magoed, jij hebt wel kloons, of bent een kloon?quote:
k vind hem wel strak eigenlijk. beetje de eo-loesje zeg maar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:13 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tering, is Jezus zeggen ook al schelden.
Sinds wanneer is Texel een ander land?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
deporteren of gewoon terugsturen maar het land dat hen hierheen stuurt omdat ze niks meer met hun kriminelen aan kunnen?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Texel een ander land?
Nou, hij heeft gewoon gelijk. Of denk je soms dat Nederland nu wel wat concreets te zeggen heeft in de EU? Er veranderd niets.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lachuh man, een politicus die ronduit liegt bij Twee Vandaag (Nederland krijgt niet minder te zeggen bij de nieuwe 'grondwet'). Typisch.
Het gaat er natuurlijk om wat je te zeggen hebt over je eigen land. Dat vermindert, klip en klaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, hij heeft gewoon gelijk. Of denk je soms dat Nederland nu wel wat concreets te zeggen heeft in de EU? Er veranderd niets.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:56 schreef Lemmeb het volgende:
Als ik ooit een kloon zou maken, zou ik me voordoen als een gigantisch lekkere dame, inclusief fotoboek en al, die de ene na de anders seksistische, vrouwonvriendelijke posts eruit zou gooien en continu andere vrouwen op hun plaats zou zetten.
Kortom: zoiets als SHE.
Sommige zaken zijn inderdaad beter in Europees verband te regelen. Ook klip en klaar, uiteraard.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om wat je te zeggen hebt over je eigen land. Dat vermindert, klip en klaar.
Dan moet je dus niet beweren dat Nederland niet minder te zeggen krijgt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sommige zaken zijn inderdaad beter in Europees verband te regelen. Ook klip en klaar, uiteraard.
Ja, sorry, ik trapte dus in jouw retoriek dat het slecht zou zijn dat we grensoverschreidene problemen op Europees verband zouden regelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet beweren dat Nederland niet minder te zeggen krijgt.
Je moet niet lezen wat ik niet schrijf hequote:Op woensdag 11 mei 2005 19:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik trapte dus in jouw retoriek dat het slecht zou zijn dat we grensoverschreidene problemen op Europees verband zouden regelen.
quote:Dombo's
Nietszeggende reacties. 'first post' of 'ja, het is me wat' of 'Dat is belachelijk!!' of 'Dat dit in Nederland mogelijk is', u snapt het wel. Domme, niet vermakelijke commentaren. Zeker als ze meerdere malen voor komen en het duidelijk is dat u de voorgaande reacties niet leest. Is saai voor ons en voor de rest, we sturen u terug naar Fok!
Jullie hebben wel Joop Atsmaquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:00 schreef Sidekick het volgende:
Ik hoop trouwens dat er nooit een dag komt dat de Nederlandse grondwet boven de Friese grondwet komt te staan. Monsterstaat Nederland, waar wij Friezen maar 3,6% invloed hebben op onze eigen wetgeving.
hm, dat lijkt er dan wel op dat ze bij geenstijl maar wat graag over het hekje kijkenquote:
met grote regelmaat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, dat lijkt er dan wel op dat ze bij geenstijl maar wat graag over het hekje kijken
het is ons watquote:
Nope, we hebben fok toch. Misschien is het de moeite waard als je wat vaker geband zou worden, anders zie ik de voordelen niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op die site. jij?
En tijdens de rest van je leven?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik wissel het steeds af. fok! geen stijl. fok! geen stijl. netzolang tot mijn ogen dichtvallen en ik kan gaan slapen.
geband worden. Tsjah.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nope, we hebben fok toch. Misschien is het de moeite waard als je wat vaker geband zou worden, anders zie ik de voordelen niet.
pardon?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En tijdens de rest van je leven?
Net of die Irakezen zich aan de Rules Of Engagement houdenquote:
ik chargeerde wat. (mea fucking culpa!)quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik bedoel, doe je dat dagelijks?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kim! Samen met haar tegen Kok protesteren. als dat geen leuk uitje is.
Kokquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Kok, de wao-moordenaar spreekt. Ik trek het niet meer
Nu doet ie dat door Clinton op te hemelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wim -om de aandacht van mijzelf af te houden projecteer ik het "groot gevaar" imago op Fortuyn- Kok
Nice! Is er al een release-date of nog niet?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4355
Ik las ergens anders laat in de zomervakantie van dit of het volgende jaar. Maar ik ben de link kwijt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nice! Is er al een release-date of nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |