Onzin, plaatje is al tig keer eerder op Fok gepost. Wie er niet tegen kan moet maar eens een enkeltje Irak krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet ik al beginnen te zwaaien....(Tot over een week of zo).
Nou en.... Tubb-girl blijft ook maar terug komen... tot wanhoop van de modjes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef pberends het volgende:
Onzin, plaatje is al tig keer eerder op Fok gepost. Wie er niet tegen kan moet maar eens een enkeltje Irak krijgen.
Nou, als ik ander tuig wordt genoemd door jou DrW, dank dank, ik voel me zeer vereerd!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alleen goedgelovigen en ander tuig stemmen voor.
Sindsdien heb ik heel wat PeeCee-tjes versleten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:21 schreef Keromane het volgende:
Te gek. Een runstop-restore doet soms wonderen.
Ik heb wel ongeveer hetzelfde afgewerkt, alleen had ik een C64 daarna een C128 terwijl we ook nog een Amiga hadden. En telt de console waar ik alleen pong op speelde ook mee?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sindsdien heb ik heel wat PeeCee-tjes versleten.
2 C-64 (gone)
1 XT (gone)
1 AT (gone)
1 386-SX (gone)
1 486-DX (gone)
1 P1- 120 Mhz (ontmantelt)
1 p1-266 Mhz (stand-by)
1 P3 - 1000 Mhz (backup systeem)
en nu
1 P4 - 3500 AMD (operationeel)
Maar met de C64 heb ik wel de meeste lol gehad. Maar als je dat afzet tegen de spellen van tegenwoordig blijft het nergens meer.
Dat was ook liegen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef Sidekick het volgende:
Nee, wat Zalm deed, dat was liegen. Zoals een VVD'er betaamt.
Terugfluiten klopt niet. Er kan hooguit gevraagd worden: "uhhh, wat mot dat?"quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef Sidekick het volgende:
Terugfluiten klopt. Ik las ergens dat het alleen niet bindend zou zijn, maar kan jij mij daar het desbetreffende artikel voor geven?
De rest staat er ook bij (volg de link).quote:7. Wetgevingsprocedure na het gemotiveerde advies van nationale parlementen
Het Europees Parlement, de Raad en de Commissie, alsmede in voorkomend geval, de groep lidstaten, het Hof van Justitie, de Europese Centrale Bank of de Europese Investeringsbank houden, indien het ontwerp van wetgevingshandeling van hen uitgaat, rekening met de gemotiveerde adviezen die de nationale parlementen of een kamer van een van deze parlementen tot hen richten.
Ieder nationaal parlement heeft twee stemmen, die worden toegewezen op grond van het nationale parlementaire stelsel. In een nationaal parlementair stelsel met twee kamers heeft elk van de twee kamers een stem.
Indien gemotiveerde adviezen waarin wordt gesteld dat een ontwerp van Europese wetgevingshandeling niet strookt met het subsidiariteitsbeginsel, ten minste eenderde vertegenwoordigen van alle stemmen die aan de nationale parlementen zijn toegedeeld overeenkomstig de tweede alinea, moet het ontwerp opnieuw in overweging worden genomen. Deze drempel bedraagt eenvierde indien het een ontwerp van Europese wetgevingshandeling betreft dat is ingediend op grond van artikel III-264 van de Grondwet i, betreffende de ruimte van vrijheid, veiligheid en recht.
Op grond van de heroverweging kan de Commissie of, in voorkomend geval, de groep lidstaten, het Europees Parlement, het Hof van Justitie, de Europese Centrale Bank of de Europese Investerings bank, indien het ontwerp van Europese wetgevingshandeling van hen uitgaat, besluiten het ontwerp te handhaven, te wijzigen of in te trekken. Dit besluit moet worden gemotiveerd.
Die doet ook mee.... en die had ik ook eentje... verkocht ooit voor 35 euro (neefje blij)..quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb wel ongeveer hetzelfde afgewerkt, alleen had ik een C64 daarna een C128 terwijl we ook nog een Amiga hadden. En telt de console waar ik alleen pong op speelde ook mee?
Ik denk ja vanwege malloten als Wilders en berends en wolfjequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Hee Du_ke, ben jij er eigenlijk al uit of het een Ja of Nee wordt?
Tuig is mijn verzamelwoord voor andersdenkenden, dus wees niet beledigd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nou, als ik ander tuig wordt genoemd door jou DrW, dank dank, ik voel me zeer vereerd!
Bijna vergeten.... dit is ook nieuws...quote:Italië pakt terreurverdachten op
Buitenlands nieuws In de Italiaanse steden Milaan en Turijn heeft de politie bij invallen negen terreurverdachten van een Noord-Afrikaanse komaf opgepakt. De politieactie had als doel twee extremistische cellen op te pakken die van plan waren in Italië en elders terreuraanslagen te plegen.
In Turijn werden drie Marokkanen opgepakt. Ze worden ervan verdacht betrokken te zijn bij internationaal terrorisme en banden te hebben met de moslimextremistische Marokkaanse Strijdgroep. Deze groep wordt zowel door de Spaanse als de Marokkaanse autoriteiten verantwoordelijk gehouden voor de treinaanslagen in Madrid van maart 2004 en de aanslagen in Casablanca van mei 2003.
In Milaan werden zes overwegend uit Tunesië afkomstige personen aangehouden. Vier ervan zouden van plan zijn geweest om aanslagen te plegen op de metro in Milaan, de kathedraal van Cremona, en andere doelen. De twee andere arrestanten zouden betrokken zijn bij het rekruteren van strijders voor Afghanistan en Irak.
Tuig zijn is okquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alleen goedgelovigen en ander tuig stemmen voor.
Integendeel mijn waarde DrW, ik ben zeer verheugd juist.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Tuig is mijn verzamelwoord voor andersdenkenden, dus wees niet beledigd.
Geinig, ik kreeg vandaag het groenlinkskrantje in de bus. Wat betekent die foto eigenlijk, de suggestie alsof alle luchtvervuiling richting Nederland gedreven wordt als je Nee stemt ofzo ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik denk ja vanwege malloten als Wilders en berends en wolfje.
Die ken ik nog.... die waren 180 KB qua opslag.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De oudste bak waar ik ooit aan heb mogen zitten was een was terminal voor een van de NMR apparaten tijdens me studie, met van die joekels van een floppy's
LOLquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geinig, ik kreeg vandaag het groenlinkskrantje in de bus. Wat betekent die foto eigenlijk, de suggestie alsof alle luchtvervuiling richting Nederland gedreven wordt als je Nee stemt ofzo ?![]()
De GL leus is "verbeter Europa, begin met een ja!", dus zo gek is dat toch niet gedacht?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geinig, ik kreeg vandaag het groenlinkskrantje in de bus. Wat betekent die foto eigenlijk, de suggestie alsof alle luchtvervuiling richting Nederland gedreven wordt als je Nee stemt ofzo ?![]()
Natuurlijk niet, maar die suggestie die jij oproept is gewoonweg belachelijk. (ik heb het foldertje niet in de bus gehad dus ik kan hier niet verder over oordelen)quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De GL leus is "verbeter Europa, begin met een ja!", dus zo gek is dat toch niet gedacht?
Ja, dat is 'm!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat niet gezien, was het zoiets:
[afbeelding] ?
wat zijn die geel-oranje-rode vlekken dan boven Nederland op een kaart van Europa?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar die suggestie die jij oproept is gewoonweg belachelijk. (ik heb het foldertje niet in de bus gehad dus ik kan hier niet verder over oordelen)
Vervuiling.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat zijn die geel-oranje-rode vlekken dan boven Nederland op een kaart van Europa?
Eerst vergaderen en dan wel verder zien ...quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gelijk hebben ze, daar moet in heel Europa echt wat aan gedaan worden:
[afbeelding]
![]()
Niets inhoudeljiks natuurlijk, maar die verwijten bewaren de GL'ers natuurlijk voor Wilders en Marijnissen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:00 schreef Harry_Sack het volgende:
wat heeft dat met de grondwetstem te maken :S
Wacht maar, tegen het einde belt Loesewies van der Laan hier nog over.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:16 schreef Drugshond het volgende:
Barend en van Dorp - nu op RTL4..
Rita Verdonk het is een raadgevend referendum.. en de regering kan de uitslag naast zich neerleggen.
Ja, maar dat staat gelijk aan politieke zelfmoord. Er moet wel HEEL veel gebeuren willen ze de wil van het parlement, als deze ook in meerderheid tegenstemd, willen negeren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:16 schreef Drugshond het volgende:
Barend en van Dorp - nu op RTL4..
Rita Verdonk het is een raadgevend referendum.. en de regering kan de uitslag naast zich neerleggen.
quote:peiling
Wat zou jij gaan stemmen?
PvdA : 26%
CDA : 6%
D66 : 5%
VVD : 13%
SP : 15%
Groenlinks : 6%
ChristenUnie : 3%
LPF : 1%
Groep Wilders : 20%
SGP : 1%
Groep Lazrak : 1%
Anders : 5%
Aantal stemmen: 57207
Ja, maar die tendens die je overal op het internet. Alleen niet in de *echte* peilingen. Ga je toch afvragen of de echte peilingen niet gewoon pure bullshit zijn en/of het volk op het internet gewoon beter geïnformeerd is over het grote groene gevaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:22 schreef Drugshond het volgende:
Peiling Barend en van Dorp.
www.barendenvandorp.nl
[..]
![]()
quote:Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en jullie kunnen mij niks maken,
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en ik schreeuw het van de daken.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
de wereld is te gek en ik okee,
Dus praat niet langer over honger, kanker en geweld,
zet een hoedje op en zing maar lekker mee.
waarom zou ik zeuren,
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
wat gebeurt dat moet gebeuren.
en ook al gaat het niet zoals ik wil,
ik zit niet bij de pakken neer
ik hou m'n kin vooruit en ik stop een lekker haantje in de grill.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, k-k-k-kei-keigoed - yeah!
quote:Joaa! Joa weede, weede wat ik zeg men.
Môi isse mêh dat issuh als ge wat gezopen hebt zo ennuh, en da ge dannuh over stroat loop met een paar man en da ge dannuh ja uh iemand van z’n fiets af trekt en helemoal totoal in mekoar stampt, da vinnik môi. Joah.
Joah, pilske d’rbij ennuh, joa, d’r moe je eigenlijk nie teveel over lulle Moar joa. Ge hebt dan wa gezopen zo ennuh dan ga je d’r over lulle, zal ‘t net zien. Ja, d’r ken ik niks an doen. Godverdomme a-a-a-aleemoal die schuld van die van die kutbuitenlanders!
Joa, de hele dag shoarma ete en allemoal van mijn uitkering hè!
Joa, joa weede, joa weede wa ik het allerergste vin?
Dat er nooit meer ‘es plaats is voor eh tedere gevoelens en poëzie, da vinnik wel.
Daar heeft de overheid wmb vrij weinig mee te makenquote:Opta onderzoekt tarieven kabel-tv
DEN HAAG De Opta gaat onderzoeken of de tarieven voor kabeltelevisie redelijk zijn. De telecom-waakhond eist daartoe inzage in de boekhouding van de vijf grootste kabelbedrijven: Casema, Essent, UPC, Multikabel en Delta.
Voorzitter Arnbak van de Opta zegt in het Financieele Dagblad dat de tarieven van de grote kabelaars sneller stijgen dan de inflatie. Dat kan erop wijzen dat ze hun machtspositie misbruiken.
De kabelaars investeren veel in nieuwe technieken voor bijvoorbeeld telefonie en betaaltelevisie. De Opta vindt dat ze die kosten niet mogen doorberekenen aan de gewone televisiekijker.
[/quote]Ja, ehm, waar leef je nu eigenlijk naartoe Vingers?quote:
Neuh op internet lopen nogal wat wereldvreemde nerds rond die waan en werkelijkheid slecht kunnen scheidenquote:Op donderdag 19 mei 2005 02:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, maar die tendens die je overal op het internet. Alleen niet in de *echte* peilingen. Ga je toch afvragen of de echte peilingen niet gewoon pure bullshit zijn en/of het volk op het internet gewoon beter geïnformeerd is over het grote groene gevaar.
De Grondwet zou economische groei bevorderen, oftewel meer luchtvervuiling. Ik vind het standpunt van GroenLinks maar raar op dit onderwerp.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat niet gezien, was het zoiets:
[afbeelding] ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |