Stone Temple Pilots waren er in 2001...is al weer even geleden dus... maar gezien andere reacties begint het neagtief benaderen alweer lees ik.....diepe diepe zucht......quote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Soulfly, , Stone Temple Pilots en Di-Rect zijn vorig jaar ook al gweest?
Omdat nick cave komtquote:Op zondag 15 mei 2005 15:14 schreef peaceman het volgende:
[sub]waarom nooit eens een positieve benadering...,
Ik wil Nick Cave graag zien en als jij dat evt. niet wilt, prima, dan ga je ergens anders kijken... Als er alleen maar bands op lowlands komen die je wilt zien heb je toch een probleem gezien het feit dat er meerdere bands gelijktijdig optreden....quote:
Dan kan hij beter niet heen gaan..quote:Op zondag 15 mei 2005 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil Nick Cave graag zien en als jij dat evt. niet wilt, prima, dan ga je ergens anders kijken... Als er alleen maar bands op lowlands komen die je wilt zien heb je toch een probleem gezien het feit dat er meerdere bands gelijktijdig optreden....
idd ze waren gewoon goed, kreeg een aantal pagina's de volle lading omdat k de enige zou zijn die t goed vond. Maar nu alweer op herhaling lijkt me een beetje overdreven.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
White Stripes (vonden wij in tegenstelling tot vele anderen erg goed) en Stone Temple Pilots!![]()
Ben ik ook blij mee jaquote:Op zondag 15 mei 2005 18:25 schreef Wennudie het volgende:
Ik ben blij dat ik m'n ticket al in de pocket heb!
Gaat echt zo goed worden!
Eens, maar wat er nog niet is kan nog komen. En verder is het tot nu toe een hele hoop van hetzelfde, erg jammer dat er tot nu toe bijna geen dance/hip-hop bekend is gemaaktquote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
omfg waarom allemaal van die kutbands... boek gvd eens wat leuke onbekendere bands.... volgens mij dreigt Lowlands dit jaar een overkill aan grote bands te krijgenWaar zijn Kasabian? Strokes? Kings of Leon? Killers? Leuke onbekene punk/metalbands..... Waar zijn britpopbands als The Others?
En waarom nu gvd al de 4e band die vorig jaar ook al op Lowlands stond? Nee ik ben hier helemaal niet tevreden mee
Tja... alle verhalen over The White Stripes...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
omfg waarom allemaal van die kutbands... boek gvd eens wat leuke onbekendere bands.... volgens mij dreigt Lowlands dit jaar een overkill aan grote bands te krijgenWaar zijn Kasabian? Strokes? Kings of Leon? Killers? Leuke onbekene punk/metalbands..... Waar zijn britpopbands als The Others?
En waarom nu gvd al de 4e band die vorig jaar ook al op Lowlands stond? Nee ik ben hier helemaal niet tevreden mee
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:36 schreef koston het volgende:
[..]
Eens, maar wat er nog niet is kan nog komen.
Ze maken in de regel toch vaak eerst de grote bands bekend... en met 70 bands die optreden is er zat ruimte voor de bands die je noemt lijkt me. En zoals ik eerder zei tegen iemand: Als alle band leuk zijn op LL heb je ook een probleem, want je kunt eenvoudig weg niet alles zien! Jammer, maar wel waar!quote:Op zondag 15 mei 2005 19:24 schreef maniack28 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |