Wist niet zo goed wat Higher Ground was, maar nu ik dit lees, begint het weer te dagen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:geen HG, en na vorig zeiden ze nog wel dat ze zo blij waren met de HG zo
heb heerlijk in die netten gelegen afgelopen jaar, met een lekker biertje
LL was wel blij met HG, maar de organisatie van HG (heb ik ooit een interview mee gelezen in de Revu) zag geen uitdagingen meer. Heb ik via via vernomen. En anders zal het wel met geld te maken hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:geen HG, en na vorig zeiden ze nog wel dat ze zo blij waren met de HG zo
NOFX en No Use komen er waarschijnlijk nog bij.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Kletz het volgende:
SOCIAL D en Bad Religion 2 leuke namen!
Sorry!!!!????!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
NOFX en No Use komen er waarschijnlijk nog bij.
ga jij dit jaar ook weer ???quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:10 schreef rubbereend het volgende:geen HG, en na vorig zeiden ze nog wel dat ze zo blij waren met de HG zo
heb heerlijk in die netten gelegen afgelopen jaar, met een lekker biertje
natuurlijk, wordt de 6e keerquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ga jij dit jaar ook weer ???
ik misschien ook
Nou ja, Dropkick Murphies is toch ongeveer hetzelfde?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Flogging Molly is wel de ultieme festivalband. Echt geweldige feestmuziek
Ik blijf hopen dat ze dit jaar weer komen!
Echt niet, Flogging Molly komt uit Ierland.. en Dropkick uit schotland, en de muziek is ook heel anders..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, Dropkick Murphies is toch ongeveer hetzelfde?
Oh, ik dacht dat ze allebei van die hoempaparock maakten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:10 schreef daeri het volgende:
Echt niet, Flogging Molly komt uit Ierland.. en Dropkick uit schotland, en de muziek is ook heel anders..
DM uit schotland? Volgens mij kwamen ze uit Boston..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Echt niet, Flogging Molly komt uit Ierland.. en Dropkick uit schotland, en de muziek is ook heel anders..
dat is niet in schotland?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
DM uit schotland? Volgens mij kwamen ze uit Boston..
Dat ze kilts dragen en doedelzak gebruiken ipv uileann pipes is idd wat verwarrend, maar DKM komen toch echt uit Boston hoor, en zijn op die doedelzakspeler na allemaal kinderen van Ierse immigranten. Zelfde geldt voor Flogging Molly, alleen komen die uit de Ierse gemeenschap van Los Angeles.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Sorry..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat ze kilts dragen en doedelzak gebruiken ipv uileann pipes is idd wat verwarrend, maar DKM komen toch echt uit Boston hoor, en zijn op die doedelzakspeler na allemaal kinderen van Ierse immigranten. Zowel zij als Flogging Molly mengen punk met Keltische folk. Het enige verschil is dat bij DKM de nadruk meer op punk ligt en bij FM meer op folk.
Gewoon donderdag vroeg gaan..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:33 schreef mordradead het volgende:
een vriend van me zei dat je er beter de dag van tevoren al heen kon gaan (ja, weet ik veel... word mijn eerste keer) uiteraard wil ik ook weten wat jullie ervan vinden
doen we dat, uiteraard neem ik mijn collectie cup-a-soup ook mee zodat ik geen honger/dorst zal krijgen :pquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef daeri het volgende:
[..]
Gewoon donderdag vroeg gaan..Woensdag lijkt me een beetje te vroeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |