Festivalinfo heeft dat wel vaker, snel een bericht online lijkt voor hun belangrijker te zijn dan feiten checken. Geloof ook niet dat White Stripes weer zullen komen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef peaceman het volgende:
Hmmm...... Festivalinfo heeft inmiddels dat bericht van vanmiddag inzake White Stripes en Stone Temple Pilots eraf gehaald.. beetje raar...(checken ze hun bronnen niet ofzo)
Dat was mijn punt dus ook....quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En dat er meer onbekende bands geboekt moeten worden, hallo dit zijn pas de eerste namen komen nog zo'n 70 bij!
mag het een onsje meer zijn ?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef mouzzer het volgende:
...komen nog zo'n 70 bij!
Als dat onsje uit bijv. Tom McRae, Bright Eyes, A Balladeer en The Arcade Fire bestaat ja graagquote:
Ik doe even niet mee aan dit soort wensgedrag, maar als ik dat zou doen , Radiohead en Placebo graagquote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als dat onsje uit bijv. Tom McRae, Bright Eyes, A Balladeer en The Arcade Fire bestaat ja graag![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als dat onsje uit bijv. Tom McRae, Bright Eyes, A Balladeer en The Arcade Fire bestaat ja graag![]()
Volgens mij snap je sarcasme niet helemaal, jij vroeg waarom geen positieve benadering, ik zeg omdat nick cave komt.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil Nick Cave graag zien en als jij dat evt. niet wilt, prima, dan ga je ergens anders kijken... Als er alleen maar bands op lowlands komen die je wilt zien heb je toch een probleem gezien het feit dat er meerdere bands gelijktijdig optreden....
Godver, en ik had nog wel gehoopt op White Stripesquote:Op zondag 15 mei 2005 21:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
't bericht staat niet meer op festivalinfo..
Namens festivalinfo.nl:quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef mouzzer het volgende:
Festivalinfo heeft dat wel vaker, snel een bericht online lijkt voor hun belangrijker te zijn dan feiten checken. Geloof ook niet dat White Stripes weer zullen komen.
Dan moeten wij vóór kylie daar zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 12:52 schreef Kiff het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens het gerucht dat Kylie Minogue de alpha-tent afsluit?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:52 schreef Kiff het volgende:
Ik hoorde trouwens het gerucht dat Kylie Minogue de alpha-tent afsluit?![]()
![]()
![]()
Dat weten we nou wel een keerquote:Op maandag 16 mei 2005 12:49 schreef crossover het volgende:
ach, vorig jaar vond ik dat echt matig...zeer matig.
Je hebt PUSA op 10% staan op je website maar dat percentage mag je wel verhogen. Volgens PUSA spelen ze op Pukkelpop en ze willen volgens henzelf ook graag op Lowlands komen.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
omfg waarom allemaal van die kutbands... boek gvd eens wat leuke onbekendere bands.... volgens mij dreigt Lowlands dit jaar een overkill aan grote bands te krijgenWaar zijn Kasabian? Strokes? Kings of Leon? Killers? Leuke onbekene punk/metalbands..... Waar zijn britpopbands als The Others?
En waarom nu gvd al de 4e band die vorig jaar ook al op Lowlands stond? Nee ik ben hier helemaal niet tevreden mee
lijkt me een prima ideequote:Op maandag 16 mei 2005 16:46 schreef Itch het volgende:
[..]
Je hebt PUSA op 10% staan op je website maar dat percentage mag je wel verhogen. Volgens PUSA spelen ze op Pukkelpop en ze willen volgens henzelf ook graag op Lowlands komen.
Inderdaad, dat zou erg gaaf zijn. Of T.Raumschmiere, Apparat, Ellen Allien.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
als op herhaling op Lowlands toch in is dan hoop k op Miss Kittin en Don Diablo
Hee, daar luister ik nu toevallig naar...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:28 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou erg gaaf zijn. Of T.Raumschmiere, Apparat, Ellen Allien.
16 HorsePower is uit elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef Litso het volgende:
Wat herhalingen betreft, doe mij maar Goldfinger, Dillinger Escape Plan en 16 HorsePower
De Heideroosjes zou ook wel weer leuk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |