ensure that your DVD player is able to play discs designed for Region 10 (UK & Europe/Japan) & (Australia/Latin America)
Haha, morgen eens kijken of dat ook hier in Eindhoven is, dan maar eens The Muppet Show kopen, is altijd leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:35 schreef detulp050 het volgende:
Vandaag bij de ToysRus in Groningen:
Kane Live in Rotterdam () 4 euro
BeeGees - Live by request 4 euro
De beste afleveringen van The Muppet Show (deel 2, 3 discs) 4 euro
Tips?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef Sai het volgende:
20% korting bij deepdiscountdvd.com (met code: SUPERSALE )..
Snobistisch verantwoorde dingen! Ik wacht nog even tot ik bevestigd krijg dat ze douane-vriendelijk zijn, maar dan bestel ik The Discreet Charm of the Bourgoisie, Burden of Dreams, Treasures from the American Film Archives en de Stage and Spectacle Set. Vrijwel alles is er nu (erg) goedkoop.quote:
Maar jij nog wel bedankt om me erop merkzaam te maken dat ie er zat! Leuke winkel, leuke aanbiedingen. En eindelijk een fatsoenlijk aanbod ipv die verfoeide frs.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut. Van de week geen tijd gehad, en morgen moet ik om 9.30 werken, terwijl Boudisque pas om 10 uur open gaat
Hm, mijn wekker maar ff om vijf voor tien zetten, dan ben ik om tien uur wel bij Boudisquequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut. Van de week geen tijd gehad, en morgen moet ik om 9.30 werken, terwijl Boudisque pas om 10 uur open gaat
Als je zo vriendelijk zou willen zijn die eventuele bevestiging met ons te delen....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot ik bevestigd krijg dat ze douane-vriendelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |