Dat ze kilts dragen en doedelzak gebruiken ipv uileann pipes is idd wat verwarrend, maar DKM komen toch echt uit Boston hoor, en zijn op die doedelzakspeler na allemaal kinderen van Ierse immigranten. Zelfde geldt voor Flogging Molly, alleen komen die uit de Ierse gemeenschap van Los Angeles.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Echt niet, Flogging Molly komt uit Ierland.. en Dropkick uit schotland, en de muziek is ook heel anders..
Sorry..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat ze kilts dragen en doedelzak gebruiken ipv uileann pipes is idd wat verwarrend, maar DKM komen toch echt uit Boston hoor, en zijn op die doedelzakspeler na allemaal kinderen van Ierse immigranten. Zowel zij als Flogging Molly mengen punk met Keltische folk. Het enige verschil is dat bij DKM de nadruk meer op punk ligt en bij FM meer op folk.
Gewoon donderdag vroeg gaan..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:33 schreef mordradead het volgende:
een vriend van me zei dat je er beter de dag van tevoren al heen kon gaan (ja, weet ik veel... word mijn eerste keer) uiteraard wil ik ook weten wat jullie ervan vinden
doen we dat, uiteraard neem ik mijn collectie cup-a-soup ook mee zodat ik geen honger/dorst zal krijgen :pquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef daeri het volgende:
[..]
Gewoon donderdag vroeg gaan..Woensdag lijkt me een beetje te vroeg..
Met vroeg bedoel ik uurtje of 11 daar aankomen, dat ben ik ook van planquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
doen we dat, uiteraard neem ik mijn collectie cup-a-soup ook mee zodat ik geen honger/dorst zal krijgen :p
In 2002 waren ze zo geweldig, vorig jaar niet wezen kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Even terzijde Flogging Molly's zanger komt van oorsprong uit Dublin het verhaal staat gewoon op de site.
Ik vond Flogging Molly maar kut vorig jaar, die grote Alpha maakte het veel minder gezellig als toen ze nog openingsact waren in 2002, vond ik.
Whahaha..quote:
gefixtquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:50 schreef whoops het volgende:
En het plaatje werkt niet meer, of ligt dat aan mij?
hoe kom je daarbij? ik heb ook gehoord dat pennywise zou komen, maar wat er van waar is...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
NOFX en No Use komen er waarschijnlijk nog bij.
volgens de geruchten kwam óf nofx, of me first and the gimme gimme's....quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:10 schreef crossover het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij? ik heb ook gehoord dat pennywise zou komen, maar wat er van waar is...
Zoals de de namen die ik noemde in het vorige topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens best vet programma.... en dit zijn alleen nog maar de "grote" namen.... nu nog de
"die moet ik gaan kijken maar ze zijn nog niet bekend" bands
kun je nagaan dat de deuren pas om 18.00 opengaan.quote:
Is goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je nagaan dat de deuren pas om 18.00 opengaan.
misschien kunnen we hier afspreken dat alle nieuwkomers die dezelfde vraag hier komen stellen ehet advies krijgen om pas vrijdag te gan, dat scheeld ons wat drukte op donderdag
naja echt onbekend??quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef maniack28 het volgende:
nah... ik bedoel echt onbekende vette namenof relatief onbekende... Alkaline Trio, Alexisonfire, Arcade Fire (The), Baby Shambles, Bloc Party, Fischerspooner, Goldie Lookin Chain, Kasabian, Kings of Leon, Me First And The Gimme Gimmes, Mouse On Mars, Others (The), Ozomatli, Trail of Dead, The Transplants, Youngblood Brass Band.....
Then we will meet again mister Rubbereendquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je nagaan dat de deuren pas om 18.00 opengaan.
misschien kunnen we hier afspreken dat alle nieuwkomers die dezelfde vraag hier komen stellen ehet advies krijgen om pas vrijdag te gan, dat scheeld ons wat drukte op donderdag
In Amerika groot betekend niet hiier grootquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:28 schreef Crack_david het volgende:
[..]
naja echt onbekend??
de helft die je noemt is echt wel groot... me first and the gimme gimmes echt onbekend???
alkaline trio is in amerika echt heel groot, the transplants.. kom op!
Denk het niet hoor... anders zouden ze toch wel op de flyer staan? Maar goed... je weet het nooit, schat de kans zelf klein in.... waarom ga je niet naar Fields of Rock? Daar komen ze ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:41 schreef appelsientje het volgende:
FF een vraag tussendoor...
Een vriendin vertelde me dat voor 60% vast staat dat Rammstein komt... is dat zo ?? roddels, roddels
Anders koop ik meteen mijn kaartje natuurlijk
Omdat lowlands hier om de hoek isquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor... anders zouden ze toch wel op de flyer staan? Maar goed... je weet het nooit, schat de kans zelf klein in.... waarom ga je niet naar Fields of Rock? Daar komen ze ook
deze noemde ik in het vorige topic:quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef maniack28 het volgende:
nah... ik bedoel echt onbekende vette namenof relatief onbekende... Alkaline Trio, Alexisonfire, Arcade Fire (The), Baby Shambles, Bloc Party, Fischerspooner, Goldie Lookin Chain, Kasabian, Kings of Leon, Me First And The Gimme Gimmes, Mouse On Mars, Others (The), Ozomatli, Trail of Dead, The Transplants, Youngblood Brass Band.....
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze noemde ik in het vorige topic:
Daar doe ik het wel voor... dan nog een paar leuke minder grote erbij: Bright Eyes, Ray Lamontagne, KT Tunstall, Ron Sexsmith, Steve Reynolds, Kevn Kinney, Molotov, Juliette & the licks
Ja zeg... ik ben geen filantroopquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, die staan ook (op SOAD na) ook allemaal op Werchter en Rockin' Park. Of ja, Green DAy staat dan in de Ahoy, maar toch.
Die had ik niet verwacht.
Al zou The Mars Volta wel. zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |