Een beetje meer stijl voor die 'kankerkok' mag wel hoor, Berendsquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
Kankerkok noemde in NOVA Fortuyn een anti-Europeaan. Die flikker denkt nog steeds laagdunkend over Fortuyn, wat een wagelijke vent is die Kok toch.
Ah, anti-Europa is laag.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
Kankerkok noemde in NOVA Fortuyn een anti-Europeaan. Die flikker denkt nog steeds laagdunkend over Fortuyn, wat een wagelijke vent is die Kok toch.
Ik denk ook zeer laagdunkend over amoebe Fortuyn. Het was een populist, en haatzaaier en een arrogante elitaire bal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
Dat mag; maar je zou het niet in een programma als NOVA zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk ook zeer laagdunkend over amoebe Fortuyn. Het was een populist, en haatzaaier en een arrogante elitaire bal.
www.pvda.nl?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:16 schreef Sidekick het volgende:
Sterker nog, ik zou het gewoon durven posten op het grootste Nederlandse politiek forum.
Dat is Fortuyndebat ofzo nog steeds toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:16 schreef Sidekick het volgende:
Sterker nog, ik zou het gewoon durven posten op het grootste Nederlandse politiek forum.
Een isolationist zelfs.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
Kankerkok noemde in NOVA Fortuyn een anti-Europeaan. Die flikker denkt nog steeds laagdunkend over Fortuyn, wat een walgelijke vent is die Kok toch.
Ja, te ziek voor woorden.quote:
Cock, met C-o-c-k, moet gewoon keihard naar het hiernamaals.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
Paul Witteman was trouwens wel sterk. Hij pakte KankerKoK (Hij's lid van de KKK, want hij is blank (r)) goed aan.
(r)Wim Kok-redenaties
Ik ben ook nog steeds laagdunkend over Fortuyn hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
Kankerkok noemde in NOVA Fortuyn een anti-Europeaan. Die flikker denkt nog steeds laagdunkend over Fortuyn, wat een walgelijke vent is die Kok toch.
Die heb je snel dicht gekregen. Dat lukt zelfs Sidekick nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:57 schreef pberends het volgende:
Plaats hier een typische profiel van JA/NEE-stemmer...
heeeej, die hebben we een tijdje gemistquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:59 schreef pberends het volgende:
Wat een bagger die ONZ-mods...
[afbeelding]
Moet ik al beginnen te zwaaien....quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:57 schreef pberends het volgende:
Plaats hier een typische profiel van JA/NEE-stemmer...
Talent.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Cock, met C-o-c-k, moet gewoon keihard naar het hiernamaals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |