Het zou ook de samenwerking bij het bestrijden van de luchtverontreiniging kunnen helpenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:33 schreef pberends het volgende:
[..]
De Grondwet zou economische groei bevorderen, oftewel meer luchtvervuiling. Ik vind het standpunt van GroenLinks maar raar op dit onderwerp.
Hoe rijker de mensen, hoe meer de overheid en bedrijven kunnen uitgeven aan mileumaatregelen (roetfilter bijvoorbeeld, die is duur)quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:33 schreef pberends het volgende:
[..]
De Grondwet zou economische groei bevorderen, oftewel meer luchtvervuiling. Ik vind het standpunt van GroenLinks maar raar op dit onderwerp.
quote:
quote:Hallo Dit Was Het Nieuws fan,
Geschrokken toen je in de gids keek en zag dat er zaterdag om 21.00 uur geen 'Dit Was Het Nieuws' staat? Is niet nodig! We hebben plaatsgemaakt voor ons aller Glennis en consorten. Ja, voor het Eurovisie Songfestival dus. We zenden iets vroeger uit dan je van ons gewend bent, namelijk om 19.00 uur.
En we dragen vrolijk bij aan het muzikale avondje... Nou ja, voor de helft dan en wel met componist/ producer Tjeerd Oosterhuis. Zijn concurrente is politica en bijna-wethouder Laetitia Griffith. Stem je tv vanaf 19.00 uur dus af op Nederland 2!
Bij samenwerking gaat veel geld verloren en dus meer luchtvervuiling.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zou ook de samenwerking bij het bestrijden van de luchtverontreiniging kunnen helpen. Want zoals je zonder twijfel weet is luchtverontreiniging een grensoverschrijdend probleem
.
Heel leuk en aardig maar je hebt de EU wel nodig om tot een gezamenlijke aanpak te komen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij samenwerking gaat veel geld verloren en dus meer luchtvervuiling.
Niet nodig, als iedereen het nou zelf aanpakt zal het veel sneller gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig maar je hebt de EU wel nodig om tot een gezamenlijke aanpak te komen...
Kijk een hogere schoorsteen zorgt dat je zelf geen last meer hebt van bepaalde vervuiling maar helaas komt die rotzooi 200 km verderop wel weer naar beneden.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet nodig, als iedereen het nou zelf aanpakt zal het veel sneller gaan.
Waarom hebben we al die andere regeltjes dan ook nodig eigenlijk?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:41 schreef du_ke het volgende:
[..]Wat ik je duidelijk probeer te maken is dat dat dus niet werkt...
Het is een grensoverschrijdend probleem. Stel Duitsland gooit een paar mooie hoge schoorstenen in het Ruhrgebied, dan zijn zij van de problemen af maar heeft Nederland er een nieuw probleem bij....
Weer een kwaliteitsonderzoek..quote:Verstandelijk gehandicapte faalt als opvoeder
Van onze verslaggevers Marc Peeperkorn en Ellen de Visser
AMSTERDAM - Tweederde van de verstandelijk gehandicapte ouders schiet ernstig tekort in de opvoeding. Hun kinderen hebben zulke grote problemen dat hun ontwikkeling in gevaar komt.
Da's waar, met een lekker veilig filiaal op Mururoaquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:49 schreef Monidique het volgende:
Kernenergie is wel een goed alternatief, maar ik heb begrepen dat er slechts voor zo'n vijftig jaat uranium is, als we dit tempo aanhouden, misschien wel voor honderd of honderdvijftig jaar, maar dat is dus niet veel en kernfusie is er nog niet. Gelukkig staat er straks een onderzoeksreactor in Frankrijk, dus dat is hoopvol.
Logisch zoiets kan toch elk normaal denkend mens bedenken. Die mensen zijn niet voor niets verstandelijk gehandicaptquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Weer een kwaliteitsonderzoek..
http://www.volkskrant.nl/binnenland/1116396063915.html
Opzich is kernergie de meest milieu vriendelijke energiebron tenzij het mis gaatquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:49 schreef Monidique het volgende:
Kernenergie is wel een goed alternatief, maar ik heb begrepen dat er slechts voor zo'n vijftig jaat uranium is, als we dit tempo aanhouden, misschien wel voor honderd of honderdvijftig jaar, maar dat is dus niet veel en kernfusie is er nog niet. Gelukkig staat er straks een onderzoeksreactor in Frankrijk, dus dat is hoopvol.
I rest my case.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Logisch zoiets kan toch elk normaal denkend mens bedenken. Die mensen zijn niet voor niets verstandelijk gehandicapt
Een kind opvoeden is een zware taak. Met alle respect voor verstandelijk gehandicapten maar ik denk niet dat ze kinderen zou mogen krijgen.
Jongens, help eens even. Wie was Bos ook alweer?quote:
Bos hekelt afwezigheid coalitietop bij verantwoording
ANP
DEN HAAG - PvdA-leider Bos vindt het ‘onwaardig’ dat de fractievoorzitters van coalitiepartijen CDA, VVD en D66 wegblijven bij het debat waarin het kabinet verantwoording aflegt over het beleid in 2004. Volgens hem willen ze blijkbaar wel goede sier maken met het uitgeven van belastinggeld voor mooie plannen, maar geven ze niet thuis als duidelijk wordt gemaakt wat er eigenlijk van terecht is gekomen.
Tijdens het zogenoemde verantwoordingsdebat donderdag in het Tweede Kamer wees Bos erop dat de fractievoorzitters Verhagen (CDA), Van Aartsen (VVD) en Dittrich (D66) ofwel de verantwoording niet belangrijk vinden of ‘geen verhaal’ hebben. Alle twee zou slecht zijn, aldus Bos.
Verhagen, Van Aartsen en Dittrich laten het debat donderdag aan fractiegenoten over. Zelf voeren ze in Utrecht campagne voor de Europese grondwet. Op initiatief van de Kamer is donderdag wel het voltallige kabinet bij het debat aanwezig.
Volgens Bos richt het kabinet zich te veel op de sanering van de overheidsfinanciën en heeft het te weinig oog voor de noden van de burgers. Door de koopkracht van de lagere - en middeninkomens af te knijpen komt er geen herstel van vertrouwen, betoogde hij. ‘Daardoor gaan de mensen sparen en oppotten en ontstaat er geen impuls voor de economie.’
Bos verweet het kabinet verder dat het een nieuwe ingreep in de WAO wil doorzetten, hoewel het aantal arbeidsongeschikten fors daalt. ‘Als iets goed gaat moet je het zo laten.’
Vice-fractieleider Verburg van het CDA wierp Bos voor de voeten dat de relatief slechte prestaties van de Nederlandse economie vooral een gevolg zijn van de hoge loonstijgingen in de afgelopen jaren. Die zijn volgens haar veroorzaakt door het beleid van Paars-2, waarvan PvdA'er Kok premier was.
quote:Vanavond was Wim Kok - waarschijnlijk op eigen verzoek - te gast bij NOVA. Zonder tegenstander kon ie vrijuit zijn gang gaan in zijn propaganda voor de superstaat Europa waarin ons land wordt gedegradeerd tot een provincie met minder macht dan Friesland in Nederland.
Wim Kok? Was dat niet de man van de Sociale Puinhopen van Paars?
Wim Kok? Was dat niet de man die destijds de Euro aan ons opgedrongen heeft? Zonder de burgers iets te vragen?
En nu dan Wim Kok vrij spel geven? Is dat objectieve journalistiek?
Op de vraag of we met de Europese Grondwet meer of minder invloed krijgen als Nederland, bleef het akelig lang stil. Presentator Paul Witteman moest de ex-premier uit zijn benarde positie redden door snel over iets anders te beginnen. Het antwoord op de vraag had namelijk moeten zijn: Onze invloed loopt terug van 4 naar 3%.
Ja het is wel vreemd. Je zadelt de maatschappij op met problemen doordat die kinderen geen goede opvoeding krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:54 schreef Harry_Sack het volgende:
I rest my case.
Welke mongool laat er nou een mongool kinderen opvoeden, kinderen van 6 die slimmer zijn dan pappa kunnen toch nooit goed zijn voor de geestelijke gezondheid van dat kind van 6 en voor die vader van 32![]()
Nee, daar zijn dan hulpverleners voor, wtf!!!![]()
Misschien dat een bezoekregeling van kinderen van de lokale school naar de gestichten een beter idee is voor de maatschappelijke vorming van kinderen de afleiding van de geestelijke gehandicapten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja het is wel vreemd. Je zadelt de maatschappij op met problemen doordat die kinderen geen goede opvoeding krijgen.
Daar zouden die hulpverleners eens aandacht aan moeten besteden. Het ontmoedigen om kinderen te krijgen als verstandelijk gehandicapten.
En ik ben toevallig vorige week in Tsjernobyl geweest. Daar is het er niet gezelliger op geworden sinds '86quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opzich is kernergie de meest milieu vriendelijke energiebron tenzij het mis gaat![]()
Dat is het dubbele aan kernenergie. Als het mis gaat, gaat het ook echt goed mis maar als dat niet gebeurt dan is het opzich wel een schone energiebron.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:05 schreef du_ke het volgende:
En ik ben toevallig vorige week in Tsjernobyl geweest. Daar is het er niet gezelliger op geworden sinds '86.
De duizenden jaren actieve straling is onderdeel van kernenergie. Natuurlijk, straling is milieuvriendelijk, als je levende wezens niet ziet als onderdeel van het milieu.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opzich is kernergie de meest milieu vriendelijke energiebron tenzij het mis gaat![]()
Probleem is ook een beetje dat geprobeert wordt gehandicapten een zo normaal mogelijk leven te geven (steeds vaker naar gewone scholen en verenigingen) maar dat dit normale leven dan bij het krijgen van kinderen op zou moeten houden is wel lastig uit te leggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien dat een bezoekregeling van kinderen van de lokale school naar de gestichten een beter idee is voor de maatschappelijke vorming van kinderen de afleiding van de geestelijke gehandicapten?
Je zit ook nog met je afvalprobleem, zeker wanneer je het laat opwekken en je dus ook nog eens 2 keer een pokke end met die rotzooi moet slepen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is het dubbele aan kernenergie. Als het mis gaat, gaat het ook echt goed mis maar als dat niet gebeurt dan is het opzich wel een schone energiebron.
Dus na een orkaan in Florida is windenergie ook niet veilig meer?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ik ben toevallig vorige week in Tsjernobyl geweest. Daar is het er niet gezelliger op geworden sinds '86.
Mss wel ja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:04 schreef Harry_Sack het volgende:
Misschien dat een bezoekregeling van kinderen van de lokale school naar de gestichten een beter idee is voor de maatschappelijke vorming van kinderen de afleiding van de geestelijke gehandicapten?
Vergelijking van niks weer uiteraard.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dus na een orkaan in Florida is windenergie ook niet veilig meer?
Ik ken de geisoleerde (beschermde) dorpen inderdaad. Wat men daar dan doet, is een kinderboerderij neerzetten en kleine klusjes zoals hout kappen voor degenen die dat aankunnen zonder zich in de voet te hakken, of door zelfgekleidde asbakken te laten verkopen voor het zogenaamde "charitatieve tarief" ten bate van de voorzieningen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probleem is ook een beetje dat geprobeert wordt gehandicapten een zo normaal mogelijk leven te geven (steeds vaker naar gewone scholen en verenigingen) maar dat dit normale leven dan bij het krijgen van kinderen op zou moeten houden is wel lastig uit te leggen.
Ja het afvalprobleem is ook niet alles. Als je dat verplaatst liggen er weer allerlei actiegroepen op het spoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef du_ke het volgende:
Je zit ook nog met je afvalprobleem, zeker wanneer je het laat opwekken en je dus ook nog eens 2 keer een pokke end met die rotzooi moet slepen...
Och, als je 1 incident uit een onderontwikkeld land wil overtrekken naar landen waar we wél geld hebben voor veiligheid is mijn vergelijking niet veel vreemder.quote:
Maar ze hebben toch ook geen stemrecht?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:07 schreef du_ke het volgende:
Probleem is ook een beetje dat geprobeert wordt gehandicapten een zo normaal mogelijk leven te geven (steeds vaker naar gewone scholen en verenigingen) maar dat dit normale leven dan bij het krijgen van kinderen op zou moeten houden is wel lastig uit te leggen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Terugfluiten klopt niet. Er kan hooguit gevraagd worden: "uhhh, wat mot dat?"
Dat gaat trouwens nog wat worden als je in strijd zou handelen met de doelstellingen van de Unie. Aangezien dat niet mag vraag ik me af hoe je dan nog een bezwaar kan aantekenen?
quote:Iedere instelling draagt er voortdurend zorg voor dat de beginselen van subsidiariteit en evenredigheid van artikel I-11 i van de Grondwet in acht worden genomen.
quote:Het Hof van Justitie van de Europese Unie is bevoegd uitspraak te doen inzake ieder beroep wegens schending door een Europese wetgevingshandeling van het subsidiariteitsbeginsel, dat op de wijze als bepaald in artikel III-365 van de Grondwet i wordt ingesteld door een lidstaat, of door een lidstaat overeenkomstig zijn rechtsorde wordt toegezonden namens zijn nationaal parlement of een kamer van dat parlement.
Op de wijze als bepaald in datzelfde artikel kan ook het Comité van de Regio's een dergelijk beroep instellen tegen Europese wetgevingshandelingen voor de vaststelling waarvan het volgens de Grondwet moet worden geraadpleegd.
De sovjetunie in de jaren '80 onderontwikkeld op het gebied van kernenergie? Lees je eens inquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Och, als je 1 incident uit een onderontwikkeld land wil overtrekken naar landen waar we wél geld hebben voor veiligheid is mijn vergelijking niet veel vreemder.
Ja daar heb je eeen punt. Ik ben er ook niet voor dat ze kinderen krijgen maar je begeeft je hiermee wel in een grijs gebied. Wat als 1 van de ouders wel 'normaal' is?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch ook geen stemrecht?
Het krijgen van kinderen vind ik een grotere verantwoordelijkheid dan het uitbrengen van één stem. Er wordt dus wel degelijk onderscheid gemaakt tussen wat een verstandelijk gehandicapte wel en niet mag. Dus in zekere zin houdt dat normale leven al op als het op stemrecht aankomt.
Nee, niet op het gebied van kernenergie. Wel op het gebied van ontwerp en onderhoud.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
De sovjetunie in de jaren '80 onderontwikkeld op het gebied van kernenergie? Lees je eens in.
Gelukkig weten we voldoende van kernreactoren om het niet zo ver te laten komen als in Tsjernobyl. Daarom vind ik Tsjernobyl ook niet echt een steekhoudend argument. Juist door dat ongeluk is het gebruik van kernenergie een stuk veiliger geworden.quote:En ook in Japan, Engeland, de VS en zelfs Nederland zijn er tal van incidenten geweest in kerncentrales waarbij meer of minder straling vrij kwam. Het is er alleen wat midner uit de hand gelopen.
Ja het is een lastig onderwerp. Je moet kiezen tussen individuele keuzevrijheid en de maatschappelijke verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:28 schreef du_ke het volgende:
Ja daar heb je eeen punt. Ik ben er ook niet voor dat ze kinderen krijgen maar je begeeft je hiermee wel in een grijs gebied. Wat als 1 van de ouders wel 'normaal' is?
Als je het mannetje van de 2 zou zijn, dan zou dat volgens mij wel heel gaaf voelenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja het is een lastig onderwerp. Je moet kiezen tussen individuele keuzevrijheid en de maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Ik kan me nog een documentaire herinneren van een paar jaar terug. Dat waren twee zwakbegaafde mensen die aan de lopende band kinderen kregen. Die kinderen werden vervolgens uit huis geplaatst omdat de ouders er niet voor konden zorgen. Ouders waren daar niet gelukkig mee en wilde gewoon voor die kinderen zorgen maar dat lukt natuurlijk niet.
Als een van beide ouders wel 'normaal' is zou het de verantwoordelijkheid zijn van die 'normale' ouder om geen kinderen te nemen.
Opzich wel makkelijk ja. Zo'n ontwikkelde vrouw is ook niet alles. Die wil tenslotte carrière maken en niets meer doen in het huishoudenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Als je het mannetje van de 2 zou zijn, dan zou dat volgens mij wel heel gaaf voelen![]()
Maar wat als die 'normale' ouder ook maar net boven de grens zit (wat is het iq hoger dan 75 ofzo)?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:41 schreef MrX1982 het volgende:
Als een van beide ouders wel 'normaal' is zou het de verantwoordelijkheid zijn van die 'normale' ouder om geen kinderen te nemen.
Zeg.Bengel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef Sidekick het volgende:
Ja, leefden we maar weer in de jaren 50.
Ja wat je zegt waar trek je de grens. Wat is zwakbegaafd en wat niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef du_ke het volgende:
Maar wat als die 'normale' ouder ook maar net boven de grens zit (wat is het iq hoger dan 75 ofzo)?
Ik vind dit echt een moeilijke zaak...
Je ziet het voor je he? Elke avond die sigaret ruilen voor bepaalde diensten die niemand mag weten enzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opzich wel makkelijk ja. Zo'n ontwikkelde vrouw is ook niet alles. Die wil tenslotte carrière maken en niets meer doen in het huishouden![]()
Daar heeft-ie de PvdA-site te Rdam mee plat gegooid, naar verluid. Om zijn vrije meningsuiting te ventileren, zeg maar. Uiteraard werd dit door sjuuuneke ontkend, maar gezien hun tactiek op Fok! rijst thans een ander vermoeden. Dat verongelijkte boeboehuilhuil beroep op de vrijheid van meningsuiting is dan ook maar schijn. Het draait bij de heren goedschiks danwel kwaadschiks om maximalisering van de eigen mening en onderdrukking van andermans mening, onder uitroepen dat zij (jarenlang) onderdrukt zijn door de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving van de (s)linkse kerk, zoals ene Lemmeb in fb nu ook weer doet, hetgeen hoe dan ook niet kan worden aangetoond. Dit leidt tot schrijnende omstandigheden zoals het kapotbombarderen van de PvdA-site met 192 mailtjes en ongebreideld kloontjes aanmaken om te agiteren ipv het debat te zoeken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:51 schreef Sidekick het volgende:
Ryan3, wat is er met die 192 mailtjes?
Antwoord fb: die andere users die me "vergezellen" zijn toevallig ook andere RL personen, lolbroek. Iets anders dan steun krijgen van je eigen 9 klonen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja wat je zegt waar trek je de grens. Wat is zwakbegaafd en wat niet.
Als je naar een willekeurige camping in Spanje gaat tijdens de zomer zie je genoeg "zwakbegaafde".
Maar zonder gekheid het is natuurlijk een lastig onderwerp. Je ontneemt immers een stukje van iemand zijn/haar vrijheid.
Wanneer krijg je eigenlijk geen stemrecht is dat als je curatele staat van je ouders of voogd of is er een ondergrens op IQ gebied.
Dat riekt naar chantagequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Harry_Sack het volgende:
Je ziet het voor je he? Elke avond die sigaret ruilen voor bepaalde diensten die niemand mag weten enzo![]()
dat is vermoedelijk te wijten aan gebrek aan solidareitquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
Aan kaalhei: welke ar-me kloot heeft nu 9 klonen nodig om bijgestaan te worden als hij/zij repliek krijgt/en van Ryan3??? Ik denk dat hieruit onomstotelijk bewezen kan worden dat onze vrolijke vriendjes geen grip hebben op hun opponenten. Niet zo gek ook, als alles wat zij beweren in laatste instantie rust op een complot. Zitten een beetje te vaak aan de weed die lui, vermoed ik. De nog altijd illegale mediwiet van zeer goede kwaliteit wrs.
Zeg SK kun je er niet voor zorgen dat die usertjes niet in fb meer posten met hun kinderachtige jij-bakjes, maar hier???quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:51 schreef Sidekick het volgende:
Ryan3, wat is er met die 192 mailtjes?
Ach het komt op hetzelfde neer is het niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
Antwoord fb: die andere users die me "vergezellen" zijn toevallig ook andere RL personen, lolbroek. Iets anders dan steun krijgen van je eigen 9 klonen.
Ik weet niet of hij gepenetreerd is hoor. Ik ben eerlijk gezegd niet zo op de hoogte met dat soort intieme aspecten van andere users. Verder moet je manipulatie der werkelijkheid zoeken op indymedia en andere linkse sites.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef Monidique het volgende:
Overigens heb ik het nog niet helemaal gelezen, maar Ryan3's ouvre een beetje kennende, zal hij wel diep gepenetreerd zijn in het rechtse verbond der werkelijkheidsmanipulators om zodoende hun leugens en bedrog te openbaren. Bij voorbaat al hulde.
Een lichtelijk kinderachtige actie natuurlijk. Maar wat een onbeschrijfelijk dramaquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
Dit leidt tot schrijnende omstandigheden zoals het kapotbombarderen van de PvdA-site met 192 mailtjes en ongebreideld kloontjes aanmaken om te agiteren ipv het debat te zoeken.
Mja, mja, "naar verluid". Een beetje een Siebeltiaanse onderbouwing, moet ik zeggen. Hoe weet jij bijvoorbeeld dat het er precies 192 waren?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar heeft-ie de PvdA-site te Rdam mee plat gegooid, naar verluid. Om zijn vrije meningsuiting te ventileren, zeg maar. Uiteraard werd dit door sjuuuneke ontkend, maar gezien hun tactiek op Fok! rijst thans een ander vermoeden. Dat verongelijkte boeboehuilhuil beroep op de vrijheid van meningsuiting is dan ook maar schijn. Het draait bij de heren goedschiks danwel kwaadschiks om maximalisering van de eigen mening en onderdrukking van andermans mening, onder uitroepen dat zij (jarenlang) onderdrukt zijn door de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving van de (s)linkse kerk, zoals ene Lemmeb in fb nu ook weer doet, hetgeen hoe dan ook niet kan worden aangetoond. Dit leidt tot schrijnende omstandigheden zoals het kapotbombarderen van de PvdA-site met 192 mailtjes en ongebreideld kloontjes aanmaken om te agiteren ipv het debat te zoeken.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg SK kun je er niet voor zorgen dat die usertjes niet in fb meer posten met hun kinderachtige jij-bakjes, maar hier???
Wat een prachtige fotoquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Onafhankelijk kamerlid Wilbers aan het folderen in Hengelo
Arrestaties na beledigen Wilders
Gezien jouw tactiek op Fok heb jij een paar duizend joden in WO2 aangegeven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
Daar heeft-ie de PvdA-site te Rdam mee plat gegooid, naar verluid. Om zijn vrije meningsuiting te ventileren, zeg maar. Uiteraard werd dit door sjuuuneke ontkend, maar gezien hun tactiek op Fok! rijst thans een ander vermoeden.
help, tis een meki-kloonquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef pberends het volgende:
Wie is die allochtoon? Een christelijke Marokkaan ofzo?
Op mijn toetsenbord zit de b niet naast de d .......................quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef Barry_Slack het volgende:
[afbeelding]
Onafhankelijk kamerlid Wilbers aan het folderen in Hengelo
Arrestaties na beledigen Wilders
Eentje met respect blijkbaar. Hij heeft niet zo'n gangbaar Marokkaans jongenskapsel, maar het lijkt te golven, dus wie weet..quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto![]()
![]()
.
Hee gaaf, ik heb ook een QWERTY toetsenbordquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef speedfleak1 het volgende:
[..]
Op mijn toetsenbord zit de b niet naast de d .......................
Nee, zie je dat niet...het is Karl Noten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto![]()
![]()
.
Ik zie geen stekeltjes zoals bij de echte:quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, zie je dat niet...het is Karl Noten.
quote:Marburgvirus eist meer dan driehonderd levens
Uitgegeven: 19 mei 2005 11:33
GENEVE - Het zeldzame marburgvirus heeft in Angola inmiddels meer dan driehonderd levens geëist. Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie WHO zijn de slachtoffers veelal thuis of tijdens begrafenissen met het virus besmet.
De Angolese gezondheidsdiensten hebben 337 besmettingen met het marburgvirus geregistreerd. 311 mensen zijn eraan overleden. De meeste besmettingen vonden plaats in de noordelijke provincie Uige. Het marburgvirus kan een gezond persoon binnen een week doden, na hevige aanvallen van diarree, overgeven en inwendige bloedingen. De herkomst is onbekend en er is ook geen medicijn tegen.
quote:Uitbraak ebola in Congo bevestigd
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft een uitbraak van het ebola-virus in Congo bevestigd. Deze maand zijn zeker elf mensen ziek geworden, waarvan er negen zijn overleden. Ebola is een virusinfectie waar geen medicijnen voor bestaan. Bij een uitbraak het aan ebola gerelateerde marburg-virus, dat zich voor het eerst manifesteerde in een laboratorium in het Duitse Marburg, vielen vorige maand nog zeker 277 doden in Angola.
Ebola is moeilijk te bestrijden omdat de symptomen in het begin van de ziekte erg op malaria lijken. Na een fase met koorts en spierpijn, kunnen onder andere ademhalingsproblemen, keelpijn, hoofdpijn, diarree en interne bloedingen optreden. Uiteindelijk gaat de patiënt uit alle lichaamsholten bloeden. Afhankelijk van de variant van het virus overlijdt 50 tot 90 procent van de besmette personen.
Een geneesmiddel is er niet, dus bestaat de belangrijkste bestrijding momenteel uit het inperken van epidemieën. De ziekte werd voor het eerst ontdekt langs de rivier Ebola in Congo, het land waarin het merendeel van de uitbraken plaatsvinden. In Congo heerste onder andere de laatste grote recente epidemie, die 150 slachtoffers maakte. Ook de met 250 slachtoffers ernstigste uitbraak ooit was in het noordwesten van Congo.
Waar het virus vandaan komt is nog onduidelijk. Mogelijk wordt het op de mens overgedragen door contact met kadavers van primaten die aan ebola zijn overleden. Aangezien de ziekte voor primaten echter ook gewoon dodelijk is, moet er nog een onbekende drager van het virus zijn die er niet aan overlijdt. Welk dier dat is, en wat de factoren zijn die voor een epidemie zorgen, blijft voorlopig nog totaal onduidelijk.
nou, dan sterft ie tenminste met een grijns van oor tot oorquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:
Ja, voordat je 't weet, huppelt Karl Wilbers dood.
Heeft 'ie niet altijd in zo'n model hè, je kunt niet altijd hoge ogen gooien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zie geen stekeltjes zoals bij de echte: [afbeelding]
Een lieve opa denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:38 schreef Monidique het volgende:
Kaalhei, je hebt wel een NSB-obsessie, hoor. Onverwerkt trauma?
nou... volgens mij sport ie zich een slag in de rondtequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heeft 'ie niet altijd in zo'n model hè, je kunt niet altijd hoge ogen gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |