OllieA en Stali. zijn geen klonen van Ryan3. Dit om verder kloon-hunten nu even tot een halt te brengen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:04 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Zou je zo goed willen zijn om even te melden welke kloontjes Ryan3 zich doorgaans van bedient?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:31 schreef sizzler het volgende:
Zullen we het hier weer ontopic houden? Voor verdere persoonlijke discussies verwijs ik naar de slowchat en #pol.

Offtopics posten om een discussie te vernaggelen is niet toegestaan. Maar dat wist je al.quote:

Topics openen die nergens over gaan en die als mod open laten is niet toegestaan. Maar dat wist je al.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Offtopics posten om een discussie te vernaggelen is niet toegestaan. Maar dat wist je al.

Waar staat dat?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Topics openen die nergens over gaan en die als mod open laten is niet toegestaan. Maar dat wist je al.

Die mag hij er in een nieuw topic bijzetten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:01 schreef McCarthy het volgende:
Zalm kampt met tegenvallers
[...]alleen moet er nog wel even een mening van de TS bij, misschien komt die nog

quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:00 schreef sizzler het volgende:
Dan had je maar mod moeten worden.

Inderdaad. Bedankt voor het melden.quote:

Je denkt dat jouw postings een positief beeld geven ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:32 schreef McCarthy het volgende:
Sizzel, om nederland een voor slecht internet imago te behoeden
Vlaanderen en Wallonie groeien verder uit elkaar

HIer ligt dus een mooie taak voor Sidekick, kan hij zich eindelijk eens nuttig makenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:35 schreef du_ke het volgende:
Haha frederic loopt hier al wat langer rond en weet dat je de 1e 10 reacties van een topic meestal niet te serieus moet nemen.

Een korte scherpe analyse van de situatie in Walloniequote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Je denkt dat jouw postings een positief beeld geven ?

Yes, eindelijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
HIer ligt dus een mooie taak voor Sidekick, kan hij zich eindelijk eens nuttig maken

hoezo ik ben toch niet racistisch, ik geef een analyse van de gedachtegang van de Nederlandse bevolkingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:01 schreef gelly het volgende:
Racistische post van zowel McCarthy als DrWolffenstein
OVSE: Er moet iets gebeuren in Nederland

Nee, je bent een racist en moet opbokken. Klaar. Bovendien ben je toch een kloon van een gebande.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hoezo ik ben toch niet racistisch, ik geef een analyse van de gedachtegang van de Nederlandse bevolking

wat is een racist eigenlijk? Dat is toch als ik zeg dat Nederlanders op basis van uiterlijke kenmerken beter zouden zijn dan turken/marokanenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, je bent een racist en moet opbokken. Klaar. Bovendien ben je toch een kloon van een gebande.

Ik houd het allemaal niet zo bij maar hij is toch een kloon van die Aaahzieke? Waarom worden die kloons van gebanden tegenwoordig toegestaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, je bent een racist en moet opbokken. Klaar. Bovendien ben je toch een kloon van een gebande.

Jouw definitie van racisme boeit me eerlijk gezegd geen ene reet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:05 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wat is een racist eigenlijk? Dat is toch als ik zeg dat Nederlanders op basis van uiterlijke kenmerken beter zouden zijn dan turken/marokanen
Ik heb het hier over culturen, niet over huidskleuren
hou dus op met je manipulative beledigingen en beinvloeding van de crew

De post van DrW is weg. McCarthy zit op het randje, maar ik kijk het even aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:01 schreef gelly het volgende:
Racistische post van zowel McCarthy als DrWolffenstein
OVSE: Er moet iets gebeuren in Nederland

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |