maar nog niet zeker toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:42 schreef maniack28 het volgende:
uhu.... dat was al bekend
Maar maakt niet uit
quote:
timm ga ff trivia'en ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:01 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Niet zeker? Tis toch vrij zeker hoor, al zegt festivalinfo + MTV het
Ah! ah! ah!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:41 schreef GLO het volgende:
Of elke andere driemaal herhaalde klank:
[..]
Bron: http://brainwashed.com/!!!/bio.html
Concert in de kleine zaal van Paradiso was in elk geval errug gaaf! Hoop echt dat ze komen en verwacht het ook wel.... Juliette Lewis alias podiumbeestquote:Op zaterdag 14 mei 2005 03:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar Juliette & The Licks zijn nóg cooler
NEE!!! Ik word gek van die mensen die steeds vragen of SOAD of Green Day nog komen... beide touren dan in Amerika, knurftenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:46 schreef super-muffin het volgende:
wanneer worden de andere bands bekend gemaakt? is er nog kans op SoaD
oke, dat is klote.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
NEE!!! Ik word gek van die mensen die steeds vragen of SOAD of Green Day nog komen... beide touren dan in Amerika, knurftensamen met Mars Volta en Jimmy Eat World
![]()
oke, dat is klote.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
NEE!!! Ik word gek van die mensen die steeds vragen of SOAD of Green Day nog komen... beide touren dan in Amerika, knurftensamen met Mars Volta en Jimmy Eat World
![]()
Schandalig? Zo gaat het altijd hoor. Eerste namen tijdens pinkpop en dan iedere week tot begin augustus nieuwe namen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:22 schreef maniack28 het volgende:
Kutflikkers zijn het!!! Schandalig als dit het enige is wat ze bekend maken.... als je 2 weken terug nog zegt dat er het Charliepodium weer terug is omdat er zoveel grote bands komen, dan moet je die verdomme ook NU bekend maken... stelletje %$$"#%!"$!"$$!"
Denk om je bloeddrukquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:22 schreef maniack28 het volgende:
Kutflikkers zijn het!!! Schandalig als dit het enige is wat ze bekend maken.... als je 2 weken terug nog zegt dat er het Charliepodium weer terug is omdat er zoveel grote bands komen, dan moet je die verdomme ook NU bekend maken... stelletje %$$"#%!"$!"$$!"
Precies. Misschien is dit Maniacks eerste Lowlands dat-ie dat niet weetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:02 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Schandalig? Zo gaat het altijd hoor. Eerste namen tijdens pinkpop en dan iedere week tot begin augustus nieuwe namen.
ja maar dat was greenday ook volgens mij..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:25 schreef crossover het volgende:
Iggy Pop New York (14-8), Lokerse Feesten (5/14-8), Reading/Leeds (26/27-8) 70% Europese festivaltour
www.lowlands2005.tk
De NUON-directie is zijn bonus alweer bij elkaar aan het sparen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:42 schreef Vork het volgende:
Aangezien Nuon vond dat ik erg veel moest gaan betalen per maand voor gas en licht, zal ik mijn aanschaf van het kaartje nog wel even ietsjes uitstellen.
Ze hadden het maandelijkse bedrag gebaseerd op de vorige bewoner(s). Nou die waren met 3 en ik ben in m'n eentje, ik gebruik relatief weinig verwarming (ik heb er op dit moment zelfs geen een), heb spaarlampen en gas alleen om te koken. Je kunt je wel enigszins voorstellen dat het bedrag wel wat aan de hoge kant was, hoger dan ik had verwacht en ja ik moet die dus even binnen 7 dagen overmaken omdat ze het bedrag nu nietmeer kunnen wijzigen. Dus dan maar even nog geen lowlandskaartje, want anders moet ik straks het kaartje nog opeten omdat ik geen eten en geen geld meer in huis hebquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:46 schreef GLO het volgende:
De NUON-directie is zijn bonus alweer bij elkaar aan het sparen?
WpuntNL had daar vorig jaar hele statistieken voor. Wanneer er hoeveel bands bekend gemaakt zouden worden. Ik denk dat er dit jaar al vrij vroeg relatief veel bekende namen bekend zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:26 schreef maniack28 het volgende:
Er moeten overigens nog minimaal 108-36 = 72 bands/theatertroep bekend gemaakt worden.... omdat er in 2004 zoveel acts waren (te zien op festivalinfo.nl ff tellen) en dit jaar hebben we een podium extra dus kom nu maar op met die bevestigingen
Ben jij ff mooi in de aap gelogeerdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze hadden het maandelijkse bedrag gebaseerd op de vorige bewoner(s). Nou die waren met 3 en ik ben in m'n eentje, ik gebruik relatief weinig verwarming (ik heb er op dit moment zelfs geen een), heb spaarlampen en gas alleen om te koken. Je kunt je wel enigszins voorstellen dat het bedrag wel wat aan de hoge kant was, hoger dan ik had verwacht en ja ik moet die dus even binnen 7 dagen overmaken omdat ze het bedrag nu nietmeer kunnen wijzigen. Dus dan maar even nog geen lowlandskaartje, want anders moet ik straks het kaartje nog opeten omdat ik geen eten en geen geld meer in huis heb
Ik denk omdat Pinkpop vroeg valt dit jaar. Ze wachten elk jaar met bekendmaken van de eerste zwik bekende namen tot PP om de kaartverkoop van PP (ook van Mojo) niet dwars te zitten. Misschien dat er voor een eerste lichting nu sec wel meer bekende namen bij zijn dan anders, maar dat gaf de LL-directie al eerder aan: dat er veel te krijgen is dit jaar. Verder boeken die gasten volgens mij rustig door tot augustus, dus er staat ons vast nog veel meer moois te wachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:06 schreef Da hopman het volgende:
[..]
WpuntNL had daar vorig jaar hele statistieken voor. Wanneer er hoeveel bands bekend gemaakt zouden worden. Ik denk dat er dit jaar al vrij vroeg relatief veel bekende namen bekend zijn.
Idd totally off-topicquote:Op zondag 15 mei 2005 02:19 schreef lubje25 het volgende:
Goedenavond GLO, ff way off-topic. LOUDON WAINWRIGHT lll was echt te gek
Ik heet niet niemandquote:Op zondag 15 mei 2005 03:18 schreef lubje25 het volgende:
Waarom kent niemand die vent???
Dat klopt, maar ik heb liever een voorheffing die een beetje meer klopt met de werkelijkheidquote:Op zondag 15 mei 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
Ben jij ff mooi in de aap gelogeerd
Maar ik mag toch aannemen dat dit een voorheffing is en dat je aan het eind van de termijn (maand? kwartaal? jaar?) het te veel betaalde terugkrijgt? Niet dat je daar nu iets mee opschiet, maar misschien kun je wat lenen...
ja hequote:Op zondag 15 mei 2005 03:49 schreef rubbereend het volgende:iedereen klagen dat er niet meer namen bekend zijn geworden, ja dat krijg je als alles wat op zaterdag bekend moet worden gemaakt al uitlekt
Me First and the Gimme Gimmes !!quote:Op zondag 15 mei 2005 10:48 schreef crossover het volgende:
[..]
ja hemaar ik heb het gevoel (en volgens mij is dat ook zo) dat er nog een paar (hele) grote namen bekend worden gemaakt..en ook nog wat minder bekende
![]()
of spreekt dat voor zich
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:13 schreef BeRightBack het volgende:
Ik hoop zo op Kings Of Leon
Misschien Manic Street Preachers nog wel...quote:Op zondag 15 mei 2005 10:48 schreef crossover het volgende:
[..]
ja hemaar ik heb het gevoel (en volgens mij is dat ook zo) dat er nog een paar (hele) grote namen bekend worden gemaakt..en ook nog wat minder bekende
![]()
of spreekt dat voor zich
White Stripes (vonden wij in tegenstelling tot vele anderen erg goed) en Stone Temple Pilots!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:01 schreef Prep2Fight het volgende:
MooiDat er weer wat namen bekent zijn.
Opzich ben ik wel benieuwd naar The White Stripes
Soulfly, , Stone Temple Pilots en Di-Rect zijn vorig jaar ook al gweest?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef Blinker het volgende:
Ik heb liever dat ze het geld neerleggen voor leukere bands en ze zijn vorig jaar ook al geweest
Er zijn genoeg andere dingen hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 15:06 schreef mordradead het volgende:
direct.... noooooooooooooo
Stone Temple Pilots waren er in 2001...is al weer even geleden dus... maar gezien andere reacties begint het neagtief benaderen alweer lees ik.....diepe diepe zucht......quote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Soulfly, , Stone Temple Pilots en Di-Rect zijn vorig jaar ook al gweest?
Omdat nick cave komtquote:Op zondag 15 mei 2005 15:14 schreef peaceman het volgende:
[sub]waarom nooit eens een positieve benadering...,
Ik wil Nick Cave graag zien en als jij dat evt. niet wilt, prima, dan ga je ergens anders kijken... Als er alleen maar bands op lowlands komen die je wilt zien heb je toch een probleem gezien het feit dat er meerdere bands gelijktijdig optreden....quote:
Dan kan hij beter niet heen gaan..quote:Op zondag 15 mei 2005 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil Nick Cave graag zien en als jij dat evt. niet wilt, prima, dan ga je ergens anders kijken... Als er alleen maar bands op lowlands komen die je wilt zien heb je toch een probleem gezien het feit dat er meerdere bands gelijktijdig optreden....
idd ze waren gewoon goed, kreeg een aantal pagina's de volle lading omdat k de enige zou zijn die t goed vond. Maar nu alweer op herhaling lijkt me een beetje overdreven.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
White Stripes (vonden wij in tegenstelling tot vele anderen erg goed) en Stone Temple Pilots!![]()
Ben ik ook blij mee jaquote:Op zondag 15 mei 2005 18:25 schreef Wennudie het volgende:
Ik ben blij dat ik m'n ticket al in de pocket heb!
Gaat echt zo goed worden!
Eens, maar wat er nog niet is kan nog komen. En verder is het tot nu toe een hele hoop van hetzelfde, erg jammer dat er tot nu toe bijna geen dance/hip-hop bekend is gemaaktquote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
omfg waarom allemaal van die kutbands... boek gvd eens wat leuke onbekendere bands.... volgens mij dreigt Lowlands dit jaar een overkill aan grote bands te krijgenWaar zijn Kasabian? Strokes? Kings of Leon? Killers? Leuke onbekene punk/metalbands..... Waar zijn britpopbands als The Others?
En waarom nu gvd al de 4e band die vorig jaar ook al op Lowlands stond? Nee ik ben hier helemaal niet tevreden mee
Tja... alle verhalen over The White Stripes...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
omfg waarom allemaal van die kutbands... boek gvd eens wat leuke onbekendere bands.... volgens mij dreigt Lowlands dit jaar een overkill aan grote bands te krijgenWaar zijn Kasabian? Strokes? Kings of Leon? Killers? Leuke onbekene punk/metalbands..... Waar zijn britpopbands als The Others?
En waarom nu gvd al de 4e band die vorig jaar ook al op Lowlands stond? Nee ik ben hier helemaal niet tevreden mee
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:36 schreef koston het volgende:
[..]
Eens, maar wat er nog niet is kan nog komen.
Ze maken in de regel toch vaak eerst de grote bands bekend... en met 70 bands die optreden is er zat ruimte voor de bands die je noemt lijkt me. En zoals ik eerder zei tegen iemand: Als alle band leuk zijn op LL heb je ook een probleem, want je kunt eenvoudig weg niet alles zien! Jammer, maar wel waar!quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
Festivalinfo heeft dat wel vaker, snel een bericht online lijkt voor hun belangrijker te zijn dan feiten checken. Geloof ook niet dat White Stripes weer zullen komen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef peaceman het volgende:
Hmmm...... Festivalinfo heeft inmiddels dat bericht van vanmiddag inzake White Stripes en Stone Temple Pilots eraf gehaald.. beetje raar...(checken ze hun bronnen niet ofzo)
Dat was mijn punt dus ook....quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En dat er meer onbekende bands geboekt moeten worden, hallo dit zijn pas de eerste namen komen nog zo'n 70 bij!
mag het een onsje meer zijn ?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef mouzzer het volgende:
...komen nog zo'n 70 bij!
Als dat onsje uit bijv. Tom McRae, Bright Eyes, A Balladeer en The Arcade Fire bestaat ja graagquote:
Ik doe even niet mee aan dit soort wensgedrag, maar als ik dat zou doen , Radiohead en Placebo graagquote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als dat onsje uit bijv. Tom McRae, Bright Eyes, A Balladeer en The Arcade Fire bestaat ja graag![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als dat onsje uit bijv. Tom McRae, Bright Eyes, A Balladeer en The Arcade Fire bestaat ja graag![]()
Volgens mij snap je sarcasme niet helemaal, jij vroeg waarom geen positieve benadering, ik zeg omdat nick cave komt.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil Nick Cave graag zien en als jij dat evt. niet wilt, prima, dan ga je ergens anders kijken... Als er alleen maar bands op lowlands komen die je wilt zien heb je toch een probleem gezien het feit dat er meerdere bands gelijktijdig optreden....
Godver, en ik had nog wel gehoopt op White Stripesquote:Op zondag 15 mei 2005 21:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
't bericht staat niet meer op festivalinfo..
Namens festivalinfo.nl:quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef mouzzer het volgende:
Festivalinfo heeft dat wel vaker, snel een bericht online lijkt voor hun belangrijker te zijn dan feiten checken. Geloof ook niet dat White Stripes weer zullen komen.
Dan moeten wij vóór kylie daar zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 12:52 schreef Kiff het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens het gerucht dat Kylie Minogue de alpha-tent afsluit?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:52 schreef Kiff het volgende:
Ik hoorde trouwens het gerucht dat Kylie Minogue de alpha-tent afsluit?![]()
![]()
![]()
Dat weten we nou wel een keerquote:Op maandag 16 mei 2005 12:49 schreef crossover het volgende:
ach, vorig jaar vond ik dat echt matig...zeer matig.
Je hebt PUSA op 10% staan op je website maar dat percentage mag je wel verhogen. Volgens PUSA spelen ze op Pukkelpop en ze willen volgens henzelf ook graag op Lowlands komen.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
lijkt me een prima ideequote:Op maandag 16 mei 2005 16:46 schreef Itch het volgende:
[..]
Je hebt PUSA op 10% staan op je website maar dat percentage mag je wel verhogen. Volgens PUSA spelen ze op Pukkelpop en ze willen volgens henzelf ook graag op Lowlands komen.
Inderdaad, dat zou erg gaaf zijn. Of T.Raumschmiere, Apparat, Ellen Allien.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
als op herhaling op Lowlands toch in is dan hoop k op Miss Kittin en Don Diablo
Hee, daar luister ik nu toevallig naar...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:28 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou erg gaaf zijn. Of T.Raumschmiere, Apparat, Ellen Allien.
16 HorsePower is uit elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef Litso het volgende:
Wat herhalingen betreft, doe mij maar Goldfinger, Dillinger Escape Plan en 16 HorsePower
De Heideroosjes zou ook wel weer leuk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |