Deze Theo iig niet dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:21 schreef hoM3r het volgende:
Komt Theo ook weer níet?
Nou ik heb hem maar 1 jaar meegemaakt (was in 2003 niet op LL) maar dat vond ik al meeeeeeeeeeeer dan genoeg. Ik hoop wel dat hij niet uit de dood is opgestaan. You never know.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:57 schreef alsem het volgende:
[..]
hij is doodgeschoten
2 jaar was idd genoeg
No Use staat op pukkelpop (zelfde weekend) NOFX is een gerucht zie www.lowlands2005.tkquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:10 schreef crossover het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij? ik heb ook gehoord dat pennywise zou komen, maar wat er van waar is...
Roisin komt wel, die staat op zowat elk festivalquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan zeg ik maar even dat ik hoop dat Roisin Murphy en Goldfrapp ook nog komen.
Gaassst! We roken weer lekker een anit-keelkankersnoepjesjoint eind augustus in de heilige polder!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:28 schreef whoops het volgende:
Reken maar dat die Theo echt nog wel terugkomt... Of je het nu leuk vindt of niet...
True, KsE zou wel strak zijn, of BFP, die hebben net een nieuwe CD uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef Kletz het volgende:
ik blijf het elk jaar zeggen. Meer metal en punkrock op lowlands.
Politie was Samir A. dagenlang kwijtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:53 schreef Mystique86 het volgende:
Theo = dood, Thea = gebrek aan fantasie en dus very lame... Ik zeg er moet iets nieuws, verfrissends en makkelijk onthoudbaars verzonnen worden...![]()
fuck, geen SoadDquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:24 schreef maniack28 het volgende:
Ik hoop op Opeth!!!
Overigens... The Mars Volta, SOAD, Green Day en Jimmy Eat World zitten er niet meer in, want die zitten dan in Amerika
TVP mag niet meer...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
fuck, geen SoadD
een beetje verdrietige TVP dan maar..
findbackpostquote:
Zit wat in, maar nu werken ze gewoon niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef coz het volgende:
[..]
findbackpost![]()
edit... mocht het ooit wél dan
IF...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Zit wat in, maar nu werken ze gewoon niet meer
Wat stel jij voor ipv Theo voor dit jaar lowlandsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:03 schreef Mystique86 het volgende:
Nou klinkt voor geen meter als je het mij vraagt....Alle chickies die Samira heten kijken dan om
Edit: En nee er is niets mis met een dame die Samira heet![]()
Anyways, het moet kort en pakkend zijn!![]()
damm geen SoaD... dat vind ik jammer.. die wilde ik wel eens een keer live zien..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
fuck, geen SoadD
een beetje verdrietige TVP dan maar..
[meeééeemories]quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:36 schreef appelsientje het volgende:
damm geen SoaD... dat vind ik jammer.. die wilde ik wel eens een keer live zien..
23 juni in ahoyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm geen SoaD... dat vind ik jammer.. die wilde ik wel eens een keer live zien..
Ik was 109 euro en 5 cent kwijt inclusief servicekosten, voor een normale ticket.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef super-muffin het volgende:
hoeveel zijn de service kosten eigenlijk? Ik ga toch maar zometeen een kaartje halen. Toch weer een paar biertjes bespaart
Was dat inclusief de vroege-vogelskorting? Dan valt het nog mee....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik was 109 euro en 5 cent kwijt inclusief servicekosten, voor een normale ticket.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik was 109 euro en 5 cent kwijt inclusief servicekosten, voor een normale ticket.
Ja, tenzij jij nu aan een duurder ticket kan komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Was dat inclusief de vroege-vogelskorting? Dan valt het nog mee....
Kiek, das in ieder geval een stuk goedkoper dan de 180 Etjes die ik kwijt was voor Glasto, maarjah, dan heb je ook wat natuurlijk....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik ook
ja, dat was de vroege-vogelskorting
Flogging molly? Volgens mij (nog) niet hoor.. of inmiddels wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef alkaholic63 het volgende:
Ik heb mijn kaartje binnen, is het al bijna augustus???
Weer een hoop goede acts.
Wel een aantal die er vorig jaar ook waren:
- dropkick
- Franz F
- flogging
but so what, they're great!!
Jah mên, dat ken je.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:59 schreef Prep2Fight het volgende:
Ken je met je lowlands ticket gewoon op een van de campings je tent neerpleuren?
Ok groote GMF,quote:
Er staan wel meer dingen niet op de flyerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:21 schreef Ascaroth het volgende:
Waarom staat Jaga Jazzist niet op de flyer?
quote:
Grappig dat een student journalistiek in 2 weken tijd zo kan veranderen qua ethiek.quote:Op 25-04-2005 @ 23:22 schreef jmac: (op games.fok.nl)
Beetje simpel dit. Er is vandaag een officieel persbericht de deur uit gegaan dat hij op 1 september uitkomt en dat hij idd 249euro zal kosten. Er zit een embargo op tot 26 april 0:01 en dan ga je het als gerucht plaatsen. Beetje laf allicht
Ja, hehe... onder een nickname kan tegenwoordig allesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef Kiff het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat een student journalistiek in 2 weken tijd zo kan veranderen qua ethiek.
Dat is dan ook zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:51 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb ook net mn kaartje gekocht
Die miep beweerde dat ik een ticket nodig had voor campers
hoe spreek je !!! uit?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:46 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Ja, hehe... onder een nickname kan tegenwoordig alles![]()
Ik hoop trouwens nog steeds op LCD Soundsystem (naast !!! natuurlijk!)
Als je reageert doe dat dan als je weet waarover het gaat. Fok! Games plaatste het bericht na ontvangst maar zette er gewoon bij dat het een 'gerucht' was. Had er dus niets mee te maken dat ze het plaatste maar hoe.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef Kiff het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat een student journalistiek in 2 weken tijd zo kan veranderen qua ethiek.
uitroepteken, uitroepteken, uitroepteken of exclamation mark, exclamation mark, exclamation markquote:
Chk-chk-chk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:00 schreef super-muffin het volgende:
hoe spreek je !!! uit?
Ok, duidelijk. Ik dacht dat je het laf vond dat het embargo geschonden werd op een flauwe manier... da's dus duidelijk niet het gevalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:01 schreef jmac het volgende:
Als je reageert doe dat dan als je weet waarover het gaat. Fok! Games plaatste het bericht na ontvangst maar zette er gewoon bij dat het een 'gerucht' was. Had er dus niets mee te maken dat ze het plaatste maar hoe.![]()
die wil ik je met alle plezier wel leveren hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:51 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, tenzij jij nu aan een duurder ticket kan komen
Als dat zo is wordt het aantal bands dat op herhaling komt wel erg groot.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:42 schreef maniack28 het volgende:
Foo Fighters en Audiobullys schijnen bevestigd te zijn op MTV.. heb ik via via gehoord, die persoon heeft het zelf ook niet gezien, dus nog niet helemaal zeker, maar morgen weten we het he
Worden mijn nachtelijke gebeden dan eindelijk verhoord?!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:04 schreef rubbereend het volgende:
Old Trike schijnt ook te komen, dat zou erg gaaf zijn.
Ik denk dat alles wat morgen bekendgemaakt wordt op de flyer staat...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef maniack28 het volgende:
Yep... heb het gezienMorgen wordt de grote dag
Ik hoop op een hoop leuke wat kleinere bands
Of elke andere driemaal herhaalde klank:quote:
Bron: http://brainwashed.com/!!!/bio.htmlquote:!!! is pronounced as any three repetitive sounds.
Common interpretations are chicchicchic, powpowpow, uhuhuh, among many unlimited possibilities.
Ik denk dat ze die pas later bekendmaken. Als ze idd komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:21 schreef Ascaroth het volgende:
Waarom staat Jaga Jazzist niet op de flyer?
Ik wil ook Kashmir...!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef maniack28 het volgende:
Reken maar niet op nog meer bands morgen, deze namen stonden ook in de persmailing die morgen pas vrijgegeven mag worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:02 schreef maniack28 het volgende:
Het is al morgen nu...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:20 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Reken maar niet op nog meer bands morgen, deze namen stonden ook in de persmailing die morgen pas vrijgegeven mag worden.
...en er staat idd niet meer online dan al op de flyer staat.quote:
Is dat Juliette van Juliette Lewis van Natural Born Killers of heb ik dan de verkeerde voor me?quote:
The one and only!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat Juliette van Juliette Lewis van Natural Born Killers of heb ik dan de verkeerde voor me?
Dat lijkt me wel heel erg vetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:26 schreef maniack28 het volgende:
Er moeten overigens nog minimaal 108-36 = 72 bands/theatertroep bekend gemaakt worden.... omdat er in 2004 zoveel acts waren (te zien op festivalinfo.nl ff tellen) en dit jaar hebben we een podium extra dus kom nu maar op met die bevestigingen
maar nog niet zeker toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:42 schreef maniack28 het volgende:
uhu.... dat was al bekend
Maar maakt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |