JAh...RIP....HG ruled!quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef pak_melk het volgende:
Lima is een vervanger voor Higher Ground.... Het is dus byebye Higher Ground...
Maar Charlie is nu een openluchtpodium. En Lima is gewoon weer Higher Ground, maar net ff anders. Zie www.lowlands.nlquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:41 schreef Tu5 het volgende:
[..]
JAh...RIP....HG ruled!
Maar Charlie is weer terug!! Legendarische tent! Hier waren eerder echt altijd de vet coole kleine bandjes!
Waarom zouden ze dat willen? Scheelt toevallig wel 10 pleuri per kaartje aan inkomsten...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:14 schreef Dr.E het volgende:
zou die niet gewoon expres gedaan zijn zodat de kaartverkoop dmv de 'vroege vogels' actie nog ff lekker aantrekt?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:22 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Samen kijken, in Ahoy had ik je toen gemist
![]()
Flogging Moly is zoooooooooooooo last yearquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:27 schreef hoM3r het volgende:
Waarom komen die toffe Dropkick murphy's en of Flogging Moly niet meer
Dropkick Murphys komen waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:27 schreef hoM3r het volgende:
Waarom komen die toffe Dropkick murphy's en of Flogging Moly niet meer
Ik denk dat ze dan niet veel meer bekend gaan maken dan wat er nu al is uitgelekt eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:49 schreef daeri het volgende:
Nog twee dagenen dan ist programma bekend, toch?
wat dacht je van franz ferdinand!? maar die wil ik graag nog eens zienquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:29 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Flogging Moly is zoooooooooooooo last year
Het jaar daarvoor ook trouwens
Ja ik zag dat later pas.. Marilyn Manson, The Prodigy! Lowlands here i come!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan niet veel meer bekend gaan maken dan wat er nu al is uitgelekt eigenlijk.
Wist niet zo goed wat Higher Ground was, maar nu ik dit lees, begint het weer te dagen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:geen HG, en na vorig zeiden ze nog wel dat ze zo blij waren met de HG zo
heb heerlijk in die netten gelegen afgelopen jaar, met een lekker biertje
LL was wel blij met HG, maar de organisatie van HG (heb ik ooit een interview mee gelezen in de Revu) zag geen uitdagingen meer. Heb ik via via vernomen. En anders zal het wel met geld te maken hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:geen HG, en na vorig zeiden ze nog wel dat ze zo blij waren met de HG zo
NOFX en No Use komen er waarschijnlijk nog bij.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Kletz het volgende:
SOCIAL D en Bad Religion 2 leuke namen!
Sorry!!!!????!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
NOFX en No Use komen er waarschijnlijk nog bij.
ga jij dit jaar ook weer ???quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:geen HG, en na vorig zeiden ze nog wel dat ze zo blij waren met de HG zo
heb heerlijk in die netten gelegen afgelopen jaar, met een lekker biertje
natuurlijk, wordt de 6e keerquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ga jij dit jaar ook weer ???
ik misschien ook
Nou ja, Dropkick Murphies is toch ongeveer hetzelfde?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Flogging Molly is wel de ultieme festivalband. Echt geweldige feestmuziek
Ik blijf hopen dat ze dit jaar weer komen!
Echt niet, Flogging Molly komt uit Ierland.. en Dropkick uit schotland, en de muziek is ook heel anders..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, Dropkick Murphies is toch ongeveer hetzelfde?
Oh, ik dacht dat ze allebei van die hoempaparock maakten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:10 schreef daeri het volgende:
Echt niet, Flogging Molly komt uit Ierland.. en Dropkick uit schotland, en de muziek is ook heel anders..
DM uit schotland? Volgens mij kwamen ze uit Boston..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Echt niet, Flogging Molly komt uit Ierland.. en Dropkick uit schotland, en de muziek is ook heel anders..
dat is niet in schotland?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
DM uit schotland? Volgens mij kwamen ze uit Boston..
Dat ze kilts dragen en doedelzak gebruiken ipv uileann pipes is idd wat verwarrend, maar DKM komen toch echt uit Boston hoor, en zijn op die doedelzakspeler na allemaal kinderen van Ierse immigranten. Zelfde geldt voor Flogging Molly, alleen komen die uit de Ierse gemeenschap van Los Angeles.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Sorry..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat ze kilts dragen en doedelzak gebruiken ipv uileann pipes is idd wat verwarrend, maar DKM komen toch echt uit Boston hoor, en zijn op die doedelzakspeler na allemaal kinderen van Ierse immigranten. Zowel zij als Flogging Molly mengen punk met Keltische folk. Het enige verschil is dat bij DKM de nadruk meer op punk ligt en bij FM meer op folk.
Gewoon donderdag vroeg gaan..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:33 schreef mordradead het volgende:
een vriend van me zei dat je er beter de dag van tevoren al heen kon gaan (ja, weet ik veel... word mijn eerste keer) uiteraard wil ik ook weten wat jullie ervan vinden
doen we dat, uiteraard neem ik mijn collectie cup-a-soup ook mee zodat ik geen honger/dorst zal krijgen :pquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef daeri het volgende:
[..]
Gewoon donderdag vroeg gaan..Woensdag lijkt me een beetje te vroeg..
Met vroeg bedoel ik uurtje of 11 daar aankomen, dat ben ik ook van planquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
doen we dat, uiteraard neem ik mijn collectie cup-a-soup ook mee zodat ik geen honger/dorst zal krijgen :p
In 2002 waren ze zo geweldig, vorig jaar niet wezen kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Even terzijde Flogging Molly's zanger komt van oorsprong uit Dublin het verhaal staat gewoon op de site.
Ik vond Flogging Molly maar kut vorig jaar, die grote Alpha maakte het veel minder gezellig als toen ze nog openingsact waren in 2002, vond ik.
Whahaha..quote:
gefixtquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:50 schreef whoops het volgende:
En het plaatje werkt niet meer, of ligt dat aan mij?
hoe kom je daarbij? ik heb ook gehoord dat pennywise zou komen, maar wat er van waar is...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
NOFX en No Use komen er waarschijnlijk nog bij.
volgens de geruchten kwam óf nofx, of me first and the gimme gimme's....quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:10 schreef crossover het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij? ik heb ook gehoord dat pennywise zou komen, maar wat er van waar is...
Zoals de de namen die ik noemde in het vorige topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens best vet programma.... en dit zijn alleen nog maar de "grote" namen.... nu nog de
"die moet ik gaan kijken maar ze zijn nog niet bekend" bands
kun je nagaan dat de deuren pas om 18.00 opengaan.quote:
Is goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je nagaan dat de deuren pas om 18.00 opengaan.
misschien kunnen we hier afspreken dat alle nieuwkomers die dezelfde vraag hier komen stellen ehet advies krijgen om pas vrijdag te gan, dat scheeld ons wat drukte op donderdag
naja echt onbekend??quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef maniack28 het volgende:
nah... ik bedoel echt onbekende vette namenof relatief onbekende... Alkaline Trio, Alexisonfire, Arcade Fire (The), Baby Shambles, Bloc Party, Fischerspooner, Goldie Lookin Chain, Kasabian, Kings of Leon, Me First And The Gimme Gimmes, Mouse On Mars, Others (The), Ozomatli, Trail of Dead, The Transplants, Youngblood Brass Band.....
Then we will meet again mister Rubbereendquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je nagaan dat de deuren pas om 18.00 opengaan.
misschien kunnen we hier afspreken dat alle nieuwkomers die dezelfde vraag hier komen stellen ehet advies krijgen om pas vrijdag te gan, dat scheeld ons wat drukte op donderdag
In Amerika groot betekend niet hiier grootquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:28 schreef Crack_david het volgende:
[..]
naja echt onbekend??
de helft die je noemt is echt wel groot... me first and the gimme gimmes echt onbekend???
alkaline trio is in amerika echt heel groot, the transplants.. kom op!
Denk het niet hoor... anders zouden ze toch wel op de flyer staan? Maar goed... je weet het nooit, schat de kans zelf klein in.... waarom ga je niet naar Fields of Rock? Daar komen ze ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:41 schreef appelsientje het volgende:
FF een vraag tussendoor...
Een vriendin vertelde me dat voor 60% vast staat dat Rammstein komt... is dat zo ?? roddels, roddels
Anders koop ik meteen mijn kaartje natuurlijk
Omdat lowlands hier om de hoek isquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor... anders zouden ze toch wel op de flyer staan? Maar goed... je weet het nooit, schat de kans zelf klein in.... waarom ga je niet naar Fields of Rock? Daar komen ze ook
deze noemde ik in het vorige topic:quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef maniack28 het volgende:
nah... ik bedoel echt onbekende vette namenof relatief onbekende... Alkaline Trio, Alexisonfire, Arcade Fire (The), Baby Shambles, Bloc Party, Fischerspooner, Goldie Lookin Chain, Kasabian, Kings of Leon, Me First And The Gimme Gimmes, Mouse On Mars, Others (The), Ozomatli, Trail of Dead, The Transplants, Youngblood Brass Band.....
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze noemde ik in het vorige topic:
Daar doe ik het wel voor... dan nog een paar leuke minder grote erbij: Bright Eyes, Ray Lamontagne, KT Tunstall, Ron Sexsmith, Steve Reynolds, Kevn Kinney, Molotov, Juliette & the licks
Ja zeg... ik ben geen filantroopquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, die staan ook (op SOAD na) ook allemaal op Werchter en Rockin' Park. Of ja, Green DAy staat dan in de Ahoy, maar toch.
Die had ik niet verwacht.
Al zou The Mars Volta wel. zijn.
Deze Theo iig niet dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:21 schreef hoM3r het volgende:
Komt Theo ook weer níet?
Nou ik heb hem maar 1 jaar meegemaakt (was in 2003 niet op LL) maar dat vond ik al meeeeeeeeeeeer dan genoeg. Ik hoop wel dat hij niet uit de dood is opgestaan. You never know.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:57 schreef alsem het volgende:
[..]
hij is doodgeschoten
2 jaar was idd genoeg
No Use staat op pukkelpop (zelfde weekend) NOFX is een gerucht zie www.lowlands2005.tkquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:10 schreef crossover het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij? ik heb ook gehoord dat pennywise zou komen, maar wat er van waar is...
Roisin komt wel, die staat op zowat elk festivalquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan zeg ik maar even dat ik hoop dat Roisin Murphy en Goldfrapp ook nog komen.
Gaassst! We roken weer lekker een anit-keelkankersnoepjesjoint eind augustus in de heilige polder!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:28 schreef whoops het volgende:
Reken maar dat die Theo echt nog wel terugkomt... Of je het nu leuk vindt of niet...
True, KsE zou wel strak zijn, of BFP, die hebben net een nieuwe CD uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef Kletz het volgende:
ik blijf het elk jaar zeggen. Meer metal en punkrock op lowlands.
Politie was Samir A. dagenlang kwijtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:53 schreef Mystique86 het volgende:
Theo = dood, Thea = gebrek aan fantasie en dus very lame... Ik zeg er moet iets nieuws, verfrissends en makkelijk onthoudbaars verzonnen worden...![]()
fuck, geen SoadDquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:24 schreef maniack28 het volgende:
Ik hoop op Opeth!!!
Overigens... The Mars Volta, SOAD, Green Day en Jimmy Eat World zitten er niet meer in, want die zitten dan in Amerika
TVP mag niet meer...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
fuck, geen SoadD
een beetje verdrietige TVP dan maar..
findbackpostquote:
Zit wat in, maar nu werken ze gewoon niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef coz het volgende:
[..]
findbackpost![]()
edit... mocht het ooit wél dan
IF...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Zit wat in, maar nu werken ze gewoon niet meer
Wat stel jij voor ipv Theo voor dit jaar lowlandsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:03 schreef Mystique86 het volgende:
Nou klinkt voor geen meter als je het mij vraagt....Alle chickies die Samira heten kijken dan om
Edit: En nee er is niets mis met een dame die Samira heet![]()
Anyways, het moet kort en pakkend zijn!![]()
damm geen SoaD... dat vind ik jammer.. die wilde ik wel eens een keer live zien..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
fuck, geen SoadD
een beetje verdrietige TVP dan maar..
[meeééeemories]quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:36 schreef appelsientje het volgende:
damm geen SoaD... dat vind ik jammer.. die wilde ik wel eens een keer live zien..
23 juni in ahoyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm geen SoaD... dat vind ik jammer.. die wilde ik wel eens een keer live zien..
Ik was 109 euro en 5 cent kwijt inclusief servicekosten, voor een normale ticket.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef super-muffin het volgende:
hoeveel zijn de service kosten eigenlijk? Ik ga toch maar zometeen een kaartje halen. Toch weer een paar biertjes bespaart
Was dat inclusief de vroege-vogelskorting? Dan valt het nog mee....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik was 109 euro en 5 cent kwijt inclusief servicekosten, voor een normale ticket.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik was 109 euro en 5 cent kwijt inclusief servicekosten, voor een normale ticket.
Ja, tenzij jij nu aan een duurder ticket kan komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Was dat inclusief de vroege-vogelskorting? Dan valt het nog mee....
Kiek, das in ieder geval een stuk goedkoper dan de 180 Etjes die ik kwijt was voor Glasto, maarjah, dan heb je ook wat natuurlijk....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik ook
ja, dat was de vroege-vogelskorting
Flogging molly? Volgens mij (nog) niet hoor.. of inmiddels wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef alkaholic63 het volgende:
Ik heb mijn kaartje binnen, is het al bijna augustus???
Weer een hoop goede acts.
Wel een aantal die er vorig jaar ook waren:
- dropkick
- Franz F
- flogging
but so what, they're great!!
Jah mên, dat ken je.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:59 schreef Prep2Fight het volgende:
Ken je met je lowlands ticket gewoon op een van de campings je tent neerpleuren?
Ok groote GMF,quote:
Er staan wel meer dingen niet op de flyerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:21 schreef Ascaroth het volgende:
Waarom staat Jaga Jazzist niet op de flyer?
quote:
Grappig dat een student journalistiek in 2 weken tijd zo kan veranderen qua ethiek.quote:Op 25-04-2005 @ 23:22 schreef jmac: (op games.fok.nl)
Beetje simpel dit. Er is vandaag een officieel persbericht de deur uit gegaan dat hij op 1 september uitkomt en dat hij idd 249euro zal kosten. Er zit een embargo op tot 26 april 0:01 en dan ga je het als gerucht plaatsen. Beetje laf allicht
Ja, hehe... onder een nickname kan tegenwoordig allesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef Kiff het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat een student journalistiek in 2 weken tijd zo kan veranderen qua ethiek.
Dat is dan ook zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:51 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb ook net mn kaartje gekocht
Die miep beweerde dat ik een ticket nodig had voor campers
hoe spreek je !!! uit?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:46 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Ja, hehe... onder een nickname kan tegenwoordig alles![]()
Ik hoop trouwens nog steeds op LCD Soundsystem (naast !!! natuurlijk!)
Als je reageert doe dat dan als je weet waarover het gaat. Fok! Games plaatste het bericht na ontvangst maar zette er gewoon bij dat het een 'gerucht' was. Had er dus niets mee te maken dat ze het plaatste maar hoe.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef Kiff het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat een student journalistiek in 2 weken tijd zo kan veranderen qua ethiek.
uitroepteken, uitroepteken, uitroepteken of exclamation mark, exclamation mark, exclamation markquote:
Chk-chk-chk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:00 schreef super-muffin het volgende:
hoe spreek je !!! uit?
Ok, duidelijk. Ik dacht dat je het laf vond dat het embargo geschonden werd op een flauwe manier... da's dus duidelijk niet het gevalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:01 schreef jmac het volgende:
Als je reageert doe dat dan als je weet waarover het gaat. Fok! Games plaatste het bericht na ontvangst maar zette er gewoon bij dat het een 'gerucht' was. Had er dus niets mee te maken dat ze het plaatste maar hoe.![]()
die wil ik je met alle plezier wel leveren hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:51 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, tenzij jij nu aan een duurder ticket kan komen
Als dat zo is wordt het aantal bands dat op herhaling komt wel erg groot.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:42 schreef maniack28 het volgende:
Foo Fighters en Audiobullys schijnen bevestigd te zijn op MTV.. heb ik via via gehoord, die persoon heeft het zelf ook niet gezien, dus nog niet helemaal zeker, maar morgen weten we het he
Worden mijn nachtelijke gebeden dan eindelijk verhoord?!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:04 schreef rubbereend het volgende:
Old Trike schijnt ook te komen, dat zou erg gaaf zijn.
Ik denk dat alles wat morgen bekendgemaakt wordt op de flyer staat...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef maniack28 het volgende:
Yep... heb het gezienMorgen wordt de grote dag
Ik hoop op een hoop leuke wat kleinere bands
Of elke andere driemaal herhaalde klank:quote:
Bron: http://brainwashed.com/!!!/bio.htmlquote:!!! is pronounced as any three repetitive sounds.
Common interpretations are chicchicchic, powpowpow, uhuhuh, among many unlimited possibilities.
Ik denk dat ze die pas later bekendmaken. Als ze idd komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:21 schreef Ascaroth het volgende:
Waarom staat Jaga Jazzist niet op de flyer?
Ik wil ook Kashmir...!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef maniack28 het volgende:
Reken maar niet op nog meer bands morgen, deze namen stonden ook in de persmailing die morgen pas vrijgegeven mag worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef maniack28 het volgende:
Het is al morgen nu...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:20 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Reken maar niet op nog meer bands morgen, deze namen stonden ook in de persmailing die morgen pas vrijgegeven mag worden.
...en er staat idd niet meer online dan al op de flyer staat.quote:
Is dat Juliette van Juliette Lewis van Natural Born Killers of heb ik dan de verkeerde voor me?quote:
The one and only!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat Juliette van Juliette Lewis van Natural Born Killers of heb ik dan de verkeerde voor me?
Dat lijkt me wel heel erg vetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:26 schreef maniack28 het volgende:
Er moeten overigens nog minimaal 108-36 = 72 bands/theatertroep bekend gemaakt worden.... omdat er in 2004 zoveel acts waren (te zien op festivalinfo.nl ff tellen) en dit jaar hebben we een podium extra dus kom nu maar op met die bevestigingen
maar nog niet zeker toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:42 schreef maniack28 het volgende:
uhu.... dat was al bekend
Maar maakt niet uit
quote:
timm ga ff trivia'en ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:01 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Niet zeker? Tis toch vrij zeker hoor, al zegt festivalinfo + MTV het
Ah! ah! ah!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:41 schreef GLO het volgende:
Of elke andere driemaal herhaalde klank:
[..]
Bron: http://brainwashed.com/!!!/bio.html
Concert in de kleine zaal van Paradiso was in elk geval errug gaaf! Hoop echt dat ze komen en verwacht het ook wel.... Juliette Lewis alias podiumbeestquote:Op zaterdag 14 mei 2005 03:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar Juliette & The Licks zijn nóg cooler
NEE!!! Ik word gek van die mensen die steeds vragen of SOAD of Green Day nog komen... beide touren dan in Amerika, knurftenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:46 schreef super-muffin het volgende:
wanneer worden de andere bands bekend gemaakt? is er nog kans op SoaD
oke, dat is klote.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
NEE!!! Ik word gek van die mensen die steeds vragen of SOAD of Green Day nog komen... beide touren dan in Amerika, knurftensamen met Mars Volta en Jimmy Eat World
![]()
oke, dat is klote.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
NEE!!! Ik word gek van die mensen die steeds vragen of SOAD of Green Day nog komen... beide touren dan in Amerika, knurftensamen met Mars Volta en Jimmy Eat World
![]()
Schandalig? Zo gaat het altijd hoor. Eerste namen tijdens pinkpop en dan iedere week tot begin augustus nieuwe namen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:22 schreef maniack28 het volgende:
Kutflikkers zijn het!!! Schandalig als dit het enige is wat ze bekend maken.... als je 2 weken terug nog zegt dat er het Charliepodium weer terug is omdat er zoveel grote bands komen, dan moet je die verdomme ook NU bekend maken... stelletje %$$"#%!"$!"$$!"
Denk om je bloeddrukquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:22 schreef maniack28 het volgende:
Kutflikkers zijn het!!! Schandalig als dit het enige is wat ze bekend maken.... als je 2 weken terug nog zegt dat er het Charliepodium weer terug is omdat er zoveel grote bands komen, dan moet je die verdomme ook NU bekend maken... stelletje %$$"#%!"$!"$$!"
Precies. Misschien is dit Maniacks eerste Lowlands dat-ie dat niet weetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:02 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Schandalig? Zo gaat het altijd hoor. Eerste namen tijdens pinkpop en dan iedere week tot begin augustus nieuwe namen.
ja maar dat was greenday ook volgens mij..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:25 schreef crossover het volgende:
Iggy Pop New York (14-8), Lokerse Feesten (5/14-8), Reading/Leeds (26/27-8) 70% Europese festivaltour
www.lowlands2005.tk
De NUON-directie is zijn bonus alweer bij elkaar aan het sparen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:42 schreef Vork het volgende:
Aangezien Nuon vond dat ik erg veel moest gaan betalen per maand voor gas en licht, zal ik mijn aanschaf van het kaartje nog wel even ietsjes uitstellen.
Ze hadden het maandelijkse bedrag gebaseerd op de vorige bewoner(s). Nou die waren met 3 en ik ben in m'n eentje, ik gebruik relatief weinig verwarming (ik heb er op dit moment zelfs geen een), heb spaarlampen en gas alleen om te koken. Je kunt je wel enigszins voorstellen dat het bedrag wel wat aan de hoge kant was, hoger dan ik had verwacht en ja ik moet die dus even binnen 7 dagen overmaken omdat ze het bedrag nu nietmeer kunnen wijzigen. Dus dan maar even nog geen lowlandskaartje, want anders moet ik straks het kaartje nog opeten omdat ik geen eten en geen geld meer in huis hebquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:46 schreef GLO het volgende:
De NUON-directie is zijn bonus alweer bij elkaar aan het sparen?
WpuntNL had daar vorig jaar hele statistieken voor. Wanneer er hoeveel bands bekend gemaakt zouden worden. Ik denk dat er dit jaar al vrij vroeg relatief veel bekende namen bekend zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:26 schreef maniack28 het volgende:
Er moeten overigens nog minimaal 108-36 = 72 bands/theatertroep bekend gemaakt worden.... omdat er in 2004 zoveel acts waren (te zien op festivalinfo.nl ff tellen) en dit jaar hebben we een podium extra dus kom nu maar op met die bevestigingen
Ben jij ff mooi in de aap gelogeerdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze hadden het maandelijkse bedrag gebaseerd op de vorige bewoner(s). Nou die waren met 3 en ik ben in m'n eentje, ik gebruik relatief weinig verwarming (ik heb er op dit moment zelfs geen een), heb spaarlampen en gas alleen om te koken. Je kunt je wel enigszins voorstellen dat het bedrag wel wat aan de hoge kant was, hoger dan ik had verwacht en ja ik moet die dus even binnen 7 dagen overmaken omdat ze het bedrag nu nietmeer kunnen wijzigen. Dus dan maar even nog geen lowlandskaartje, want anders moet ik straks het kaartje nog opeten omdat ik geen eten en geen geld meer in huis heb
Ik denk omdat Pinkpop vroeg valt dit jaar. Ze wachten elk jaar met bekendmaken van de eerste zwik bekende namen tot PP om de kaartverkoop van PP (ook van Mojo) niet dwars te zitten. Misschien dat er voor een eerste lichting nu sec wel meer bekende namen bij zijn dan anders, maar dat gaf de LL-directie al eerder aan: dat er veel te krijgen is dit jaar. Verder boeken die gasten volgens mij rustig door tot augustus, dus er staat ons vast nog veel meer moois te wachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Da hopman het volgende:
[..]
WpuntNL had daar vorig jaar hele statistieken voor. Wanneer er hoeveel bands bekend gemaakt zouden worden. Ik denk dat er dit jaar al vrij vroeg relatief veel bekende namen bekend zijn.
Idd totally off-topicquote:Op zondag 15 mei 2005 02:19 schreef lubje25 het volgende:
Goedenavond GLO, ff way off-topic. LOUDON WAINWRIGHT lll was echt te gek
Ik heet niet niemandquote:Op zondag 15 mei 2005 03:18 schreef lubje25 het volgende:
Waarom kent niemand die vent???
Dat klopt, maar ik heb liever een voorheffing die een beetje meer klopt met de werkelijkheidquote:Op zondag 15 mei 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
Ben jij ff mooi in de aap gelogeerd
Maar ik mag toch aannemen dat dit een voorheffing is en dat je aan het eind van de termijn (maand? kwartaal? jaar?) het te veel betaalde terugkrijgt? Niet dat je daar nu iets mee opschiet, maar misschien kun je wat lenen...
ja hequote:Op zondag 15 mei 2005 03:49 schreef rubbereend het volgende:iedereen klagen dat er niet meer namen bekend zijn geworden, ja dat krijg je als alles wat op zaterdag bekend moet worden gemaakt al uitlekt
Me First and the Gimme Gimmes !!quote:Op zondag 15 mei 2005 10:48 schreef crossover het volgende:
[..]
ja hemaar ik heb het gevoel (en volgens mij is dat ook zo) dat er nog een paar (hele) grote namen bekend worden gemaakt..en ook nog wat minder bekende
![]()
of spreekt dat voor zich
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:13 schreef BeRightBack het volgende:
Ik hoop zo op Kings Of Leon
Misschien Manic Street Preachers nog wel...quote:Op zondag 15 mei 2005 10:48 schreef crossover het volgende:
[..]
ja hemaar ik heb het gevoel (en volgens mij is dat ook zo) dat er nog een paar (hele) grote namen bekend worden gemaakt..en ook nog wat minder bekende
![]()
of spreekt dat voor zich
White Stripes (vonden wij in tegenstelling tot vele anderen erg goed) en Stone Temple Pilots!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:01 schreef Prep2Fight het volgende:
MooiDat er weer wat namen bekent zijn.
Opzich ben ik wel benieuwd naar The White Stripes
Soulfly, , Stone Temple Pilots en Di-Rect zijn vorig jaar ook al gweest?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef Blinker het volgende:
Ik heb liever dat ze het geld neerleggen voor leukere bands en ze zijn vorig jaar ook al geweest
Er zijn genoeg andere dingen hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 15:06 schreef mordradead het volgende:
direct.... noooooooooooooo
Stone Temple Pilots waren er in 2001...is al weer even geleden dus... maar gezien andere reacties begint het neagtief benaderen alweer lees ik.....diepe diepe zucht......quote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Soulfly, , Stone Temple Pilots en Di-Rect zijn vorig jaar ook al gweest?
Omdat nick cave komtquote:Op zondag 15 mei 2005 15:14 schreef peaceman het volgende:
[sub]waarom nooit eens een positieve benadering...,
Ik wil Nick Cave graag zien en als jij dat evt. niet wilt, prima, dan ga je ergens anders kijken... Als er alleen maar bands op lowlands komen die je wilt zien heb je toch een probleem gezien het feit dat er meerdere bands gelijktijdig optreden....quote:
Dan kan hij beter niet heen gaan..quote:Op zondag 15 mei 2005 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil Nick Cave graag zien en als jij dat evt. niet wilt, prima, dan ga je ergens anders kijken... Als er alleen maar bands op lowlands komen die je wilt zien heb je toch een probleem gezien het feit dat er meerdere bands gelijktijdig optreden....
idd ze waren gewoon goed, kreeg een aantal pagina's de volle lading omdat k de enige zou zijn die t goed vond. Maar nu alweer op herhaling lijkt me een beetje overdreven.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
White Stripes (vonden wij in tegenstelling tot vele anderen erg goed) en Stone Temple Pilots!![]()
Ben ik ook blij mee jaquote:Op zondag 15 mei 2005 18:25 schreef Wennudie het volgende:
Ik ben blij dat ik m'n ticket al in de pocket heb!
Gaat echt zo goed worden!
Eens, maar wat er nog niet is kan nog komen. En verder is het tot nu toe een hele hoop van hetzelfde, erg jammer dat er tot nu toe bijna geen dance/hip-hop bekend is gemaaktquote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
omfg waarom allemaal van die kutbands... boek gvd eens wat leuke onbekendere bands.... volgens mij dreigt Lowlands dit jaar een overkill aan grote bands te krijgenWaar zijn Kasabian? Strokes? Kings of Leon? Killers? Leuke onbekene punk/metalbands..... Waar zijn britpopbands als The Others?
En waarom nu gvd al de 4e band die vorig jaar ook al op Lowlands stond? Nee ik ben hier helemaal niet tevreden mee
Tja... alle verhalen over The White Stripes...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
omfg waarom allemaal van die kutbands... boek gvd eens wat leuke onbekendere bands.... volgens mij dreigt Lowlands dit jaar een overkill aan grote bands te krijgenWaar zijn Kasabian? Strokes? Kings of Leon? Killers? Leuke onbekene punk/metalbands..... Waar zijn britpopbands als The Others?
En waarom nu gvd al de 4e band die vorig jaar ook al op Lowlands stond? Nee ik ben hier helemaal niet tevreden mee
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:36 schreef koston het volgende:
[..]
Eens, maar wat er nog niet is kan nog komen.
Ze maken in de regel toch vaak eerst de grote bands bekend... en met 70 bands die optreden is er zat ruimte voor de bands die je noemt lijkt me. En zoals ik eerder zei tegen iemand: Als alle band leuk zijn op LL heb je ook een probleem, want je kunt eenvoudig weg niet alles zien! Jammer, maar wel waar!quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
Festivalinfo heeft dat wel vaker, snel een bericht online lijkt voor hun belangrijker te zijn dan feiten checken. Geloof ook niet dat White Stripes weer zullen komen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef peaceman het volgende:
Hmmm...... Festivalinfo heeft inmiddels dat bericht van vanmiddag inzake White Stripes en Stone Temple Pilots eraf gehaald.. beetje raar...(checken ze hun bronnen niet ofzo)
Dat was mijn punt dus ook....quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En dat er meer onbekende bands geboekt moeten worden, hallo dit zijn pas de eerste namen komen nog zo'n 70 bij!
mag het een onsje meer zijn ?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef mouzzer het volgende:
...komen nog zo'n 70 bij!
Als dat onsje uit bijv. Tom McRae, Bright Eyes, A Balladeer en The Arcade Fire bestaat ja graagquote:
Ik doe even niet mee aan dit soort wensgedrag, maar als ik dat zou doen , Radiohead en Placebo graagquote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als dat onsje uit bijv. Tom McRae, Bright Eyes, A Balladeer en The Arcade Fire bestaat ja graag![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als dat onsje uit bijv. Tom McRae, Bright Eyes, A Balladeer en The Arcade Fire bestaat ja graag![]()
Volgens mij snap je sarcasme niet helemaal, jij vroeg waarom geen positieve benadering, ik zeg omdat nick cave komt.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil Nick Cave graag zien en als jij dat evt. niet wilt, prima, dan ga je ergens anders kijken... Als er alleen maar bands op lowlands komen die je wilt zien heb je toch een probleem gezien het feit dat er meerdere bands gelijktijdig optreden....
Godver, en ik had nog wel gehoopt op White Stripesquote:Op zondag 15 mei 2005 21:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
't bericht staat niet meer op festivalinfo..
Namens festivalinfo.nl:quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef mouzzer het volgende:
Festivalinfo heeft dat wel vaker, snel een bericht online lijkt voor hun belangrijker te zijn dan feiten checken. Geloof ook niet dat White Stripes weer zullen komen.
Dan moeten wij vóór kylie daar zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 12:52 schreef Kiff het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens het gerucht dat Kylie Minogue de alpha-tent afsluit?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:52 schreef Kiff het volgende:
Ik hoorde trouwens het gerucht dat Kylie Minogue de alpha-tent afsluit?![]()
![]()
![]()
Dat weten we nou wel een keerquote:Op maandag 16 mei 2005 12:49 schreef crossover het volgende:
ach, vorig jaar vond ik dat echt matig...zeer matig.
Je hebt PUSA op 10% staan op je website maar dat percentage mag je wel verhogen. Volgens PUSA spelen ze op Pukkelpop en ze willen volgens henzelf ook graag op Lowlands komen.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
lijkt me een prima ideequote:Op maandag 16 mei 2005 16:46 schreef Itch het volgende:
[..]
Je hebt PUSA op 10% staan op je website maar dat percentage mag je wel verhogen. Volgens PUSA spelen ze op Pukkelpop en ze willen volgens henzelf ook graag op Lowlands komen.
Inderdaad, dat zou erg gaaf zijn. Of T.Raumschmiere, Apparat, Ellen Allien.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
als op herhaling op Lowlands toch in is dan hoop k op Miss Kittin en Don Diablo
Hee, daar luister ik nu toevallig naar...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:28 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou erg gaaf zijn. Of T.Raumschmiere, Apparat, Ellen Allien.
16 HorsePower is uit elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef Litso het volgende:
Wat herhalingen betreft, doe mij maar Goldfinger, Dillinger Escape Plan en 16 HorsePower
De Heideroosjes zou ook wel weer leuk zijn
Roger That sir!!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:46 schreef Itch het volgende:
[..]
Je hebt PUSA op 10% staan op je website maar dat percentage mag je wel verhogen. Volgens PUSA spelen ze op Pukkelpop en ze willen volgens henzelf ook graag op Lowlands komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |