Mocht iemand me kunnen helpen...quote:Zeg euh, ik ben op zoek naar een wallpaper .
Van de Gorillaz clip: Feel Good inc.
Op een gegeven moment zit een kereltje op de rand van een vliegend eiland met een molen. En ondertussen tokkelt hij wat op z'n gitaar.
Daar moet toch een wallpaper van te vinden zijn?
Ja lekker, bier graag.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:11 schreef George-Butters het volgende:
zo hehe.
Iedereen een rondje van de zaak?
Dat snap ik dus echt niet. Ik bespeur toch wel een soort gekrenkte trots.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:55 schreef Lemmeb het volgende:
Maw: waar maakt Ryan3 zich eigenlijk sowieso druk omIk heb het idee dat alle ellende zich vooral in zijn hoofd afspeelt ipv in het echt.
Misschien spelen er ook zaken mee die wij 'normale' recht-toe-recht-aan ik-zeg-wat-ik-denk-en-ik-doe-wat-ik-zeg users simpelweg niet kunnen bevattenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet. Ik bespeur toch wel een soort gekrenkte trots.
Tsja gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving hequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:13 schreef PJORourke het volgende:
Dat snap ik dus echt niet. Ik bespeur toch wel een soort gekrenkte trots.
Het zou kunnen. Of eventueel de frustratie dat Ryan met al z'n arrogantie en eeuwige geetiketteer die kloons niet doorzag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien spelen er ook zaken mee die wij 'normale' recht-toe-recht-aan ik-zeg-wat-ik-denk-en-ik-doe-wat-ik-zeg users simpelweg niet kunnen bevatten.
Iets van alfa's onder elkaar ofzo.
Ow ja... helemaal vergeten... ik ben stout geweest.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving he
Moest je trouwens niet naar ONZ?
Daar ging hij dan weer niet op in.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving he
Overigens was Ryan bij mij al tijden compleet uit beeld verdwenen. Vroeger was hij volgens mij veel nadrukkelijker aanwezig in POL.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Of eventueel de frustratie dat Ryan met al z'n arrogantie en eeuwige geetiketteer die kloons niet doorzag...
Ik zou eigenlijk ook naar ONZ moeten. We zijn gewoon stoer door hier te blijvenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef PJORourke het volgende:
Ow ja... helemaal vergeten... ik ben stout geweest.![]()
Jammer jaquote:
Ja, hij vind bepaalde users duidelijke overtreders op zijn "terrein". Vandaar die aansporingen om naar ONZ te verhuizen. Meneer wil zelf bedisselen wat in POL hoort en wat niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens was Ryan bij mij al tijden compleet uit beeld verdwenen. Vroeger was hij volgens mij veel nadrukkelijker aanwezig in POL.
Wellicht heeft hij het gevoel een beetje weggepest te zijn, en is dit zijn wraak.
Zou me ook helemaal niks verbazen. Inmiddels ben ik bereid zo'n beetje alles op dit vlak te gelovenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jammer ja![]()
Ik kan me trouwens nog steeds niet aan de indruk ontrekken dat Ryan3 gewoon een kloon is.
Tss dat hij het niet tot Mod geschopt heeftquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, hij vind bepaalde users duidelijke overtreders op zijn "terrein". Vandaar die aansporingen om naar ONZ te verhuizen. Meneer wil zelf bedisselen wat in POL hoort en wat niet.
Tsja en geen post zonder Hegel of Kant he.
Joh, ik weet niet eens wie dat zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, hij vind bepaalde users duidelijke overtreders op zijn "terrein". Vandaar die aansporingen om naar ONZ te verhuizen. Meneer wil zelf bedisselen wat in POL hoort en wat niet.
Tsja en geen post zonder Hegel of Kant he.
quote:
Ik vertrouwniemand meer op Fok.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:22 schreef Lemmeb het volgende:
Zou me ook helemaal niks verbazen. Inmiddels ben ik bereid zo'n beetje alles op dit vlak te geloven.
Jij was toch ook een kloonquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vertrouwniemand meer op Fok.
Al dat gekloon. Volgens mij zijn er maar een paar honderd authentieke users
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Al dat gekloon. Volgens mij zijn er maar enkele tientallen authentieke users
Ik ben ook een kloon. Van PJ_O_Rourke.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:25 schreef MrX1982 het volgende:
Al dat gekloon. Volgens mij zijn er maar een paar honderd authentieke users
Ja, een keer per maand is de hele zwik gelijktijdig humeurig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:30 schreef Lemmeb het volgende:
'Al' die dames op FOK zijn overigens ook allemaal aan dezelfde geest ontsproten, namelijk aan die van yvonne.
Hoezo dat dan? Is PJ_O_Rourke gepermbanned ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben ook een kloon. Van PJ_O_Rourke.
Iedereen is een kloon van Yvonnequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:30 schreef Lemmeb het volgende:
'Al' die dames op FOK zijn overigens ook allemaal aan dezelfde geest ontsproten, namelijk aan die van yvonne.
Neuh, mijn provider had mijn e-mailadres incl. paswoord weggehaald. Toen kon ik na een reset niet meer inloggen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:33 schreef Lemmeb het volgende:
Hoezo dat dan? Is PJ_O_Rourke gepermbanned ofzo?
Een hele ouwe kloonquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:34 schreef Monikick het volgende:
Monidique heeft gelijk.
Ik ben natuurlijk een kloon van SCH. Dat was toch wel allang duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
en what about you lemmeb?
ik dacht eerder het schandknaapjequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een kloon van SCH. Dat was toch wel allang duidelijk
Mocht 'ie willenquote:
maar verder ben je geen kloon van iets of iemand? of heb je klonen?quote:
Ik ken er nog wel een paar die lelieblank zijn...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:40 schreef Sidekick het volgende:
Vervelende zwartjes deporteren naar een ver gelegen eiland is pas echte bestuurlijke vernieuwing.
deporteren of gewoon terugsturen maar het land dat hen hierheen stuurt omdat ze niks meer met hun kriminelen aan kunnen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:40 schreef Sidekick het volgende:
Vervelende zwartjes deporteren naar een ver gelegen eiland is pas echte bestuurlijke vernieuwing.
Nee joh, ben jij gek. Da's niks voor mij, daar ben ik veel te simpel en rechtlijnig voorquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar verder ben je geen kloon van iets of iemand? of heb je klonen?
je eerste zin is duidelijk. in de tweede zin is je verdeding mi nog niet sterk genoeg om helemaal te overtuigen. de toekomst zal het leren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee joh, ben jij gek. Da's niks voor mij, daar ben ik veel te simpel en rechtlijnig voor.
Als ik ooit een kloon zou maken, zou ik me voordoen als een gigantisch lekkere dame, inclusief fotoboek en al, die de ene na de anders seksistische, vrouwonvriendelijke posts eruit zou gooien en continu andere vrouwen op hun plaats zou zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je eerste zin is duidelijk. in de tweede zin is je verdeding mi nog niet sterk genoeg om helemaal te overtuigen. de toekomst zal het leren.
grinnek.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als ik ooit een kloon zou maken, zou ik me voordoen als een gigantisch lekkere dame, inclusief fotoboek en al, die de ene na de anders seksistische, vrouwonvriendelijke posts eruit zou gooien en continu andere vrouwen op hun plaats zou zetten.
Kortom: zoiets als SHE.
magoed, jij hebt wel kloons, of bent een kloon?quote:
k vind hem wel strak eigenlijk. beetje de eo-loesje zeg maar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:13 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tering, is Jezus zeggen ook al schelden.
Sinds wanneer is Texel een ander land?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
deporteren of gewoon terugsturen maar het land dat hen hierheen stuurt omdat ze niks meer met hun kriminelen aan kunnen?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Texel een ander land?
Nou, hij heeft gewoon gelijk. Of denk je soms dat Nederland nu wel wat concreets te zeggen heeft in de EU? Er veranderd niets.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lachuh man, een politicus die ronduit liegt bij Twee Vandaag (Nederland krijgt niet minder te zeggen bij de nieuwe 'grondwet'). Typisch.
Het gaat er natuurlijk om wat je te zeggen hebt over je eigen land. Dat vermindert, klip en klaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, hij heeft gewoon gelijk. Of denk je soms dat Nederland nu wel wat concreets te zeggen heeft in de EU? Er veranderd niets.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:56 schreef Lemmeb het volgende:
Als ik ooit een kloon zou maken, zou ik me voordoen als een gigantisch lekkere dame, inclusief fotoboek en al, die de ene na de anders seksistische, vrouwonvriendelijke posts eruit zou gooien en continu andere vrouwen op hun plaats zou zetten.
Kortom: zoiets als SHE.
Sommige zaken zijn inderdaad beter in Europees verband te regelen. Ook klip en klaar, uiteraard.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om wat je te zeggen hebt over je eigen land. Dat vermindert, klip en klaar.
Dan moet je dus niet beweren dat Nederland niet minder te zeggen krijgt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sommige zaken zijn inderdaad beter in Europees verband te regelen. Ook klip en klaar, uiteraard.
Ja, sorry, ik trapte dus in jouw retoriek dat het slecht zou zijn dat we grensoverschreidene problemen op Europees verband zouden regelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet beweren dat Nederland niet minder te zeggen krijgt.
Je moet niet lezen wat ik niet schrijf hequote:Op woensdag 11 mei 2005 19:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik trapte dus in jouw retoriek dat het slecht zou zijn dat we grensoverschreidene problemen op Europees verband zouden regelen.
quote:Dombo's
Nietszeggende reacties. 'first post' of 'ja, het is me wat' of 'Dat is belachelijk!!' of 'Dat dit in Nederland mogelijk is', u snapt het wel. Domme, niet vermakelijke commentaren. Zeker als ze meerdere malen voor komen en het duidelijk is dat u de voorgaande reacties niet leest. Is saai voor ons en voor de rest, we sturen u terug naar Fok!
Jullie hebben wel Joop Atsmaquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:00 schreef Sidekick het volgende:
Ik hoop trouwens dat er nooit een dag komt dat de Nederlandse grondwet boven de Friese grondwet komt te staan. Monsterstaat Nederland, waar wij Friezen maar 3,6% invloed hebben op onze eigen wetgeving.
hm, dat lijkt er dan wel op dat ze bij geenstijl maar wat graag over het hekje kijkenquote:
met grote regelmaat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, dat lijkt er dan wel op dat ze bij geenstijl maar wat graag over het hekje kijken
het is ons watquote:
Nope, we hebben fok toch. Misschien is het de moeite waard als je wat vaker geband zou worden, anders zie ik de voordelen niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op die site. jij?
En tijdens de rest van je leven?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik wissel het steeds af. fok! geen stijl. fok! geen stijl. netzolang tot mijn ogen dichtvallen en ik kan gaan slapen.
geband worden. Tsjah.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nope, we hebben fok toch. Misschien is het de moeite waard als je wat vaker geband zou worden, anders zie ik de voordelen niet.
pardon?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En tijdens de rest van je leven?
Net of die Irakezen zich aan de Rules Of Engagement houdenquote:
ik chargeerde wat. (mea fucking culpa!)quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik bedoel, doe je dat dagelijks?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kim! Samen met haar tegen Kok protesteren. als dat geen leuk uitje is.
Kokquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Kok, de wao-moordenaar spreekt. Ik trek het niet meer
Nu doet ie dat door Clinton op te hemelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wim -om de aandacht van mijzelf af te houden projecteer ik het "groot gevaar" imago op Fortuyn- Kok
Nice! Is er al een release-date of nog niet?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4355
Ik las ergens anders laat in de zomervakantie van dit of het volgende jaar. Maar ik ben de link kwijt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nice! Is er al een release-date of nog niet?
Ja, kunst vh hielenlikken kun je nu eenmaal niet verleren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nu doet ie dat door Clinton op te hemelen.
Ik heb het afgezet. Als zelf jij, met bouwjaar late jaren 80 zijn goedkope truukjes al doorziet, wat een belachelijk figuur moet ie dan wel niet van zichzelf maken. Die onnozelheid van 'm irriteert me gewoon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, kunst vh hielenlikken kun je nu eenmaal niet verleren.
Mwoa, alleen jij hoor. Ik heb een zwerfkattenpas door het wat anders te noemenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:52 schreef pberends het volgende:
TV-kok Lonny.
Voortaan een uitgebreide CV toevoegen als je een B&H topic opent.
ik heb mijn lul ook maar weer opgeborgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:22 schreef RichardQuest het volgende:
Slotje op Karl NotenAls hij geen hunk is...
turbo pascal 6.0 ook niet ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Eindelijk, mijn computer is weer snel. Mensen, installeer nooit producten van softwarehuis "Borland"!
Zolang die applicatie maar niet dezelfde debugger heeft als Delphi 5 en 6, die haakte op elk proces in om vervolgens het interne geheugen te vullen met een debugger als tegenhanger van elk draaiend proces. Met 1 GB RAM en een 3GHz P4 HT liep de boel nog zo sloom als een tweedehandse kringloop pc.quote:
Beperk jij je nu maar tot economie aapje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:43 schreef chairman.fx het volgende:
Pak je knuppel, dan zullen we ze een lesje leren wolfje!
Latex fetish met Disney tikquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:36 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg opeens een lachkick.... damn.
Zet gewoon een image terug.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:43 schreef Harry_Sack het volgende:
omg, hoe help je een autist met windows 98 problemen?
-"ja jij hebt het systeem veranderd door irfanview te installeren"
-hm, dat is niet belangrijk voor de werking van je systeem hoor
-"hij start niet meer op"
-dus?
-"jij moet het fixen"
![]()
![]()
O, ik ben blij dat ik je tref. Met welk programma maak je ook alweer een image?quote:
Ghostquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, ik ben blij dat ik je tref. Met welk programma maak je ook alweer een image?
Welke versie is het best voor windows 98?quote:
ben je ook tegen de breezers?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
k ben tegen de euroow
kmoes toch meedoen met een pol ofzo hier?
Wij gebruikten Ghost eigenlijk alleen voor NT4 en W2k ( Server )quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welke versie is het best voor windows 98?
Nee die zijn te duur!quote:
Ik wel, tyfusspul plakt en maakt van jonge belgen en duitsers hele nare persoontjesquote:
o ja, ik kreeg al meteen een hekel aan dat client-server model, images zijn per definitie individu-gebonden enzo. Vroeger kon dat wel met windows 95 op een fat32 dacht ik.. Dit is gewoon naar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wij gebruikten Ghost eigenlijk alleen voor NT4 en W2k ( Server )
maar hier wat ze er zelf over zeggen .....KLIK
Sry ik was ff aan het gamen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:54 schreef Harry_Sack het volgende:
O, ik ben blij dat ik je tref. Met welk programma maak je ook alweer een image?
Maakt op zich niet zoveel uit...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Welke versie is het best voor windows 98?
Ook jouw moeder is een loeder, Coen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Je titel is nog slechter dan je onderschrift, Bas.
Ik denk Fok!enquote:Op donderdag 12 mei 2005 03:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat doe jij eigenlijk in de ICT drugshond?
Lekken is okquote:
Zwaardere straf voor lekkend raadslid
assen/vries - Het raadslid Casper Kloos (57) van Leefbaar Tynaarlo uit Vries heeft wegens het lekken naar de pers over de gang van zaken rond de herbenoeming van burgemeester Hein Pannekoek van Tynaarlo een zwaardere straf gekregen dan de officier van justitie twee weken geleden eiste. Kloos werd woensdag door de Asser politierechter veroordeeld tot 500 euro boete én vier weken voorwaardelijke celstraf. De aanklaagster had alleen de boete geëist.
Kloos lekte uit de vertrouwenscommissie, omdat hij het niet eens was met de deal die er werd gesloten. Pannekoek zou een nieuwe ambtstermijn krijgen, als hij beloofde zelf vroegtijdig op te stappen.
Omdat Kloos tijdens de zitting meedeelde 'het zo weer te doen' vond de rechter een stok achter de deur noodzakelijk. Daarom voegde hij de voorwaardelijke celstraf aan zijn vonnis toe. Wordt Kloos binnen twee jaar weer betrapt op het lekken van vertrouwelijke informatie, dan moet sowieso twee weken zitten. Kloos gaat vrijwel zeker in hoger beroep.
Het boegeroep van zijn geestverwanten was niet van de lucht: "Klassenjustitie!"
Op zijn beurt heeft Kloos aangifte gedaan tegen de huidige voorzitter van de vertrouwenscommissie die de benoeming van burgemeester Rijpstra, Pannekoeks opvolger, voorbereidde. Volgende week buigt het gerechtshof in Leeuwarden zich over de klacht van Kloos met betrekking tot de hoofdrolspelers rond de herbenoeming van Pannekoek.
En $&^&$%^$ voor niets. Door een misverstand had mijn klas vrijgekregen....quote:Op donderdag 12 mei 2005 06:15 schreef RichardQuest het volgende:
Pff, wat ben jij vroeg op.
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=61746quote:Elke dag 20.000 nieuwe Toyota's
door onze redacteur Eduard Sloot
TOKIO/AMSTERDAM - Je hebt de auto-industrie, en je hebt Toyota. Zo typeerde het Britse zakenblad The Economist onlangs deze Japanse autofabrikant. Want, hoewel de Japanse economie kwakkelt, doet Toyota goede zaken.
Deze week maakte Toyota een recordwinst bekend van 8,6 miljard euro over het boekjaar 2004-2005. Ten opzichte van de 8,47 miljard euro het jaar ervoor, is dat slechts een kleine stijging, maar dat heeft te maken met de hoge koers van de yen. Daardoor vallen de Japanse inkomsten lager uit.
De omzet daarentegen groeide met 7,3 procent flink. Wereldwijd verkocht Toyota 7,4 miljoen auto's. Dat is gemiddeld zo'n 20.000 auto's per dag.
Bij deze mooie cijfers worden echter ook kanttekeningen geplaatst. Zo beweert de Japanse onderzoeksjournalist Kamata Satoshi dat het bedrijf in Japan, waar het ruim de helft van zijn auto's produceert, een slecht sociaal beleid voert. Volgens hem wordt bijna een op de zes Japanse werknemers aangenomen op basis van een (goedkoper) tijdelijk contract.
Crisissfeer
Ook houdt Satoshi managers verantwoordelijk voor een continue crisissfeer binnen het bedrijf: Japanse werknemers zouden worden gedwongen hun eigen belang opzij te zetten vanwege de dreiging van andere autofabrikanten. Dit vertaalt zich bij sommige werknemers in psychische klachten en zelfs zelfmoordpogingen, zo beweert Satoshi.
Hoewel Satoshi's Amerikaanse collega Steve Lohr de beschuldigingen niet overtuigend noemt, wijzen velen op de bijzondere bedrijfscultuur bij Toyota. De autofabrikant werd begin jaren negentig beroemd met het zogenoemde 'Toyota Productie Systeem' (TPS). Centraal hierin staat de just-in-time-methode, waarbij de productie in één vloeiende stroom plaatsvindt zonder dat voorraden zich ophopen. Die methode bleek zo succesvol dat deze al snel door andere autofabrikanten werd overgenomen.
Een ander element van TPS is het stimuleren van werknemers om mee te denken over een nóg efficiëntere productie.
Windeieren
Deze manier van produceren heeft het bedrijf geen windeieren gelegd. In de Verenigde Staten maakte Toyota in 2003 gemiddeld 1700 dollar winst per auto, vergeleken met 180 dollar voor General Motors. Dat verklaart de enorme winstverschillen met GM, maar ook met Ford. Beide Amerikaanse autoconcerns verkeren momenteel in zwaar weer, onder meer als gevolg van de zware lasten voor pensioenen en ziektekosten. Ford en GM hebben verliezen aankondigd en de Amerikaanse kredietbeoordelaar Standard and Poor's verlaagde onlangs de kredietwaardigheid van beide bedrijven.
Met een rijkgevulde oorlogskas kan Toyota ondertussen naar believen investeren in nieuwe projecten. Eind vorig jaar maakte het bedrijf bekend de afdeling onderzoek en ontwikkeling verder uit te breiden. Hierdoor is de Japanse reus in staat binnen twee jaar een nieuw model op de markt te zetten.
Een van de opvallendste is de hybride Toyota Prius, aangedreven door zowel een benzine- als een elektromotor. Vanwege zijn vooruitstrevende techniek werd dit model verkozen tot Europese 'Auto van het jaar 2005'. Vanwege de hoge brandstofprijzen is de Prius in de Verenigde Staten erg populair. Zo populair zelfs dat een tweedehands Prius onlangs meer opleverde dan een nieuw exemplaar.
Naast productontwikkeling doet Toyota grote investeringen buiten Japan, onder meer in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf heeft zich ten doel gesteld meer auto's te produceren buiten Japan dan in het land zelf. Had Toyota in 1990 nog twintig fabrieken in veertien landen, momenteel zijn dat 46 in 26 landen. Het bedrijf richt zich ook meer en meer op lokale markten. Een voorbeeld hiervan is de wat kleinere Toyota Yaris, speciaal ontwikkeld voor Europa.
Koppositie
Eind 1997 voorspelde topman Hiroshi Okuda dat Toyota binnen enkele jaren Ford zou inhalen als de tweede grootste autoproducent ter wereld. In 2004 werd die voorspelling een feit. Echter, twee jaar daarvoor had de concernleiding al een nieuwe doelstelling geformuleerd: in 2010 dient Toyota vijftien procent van de wereldautomarkt in handen te hebben. Daarmee wil het bedrijf het Amerikaanse General Motors, dat met een marktaandeel van 14,7 procent nu de grootste autoproducent ter wereld is, voorbijstreven.
Voorlopig ligt Toyota aardig op schema. Met bijna de helft van de Japanse markt in handen, realiseert het bedrijf gestage groei in Europa en Noord-Amerika. Over 2004 steeg de autoproductie met 10,4 procent. Nu General Motors marktaandeel verliest en massaontslagen doorvoert, lijkt de vraag niet meer óf, maar hoe snel Toyota de koppositie zal overnemen.
Ik denk dat jij er inderdaad wel 2 nodig hebt. Had je niet wat willekeurige leerlingen strafwerk kunnen geven joh?quote:
Er zijn dus nog wel mensen die helder kunnen blijven denken en zich niet laten opslokken in de hetze die is gecreeerd door de politiek en door een economische vluchteling uit een afrikaans land in het algemeen.quote:Geert Mak blijft bij vergelijking tussen twee films
Schrijver Geert Mak komt, ondanks hevige kritiek, niet terug op zijn vergelijking tussen de film 'Submission' van Ayaan Hirsi Ali en Theo van Gogh en de film 'Der ewige Jude' van nazi-propaganda-chef Joseph Goebbels.
Mak maakte die vergelijking in zijn pamflet 'Gedoemd tot kwetsbaarheid', dat hij schreef in de nasleep van de moord op Theo van Gogh. In 'Submission' worden teksten uit de Koran geprojecteerd op de halfnaakte lichamen van mishandelde vrouwen. In de beruchte film van Goebbels werden Joden als ratten afgebeeld en werden citaten uit de Talmoed getoond.
,,Natuurlijk stelde ik 'Submission' inhoudelijk niet op één lijn met 'Der ewige Jude'. 'Submission' is, ondanks alle mogelijke bezwaren, een wonder van beschaving in vergelijking met de smeertroep van Goebbels'', schrijft Mak deze week in De Groene Amsterdammer. Tien pagina's lang gaat hij in op de kritiek die zijn eerste manifest opriep en schrijft hij opnieuw over ,,de problemen van een radicaliserende islam en slecht integrerende immigranten'' die na de moord op Van Gogh duidelijk naar voren kwamen.
In de vergelijking met 'Der ewige Jude' doelde Mak op de overeenkomsten in de vórm van beide films, schrijft hij. ,,Ik had het dus over één vormovereenkomst tussen beide films, en het enige wat ik zei was: kijk daarmee uit. Als je excessen en heilige teksten aan elkaar koppelt, ontstaat immers maar al te gemakkelijk de suggestie dat alle aanhangers van zo'n godsdienst zich zo mogen of zelfs moeten gedragen.''
In De Groene Amsterdammer haalt Mak uit naar de VVD en de regering. ,,Laten we wel wezen: hier wordt nauwelijks een beleid ontwikkeld, uitgaande van en gericht op de praktijk. Hier wordt bovenal een vijandbeeld geschapen. En een vijand schept angst. En angst schept macht.''
Ik ga s een eitje koken. en eens flinkquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er inderdaad wel 2 nodig hebt. Had je niet wat willekeurige leerlingen strafwerk kunnen geven joh?
Vind ik ook. Geert Mak steekt zijn nek uit en durft zaken tenminste te betwijfelen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Er zijn dus nog wel mensen die helder kunnen blijven denken en zich niet laten opslokken in de hetze die is gecreeerd door de politiek en door een economische vluchteling uit een afrikaans land in het algemeen.
Je moet oorzaak en gevolg niet door elkaar halen Poedel en als je Ali bestempelt als economisch vluchteling zou ik je willen adviseren je iets meer in haar te verdiepen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Er zijn dus nog wel mensen die helder kunnen blijven denken en zich niet laten opslokken in de hetze die is gecreeerd door de politiek en door een economische vluchteling uit een afrikaans land in het algemeen.
Dan is hij erg selectief wat betwijfelen aangaat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vind ik ook. Geert Mak steekt zijn nek uit en durft zaken tenminste te betwijfelen.
Straks is het zover he?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ga s een eitje koken. en eens flink![]()
Koffie!
![]()
![]()
ja, maar no sweat. Komt wel goud mienjong.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Straks is het zover he? [afbeelding]
Waarom is dat? Ayaan Hirsi Ali deed toch ook niet veel meer dan een extreme fictieve situatie te schetsen. De reakties daaruit zijn toch ook uiterst voorspelbaar gebleken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan is hij erg selectief wat betwijfelen aangaat.
Ik wil kleerscheurverhalen horen, hoor je me. -Behalve bij katoen, anders telt het nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ja, maar no sweat. Komt wel goud mienjong.
Typisch kortzichtige reactie van een Mak-adept.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Omdat het hier niet gaat om bewondering voor zijn literaire kwaliteiten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:48 schreef Harry_Sack het volgende:
sinds wanneer kun je een schrijver niet meer bewonderen? Nee, dan ben je ineens een adept...
Volgens mij waren alleen Jezus en Pim degenen met adepten
"Als ik in een hok met een verentooi ga zitten, ga kakelen en ook nog een ei leg, ben ik dan beledigd als iemand me kip noemt?”quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:48 schreef zakjapannertje het volgende:
Michiel Smit: neonazi of niet?
benieuwd of dit ook op Fox komt
Ik denk niet zozeer dat het probleem bij zijn sympathisanten ligt eigenlijk. Er wordt eerder een hetze rondom zijn persoon gecreeerd die uiterst verwerpelijk genoemd kan worden. ( En .. een ministerpresident onwaardig - I might add).quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat het hier niet gaat om bewondering voor zijn literaire kwaliteiten.
Ik kende Mak niet eens. Ik las dit stukje toevallig in Trouw. Maar misschien een idee om minder op de persoon te spelen door gelijk anderen voor kortzichtig uit te maken, terwijl later blijkt dat van je vooroordeel geen reet klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Typisch kortzichtige reactie van een Mak-adept.
Graag zelfs. Dat is dan ook precies wat deze Mak hier doet.quote:Waarom zou je de problemen niet mogen benoemen?
Veel problemen in NL worden veroorzaakt door een onaangepast groepje allochtonen. Maar of dat ook moslims zijn, weet ik niet. Dat kan ik aan de buitenkant niet zien. Jij wel blijkbaar. Of ben jij in het middeleeuwse gedachtengoed blijven steken waar iedere neger een slaaf is, iedere blanke een christen, iedere jood een leugenaar en iedere bruine een moslim?quote:En is de hetze niet (mede) gecreerd door een onaangepast groepje allochtone moslims?
De VVD zaait zelf geen haat. Enkele bepaalde VVD-bewindslieden. Dijkstal is namelijk een prima VVD-er. Wat jij doet is niet direct haatzaaien, maar eerder de zaak bagatelliseren. Hoewel dit wel indirect bijdraagt aan de haatklimaat, is het niet direct haatzaaien.quote:Of ben ik nu net zoals de VVD volgens Mak aan het haatzaaien?
Ik kan me voorstellen dat Ali-adepten hem inderdaad niet serieus nemen.quote:Die man was na zijn pamflet al niet meer serieus te nemen maar zijn verweer maakt het alleen nog maar erger.
generaliserenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
"Als ik in een hok met een verentooi ga zitten, ga kakelen en ook nog een ei leg, ben ik dan beledigd als iemand me kip noemt?”
Ach als je het maar toe mag passen wanneer het jezelf uitkomt is het natuurlijk niet erg en kan het aangemoedigd worden, niet?quote:
Correct,quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ach als je het maar toe mag passen wanneer het jezelf uitkomt is het natuurlijk niet erg en kan het aangemoedigd worden, niet?
Toetanchamonquote:
Dat ligt er aan, als (extreem)rechts het doet, dan is het natuurlijk nog steeds gewoon polariseren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ach als je het maar toe mag passen wanneer het jezelf uitkomt is het natuurlijk niet erg en kan het aangemoedigd worden, niet?
En waarom is hij een neo-nazi en geen extreme nationalist?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:02 schreef Monidique het volgende:
Daarbij, Michiel Smit ís natuurlijk ook een neo-nazi.
Same difference.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En waarom is hij een neo-nazi en geen extreme nationalist?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:55 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Ik kende Mak niet eens. Ik las dit stukje toevallig in Trouw. Maar misschien een idee om minder op de persoon te spelen door gelijk anderen voor kortzichtig uit te maken, terwijl later blijkt dat van je vooroordeel geen reet klopt.
Nee Mak maakt de fout door de oorzaak maar bij 1 kant te zoeken.quote:Graag zelfs. Dat is dan ook precies wat deze Mak hier doet.
quote:Veel problemen in NL worden veroorzaakt door een onaangepast groepje allochtonen. Maar of dat ook moslims zijn, weet ik niet. Dat kan ik aan de buitenkant niet zien. Jij wel blijkbaar. Of ben jij in het middeleeuwse gedachtengoed blijven steken waar iedere neger een slaaf is, iedere blanke een christen, iedere jood een leugenaar en iedere bruine een moslim?
Welke dan? Mak heeft het trouwens over de VVD niet over bewindslieden.quote:De VVD zaait zelf geen haat. Enkele bepaalde VVD-bewindslieden. Dijkstal is namelijk een prima VVD-er. Wat jij doet is niet direct haatzaaien, maar eerder de zaak bagatelliseren. Hoewel dit wel indirect bijdraagt aan de haatklimaat, is het niet direct haatzaaien.
Gezien de reacties op zijn pamflet zijn het niet alleen de Ali-adepten die hem niet serieus nemen.quote:Ik kan me voorstellen dat Ali-adepten hem inderdaad niet serieus nemen.
Ik zie het eerder andersom, de nazi's hadden nog socialistische standpunten die ben ik bij Smit (nog) niet tegen gekomen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En waarom is hij een neo-nazi en geen extreme nationalist?
Zo is dat, Mak heeft zijn sporen ruimschoots verdient om elk eigen argument te kunnen verantwoordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:22 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, ik heb nog nooit wat van die Mak gelezen, de aandacht in de media lijkt zich voornamelijk te richten op de aandacht in media en wat ik zoal heb gelezen over wat er in dat beruchtmakend boekje staat, heeft mij niet geschokt, hoewel ik het er honderd procent, of misschien dan vijf en tachtig procent, niet mee eens ben.
"De Eeuw van mijn vader" is wel een aanrader vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:22 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, ik heb nog nooit wat van die Mak gelezen, de aandacht in de media lijkt zich voornamelijk te richten op de aandacht in media en wat ik zoal heb gelezen over wat er in dat beruchtmakend boekje staat, heeft mij niet geschokt, hoewel ik het er honderd procent, of misschien dan vijf en tachtig procent, niet mee eens ben.
Ja... er is een probleem met de multiculturele samenleving wie dat nog ontkent moet nog eens de statuten doorlezen over huiselijk geweld, criminaliteit en arbeidsparticipatie doornemen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef JanPoedel het volgende:
http://www.usatoday.com/n(...)0-ridge-alerts_x.htmquote:The Bush administration periodically put the USA on high alert for terrorist attacks even though then-Homeland Security chief Tom Ridge argued there was only flimsy evidence to justify raising the threat level, Ridge now says.
Ridge, who resigned Feb. 1, said Tuesday that he often disagreed with administration officials who wanted to elevate the threat level to orange, or "high" risk of terrorist attack, but was overruled.
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G76ENNNKquote:'Politieke druk' bij Indiase keuze voor Boeing
De Indiase luchtvaartmaatschappij Air India heeft een enorme bestelling geplaatst bij de Amerikaanse vliegtuigenbouwer Boeing. De Europese tegenhanger Airbus zag het order ter waarde van 7 miljard dollar, bijna 5 miljard euro, aan zijn neus voorbijgaan.
De keuze zou gemaakt zijn onder Amerikaanse druk, verklaarde een hoge bron bij de Indiase overheid tegenover de gezaghebbende krant The Financial Times. Het zou de Amerikanen al langer storen dat de handelsbalans tussen India en de Verenigde Staten sterk overhelt in het voordeel van India. Vorig weekend had de Indiase minister Praful Patel, bevoegd voor burgerluchtvaart, nog ontkend dat er beïnvloeding was geweest. Hij deed dat na insinuaties door Franse diplomaten. Airbus vraagt alvast een onderzoek.
De logica zit 'm in het bezuinigen zodat je iedereen een brief kan sturenquote:Brief Hoogervorst moet staking huisartsen voorkomen
ANP
DEN HAAG - Met een brief aan alle Nederlandse huisartsen wil minister Hoogervorst (Volksgezondheid) een staking op 25 mei voorkomen. De bewindsman wil de 7000 artsen uitleggen welke concessies hij de afgelopen maanden in het overleg met de artsen heeft gedaan.
Unbreakable, anyone ?!quote:Woman, 70, survives nine-story fall
An elderly Florida woman falls nine stories -- and lives.
FORT LAUDERDALE, Florida (AP) -- A 70-year-old woman survived a nine-story fall from a condominium tower Wednesday when she landed on a canopy, officials said.
Gloria Jummati was cleaning her balcony at Coral Ridge Towers when she fell and landed on a first-floor canopy, according to the Fort Lauderdale Fire-Rescue.
Jummati was alert and talking when rescuers arrived.
She was transported to Broward General Medical Center with a broken arm and other non-life-threatening injuries, the South Florida Sun-Sentinel reported.
Dizkrimminazziquote:Vliegverbod voor Onur Air
DEN HAAG - De Turkse luchtvaartmaatschappij Onur Air mag voorlopig niet meer landen in Nederland. De Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW) heeft de maatschappij een vliegverbod voor een maand opgelegd.
In die tijd moet Onur Air haar leven beteren, aldus een woordvoerder van de inspectie.
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4421678quote:Brit ontkent olie-deal met Saddam Hussein
Het Britse Lagerhuislid George Galloway ontkent dat hij oliecontracten heeft gekregen van de Iraakse ex-dictator Saddam Hussein. Volgens Galloway is de suggestie, gedaan door een Amerikaanse Senaatscommissie, een grote leugen. Het is niet voor het eerst dat de Britse parlementariër ervan wordt beschuldigd te hebben verdiend aan olie van Saddam Hussein, maar de aantijgingen zijn tot dusver nooit hard gemaakt. Vorig jaar nog werd Galloway door een Britse rechter in het gelijk gesteld.
Volgens de Amerikaanse Senaatscommissie zijn er bewijzen dat zowel Galloway als de Franse oud-minister Charles Pasqua dankzij Saddam Hussein miljoenen aan de oliehandel hebben verdiend. Zij kregen de deals in ruil voor hun steun aan het regime van Saddam Hussein. Het Senaatsrapport komt overigens niet met bewijzen dat de twee politici op persoonlijke rekeningen geld aan de oliedeals hebben overgehouden.
Over "bewijzen" gesproken...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:38 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4421678
zo, men heeft blijkbaar geleerd van bv. de Powellpointpresentatie
quote:Rector vindt evolutietheorie niet kunnen
De rector van het protestants-christelijke Augustinus College in Groningen heeft in een interview met het Dagblad van het Noorden laten weten dat hij niet tolereert dat een leraar voor de klas vertelt dat hij de evolutietheorie aanhangt. De evolutietheorie is strijdig met het scheppingsverhaal dus een protestants-christelijke leraar mag van rector Peter Boon uit Ten Boer niet die 'strijdige' theorie aanhangen.
Onderwijzers op het College vinden de uitspraak van Boon te gek voor woorden. Zij menen dat de evolutietheorie goed kan samengaan met het christelijk geloof. Tegen de rector hebben ze gezegd zich gekwetst en niet serieus genomen te voelen.
Om de gemoederen te laten bedaren heeft Boon besloten een aantal dagen niet op school te verschijnen. Volgende week dinsdag is hij weer present. Tegen de krant liet hij gisteren weten dat hij zich niet genuanceerd genoeg heeft uitgedrukt: ''Dat spijt me oprecht.'' Boon bedoelde te zeggen ''dat een docent er niet mee kan volstaan voor de klas te verkondigen dat de mens van de aap afstamt. Dan móet er uitleg bij over de vraag hoe zich dat voor hem of haar verhoudt tot het christelijk geloof. Voor iedere christen is dat anders. Ook voor mij is dat een worsteling''.
PvdA-Kamerlid Mariette Hamer heeft inmiddels Kamervragen gesteld over het interview dat onder de kop 'Aanhanger evolutietheorie komt niet bij ons voor de klas' op 7 mei in het Dagblad van het Noorden verscheen.
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/zijlijn/#4420598quote:Scholen boycotten kinderboekenweek
Protestants-christelijke basisscholen in Amsterdam, Zwolle en Friesland doen niet mee aan de eerstvolgende Kinderboekenweek. Reden is het thema van de week: De Toveracademie. De Vereniging Bijbel & Onderwijs meent dat magie 'een duivels instrument' is. De Vereniging houdt nu een alternatieve christelijke boekenweek.
De Kinderboekenweek wordt traditioneel in oktober gehouden.
was ik nog maar 17quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef zakjapannertje het volgende:
Chewie klapt uit de school over zijn hobby
Vind je het gek dat je niet geaccepteerd wordt met zulke uitsprakenquote:
quote:Thrawn is in een profetische bui. ,, Star Wars -fanaten zullen nooit uitsterven. Na de laatste episode zal het succes niet afnemen. Dit is voor de eeuwigheid. Het is een strijd, een gevecht tegen onze eigen Duistere Zijde. Soms winnen we. Soms niet. Het verhaal is ook de kroniek van De Uitverkorene. De Messias uit het christendom. Hij Die Het Evenwicht In De Kracht Herstelt. Daar droom ik van. Van vrede en verdraagzaamheid. Jij niet?''
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je niet geaccepteerd wordt met zulke uitspraken
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:46 schreef George-Butters het volgende:
Ben blij dat ik niet op die school lesgeef.
Op de christelijke school waar ik lesgeef is het niet in deze mate.
Je hoeft niet christelijk te zijn, als je de achtergrond maar respecteert.
[..]
Ach joh, misschien is er wel een meisje bij dat een hartje op het proefwerk heeft getekend. Heb jij ook watquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
40 proefwerken nakijken. Donders wat een lol![]()
Smaken verschillen nu eenmaal, sommige vrouwen houden er wel van.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:35 schreef Monidique het volgende:
Denk je die hier te kunnen krijgen met die ondertitel van je?
Sommige mensen houden ook van hele rare, kinky dingen. Betekent natuurlijk niet dat je dus iedereen hier kan krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Smaken verschillen nu eenmaal, sommige vrouwen houden er wel van.
Oh nee hoor, maar volgens mij posten er meer mannelijke dan vrouwelijke users in NWS en POL, of heb ik het fout?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sommige mensen houden ook van hele rare, kinky dingen. Betekent natuurlijk niet dat je dus iedereen hier kan krijgen.
Nee maar dat is wat anders dan dat ze hier nodig zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:35 schreef Monidique het volgende:
Denk je die hier te kunnen krijgen met die ondertitel van je?
Ik verbied je je eigen ervaringen te posten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sommige mensen houden ook van hele rare, kinky dingen. Betekent natuurlijk niet dat je dus iedereen hier kan krijgen.
*snel Word-venster sluit*quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik verbied je je eigen ervaringen te posten.
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Monidique het volgende:
Hij is er uit getrapt.
Waar hagnt ie vandaag eigenlijk uit, of bereid hij zich voor op de tocht in Amsterdam?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik dacht dat ie eervol ontslagen was, nadat het om weer had geblunderd.
ik zag vannochtend dat ie al vroeg uit de veren was. ik denk dat ie nu bezig is met leven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waar hagnt ie vandaag eigenlijk uit, of bereid hij zich voor op de tocht in Amsterdam?
Mooie bezigheid levenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zag vannochtend dat ie al vroeg uit de veren was. ik denk dat ie nu bezig is met leven.
ik heb het ff on hold gezet. maar ik kan me heugen dat het best leuk was idd.quote:
Been there, done that.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:07 schreef Chewie het volgende:
Staat nog op mijn "to-do list"
Ik ook, ieder college weer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:12 schreef George-Butters het volgende:
I see dead people!
wij zijn trots op je, zoon.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:22 schreef Monidique het volgende:
Ik zou graag even willen melden dat ik op 't moment werk.
Nee kneus, dan kon je dit niet beweren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:22 schreef Monidique het volgende:
Ik zou graag even willen melden dat ik op 't moment werk.
zonnebril opdoen en kloar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een aangevreten melkboerenhondehaarcoupe, alstublieft.
Jij weet niet wat mijn werk doet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee kneus, dan kon je dit niet beweren.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Lemmeb het volgende:
Nog wat spannends gebeurd hier vandaag?
Ben ik ff blij da'k zowaar vandaag wat heel nuttigs gedaan hebquote:
Hetzes met vermelding van afkomst zijn okay, als de auteur maar gediscrimineerd kan worden door blanken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Ja, Geert Mak is weer op oneigenlijke gronden gecanoniseerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Lemmeb het volgende:
Nog wat spannends gebeurd hier vandaag?
ik ga nu wat nuttigs doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ben ik ff blij da'k zowaar vandaag wat heel nuttigs gedaan heb![]()
Laat maar komen..... die griep...quote:New bird flu warning, UK has become complacent, says expert
Bron : http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=24202
11 May 2005
The threat of a global flu epidemic in Britain should be taken seriously, a doctor warned yesterday.
Dr Nigel Higson from Hove, believes that Britain has become complacent to the threat, and refers to a recent report that avian flu (H5N1) has jumped from human to human for the first time.
OMFGquote:Hoe denk jij ( in je botte hoofd) nu werkelijk dat "wetenschap" in these parts werkt??? Via sjuuuns gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving??? Jullie hebben de mond vol van vrijheid van meningsuiting om vervolgens de ene totaal doorgedraaide kolder na de andere te debiteren hier op Fok!... Een abominatie zijn jullie... (Enfin je vriendjes sjuuun en luuucida hebben al gemerkt wat het betekent om even met de realiteit in aanraking te komen gelukkig...)
kan je lang wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
En ik verveel me dood en ben dus maar weer agent-provocateur geworden. Het wachten is op Ssidekick,.
En deze dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:00 schreef Chewie het volgende:
Die was ook wel heel makkelijk![]()
De aftakeling is nu wel zeer duidelijk zichtbaar
quote:Vind je het erg als ik er geen drol van geloof dat het een project voor school is?
1. Je username en icon spreken boekdelen over je denkbeelden.
2. Je registreert je enkel om deze vraag te kunnen stellen?
3. Google is je vriend.
4. Wat is de naam van je school? Ik ben wel benieuwd wat voor leraar met een BS opdracht komt om jou uit te laten zoeken hoeveel moskeeen er in de Schilderswijk zijn.
@Natalie: Dat je naief bent richting bepaalde users is tot zover, maar dat je dan ook nog eens zelf serieus op zo'n gast in gaat is helemaal niet te begrijpen.
Ik hoopte eigenlijk dat Pechtold of Verdonk wat doms zouden zeggen vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
En ik verveel me dood en ben dus maar weer agent-provocateur geworden. Het wachten is op Ssidekick,.
Kortom, jij hebt ook niets nuttigs gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat Pechtold of Verdonk wat doms zouden zeggen vandaag![]()
ik heb je berichtje gelezen..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kortom, jij hebt ook niets nuttigs gedaan.
HS heb je ook een e-mail adres ?, ik lees net je andere topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:14 schreef Harry_Sack het volgende:
ik heb je berichtje gelezen..
geengeouwehoer <apestaartje> gmailquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
HS heb je ook een e-mail adres ?, ik lees net je andere topic
Ik heb toch liever iets persoonlijks.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
geengeouwehoer <apestaartje> gmail
Me dunkt.. een apestaartje, wat is er nog persoonlijker dan dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb toch liever iets persoonlijks.
Een filetlapske?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Me dunkt.. een apestaartje, wat is er nog persoonlijker dan dat?
of een kippetjequote:
Ga proefwerken nakijken, arbeider.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:25 schreef George-Butters het volgende:
slap gelul hier!
kijk es wie we daar hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:Ik ben stralend gezond weer terug uit tsjernobyl
.
met de nadruk op stralend neem ik aan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:Ik ben stralend gezond weer terug uit tsjernobyl
.
Dat doen ze natuurlijk expres.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Wist je dat ''Rood'' een folder heeft neergeplempt in de letterenfaculteit? Dat mag, maar ze maken zich druk over bezuinigingen in het onderwijs en schrijven dan ''ik vindt''..
Die van mij waren; galadiner met Jenny Goeree, het is strafbaar om te zagen en elk huishouden heeft recht op een deeltjesversnellerer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:27 schreef Harry_Sack het volgende:
ik moet zeggen dat het woord filetlapje ook enige tijd door mijn hoofd speelde, Yohen-the-man. Je krijgt allerlei waanideeen van zo'n woord
Zit je zonder stroom?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef Chewie het volgende:
Lang leve de geliberaliseerde energiemarkt![]()
Man, vertel mij wat. Er speelt een aktie "stop de ammoniaktrein"..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Wist je dat ''Rood'' een folder heeft neergeplempt in de letterenfaculteit? Dat mag, maar ze maken zich druk over bezuinigingen in het onderwijs en schrijven dan ''ik vindt''..
Waarom?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
Is die smiley trouwens geen Godslastering![]()
jawel, maar zoiets snijdt tenminste houtquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die van mij waren; galadiner met Jenny Goeree, het is strafbaar om te zagen en elk huishouden heeft recht op een deeltjesversnellerer.
Dat is toch God althans iemand met een baard en zo ziet God eruitquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom?
Zijn we het toch nog eens helemaal eens.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Man, vertel mij wat. Er speelt een aktie "stop de ammoniaktrein"..
Toevallig heb ik een kijkje in de keuken mogen nemen bij Akzo Nobel, er is daar een speciaal perscentrum voor dit soort onzinmedia-akties. Er is allang gebleken dat vervoer per trein nog de meest veilige is. Maar nee, een of andere ego heeft bedacht dat zo'n trein niet door een woonwijk mag rijden.
Duuuuuuhhhh, een trein rijdt nou eenmaal over de rails![]()
Er valt een hoop aan te merken op de sp, dat ben ik met je eens. Maar dat zal ongetwijfeld voor elke partij gelden.
O, ik dacht dat jequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is toch God althans iemand met een baard en zo ziet God eruit
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog eens helemaal eens.
Nu ook zo'n reportage maken als die dame op de motor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:Ik ben stralend gezond weer terug uit tsjernobyl
.
Je schijnt met 2 uur vliegen evenveel straling op te lopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
Tsjernobyl
Wacht maar tot het donker wordt mss geef je wel licht
Ik doelde op Duke.quote:
Heb ongeveer het zelfde gezien zeer indrukwekken inderdaad alleen hadden we wat weinig tijd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu ook zo'n reportage maken als die dame op de motor.
Zal wel lekker indrukwekend zijn geweest.
Ben je met het vliegtuig geweest?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef du_ke het volgende:
Je schijnt met 2 uur vliegen evenveel straling op te lopen.
quote:Groot gelijk heeft die rector. Dat mensen zelf willen geloven dat ze afstammelingen zijn van respectievelijk, apen, reptielen, vissen en 1celligen is tot daaraanto, maar dat mensen dit ook aan tere kinderzieltjes willen onderwijzen is helemaal van den zotte.
Ik pleit voor een verbod op de grootste leugen van de geschiedenis, de evolutieleer.
Okquote:
Hmm grappig zoiets hebben wij hier thuis ook. Had mijn moeder Eneco ingewisseld voor Essent en krijgen we een eindafrekening van Eneco. Nee dat overstappen is echt voordelig(er)quote:Maar heb wel problemen met Eneco, ben sinds october vorig jaar over gestapt maar Eneco is van mening dat ik nog een eindafrekening dien te voldoen gebaseert op de meterstanden die vorige week gehaald zijn. Daarvoor sturen ze eerst een monteur langs om mij af te sluiten (was niet thuis dus dat ging niet door) en een week later pas de rekening te sturen![]()
![]()
Die blijkbaar Christelijke creationisten zijn overigens echt erg. Vooral die passages over de Big Bang!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
Nee, jôh! Onze Ottomaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |