+ Manjaquote:Op maandag 16 mei 2005 12:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Het volgende seizoen een all stars wedstrijd tussen Reinier vs Rink vs Elias?
idd!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef MissX het volgende:
volgens mij wil die vriend van Nathalie het gewoon uitmaken maar wou die dat niet over de telefoon doen.
Volgens mij heeft die hem ondertussen al bedrogen maar wil ze het vooral stil houden ...quote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef keijz het volgende:
[..]
idd!
Die vriendin van Krieke was echt top!![]()
Nou, dat heb ik dus echt gemist terwijl ik toch aan het kijken was.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:53 schreef Zephyrus het volgende:
Ik weet niet of jullie dat ook hebben gehoord, maar vlak na die telefoon-scène vertelde nathalie dat ze zich eigenlijk meer aangetrokken voelde tot Krieke dan tot haar vriend.
Uuh ze vertelde juist dat Krieke ervoor zorgde dat ze haar vriend niet zo erg misttequote:Op maandag 16 mei 2005 17:53 schreef Zephyrus het volgende:
Inderdaad zielig voor Nathalie. Ik weet niet of jullie dat ook hebben gehoord, maar vlak na die telefoon-scène vertelde nathalie dat ze zich eigenlijk meer aangetrokken voelde tot Krieke dan tot haar vriend. Wie weet is er ondertussen een heftige romance ontstaan tussen Krieke en Nathalie en wonen ze nu gezellig samen. Ik vind ze wel goed bij elkaar passen.
Uuh ze vertelde juist dat Krieke ervoor zorgde dat ze haar vriend niet zo erg misttequote:Op maandag 16 mei 2005 17:53 schreef Zephyrus het volgende:
Inderdaad zielig voor Nathalie. Ik weet niet of jullie dat ook hebben gehoord, maar vlak na die telefoon-scène vertelde nathalie dat ze zich eigenlijk meer aangetrokken voelde tot Krieke dan tot haar vriend. Wie weet is er ondertussen een heftige romance ontstaan tussen Krieke en Nathalie en wonen ze nu gezellig samen. Ik vind ze wel goed bij elkaar passen.
Selectief gehoor heet dat.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:18 schreef Zephyrus het volgende:
ow...dan heb ik waarschijnlijk verkeerd gehoord, dan zal het wel zoiets in de vorm zijn geweest van wat sport_life zei, dat Krieke ervoor zorgt dat ze haar vriend niet zo erg mistte.
Ja ik vond die zin ook heel raar. Ik heb het allemaal alleen moeten verwerken....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Mjam het volgende:
Zei die vriend van Nathalie niet iets van: "Ik heb het allemaal alleen moeten verwerken"? Ik vroeg me af wat hij daarmee bedoelde. Zou hij het moeilijk hebben dat ze aan een man gekoppeld was voor PE? Dan moet hij dat dus geweten hebben, terwijl de vriendin van Krieke aan de telefoon nog niet wist of hij met een man of een vrouw reisde. Dat laatste vond ik wel opvallend, dat het thuisfront na zoveel weken blijkbaar maar zo weinig informatie heeft.
best knap aangezien Rinck niet in de finale zitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:54 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik denk dat Rinck in de finale nog wel af kan rekenen met Krieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |