Natuurlijk niet, maar die suggestie die jij oproept is gewoonweg belachelijk. (ik heb het foldertje niet in de bus gehad dus ik kan hier niet verder over oordelen)quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De GL leus is "verbeter Europa, begin met een ja!", dus zo gek is dat toch niet gedacht?
Ja, dat is 'm!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat niet gezien, was het zoiets:
[afbeelding] ?
wat zijn die geel-oranje-rode vlekken dan boven Nederland op een kaart van Europa?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar die suggestie die jij oproept is gewoonweg belachelijk. (ik heb het foldertje niet in de bus gehad dus ik kan hier niet verder over oordelen)
Vervuiling.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat zijn die geel-oranje-rode vlekken dan boven Nederland op een kaart van Europa?
Eerst vergaderen en dan wel verder zien ...quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gelijk hebben ze, daar moet in heel Europa echt wat aan gedaan worden:
[afbeelding]
![]()
Niets inhoudeljiks natuurlijk, maar die verwijten bewaren de GL'ers natuurlijk voor Wilders en Marijnissen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:00 schreef Harry_Sack het volgende:
wat heeft dat met de grondwetstem te maken :S
Wacht maar, tegen het einde belt Loesewies van der Laan hier nog over.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:16 schreef Drugshond het volgende:
Barend en van Dorp - nu op RTL4..
Rita Verdonk het is een raadgevend referendum.. en de regering kan de uitslag naast zich neerleggen.
Ja, maar dat staat gelijk aan politieke zelfmoord. Er moet wel HEEL veel gebeuren willen ze de wil van het parlement, als deze ook in meerderheid tegenstemd, willen negeren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:16 schreef Drugshond het volgende:
Barend en van Dorp - nu op RTL4..
Rita Verdonk het is een raadgevend referendum.. en de regering kan de uitslag naast zich neerleggen.
quote:peiling
Wat zou jij gaan stemmen?
PvdA : 26%
CDA : 6%
D66 : 5%
VVD : 13%
SP : 15%
Groenlinks : 6%
ChristenUnie : 3%
LPF : 1%
Groep Wilders : 20%
SGP : 1%
Groep Lazrak : 1%
Anders : 5%
Aantal stemmen: 57207
Ja, maar die tendens die je overal op het internet. Alleen niet in de *echte* peilingen. Ga je toch afvragen of de echte peilingen niet gewoon pure bullshit zijn en/of het volk op het internet gewoon beter geïnformeerd is over het grote groene gevaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:22 schreef Drugshond het volgende:
Peiling Barend en van Dorp.
www.barendenvandorp.nl
[..]
![]()
quote:Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en jullie kunnen mij niks maken,
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en ik schreeuw het van de daken.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
de wereld is te gek en ik okee,
Dus praat niet langer over honger, kanker en geweld,
zet een hoedje op en zing maar lekker mee.
waarom zou ik zeuren,
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
wat gebeurt dat moet gebeuren.
en ook al gaat het niet zoals ik wil,
ik zit niet bij de pakken neer
ik hou m'n kin vooruit en ik stop een lekker haantje in de grill.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, k-k-k-kei-keigoed - yeah!
quote:Joaa! Joa weede, weede wat ik zeg men.
Môi isse mêh dat issuh als ge wat gezopen hebt zo ennuh, en da ge dannuh over stroat loop met een paar man en da ge dannuh ja uh iemand van z’n fiets af trekt en helemoal totoal in mekoar stampt, da vinnik môi. Joah.
Joah, pilske d’rbij ennuh, joa, d’r moe je eigenlijk nie teveel over lulle Moar joa. Ge hebt dan wa gezopen zo ennuh dan ga je d’r over lulle, zal ‘t net zien. Ja, d’r ken ik niks an doen. Godverdomme a-a-a-aleemoal die schuld van die van die kutbuitenlanders!
Joa, de hele dag shoarma ete en allemoal van mijn uitkering hè!
Joa, joa weede, joa weede wa ik het allerergste vin?
Dat er nooit meer ‘es plaats is voor eh tedere gevoelens en poëzie, da vinnik wel.
Daar heeft de overheid wmb vrij weinig mee te makenquote:Opta onderzoekt tarieven kabel-tv
DEN HAAG De Opta gaat onderzoeken of de tarieven voor kabeltelevisie redelijk zijn. De telecom-waakhond eist daartoe inzage in de boekhouding van de vijf grootste kabelbedrijven: Casema, Essent, UPC, Multikabel en Delta.
Voorzitter Arnbak van de Opta zegt in het Financieele Dagblad dat de tarieven van de grote kabelaars sneller stijgen dan de inflatie. Dat kan erop wijzen dat ze hun machtspositie misbruiken.
De kabelaars investeren veel in nieuwe technieken voor bijvoorbeeld telefonie en betaaltelevisie. De Opta vindt dat ze die kosten niet mogen doorberekenen aan de gewone televisiekijker.
[/quote]Ja, ehm, waar leef je nu eigenlijk naartoe Vingers?quote:
Neuh op internet lopen nogal wat wereldvreemde nerds rond die waan en werkelijkheid slecht kunnen scheidenquote:Op donderdag 19 mei 2005 02:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, maar die tendens die je overal op het internet. Alleen niet in de *echte* peilingen. Ga je toch afvragen of de echte peilingen niet gewoon pure bullshit zijn en/of het volk op het internet gewoon beter geïnformeerd is over het grote groene gevaar.
De Grondwet zou economische groei bevorderen, oftewel meer luchtvervuiling. Ik vind het standpunt van GroenLinks maar raar op dit onderwerp.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat niet gezien, was het zoiets:
[afbeelding] ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |