quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
quotes van vorig jaarquote:1 Jeroen en Manja : 31 punten + 2 amuletten
1 Just en Brechtje : 31 punten + 2 amuletten
2 Krieke en Nathalie : 28 punten
2 Karla en Sofie : 28 punten
3 Rink en Jorien: 27 punten + 2 amuletten
4 Steven en Sofie: 24 punten + 1 amulet
Krieke kreeg er eentje betaald van zijn buurman in die bus ...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:28 schreef amaranta het volgende:
wat mij betreft wel
Owja en Krieke had OOK geen ticket voor in die bus....
Je hebt gelijk, ik kijk niet meer....quote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
Wat en oplichters programma. De makers laten zien wat ze willen.
Er klopt geen hout van.
Teveel om het op te noemen wat er niet klopt.
Hmm dat heb ik dan gemist....quote:Op zondag 15 mei 2005 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Krieke kreeg er eentje betaald van zijn buurman in die bus ...
doe es?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
Wat en oplichters programma. De makers laten zien wat ze willen.
Er klopt geen hout van.
Teveel om het op te noemen wat er niet klopt.
Ik denk dat ze elkaar in 't haar hebben gespuugd.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:34 schreef amaranta het volgende:
zouden krieke en rink elkaar een hand hebben gegeven
Teveel om op te noemen zei ik toch.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elkaar in 't haar hebben gespuugd.
Er staat me iets van bij dat er vorig jaar door enkele koppels geen handen werden gegeven..Elias en Reinier???????quote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef Vork het volgende:
[..]
whehehequote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeiksnor.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
De ergenisfactor is er uit, zonder Rink is de finale niet leuk meer.
Er reizen twee cameramannen/-vrouwen mee met ieder kopper als ik het goed heb.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef tong80 het volgende:
Die camerastanpunten. Lachwekkend. Kijk je recht in het gezicht van detaxichaufeur, en twee seconden later en profile de reactie van die huilgriet en profile
Nu weten we het wel, Tong.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef tong80 het volgende:
Die camerastanpunten. Lachwekkend. Kijk je recht in het gezicht van detaxichaufeur, en twee seconden later en profile de reactie van die huilgriet en profile
Hij had zichzelf daarstraks nog net optijd, maar iets te opvallend, gecorrigeerd. Maargoed, dat hele team draait toch alleenmaar op die Rink en z'n dochter mag, waar mogelijk hem oppeppen of even commentaar geven aan de programmamakers.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef PirE het volgende:
Karla & Sophie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rinck![]()
![]()
![]()
![]()
Rinck met zijn heb "ik" de laatste 3 gehaald zegt genoeg
En die zitten allebei naast de chauffeur en de mensen die voorin een taxi zitten ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er reizen twee cameramannen/-vrouwen mee met ieder kopper als ik het goed heb.
Nou is het leuk gewees Tong.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
En die zitten allebei naast de chauffeur en de mensen die voorin een taxi zitten ?
Ben al weg.l Sorry was niet des Tongs.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou is het leuk gewees Tong.
Bedankt voor je inbreng en tot ziens.
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
Leuke finale..
Krieke en Natalie zijn erg cool..
Godverdomme zei ze zelfsquote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef Remzz het volgende:
Wat een prachtige actie van Krieke in die bus
En ook lache bij dat spinnen die kerl daar denk aan god bla bla. Sophie meteen "verdomme".
Ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef Nory het volgende:
Ja, ik zei al: Wie denkt er nu nog aan Manja?
Oke, dan mag het...maar ik blijf Rink zeggen want dat staat op zn rugzak...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Trouwens amaranta, het is wél Rinck met een c.
Heeft Pipi hier zelf verteld, de programmaleiding had het verkeerd genoteerd.
-
Is pipi een fok user dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Trouwens amaranta, het is wél Rinck met een c.
Heeft Pipi hier zelf verteld, de programmaleiding had het verkeerd genoteerd.
Ze zei toch Godverdorie?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef amaranta het volgende:
Potverdomme zei ze;
dr stond wel godverdomme maar ze zei duidelijk potverdomme
Ja.quote:
Valt toch wel mee ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat is er nou tegenwoordig nog al dan niet des tongs?
jorien.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:55 schreef amaranta het volgende:
Wie is pipi dan?
Viel me allemaalop. Dat er gemanipuleerd werd enzo.quote:
Ach die laatste aflevering maakt dan niks meer uit, dan is twee leuke leuker!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef twentemeisje het volgende:
Het is inderdaad best jammer dat Rinck eruit ligt, nu is alle irritatie uit het spel verdwenen
Ja dus... Het was toch leuk ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Viel me allemaalop. Dat er gemanipuleerd werd enzo.
jorienpe2quote:Op zondag 15 mei 2005 21:59 schreef amaranta het volgende:
Welke USER is pipi/jorien....
OMG, durft ze dan gewoon echt niet meer te posten. Laatst zei ze dat ze het gewoon te druk had, maar als ze kan lurken, kan ze ook posten!quote:
Geweldig gemonteerd jaquote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef Remzz het volgende:
En ook lache bij dat spinnen die kerl daar denk aan god bla bla. Sophie meteen "verdomme".
Je vergeet Reinierquote:Op zondag 15 mei 2005 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
En omdat het de leukste kandidaten in 2 seizoenen PE zijn.
Daar zeg je wat, ik heb nog wel contact met ze dus zal ze dat eens vragenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Zouden ze als er over een paar jaar een All Star Peking Expres komt weer meedoen?
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
Geweldige actie van Krieke trouwens in de bus"Hij betaalt wel"
![]()
![]()
![]()
Je kan je nu toch lekker aan Belgen ergerenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Wat Golfer zegt. Lijkt me leuker om te kijken als je je kunt ergeren.
Nee, geen herhaling.quote:Op maandag 16 mei 2005 08:46 schreef Gia het volgende:
We hebben het gemist, komt er nog een herhaling van? Nee hè?
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
En omdat het de leukste kandidaten in 2 seizoenen PE zijn.
+ Manjaquote:Op maandag 16 mei 2005 12:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Het volgende seizoen een all stars wedstrijd tussen Reinier vs Rink vs Elias?
idd!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef MissX het volgende:
volgens mij wil die vriend van Nathalie het gewoon uitmaken maar wou die dat niet over de telefoon doen.
Volgens mij heeft die hem ondertussen al bedrogen maar wil ze het vooral stil houden ...quote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef keijz het volgende:
[..]
idd!
Die vriendin van Krieke was echt top!![]()
Nou, dat heb ik dus echt gemist terwijl ik toch aan het kijken was.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:53 schreef Zephyrus het volgende:
Ik weet niet of jullie dat ook hebben gehoord, maar vlak na die telefoon-scène vertelde nathalie dat ze zich eigenlijk meer aangetrokken voelde tot Krieke dan tot haar vriend.
Uuh ze vertelde juist dat Krieke ervoor zorgde dat ze haar vriend niet zo erg misttequote:Op maandag 16 mei 2005 17:53 schreef Zephyrus het volgende:
Inderdaad zielig voor Nathalie. Ik weet niet of jullie dat ook hebben gehoord, maar vlak na die telefoon-scène vertelde nathalie dat ze zich eigenlijk meer aangetrokken voelde tot Krieke dan tot haar vriend. Wie weet is er ondertussen een heftige romance ontstaan tussen Krieke en Nathalie en wonen ze nu gezellig samen. Ik vind ze wel goed bij elkaar passen.
Uuh ze vertelde juist dat Krieke ervoor zorgde dat ze haar vriend niet zo erg misttequote:Op maandag 16 mei 2005 17:53 schreef Zephyrus het volgende:
Inderdaad zielig voor Nathalie. Ik weet niet of jullie dat ook hebben gehoord, maar vlak na die telefoon-scène vertelde nathalie dat ze zich eigenlijk meer aangetrokken voelde tot Krieke dan tot haar vriend. Wie weet is er ondertussen een heftige romance ontstaan tussen Krieke en Nathalie en wonen ze nu gezellig samen. Ik vind ze wel goed bij elkaar passen.
Selectief gehoor heet dat.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:18 schreef Zephyrus het volgende:
ow...dan heb ik waarschijnlijk verkeerd gehoord, dan zal het wel zoiets in de vorm zijn geweest van wat sport_life zei, dat Krieke ervoor zorgt dat ze haar vriend niet zo erg mistte.
Ja ik vond die zin ook heel raar. Ik heb het allemaal alleen moeten verwerken....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Mjam het volgende:
Zei die vriend van Nathalie niet iets van: "Ik heb het allemaal alleen moeten verwerken"? Ik vroeg me af wat hij daarmee bedoelde. Zou hij het moeilijk hebben dat ze aan een man gekoppeld was voor PE? Dan moet hij dat dus geweten hebben, terwijl de vriendin van Krieke aan de telefoon nog niet wist of hij met een man of een vrouw reisde. Dat laatste vond ik wel opvallend, dat het thuisfront na zoveel weken blijkbaar maar zo weinig informatie heeft.
best knap aangezien Rinck niet in de finale zitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:54 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik denk dat Rinck in de finale nog wel af kan rekenen met Krieke.
Elias vorig jaar ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:18 schreef MissX het volgende:
[..]
best knap aangezien Rinck niet in de finale zit
idd, hier zal ook het laatste woord niet over zijn gesprokenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:59 schreef No-Li-Ta het volgende:
Natalie dump die eikel van een Dieter... als je vriend je niet kan steunen bij iets wat je graag doet! En het is ook niet normaal dat hij niet eens enthousiast werd van het horen van Natalie....
dus Dieter![]()
Dat waren dus Krieke en Nathalie. En ze namen het op tegen Rink en Jorien in die proef.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wie hadden ook al weer die 10.000 euro rechtstreeks op de bankrekening gestort gewonnen? K&S?
Vorig jaar keerde Elias ook terug in de finale. Hij bestuurde de roeiboot waar Reineir en Clarinka een vijver mee moesten oversteken. Aan Elias was zelf om te beslissen hoe hard ie ging varen en daardoor dus direct invloed had op het spelverloop.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:18 schreef MissX het volgende:
[..]
best knap aangezien Rinck niet in de finale zit
Misschien is Dieter (vriend van Natalie) in de war metn Temptation Island ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Mjam het volgende:
Zei die vriend van Nathalie niet iets van: "Ik heb het allemaal alleen moeten verwerken"? Ik vroeg me af wat hij daarmee bedoelde. Zou hij het moeilijk hebben dat ze aan een man gekoppeld was voor PE? Dan moet hij dat dus geweten hebben, terwijl de vriendin van Krieke aan de telefoon nog niet wist of hij met een man of een vrouw reisde. Dat laatste vond ik wel opvallend, dat het thuisfront na zoveel weken blijkbaar maar zo weinig informatie heeft.
Ja, Jeske en Elias moesten bij een opdracht Hans & Rani en Reinier & Clarinca over een rivier roeien ofzo. En toen wilden ze R&C achterstand op laten lopen, maar door communicatieproblemen was dat mislukt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef MissX het volgende:
Vorig jaar is blijkbaar toch niet echt blijven hangen, aangezien ik me echt niet meer kan herinneren dat Elias terugkeerde in de finale
Volgens mij juist precies omgedraaid hoor, ze wilden Hans naaien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
En toen wilden ze R&C achterstand op laten lopen, maar door communicatieproblemen was dat mislukt.
Jaaaaa!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef BVO het volgende:
Volgend jaar tóch weer een Peking Express!
Jezelf opgeven kan al, via deze link
sambal bij?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat lijkt me geweldig meedoen!
alleen dat eten knap ik op af![]()
heb jij je toevallig ooit opgegeven voor expeditie robinson?quote:
is de route al bekend?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef BVO het volgende:
Volgend jaar tóch weer een Peking Express!
Jezelf opgeven kan al, via deze link
het zou een beetje flauw zijn om dezelfde route alleen in tegengestelde richting te nemen. Dus misschien van Bombay naar Moskou?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
Buenos Aires - Lima, langs de Andes lijkt me ook een mooie route
Misschien toen ze het programma oprichtten wisten ze nog niet dat het zo populair zou worden....quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef Gluttony het volgende:
Het programma heet toch Peking Express? Waarom zouden ze dan in Amerika of Argentinië gaan?![]()
Jammer genoeg kan ik mezelf niet opgeven, ben te jong
Neej alleen in mijn dromenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
heb jij je toevallig ooit opgegeven voor expeditie robinson?
man uit maastricht, maar zou heel toevallig zijn
Na een tijdje zul je wel aan die camera gewend zijn lijkt mequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:29 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Neej alleen in mijn dromen
Het meedoen lijkt me geweldig, alleen ben ik nogal camera-schuw![]()
hoezo, kom jij dan ook uit maastricht?
ja Rinck en jorien de finale beinvloeden, als ze het dan maar niet net doen als dat vorig jaar gebeurdequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Komen er nog 2 afleveringen? Een finale en een studio-uitzending zeker?
Ik hoop dat er nog andere deelneers (Rink) de finale kunnen beinvloeden. Dat maakt het wat spannender, ik gun het K&S en K&N allebei. De meiden iets meer.
Ik kan me ook vaag iets herinneren over dat aan het eind van vorig jaar de afgevallen deelnemers amuletten door konden geven ofzo. Ik verwacht trouwens wel dat K&S nog ergens kans op maken hoor.
Ik weet niet meer wie het vorige week hier schreeef, maar nu weten we eindelijk wie er op die fiets 'Bombay, here we come' riepen. Te verwachten ook dat het van N kwam, met haar engelse tic.
de "Peking Express" is de naam van de oude Trans-siberische spoorlijn van Moskou naar Peking. Vandaar de naam van het programma , dit was de oorspronkelijke route (de 1ste dus)quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef Gluttony het volgende:
Het programma heet toch Peking Express? Waarom zouden ze dan in Amerika of Argentinië gaan?![]()
Jammer genoeg kan ik mezelf niet opgeven, ben te jong
dude, wat doe je engquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
nee maar wel iemand uit maastricht die al deze programma's mee wil doen en je wet nooit wie achter een account zit hiier![]()
weer terug naar Moskou zou leuk zijn, nadeel is dat je een aantal onstabiele landen zal moeten ontwijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
de "Peking Express" is de naam van de oude Trans-siberische spoorlijn van Moskou naar Peking. Vandaar de naam van het programma , dit was de oorspronkelijke route (de 1ste dus)
Vandaar dat men eigenlijk voor de 2de reeks al de naam "Peking Express: de Himalaya Route" koos.
Overigens, ik las hier in Belgie in een blad dat men enkele mogelijkheden aan het bestuderen is: Bombay - Moskou ; iets in Zuid/Midden amerika of een tocht dwars door Australië. Het eerste zou dit jaar wellicht het meeste kans hebben.
K+Squote:Op zondag 15 mei 2005 23:17 schreef SuperMocio het volgende:
Tja S & K zijn wel sympathiek maar het zijn wel de grootste NON-dDeelnemers....Ze regelen hun liften door dozerig te flirten en zelfs in een snikhete, totaal verlaten woestijn willen ze 's ochtends wel eerst hun make up even bijwerken. Totaal KANSLOOS en een winnaar onwaardig!
daarom ontwijk ik de belgische kranten en sites e.d. angstvalligquote:
Nope, in de Belgische uitzending (zei men ergens in het begin) bleek dat als ze zouden gaan winnen zonder amulet ze helemaal niks zouden hebben. (of ze wonnen en of ze dan een amulet gehaald hebben moet je zo meteen maar eens bekijken)quote:Op zondag 22 mei 2005 13:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Karla en Sophie winnen iig 10.000 (als ze winnen), ze moeten toch een race winnen om eerste te worden. De finalerace wordt dus gewoon beloond met een amulet+de eindoverwinning (lijkt mij, ik weet niet hoe dat vorig jaar ging...)
Niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:39 schreef TheMassive het volgende:
Weet iemand wanneer deze aflevering herhaald wordt?
Nee, gewoon tot 21:45.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
is het een extra lange aflevering eigenlijk?
Nouja, als je de hele dag probeert te communiceren in het Engels met de inboorlingen daar, dan kan ik me voorstellen dat je binnen de taal blijft hangen zegmaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:07 schreef amaranta het volgende:
Waarom zit Nathalie altijd Engels tegen Krieke te praten???
Wel dusquote:Op zondag 22 mei 2005 21:15 schreef amaranta het volgende:
Nou ik denk dat sophie en carla wel een amulet gaan winnen dan
krieke gaat nooit in met dat contract
Wat een lulquote:
Nee, die macho Indiër die Karla en Sophie hielp. Die bedoel ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een lul![]()
als je het over Rink hebt tenminste
Ik denk dat ze de eersten de kamer op de 3e verdieping hebben gegevenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:38 schreef VoreG het volgende:
ook niet eerlijk dat je 2 verdiepingen hoger moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |