Maak je eens niet zo druk zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:07 schreef gelly het volgende:
Wat is dit nou weer voor een flauwekul om een topic 'vol' te maken zodat je een topicje kan openen ?
Inderdaad, want die arme gelly gedraagt zich immers zelf altijd zo netjes en heeft in het algemeen ook erg veel moeite zich verbaal te verwerenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Gelly legde je geen woorden in de mond, maar sowieso is een uitspraak als "Even nog een reactie op de ultiem domme opmerking van het zeldzaam domme figuur gelly:" niet erg gewenst. Het is totaal overbodig en niet bevorderend voor de sfeer.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:07 schreef gelly het volgende:
Wat is dit nou weer voor een flauwekul om een topic 'vol' te maken zodat je een topicje kan openen ?
Right.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Gelly legde je geen woorden in de mond
Ik heb het nergens over die meerderheid gehad, toch sugerreert hij hier wel degelijk dat ik dat heb beweerd.quote:Er is geen enkel bewijs dat de meerderheid een hekel aan Nederland zou hebben, maar ik zie het graag als jij mij een nutteloze opmerking verwijt. Suggereren dat moslims een hekel aan Nederland zouden hebben zonder enig bewijs is pas kansloos lijkt me.
Je ziet dingen die er niet staan, en ironisch genoeg leg je nu zelf woorden in de mond van gelly.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:49 schreef Lithion het volgende:
[..]
Right..
[..]
Ik heb het nergens over die meerderheid gehad, toch sugerreert hij hier wel degelijk dat ik dat heb beweerd.
Nee hoor, dit was namelijk een directe reactie op een post van mij die hij quootte.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:54 schreef Sidekick het volgende:
Je ziet dingen die er niet staan, en ironisch genoeg leg je nu zelf woorden in de mond van gelly.
Begrijpelijk. Maar kan je dat dan weerleggen zonder iemand voor dom uit te maken? Niet dat dat zo reteboeiend is, maar echt bevordelijk voor een inhoudelijke discussie is het natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:49 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over die meerderheid gehad, toch sugerreert hij hier wel degelijk dat ik dat heb beweerd.
Ach, ik was er verder niet op doorgegaan hoor en ik meen dat ik in mijn andere posts toch uitermate inhoudelijk benquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef sizzler het volgende:
Begrijpelijk. Maar kan je dat dan weerleggen zonder iemand voor dom uit te maken? Niet dat dat zo reteboeiend is, maar echt bevordelijk voor een inhoudelijke discussie is het natuurlijk ook niet.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maak je eens niet zo druk zeg.
Rotdag gehad op je werk?
quote:
Dat weet ik, en nergens beweert gelly dat jij verantwoordelijk bent voor die uitspraak. Kom op, het is maar een klein stukje tekst, dan kan je het toch wl goed lezen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:03 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was namelijk een directe reactie op een post van mij die hij quootte.
Serieus? Een week?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:10 schreef du_ke het volgende:
per kloon een week he? Dat is dus al rap een maand of wat bij hem.
Die zien we dit jaar niet meer terug.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:16 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij wel.
yvonnequote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:26 schreef Sidekick het volgende:
Doorposten met kloon tijdens je ban is inderdaad een verlenging van de ban met een week, en je kloon ben je dan ook kwijt. Bij tig klonen wordt er meestal specifiek gekeken naar de situatie om 'handmatig' een tijdsduur vast te stellen, en natuurlijk is dan de mailwisseling tussen de betrokken users en crew dan relevant. Ik kan er dus niets zinnigs over zeggen; het is yvonne haar pakkie an en ik weet ook niet alle relevante zaken. Ik denk dat sjun, lucida en yvonne er wel uitkomen. Of niet.
Neuh, die staat wel goed in POL.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Sorry, kick Dijkstal slaat door. maar maar NWS.
Je bedoelt de opmerkingen als "Je bewijst maar weer eens dat je een wereldvreemde boomknuffelaar bent."?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan iemand even in Dijkstal slaat door. ingrijpen voordat het offtopic gaat?
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan iemand even in Dijkstal slaat door. ingrijpen voordat het offtopic gaat?
Dan zijn er nieuwe Meki-aanbiedingen: http://www.speurders.nl/speurder.php?id=8260641&tbl=ads#quote:
The same.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:33 schreef McCarthy het volgende:
het is toch niet de Meki van FOK! he?
De Meki-maandag is voorbij he.quote:Ben verder blij om je Therapy avatar weer te zien, zo kennen we je weer
Ik heb gemaild en kreeg de volgende reactie:quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef McCarthy het volgende:
al wat van de UvA gehoord sizzler?
Het gaat dus om dit topic: Onderzoek naar politieke discussies op het internet (mochten mensen nog mee willen doen)quote:Geachte meneer xxx,
Allereerst hartelijk dank voor uw interesse in de uitkomsten van de vragenlijst. Op dit moment staat de vragenlijst echter nog online, aangezien de URL nog op een aantal andere websites geplaatst is en geplaatst wordt. Zodra hij offline gehaald wordt kunnen we een eerste indicatie van de resultaten geven, waarvan we u dan ook weer op de hoogte zullen stellen. We hopen over een maand bij u terug te kunnen komen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw medewerking en uw interesse.
Met vriendelijke groet,
xxx
Universiteit van Amsterdam
Dus je gaat nee-stemmen, de gevolgen van de Grondwet zie je nu al.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:15 schreef Sidekick het volgende:
Nee, het past prima in een ander topic. Een wildgroei aan topics over het referendum is niet echt positief.
Ik denk dat je toch ook even stil moet staan - nu je toch iedereen aan het bedanken bent - bij de entiteiten die ons in het heetst van de strijd voor vrijheid van meningsuiting helaas zo ondubbelzinnig ook ontvallen zijn... Ik noem voor de vuist weg: Ruijmgaart, ABBA (die een weggevertje was), Omara, Nathalitia, Klompendanser, Aryan8, Bela en ongetwijfeld de vele, vele anderen die ik nu nog vergeet of niet heb opgemerkt. Geef toe, zij waren niet alleen belangrijke aangevers en pionnen: jullie konden er lekker mee te keer gaan zonder er zelf op afgerekend te worden, ze schopten topics omhoog wanneer deze dreigden in vergetelheid te zakken, ze speelden "good cop, bad cop" wanneer dit nodig was, waren niet te beroerd om vuige insinuaties te plaatsen en gaven de indruk dat jullie tenminste niet geheel alleen stonden in jullie heroļsche krachtmeting met de inquisitie van de (s)linkse kerk... Fraai staaltje gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving Lucy.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:31 schreef lucida het volgende:
Sjun indachtig, postberichtje 9 mei 20:27 in zake de vrijheids van meningsuiting wil ik
Aaahikwordgek, Kaalhei, Zoalshetis, PJORourke, Lemmeb, Chewie, Lithion, NightH4wk, e.a., danken dat ze hem en mij in de strijd voor vrijheid van meningsuiting zo ondubbelzinnig hebben gesteund. In de donkere dagen van de 'inkerkering' van mijn mening op Fok waren jullie hoopgevende lichtstraaltjes. Nog moet ik even aan het licht wennen, maar ik zal zeker de afgelopen drie weken op een waardige manier recapituleren.![]()
Aparte theoriėn houd jij er op na zeg............................ Vooralsnog heb ik geen enkel bewijs van jouw veronderstellingen gezien. Het enige wat ik heb gezien is dat je toen je in een topic wat niveau en weerwoord betreft behoorlijk tekort schoot kwam met deze complottheorie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch ook even stil moet staan - nu je toch iedereen aan het bedanken bent - bij de entiteiten die ons in het heetst van de strijd voor vrijheid van meningsuiting helaas zo ondubbelzinnig ook ontvallen zijn... Ik noem voor de vuist weg: Ruijmgaart, ABBA (die een weggevertje was), Omara, Nathalitia, Klompendanser, Aryan8, Bela en ongetwijfeld de vele, vele anderen die ik nu nog vergeet of niet heb opgemerkt. Geef toe, zij waren niet alleen belangrijke aangevers en pionnen: jullie konden er lekker mee te keer gaan zonder er zelf op afgerekend te worden, ze schopten topics omhoog wanneer deze dreigden in vergetelheid te zakken, ze speelden "good cop, bad cop" wanneer dit nodig was, waren niet te beroerd om vuige insinuaties te plaatsen en gaven de indruk dat jullie tenminste niet geheel alleen stonden in jullie heroļsche krachtmeting met de inquisitie van de (s)linkse kerk... Fraai staaltje gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving Lucy..
Hier moet zelfs ik voor buigen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch ook even stil moet staan - nu je toch iedereen aan het bedanken bent - bij de entiteiten die ons in het heetst van de strijd voor vrijheid van meningsuiting helaas zo ondubbelzinnig ook ontvallen zijn... Ik noem voor de vuist weg: Ruijmgaart, ABBA (die een weggevertje was), Omara, Nathalitia, Klompendanser, Aryan8, Bela en ongetwijfeld de vele, vele anderen die ik nu nog vergeet of niet heb opgemerkt. Geef toe, zij waren niet alleen belangrijke aangevers en pionnen: jullie konden er lekker mee te keer gaan zonder er zelf op afgerekend te worden, ze schopten topics omhoog wanneer deze dreigden in vergetelheid te zakken, ze speelden "good cop, bad cop" wanneer dit nodig was, waren niet te beroerd om vuige insinuaties te plaatsen en gaven de indruk dat jullie tenminste niet geheel alleen stonden in jullie heroļsche krachtmeting met de inquisitie van de (s)linkse kerk... Fraai staaltje gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving Lucy..
Hier moet zelfs ik voor buigen.
Vraag maar even aan yvonne, alle kloontjes van dit gedenkwaardige duo zijn permanent "kaltgestellt". Wat toch wel sneu is, want vele "usertjes" zijn ons dus ontvallen en er wordt door Lucy met geen woord over gerept... Het navrante van de hele zaak is uiteraard dat het gehele gedachtegoed van deze olijkerds (net als bij jouw cultuurheld Siebelt) in laatste instantie steunt op complotdenken (gemanipuleerde werkelijkheidbeleving), terwijl zij zelf alleen maar druk bezig waren een complot te weven op Fok!: let wel onder de noemer vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:33 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Aparte theoriėn houd jij er op na zeg............................ Vooralsnog heb ik geen enkel bewijs van jouw veronderstellingen gezien. Het enige wat ik heb gezien is dat je toen je in een topic wat niveau en weerwoord betreft behoorlijk tekort schoot kwam met deze complottheorie.
Dat is toch niet je eigen handschrift hč?quote:
ben benieuwdquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:04 schreef sizzler het volgende:
Om hier nog even op terug te komen:
[..]
Ik heb gemaild en kreeg de volgende reactie:
[..]
Het gaat dus om dit topic: Onderzoek naar politieke discussies op het internet (mochten mensen nog mee willen doen)
Mijn handschrift is het iig niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:41 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Dat is toch niet je eigen handschrift hč?
Het grote complot heb ik voorlopig slechts aan jouw vingers zien ontspruiten. Dat er een aantal users geband zijn zegt hoegenaamd weinig over het al of niet kloon zijn van iemand, je kunt hoogstens vermoedens in die richting koesteren. Jij beschikt niet over gegevens als ip-adressen, dus veronderstellingen die je hierover doet zijn bij voorbaat al vaag, daargelaten dat ik zelf in zo'n situatie een instrument als webwarper zou inzetten, virtueel een oneindig aantal ip-adressen heet dat, dit weet iemand die echt kwaadwillend is ook. En over het verhaal van Siebelt, uiteraard wordt het door de linkse kerk afgedaan als leugens, ze komen er niet bepaald fris uit, maar het is wel gebaseerd op concrete documenten. Er zijn dus bewijzen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag maar even aan yvonne, alle kloontjes van dit gedenkwaardige duo zijn permanent "kaltgestellt". Wat toch wel sneu is, want vele "usertjes" zijn ons dus ontvallen en er wordt door Lucy met geen woord over gerept... Het navrante van de hele zaak is uiteraard dat het gehele gedachtegoed van deze olijkerds (net als bij jouw cultuurheld Siebelt) in laatste instantie steunt op complotdenken (gemanipuleerde werkelijkheidbeleving), terwijl zij zelf alleen maar druk bezig waren een complot te weven op Fok!: let wel onder de noemer vrijheid van meningsuiting.
Nee, hoor, geen complotdenken aan deze kant. Lucy had twee erkende klonen tw Ruijmgaart en ABBA (kijk daar maar eens in zijn profiel, komt overeen met profiel van skippy07: de eerste echte entiteit waaronder Lucy op Fok! verscheen). Dit was bij elkaar goed voor 1 weekban, voor de originele overtreding van de policy, vermeerdert met 2 weken voor de 2 klonen. En Lucy is 3 weken weggeweest. Sjuuuneke, die op ict gebied een stuk bedrevener is, gebruikte nog wat meer kloontjes, zo bleek en heb ik me laten vertellen door insidebron, en is dus nu nog minimaal 2 weken weg, schat ik. Ik kan idd niet op klonen of IP-adressen zoeken, maar FA's en A's wel, vraag het dus daar maar aan. Maar goed, je zult het wel merken want alle kloontjes die ik opsom, zul je nimmer weer tegenkomen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:47 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het grote complot heb ik voorlopig slechts aan jouw vingers zien ontspruiten. Dat er een aantal users geband zijn zegt hoegenaamd weinig over het al of niet kloon zijn van iemand, je kunt hoogstens vermoedens in die richting koesteren. Jij beschikt niet over gegevens als ip-adressen, dus veronderstellingen die je hierover doet zijn bij voorbaat al vaag, daargelaten dat ik zelf in zo'n situatie een instrument als webwarper zou inzetten, virtueel een oneindig aantal ip-adressen heet dat, dit weet iemand die echt kwaadwillend is ook. En over het verhaal van Siebelt, uiteraard wordt het door de linkse kerk afgedaan als leugens, ze komen er niet bepaald fris uit, maar het is wel gebaseerd op concrete documenten. Er zijn dus bewijzen.
Weet je ook eens hoe het voeltquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
Wij waren slechts in discussie met ongeveer twee users (en wat passanten)... Hahaha, over gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving gesproken..
Mooi, eindelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:31 schreef lucida het volgende:
Sjun indachtig, postberichtje 9 mei 20:27 in zake de vrijheids van meningsuiting wil ik
Aaahikwordgek, Kaalhei, Zoalshetis, PJORourke, Lemmeb, Chewie, Speedfreak1, Lithion, NightH4wk, e.a., danken dat ze hem en mij in de strijd voor vrijheid van meningsuiting zo ondubbelzinnig hebben gesteund. In de donkere dagen van de 'inkerkering' van mijn mening op Fok waren jullie hoopgevende lichtstraaltjes. Nog moet ik even aan het licht wennen, maar ik zal zeker de afgelopen drie weken op een waardige manier recapituleren.![]()
Psst, lucida is al terug. Hij post zelfs al weer in dit topic.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt.
Afijn, wanneer komen sjun en lucida nu eens terug? Die ban om drie keer niks heeft nu wel weer lang genoeg geduurd.
Ja sorry ik zag het te laatquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:50 schreef Sidekick het volgende:
Psst, lucida is al terug. Hij post zelfs al weer in dit topic.
Ja, daar werd ik onophoudelijk mee om de oren geslagen hč, o.a. door sjuuun & Lucy (zo de waard is hč). Het vervelende hiervan is dat ik nimmer klonen gebruikt heb in discussie met sjuuun & Lucy noch in POL. De paar klonen die ik heb/had gebruik ik niet meer en werden alleen afzeikklonen voor #filo's, bovendien zijn mijn klonen bekend. Maar goed genoeg hierover idd.quote:
Waarom maken jullie, bij uitzondering, niet eens bekend hoeveel klonen van sjuuun en Lucy nu ontvallen zijn. De manier van discussiėren met deze klonen is nogal een verdrietig voorbeeld van hoe discussies door agitatie verpest werden in het centrum van Fok! (sjuuuns woorden)...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:31 schreef sizzler het volgende:
Zullen we het hier weer ontopic houden? Voor verdere persoonlijke discussies verwijs ik naar de slowchat en #pol. Feit is dat heel wat klonen niet meer terug komen in POL. Wie die klonen toebehoren mogen jullie zelf uitzoeken. volgens mij is daar al het eea over gezegd hier
In totaal een stuk of 9 geloof ik. Niet dat dat verder uitmaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom maken jullie, bij uitzondering, niet eens bekend hoeveel klonen van sjuuun en Lucy nu ontvallen zijn. De manier van discussiėren met deze klonen is nogal een verdrietig voorbeeld van hoe discussies door agitatie verpest werden in het centrum van Fok! (sjuuuns woorden)...
Ik denk dat er wel voldoende over is gesproken in: [deeltje 597] voor alle imitatio-sjuuun & luuucida'squote:Op donderdag 19 mei 2005 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom maken jullie, bij uitzondering, niet eens bekend hoeveel klonen van sjuuun en Lucy nu ontvallen zijn. De manier van discussiėren met deze klonen is nogal een verdrietig voorbeeld van hoe discussies door agitatie verpest werden in het centrum van Fok! (sjuuuns woorden)...
Okee, waarvan acte dan voor iedereen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel voldoende over is gesproken in: [deeltje 597] voor alle imitatio-sjuuun & luuucida's
Volgens mij zijn daar alle klonen wel besproken.
Er is geen noodzaak om het constant te blijven oprakelen. Misschien dat een "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving"-topic in WFL nog iets is.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, waarvan acte dan voor iedereen.
Overigens wachten we even op het "waardige recapitualatie topic" dat door Lucy werd aangekondigd, dit vanwege de 'inkerkering' van zijn mening, maar toch denk ik dat de manier van discussiėren die door beide heren gehanteerd werd bepaaldelijk heeft bijgedragen aan de polarisatie in POL en in die zin is dit fenomeen dus best wel de moeite waard om aan de kaak te stellen, wil je tenminste de mores alhier hanteerbaar houden en voorkomen dat nog meer users afhaken... Dit is dus los van de inhoudelijk discussie o.m. over de zogenaamde vrijheid van meningsuiting, waar ook erg veel op af te dingen valt, aangezien beide heren met de agitatie van hun ruime schare aan klonen ervoor wilden zorgen dat alleen hun mening nog werd genoemd en andere meningen juist niet. Zelfde tactiek als de PvdA-site bombarderen met 192 mailtjes. Weet niet of jullie dat doorhadden/hebben...
Ik en velen met mij zijn juist erg blij met die POLarisatie. Eindelijk mogen we hier zeggen wat we denken, zonder meteen een ban aangesmeerd te krijgen voor denkbeelden die afwijken van die van de grootste gemene linkse deler.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
maar toch denk ik dat de manier van discussiėren die door beide heren gehanteerd werd bepaaldelijk heeft bijgedragen aan de polarisatie in POL en in die zin is dit fenomeen dus best wel de moeite waard om aan de kaak te stellen,
Ik had het helemaal niet over klonen. Ik had het over die gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, daar werd ik onophoudelijk mee om de oren geslagen hč, o.a. door sjuuun & Lucy (zo de waard is hč). Het vervelende hiervan is dat ik nimmer klonen gebruikt heb in discussie met sjuuun & Lucy noch in POL. De paar klonen die ik heb/had gebruik ik niet meer en werden alleen afzeikklonen voor #filo's, bovendien zijn mijn klonen bekend. Maar goed genoeg hierover idd.
De arme kloot kan gewoon niet tegen een weerwoord. Zijn manier om een discussie te winnen is gaan zeuren bij de (F)A's om een ban voor de persoon die een mening uit die hem niet aanstaat. Een andere strategie is uiteraard een topic openen met dezelfde intentie en mensen woorden in de mond gaan leggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik en velen met mij zijn juist erg blij met die POLarisatie. Eindelijk mogen we hier zeggen wat we denken, zonder meteen een ban aangesmeerd te krijgen voor denkbeelden die afwijken van die van de grootste gemene linkse deler.
Tenminste, dat dachten we. Maar dat bleek ook een illusie te zijn, getuige de ban van van lucida en sjun.
Zou je zo goed willen zijn om even te melden welke kloontjes Ryan3 zich doorgaans van bedient? Kunnen we in vervolg duidelijkheid scheppen als we een kloonreactie quoten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
Dit moet ik toch even kwijt.
Ryan3 loopt wel te klagen over het feit dat sjun en lucida klonen hadden en daarmee posten maar meneer post ook zelden alleen in een thread.
Ik zie toch altijd twee andere users die hem innig lijken te vergezellen in zijn "strijd".
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Ik ga niet speculeren welke kloons Ryan3 eventueel gebruikt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:04 schreef speedfreak1 het volgende:
Zou je zo goed willen zijn om even te melden welke kloontjes Ryan3 zich doorgaans van bedient? Kunnen we in vervolg duidelijkheid scheppen als we een kloonreactie quoten.
OllieA en Stali. zijn geen klonen van Ryan3. Dit om verder kloon-hunten nu even tot een halt te brengen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:04 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Zou je zo goed willen zijn om even te melden welke kloontjes Ryan3 zich doorgaans van bedient?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:31 schreef sizzler het volgende:
Zullen we het hier weer ontopic houden? Voor verdere persoonlijke discussies verwijs ik naar de slowchat en #pol.
Offtopics posten om een discussie te vernaggelen is niet toegestaan. Maar dat wist je al.quote:
Topics openen die nergens over gaan en die als mod open laten is niet toegestaan. Maar dat wist je al.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Offtopics posten om een discussie te vernaggelen is niet toegestaan. Maar dat wist je al.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Topics openen die nergens over gaan en die als mod open laten is niet toegestaan. Maar dat wist je al.
Die mag hij er in een nieuw topic bijzetten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:01 schreef McCarthy het volgende:
Zalm kampt met tegenvallers
[...]alleen moet er nog wel even een mening van de TS bij, misschien komt die nog
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:00 schreef sizzler het volgende:
Dan had je maar mod moeten worden.
Inderdaad. Bedankt voor het melden.quote:
Je denkt dat jouw postings een positief beeld geven ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:32 schreef McCarthy het volgende:
Sizzel, om nederland een voor slecht internet imago te behoeden
Vlaanderen en Wallonie groeien verder uit elkaar
HIer ligt dus een mooie taak voor Sidekick, kan hij zich eindelijk eens nuttig makenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:35 schreef du_ke het volgende:
Haha frederic loopt hier al wat langer rond en weet dat je de 1e 10 reacties van een topic meestal niet te serieus moet nemen.
Een korte scherpe analyse van de situatie in Walloniequote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Je denkt dat jouw postings een positief beeld geven ?
Yes, eindelijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
HIer ligt dus een mooie taak voor Sidekick, kan hij zich eindelijk eens nuttig maken
hoezo ik ben toch niet racistisch, ik geef een analyse van de gedachtegang van de Nederlandse bevolkingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:01 schreef gelly het volgende:
Racistische post van zowel McCarthy als DrWolffenstein
OVSE: Er moet iets gebeuren in Nederland
Nee, je bent een racist en moet opbokken. Klaar. Bovendien ben je toch een kloon van een gebande.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hoezo ik ben toch niet racistisch, ik geef een analyse van de gedachtegang van de Nederlandse bevolking
wat is een racist eigenlijk? Dat is toch als ik zeg dat Nederlanders op basis van uiterlijke kenmerken beter zouden zijn dan turken/marokanenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, je bent een racist en moet opbokken. Klaar. Bovendien ben je toch een kloon van een gebande.
Ik houd het allemaal niet zo bij maar hij is toch een kloon van die Aaahzieke? Waarom worden die kloons van gebanden tegenwoordig toegestaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, je bent een racist en moet opbokken. Klaar. Bovendien ben je toch een kloon van een gebande.
Jouw definitie van racisme boeit me eerlijk gezegd geen ene reet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wat is een racist eigenlijk? Dat is toch als ik zeg dat Nederlanders op basis van uiterlijke kenmerken beter zouden zijn dan turken/marokanen
Ik heb het hier over culturen, niet over huidskleuren
hou dus op met je manipulative beledigingen en beinvloeding van de crew
De post van DrW is weg. McCarthy zit op het randje, maar ik kijk het even aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:01 schreef gelly het volgende:
Racistische post van zowel McCarthy als DrWolffenstein
OVSE: Er moet iets gebeuren in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |