Hij had zichzelf daarstraks nog net optijd, maar iets te opvallend, gecorrigeerd. Maargoed, dat hele team draait toch alleenmaar op die Rink en z'n dochter mag, waar mogelijk hem oppeppen of even commentaar geven aan de programmamakers.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef PirE het volgende:
Karla & Sophie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rinck![]()
![]()
![]()
![]()
Rinck met zijn heb "ik" de laatste 3 gehaald zegt genoeg
En die zitten allebei naast de chauffeur en de mensen die voorin een taxi zitten ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er reizen twee cameramannen/-vrouwen mee met ieder kopper als ik het goed heb.
Nou is het leuk gewees Tong.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
En die zitten allebei naast de chauffeur en de mensen die voorin een taxi zitten ?
Ben al weg.l Sorry was niet des Tongs.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou is het leuk gewees Tong.
Bedankt voor je inbreng en tot ziens.
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
Leuke finale..
Krieke en Natalie zijn erg cool..
Godverdomme zei ze zelfsquote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef Remzz het volgende:
Wat een prachtige actie van Krieke in die bus
En ook lache bij dat spinnen die kerl daar denk aan god bla bla. Sophie meteen "verdomme".
Ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef Nory het volgende:
Ja, ik zei al: Wie denkt er nu nog aan Manja?
Oke, dan mag het...maar ik blijf Rink zeggen want dat staat op zn rugzak...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Trouwens amaranta, het is wél Rinck met een c.
Heeft Pipi hier zelf verteld, de programmaleiding had het verkeerd genoteerd.
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |