quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
quotes van vorig jaarquote:1 Jeroen en Manja : 31 punten + 2 amuletten
1 Just en Brechtje : 31 punten + 2 amuletten
2 Krieke en Nathalie : 28 punten
2 Karla en Sofie : 28 punten
3 Rink en Jorien: 27 punten + 2 amuletten
4 Steven en Sofie: 24 punten + 1 amulet
Krieke kreeg er eentje betaald van zijn buurman in die bus ...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:28 schreef amaranta het volgende:
wat mij betreft wel
Owja en Krieke had OOK geen ticket voor in die bus....
Je hebt gelijk, ik kijk niet meer....quote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
Wat en oplichters programma. De makers laten zien wat ze willen.
Er klopt geen hout van.
Teveel om het op te noemen wat er niet klopt.
Hmm dat heb ik dan gemist....quote:Op zondag 15 mei 2005 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Krieke kreeg er eentje betaald van zijn buurman in die bus ...
doe es?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
Wat en oplichters programma. De makers laten zien wat ze willen.
Er klopt geen hout van.
Teveel om het op te noemen wat er niet klopt.
Ik denk dat ze elkaar in 't haar hebben gespuugd.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:34 schreef amaranta het volgende:
zouden krieke en rink elkaar een hand hebben gegeven
Teveel om op te noemen zei ik toch.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elkaar in 't haar hebben gespuugd.
Er staat me iets van bij dat er vorig jaar door enkele koppels geen handen werden gegeven..Elias en Reinier???????quote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef Vork het volgende:
[..]
whehehequote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeiksnor.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
De ergenisfactor is er uit, zonder Rink is de finale niet leuk meer.
Er reizen twee cameramannen/-vrouwen mee met ieder kopper als ik het goed heb.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef tong80 het volgende:
Die camerastanpunten. Lachwekkend. Kijk je recht in het gezicht van detaxichaufeur, en twee seconden later en profile de reactie van die huilgriet en profile
Nu weten we het wel, Tong.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef tong80 het volgende:
Die camerastanpunten. Lachwekkend. Kijk je recht in het gezicht van detaxichaufeur, en twee seconden later en profile de reactie van die huilgriet en profile
Hij had zichzelf daarstraks nog net optijd, maar iets te opvallend, gecorrigeerd. Maargoed, dat hele team draait toch alleenmaar op die Rink en z'n dochter mag, waar mogelijk hem oppeppen of even commentaar geven aan de programmamakers.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef PirE het volgende:
Karla & Sophie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rinck![]()
![]()
![]()
![]()
Rinck met zijn heb "ik" de laatste 3 gehaald zegt genoeg
En die zitten allebei naast de chauffeur en de mensen die voorin een taxi zitten ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er reizen twee cameramannen/-vrouwen mee met ieder kopper als ik het goed heb.
Nou is het leuk gewees Tong.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
En die zitten allebei naast de chauffeur en de mensen die voorin een taxi zitten ?
Ben al weg.l Sorry was niet des Tongs.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou is het leuk gewees Tong.
Bedankt voor je inbreng en tot ziens.
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
Leuke finale..
Krieke en Natalie zijn erg cool..
Godverdomme zei ze zelfsquote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef Remzz het volgende:
Wat een prachtige actie van Krieke in die bus
En ook lache bij dat spinnen die kerl daar denk aan god bla bla. Sophie meteen "verdomme".
Ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef Nory het volgende:
Ja, ik zei al: Wie denkt er nu nog aan Manja?
Oke, dan mag het...maar ik blijf Rink zeggen want dat staat op zn rugzak...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Trouwens amaranta, het is wél Rinck met een c.
Heeft Pipi hier zelf verteld, de programmaleiding had het verkeerd genoteerd.
-
Is pipi een fok user dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Trouwens amaranta, het is wél Rinck met een c.
Heeft Pipi hier zelf verteld, de programmaleiding had het verkeerd genoteerd.
Ze zei toch Godverdorie?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef amaranta het volgende:
Potverdomme zei ze;
dr stond wel godverdomme maar ze zei duidelijk potverdomme
Ja.quote:
Valt toch wel mee ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat is er nou tegenwoordig nog al dan niet des tongs?
jorien.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:55 schreef amaranta het volgende:
Wie is pipi dan?
Viel me allemaalop. Dat er gemanipuleerd werd enzo.quote:
Ach die laatste aflevering maakt dan niks meer uit, dan is twee leuke leuker!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef twentemeisje het volgende:
Het is inderdaad best jammer dat Rinck eruit ligt, nu is alle irritatie uit het spel verdwenen
Ja dus... Het was toch leuk ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Viel me allemaalop. Dat er gemanipuleerd werd enzo.
jorienpe2quote:Op zondag 15 mei 2005 21:59 schreef amaranta het volgende:
Welke USER is pipi/jorien....
OMG, durft ze dan gewoon echt niet meer te posten. Laatst zei ze dat ze het gewoon te druk had, maar als ze kan lurken, kan ze ook posten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |