Idd totally off-topicquote:Op zondag 15 mei 2005 02:19 schreef lubje25 het volgende:
Goedenavond GLO, ff way off-topic. LOUDON WAINWRIGHT lll was echt te gek
Ik heet niet niemandquote:Op zondag 15 mei 2005 03:18 schreef lubje25 het volgende:
Waarom kent niemand die vent???
Dat klopt, maar ik heb liever een voorheffing die een beetje meer klopt met de werkelijkheidquote:Op zondag 15 mei 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
Ben jij ff mooi in de aap gelogeerd
Maar ik mag toch aannemen dat dit een voorheffing is en dat je aan het eind van de termijn (maand? kwartaal? jaar?) het te veel betaalde terugkrijgt? Niet dat je daar nu iets mee opschiet, maar misschien kun je wat lenen...
ja hequote:Op zondag 15 mei 2005 03:49 schreef rubbereend het volgende:iedereen klagen dat er niet meer namen bekend zijn geworden, ja dat krijg je als alles wat op zaterdag bekend moet worden gemaakt al uitlekt
Me First and the Gimme Gimmes !!quote:Op zondag 15 mei 2005 10:48 schreef crossover het volgende:
[..]
ja hemaar ik heb het gevoel (en volgens mij is dat ook zo) dat er nog een paar (hele) grote namen bekend worden gemaakt..en ook nog wat minder bekende
![]()
of spreekt dat voor zich
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:13 schreef BeRightBack het volgende:
Ik hoop zo op Kings Of Leon
Misschien Manic Street Preachers nog wel...quote:Op zondag 15 mei 2005 10:48 schreef crossover het volgende:
[..]
ja hemaar ik heb het gevoel (en volgens mij is dat ook zo) dat er nog een paar (hele) grote namen bekend worden gemaakt..en ook nog wat minder bekende
![]()
of spreekt dat voor zich
White Stripes (vonden wij in tegenstelling tot vele anderen erg goed) en Stone Temple Pilots!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:01 schreef Prep2Fight het volgende:
MooiDat er weer wat namen bekent zijn.
Opzich ben ik wel benieuwd naar The White Stripes
Soulfly, , Stone Temple Pilots en Di-Rect zijn vorig jaar ook al gweest?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef Blinker het volgende:
Ik heb liever dat ze het geld neerleggen voor leukere bands en ze zijn vorig jaar ook al geweest
Er zijn genoeg andere dingen hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 15:06 schreef mordradead het volgende:
direct.... noooooooooooooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |