Maak je eens niet zo druk zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:07 schreef gelly het volgende:
Wat is dit nou weer voor een flauwekul om een topic 'vol' te maken zodat je een topicje kan openen ?
Inderdaad, want die arme gelly gedraagt zich immers zelf altijd zo netjes en heeft in het algemeen ook erg veel moeite zich verbaal te verwerenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Gelly legde je geen woorden in de mond, maar sowieso is een uitspraak als "Even nog een reactie op de ultiem domme opmerking van het zeldzaam domme figuur gelly:" niet erg gewenst. Het is totaal overbodig en niet bevorderend voor de sfeer.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:07 schreef gelly het volgende:
Wat is dit nou weer voor een flauwekul om een topic 'vol' te maken zodat je een topicje kan openen ?
Right.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:38 schreef Sidekick het volgende:
Gelly legde je geen woorden in de mond
Ik heb het nergens over die meerderheid gehad, toch sugerreert hij hier wel degelijk dat ik dat heb beweerd.quote:Er is geen enkel bewijs dat de meerderheid een hekel aan Nederland zou hebben, maar ik zie het graag als jij mij een nutteloze opmerking verwijt. Suggereren dat moslims een hekel aan Nederland zouden hebben zonder enig bewijs is pas kansloos lijkt me.
Je ziet dingen die er niet staan, en ironisch genoeg leg je nu zelf woorden in de mond van gelly.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:49 schreef Lithion het volgende:
[..]
Right..
[..]
Ik heb het nergens over die meerderheid gehad, toch sugerreert hij hier wel degelijk dat ik dat heb beweerd.
Nee hoor, dit was namelijk een directe reactie op een post van mij die hij quootte.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:54 schreef Sidekick het volgende:
Je ziet dingen die er niet staan, en ironisch genoeg leg je nu zelf woorden in de mond van gelly.
Begrijpelijk. Maar kan je dat dan weerleggen zonder iemand voor dom uit te maken? Niet dat dat zo reteboeiend is, maar echt bevordelijk voor een inhoudelijke discussie is het natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:49 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over die meerderheid gehad, toch sugerreert hij hier wel degelijk dat ik dat heb beweerd.
Ach, ik was er verder niet op doorgegaan hoor en ik meen dat ik in mijn andere posts toch uitermate inhoudelijk benquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef sizzler het volgende:
Begrijpelijk. Maar kan je dat dan weerleggen zonder iemand voor dom uit te maken? Niet dat dat zo reteboeiend is, maar echt bevordelijk voor een inhoudelijke discussie is het natuurlijk ook niet.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maak je eens niet zo druk zeg.
Rotdag gehad op je werk?
quote:
Dat weet ik, en nergens beweert gelly dat jij verantwoordelijk bent voor die uitspraak. Kom op, het is maar een klein stukje tekst, dan kan je het toch wl goed lezen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:03 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was namelijk een directe reactie op een post van mij die hij quootte.
Serieus? Een week?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:10 schreef du_ke het volgende:
per kloon een week he? Dat is dus al rap een maand of wat bij hem.
Die zien we dit jaar niet meer terug.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:16 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij wel.
yvonnequote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:26 schreef Sidekick het volgende:
Doorposten met kloon tijdens je ban is inderdaad een verlenging van de ban met een week, en je kloon ben je dan ook kwijt. Bij tig klonen wordt er meestal specifiek gekeken naar de situatie om 'handmatig' een tijdsduur vast te stellen, en natuurlijk is dan de mailwisseling tussen de betrokken users en crew dan relevant. Ik kan er dus niets zinnigs over zeggen; het is yvonne haar pakkie an en ik weet ook niet alle relevante zaken. Ik denk dat sjun, lucida en yvonne er wel uitkomen. Of niet.
Neuh, die staat wel goed in POL.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Sorry, kick Dijkstal slaat door. maar maar NWS.
Je bedoelt de opmerkingen als "Je bewijst maar weer eens dat je een wereldvreemde boomknuffelaar bent."?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan iemand even in Dijkstal slaat door. ingrijpen voordat het offtopic gaat?
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan iemand even in Dijkstal slaat door. ingrijpen voordat het offtopic gaat?
Dan zijn er nieuwe Meki-aanbiedingen: http://www.speurders.nl/speurder.php?id=8260641&tbl=ads#quote:
The same.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:33 schreef McCarthy het volgende:
het is toch niet de Meki van FOK! he?
De Meki-maandag is voorbij he.quote:Ben verder blij om je Therapy avatar weer te zien, zo kennen we je weer
Ik heb gemaild en kreeg de volgende reactie:quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef McCarthy het volgende:
al wat van de UvA gehoord sizzler?
Het gaat dus om dit topic: Onderzoek naar politieke discussies op het internet (mochten mensen nog mee willen doen)quote:Geachte meneer xxx,
Allereerst hartelijk dank voor uw interesse in de uitkomsten van de vragenlijst. Op dit moment staat de vragenlijst echter nog online, aangezien de URL nog op een aantal andere websites geplaatst is en geplaatst wordt. Zodra hij offline gehaald wordt kunnen we een eerste indicatie van de resultaten geven, waarvan we u dan ook weer op de hoogte zullen stellen. We hopen over een maand bij u terug te kunnen komen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw medewerking en uw interesse.
Met vriendelijke groet,
xxx
Universiteit van Amsterdam
Dus je gaat nee-stemmen, de gevolgen van de Grondwet zie je nu al.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:15 schreef Sidekick het volgende:
Nee, het past prima in een ander topic. Een wildgroei aan topics over het referendum is niet echt positief.
Ik denk dat je toch ook even stil moet staan - nu je toch iedereen aan het bedanken bent - bij de entiteiten die ons in het heetst van de strijd voor vrijheid van meningsuiting helaas zo ondubbelzinnig ook ontvallen zijn... Ik noem voor de vuist weg: Ruijmgaart, ABBA (die een weggevertje was), Omara, Nathalitia, Klompendanser, Aryan8, Bela en ongetwijfeld de vele, vele anderen die ik nu nog vergeet of niet heb opgemerkt. Geef toe, zij waren niet alleen belangrijke aangevers en pionnen: jullie konden er lekker mee te keer gaan zonder er zelf op afgerekend te worden, ze schopten topics omhoog wanneer deze dreigden in vergetelheid te zakken, ze speelden "good cop, bad cop" wanneer dit nodig was, waren niet te beroerd om vuige insinuaties te plaatsen en gaven de indruk dat jullie tenminste niet geheel alleen stonden in jullie heroïsche krachtmeting met de inquisitie van de (s)linkse kerk... Fraai staaltje gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving Lucy.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:31 schreef lucida het volgende:
Sjun indachtig, postberichtje 9 mei 20:27 in zake de vrijheids van meningsuiting wil ik
Aaahikwordgek, Kaalhei, Zoalshetis, PJORourke, Lemmeb, Chewie, Lithion, NightH4wk, e.a., danken dat ze hem en mij in de strijd voor vrijheid van meningsuiting zo ondubbelzinnig hebben gesteund. In de donkere dagen van de 'inkerkering' van mijn mening op Fok waren jullie hoopgevende lichtstraaltjes. Nog moet ik even aan het licht wennen, maar ik zal zeker de afgelopen drie weken op een waardige manier recapituleren.![]()
Aparte theoriën houd jij er op na zeg............................ Vooralsnog heb ik geen enkel bewijs van jouw veronderstellingen gezien. Het enige wat ik heb gezien is dat je toen je in een topic wat niveau en weerwoord betreft behoorlijk tekort schoot kwam met deze complottheorie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch ook even stil moet staan - nu je toch iedereen aan het bedanken bent - bij de entiteiten die ons in het heetst van de strijd voor vrijheid van meningsuiting helaas zo ondubbelzinnig ook ontvallen zijn... Ik noem voor de vuist weg: Ruijmgaart, ABBA (die een weggevertje was), Omara, Nathalitia, Klompendanser, Aryan8, Bela en ongetwijfeld de vele, vele anderen die ik nu nog vergeet of niet heb opgemerkt. Geef toe, zij waren niet alleen belangrijke aangevers en pionnen: jullie konden er lekker mee te keer gaan zonder er zelf op afgerekend te worden, ze schopten topics omhoog wanneer deze dreigden in vergetelheid te zakken, ze speelden "good cop, bad cop" wanneer dit nodig was, waren niet te beroerd om vuige insinuaties te plaatsen en gaven de indruk dat jullie tenminste niet geheel alleen stonden in jullie heroïsche krachtmeting met de inquisitie van de (s)linkse kerk... Fraai staaltje gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving Lucy..
Hier moet zelfs ik voor buigen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch ook even stil moet staan - nu je toch iedereen aan het bedanken bent - bij de entiteiten die ons in het heetst van de strijd voor vrijheid van meningsuiting helaas zo ondubbelzinnig ook ontvallen zijn... Ik noem voor de vuist weg: Ruijmgaart, ABBA (die een weggevertje was), Omara, Nathalitia, Klompendanser, Aryan8, Bela en ongetwijfeld de vele, vele anderen die ik nu nog vergeet of niet heb opgemerkt. Geef toe, zij waren niet alleen belangrijke aangevers en pionnen: jullie konden er lekker mee te keer gaan zonder er zelf op afgerekend te worden, ze schopten topics omhoog wanneer deze dreigden in vergetelheid te zakken, ze speelden "good cop, bad cop" wanneer dit nodig was, waren niet te beroerd om vuige insinuaties te plaatsen en gaven de indruk dat jullie tenminste niet geheel alleen stonden in jullie heroïsche krachtmeting met de inquisitie van de (s)linkse kerk... Fraai staaltje gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving Lucy..
Hier moet zelfs ik voor buigen.
Vraag maar even aan yvonne, alle kloontjes van dit gedenkwaardige duo zijn permanent "kaltgestellt". Wat toch wel sneu is, want vele "usertjes" zijn ons dus ontvallen en er wordt door Lucy met geen woord over gerept... Het navrante van de hele zaak is uiteraard dat het gehele gedachtegoed van deze olijkerds (net als bij jouw cultuurheld Siebelt) in laatste instantie steunt op complotdenken (gemanipuleerde werkelijkheidbeleving), terwijl zij zelf alleen maar druk bezig waren een complot te weven op Fok!: let wel onder de noemer vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:33 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Aparte theoriën houd jij er op na zeg............................ Vooralsnog heb ik geen enkel bewijs van jouw veronderstellingen gezien. Het enige wat ik heb gezien is dat je toen je in een topic wat niveau en weerwoord betreft behoorlijk tekort schoot kwam met deze complottheorie.
Dat is toch niet je eigen handschrift hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |