Worden mijn nachtelijke gebeden dan eindelijk verhoord?!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:04 schreef rubbereend het volgende:
Old Trike schijnt ook te komen, dat zou erg gaaf zijn.
Ik denk dat alles wat morgen bekendgemaakt wordt op de flyer staat...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef maniack28 het volgende:
Yep... heb het gezienMorgen wordt de grote dag
Ik hoop op een hoop leuke wat kleinere bands
Of elke andere driemaal herhaalde klank:quote:
Bron: http://brainwashed.com/!!!/bio.htmlquote:!!! is pronounced as any three repetitive sounds.
Common interpretations are chicchicchic, powpowpow, uhuhuh, among many unlimited possibilities.
Ik denk dat ze die pas later bekendmaken. Als ze idd komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:21 schreef Ascaroth het volgende:
Waarom staat Jaga Jazzist niet op de flyer?
Ik wil ook Kashmir...!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef maniack28 het volgende:
Reken maar niet op nog meer bands morgen, deze namen stonden ook in de persmailing die morgen pas vrijgegeven mag worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef maniack28 het volgende:
Het is al morgen nu...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:20 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Reken maar niet op nog meer bands morgen, deze namen stonden ook in de persmailing die morgen pas vrijgegeven mag worden.
...en er staat idd niet meer online dan al op de flyer staat.quote:
Is dat Juliette van Juliette Lewis van Natural Born Killers of heb ik dan de verkeerde voor me?quote:
The one and only!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat Juliette van Juliette Lewis van Natural Born Killers of heb ik dan de verkeerde voor me?
Dat lijkt me wel heel erg vetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:26 schreef maniack28 het volgende:
Er moeten overigens nog minimaal 108-36 = 72 bands/theatertroep bekend gemaakt worden.... omdat er in 2004 zoveel acts waren (te zien op festivalinfo.nl ff tellen) en dit jaar hebben we een podium extra dus kom nu maar op met die bevestigingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |