Opzich wel makkelijk ja. Zo'n ontwikkelde vrouw is ook niet alles. Die wil tenslotte carrière maken en niets meer doen in het huishoudenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Als je het mannetje van de 2 zou zijn, dan zou dat volgens mij wel heel gaaf voelen![]()
Maar wat als die 'normale' ouder ook maar net boven de grens zit (wat is het iq hoger dan 75 ofzo)?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:41 schreef MrX1982 het volgende:
Als een van beide ouders wel 'normaal' is zou het de verantwoordelijkheid zijn van die 'normale' ouder om geen kinderen te nemen.
Zeg.Bengel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef Sidekick het volgende:
Ja, leefden we maar weer in de jaren 50.
Ja wat je zegt waar trek je de grens. Wat is zwakbegaafd en wat niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef du_ke het volgende:
Maar wat als die 'normale' ouder ook maar net boven de grens zit (wat is het iq hoger dan 75 ofzo)?
Ik vind dit echt een moeilijke zaak...
Je ziet het voor je he? Elke avond die sigaret ruilen voor bepaalde diensten die niemand mag weten enzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opzich wel makkelijk ja. Zo'n ontwikkelde vrouw is ook niet alles. Die wil tenslotte carrière maken en niets meer doen in het huishouden![]()
Daar heeft-ie de PvdA-site te Rdam mee plat gegooid, naar verluid. Om zijn vrije meningsuiting te ventileren, zeg maar. Uiteraard werd dit door sjuuuneke ontkend, maar gezien hun tactiek op Fok! rijst thans een ander vermoeden. Dat verongelijkte boeboehuilhuil beroep op de vrijheid van meningsuiting is dan ook maar schijn. Het draait bij de heren goedschiks danwel kwaadschiks om maximalisering van de eigen mening en onderdrukking van andermans mening, onder uitroepen dat zij (jarenlang) onderdrukt zijn door de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving van de (s)linkse kerk, zoals ene Lemmeb in fb nu ook weer doet, hetgeen hoe dan ook niet kan worden aangetoond. Dit leidt tot schrijnende omstandigheden zoals het kapotbombarderen van de PvdA-site met 192 mailtjes en ongebreideld kloontjes aanmaken om te agiteren ipv het debat te zoeken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:51 schreef Sidekick het volgende:
Ryan3, wat is er met die 192 mailtjes?
Antwoord fb: die andere users die me "vergezellen" zijn toevallig ook andere RL personen, lolbroek. Iets anders dan steun krijgen van je eigen 9 klonen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja wat je zegt waar trek je de grens. Wat is zwakbegaafd en wat niet.
Als je naar een willekeurige camping in Spanje gaat tijdens de zomer zie je genoeg "zwakbegaafde".
Maar zonder gekheid het is natuurlijk een lastig onderwerp. Je ontneemt immers een stukje van iemand zijn/haar vrijheid.
Wanneer krijg je eigenlijk geen stemrecht is dat als je curatele staat van je ouders of voogd of is er een ondergrens op IQ gebied.
Dat riekt naar chantagequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Harry_Sack het volgende:
Je ziet het voor je he? Elke avond die sigaret ruilen voor bepaalde diensten die niemand mag weten enzo![]()
dat is vermoedelijk te wijten aan gebrek aan solidareitquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
Aan kaalhei: welke ar-me kloot heeft nu 9 klonen nodig om bijgestaan te worden als hij/zij repliek krijgt/en van Ryan3??? Ik denk dat hieruit onomstotelijk bewezen kan worden dat onze vrolijke vriendjes geen grip hebben op hun opponenten. Niet zo gek ook, als alles wat zij beweren in laatste instantie rust op een complot. Zitten een beetje te vaak aan de weed die lui, vermoed ik. De nog altijd illegale mediwiet van zeer goede kwaliteit wrs.
Zeg SK kun je er niet voor zorgen dat die usertjes niet in fb meer posten met hun kinderachtige jij-bakjes, maar hier???quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:51 schreef Sidekick het volgende:
Ryan3, wat is er met die 192 mailtjes?
Ach het komt op hetzelfde neer is het niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
Antwoord fb: die andere users die me "vergezellen" zijn toevallig ook andere RL personen, lolbroek. Iets anders dan steun krijgen van je eigen 9 klonen.
Ik weet niet of hij gepenetreerd is hoor. Ik ben eerlijk gezegd niet zo op de hoogte met dat soort intieme aspecten van andere users. Verder moet je manipulatie der werkelijkheid zoeken op indymedia en andere linkse sites.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef Monidique het volgende:
Overigens heb ik het nog niet helemaal gelezen, maar Ryan3's ouvre een beetje kennende, zal hij wel diep gepenetreerd zijn in het rechtse verbond der werkelijkheidsmanipulators om zodoende hun leugens en bedrog te openbaren. Bij voorbaat al hulde.
Een lichtelijk kinderachtige actie natuurlijk. Maar wat een onbeschrijfelijk dramaquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
Dit leidt tot schrijnende omstandigheden zoals het kapotbombarderen van de PvdA-site met 192 mailtjes en ongebreideld kloontjes aanmaken om te agiteren ipv het debat te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |