abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27146900
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Als je het mannetje van de 2 zou zijn, dan zou dat volgens mij wel heel gaaf voelen
Opzich wel makkelijk ja. Zo'n ontwikkelde vrouw is ook niet alles. Die wil tenslotte carrière maken en niets meer doen in het huishouden
pi_27146930
Speedfreak idem. Idem hier verder. Vervolgafslachting??? Waarvan, van sjuuun en Lucy's klonen???
I´m back.
pi_27146959
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:41 schreef MrX1982 het volgende:

Als een van beide ouders wel 'normaal' is zou het de verantwoordelijkheid zijn van die 'normale' ouder om geen kinderen te nemen.
Maar wat als die 'normale' ouder ook maar net boven de grens zit (wat is het iq hoger dan 75 ofzo)?

Ik vind dit echt een moeilijke zaak...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:51:00 #154
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27146960
Ryan3, wat is er met die 192 mailtjes?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27146967
Oh nee Ryan3
pi_27147032
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef Sidekick het volgende:
Ja, leefden we maar weer in de jaren 50.
Zeg.Bengel.

Waag het niet om over te gaan tot het verfoeien van den huidigen samenleving.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_27147142
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef du_ke het volgende:
Maar wat als die 'normale' ouder ook maar net boven de grens zit (wat is het iq hoger dan 75 ofzo)?

Ik vind dit echt een moeilijke zaak...
Ja wat je zegt waar trek je de grens. Wat is zwakbegaafd en wat niet.
Als je naar een willekeurige camping in Spanje gaat tijdens de zomer zie je genoeg "zwakbegaafde".
Maar zonder gekheid het is natuurlijk een lastig onderwerp. Je ontneemt immers een stukje van iemand zijn/haar vrijheid.

Wanneer krijg je eigenlijk geen stemrecht is dat als je curatele staat van je ouders of voogd of is er een ondergrens op IQ gebied.
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:57:01 #158
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27147210
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Opzich wel makkelijk ja. Zo'n ontwikkelde vrouw is ook niet alles. Die wil tenslotte carrière maken en niets meer doen in het huishouden
Je ziet het voor je he? Elke avond die sigaret ruilen voor bepaalde diensten die niemand mag weten enzo
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_27147236
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:51 schreef Sidekick het volgende:
Daar heeft-ie de PvdA-site te Rdam mee plat gegooid, naar verluid. Om zijn vrije meningsuiting te ventileren, zeg maar. Uiteraard werd dit door sjuuuneke ontkend, maar gezien hun tactiek op Fok! rijst thans een ander vermoeden. Dat verongelijkte boeboehuilhuil beroep op de vrijheid van meningsuiting is dan ook maar schijn. Het draait bij de heren goedschiks danwel kwaadschiks om maximalisering van de eigen mening en onderdrukking van andermans mening, onder uitroepen dat zij (jarenlang) onderdrukt zijn door de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving van de (s)linkse kerk, zoals ene Lemmeb in fb nu ook weer doet, hetgeen hoe dan ook niet kan worden aangetoond. Dit leidt tot schrijnende omstandigheden zoals het kapotbombarderen van de PvdA-site met 192 mailtjes en ongebreideld kloontjes aanmaken om te agiteren ipv het debat te zoeken.
I´m back.
pi_27147376
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja wat je zegt waar trek je de grens. Wat is zwakbegaafd en wat niet.
Als je naar een willekeurige camping in Spanje gaat tijdens de zomer zie je genoeg "zwakbegaafde".
Maar zonder gekheid het is natuurlijk een lastig onderwerp. Je ontneemt immers een stukje van iemand zijn/haar vrijheid.

Wanneer krijg je eigenlijk geen stemrecht is dat als je curatele staat van je ouders of voogd of is er een ondergrens op IQ gebied.
Antwoord fb: die andere users die me "vergezellen" zijn toevallig ook andere RL personen, lolbroek. Iets anders dan steun krijgen van je eigen 9 klonen.
I´m back.
pi_27147397
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Harry_Sack het volgende:
Je ziet het voor je he? Elke avond die sigaret ruilen voor bepaalde diensten die niemand mag weten enzo
Dat riekt naar chantage

Maar ik zie het voor me
pi_27147562
Aan kaalhei: welke ar-me kloot heeft nu 9 klonen nodig om bijgestaan te worden als hij/zij repliek krijgt/en van Ryan3??? Ik denk dat hieruit onomstotelijk bewezen kan worden dat onze vrolijke vriendjes geen grip hebben op hun opponenten. Niet zo gek ook, als alles wat zij beweren in laatste instantie rust op een complot. Zitten een beetje te vaak aan de weed die lui, vermoed ik. De nog altijd illegale mediwiet van zeer goede kwaliteit wrs.
I´m back.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:07:27 #163
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27147605
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
Aan kaalhei: welke ar-me kloot heeft nu 9 klonen nodig om bijgestaan te worden als hij/zij repliek krijgt/en van Ryan3??? Ik denk dat hieruit onomstotelijk bewezen kan worden dat onze vrolijke vriendjes geen grip hebben op hun opponenten. Niet zo gek ook, als alles wat zij beweren in laatste instantie rust op een complot. Zitten een beetje te vaak aan de weed die lui, vermoed ik. De nog altijd illegale mediwiet van zeer goede kwaliteit wrs.
dat is vermoedelijk te wijten aan gebrek aan solidareit
pi_27147631
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:51 schreef Sidekick het volgende:
Zeg SK kun je er niet voor zorgen dat die usertjes niet in fb meer posten met hun kinderachtige jij-bakjes, maar hier???
I´m back.
pi_27147743
Ik lees dat sjun en lucida geband zijn omdat hun mening niet links genoeg was. POL is toch wel leuk, moet ik eerlijk bekennen.
pi_27147780
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
Antwoord fb: die andere users die me "vergezellen" zijn toevallig ook andere RL personen, lolbroek. Iets anders dan steun krijgen van je eigen 9 klonen.
Ach het komt op hetzelfde neer is het niet?
Met meerdere users een discussie een bepaalde kant op stuwen om je gram te halen.
Bovendien worden het aantal kloons van sjun en lucida telkens naar beneden bijgesteld. Eerst waren het er nog iets van 40
pi_27147802
Toch wel apart om Ryan3 hier de door bepaalde users zo veelvuldig bezongen slachtofferrol te zien vervullen............. Slachtofferrol is een woord dat door de betreffende hoek zo vaak gebruikt wordt...........
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27147817
En ik ben het met Ryan3 eens, Sidekick moet het fantastische onderwerp dat nu in FB wordt besproken eventjes overhevelen naar dit topic.
pi_27147836
Ik moet helaas weg. Het begint nu net leuk te worden.

Tot later

Attack of the clones
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:14:51 #170
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27147850
De identiteit van Ryan3's klonen zullen me eerlijk gezegd worst wezen. Net als de rest van de klonen.

Ik had nog nooit van de hierboven genoemde klonen van sjun en lucida gehoord. Ik ben ze volgens mij nog nooit tegengekomen. Dus zo'n 'probleem' zal het in de praktijk wel niet zijn.

Dat sjun en lucida de moeite zouden hebben genomen om een heel topic met klonen vol te spammen, doet mij sterk vermoeden dat Ryan3 het er wel zelf naar gemaakt zal hebben. En afgaande op zijn triomfantelijke gezeur van de afgelopen tijd verbaast dat me eerlijk gezegd helemaal niks .

[ Bericht 1% gewijzigd door Lemmeb op 19-05-2005 13:20:11 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:15:23 #171
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27147869
Jezus, de hele Ryan3fanclub komt hier ineens buurten
pi_27147875
Overigens heb ik het nog niet helemaal gelezen, maar Ryan3's ouvre een beetje kennende, zal hij wel diep gepenetreerd zijn in het rechtse verbond der werkelijkheidsmanipulators om zodoende hun leugens en bedrog te openbaren. Bij voorbaat al hulde.
pi_27147997
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef Monidique het volgende:
Overigens heb ik het nog niet helemaal gelezen, maar Ryan3's ouvre een beetje kennende, zal hij wel diep gepenetreerd zijn in het rechtse verbond der werkelijkheidsmanipulators om zodoende hun leugens en bedrog te openbaren. Bij voorbaat al hulde.
Ik weet niet of hij gepenetreerd is hoor. Ik ben eerlijk gezegd niet zo op de hoogte met dat soort intieme aspecten van andere users. Verder moet je manipulatie der werkelijkheid zoeken op indymedia en andere linkse sites.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:19:48 #174
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27148030
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
Dit leidt tot schrijnende omstandigheden zoals het kapotbombarderen van de PvdA-site met 192 mailtjes en ongebreideld kloontjes aanmaken om te agiteren ipv het debat te zoeken.
Een lichtelijk kinderachtige actie natuurlijk. Maar wat een onbeschrijfelijk drama !

Daarbij vallen alle daden van onze Volkert natuurlijk geheel in het niet .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:21:15 #175
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27148081
De enige kloon die ik heb is een kloon van iemand anders.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')