met grote regelmaat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, dat lijkt er dan wel op dat ze bij geenstijl maar wat graag over het hekje kijken
het is ons watquote:
Nope, we hebben fok toch. Misschien is het de moeite waard als je wat vaker geband zou worden, anders zie ik de voordelen niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op die site. jij?
En tijdens de rest van je leven?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik wissel het steeds af. fok! geen stijl. fok! geen stijl. netzolang tot mijn ogen dichtvallen en ik kan gaan slapen.
geband worden. Tsjah.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nope, we hebben fok toch. Misschien is het de moeite waard als je wat vaker geband zou worden, anders zie ik de voordelen niet.
pardon?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En tijdens de rest van je leven?
Net of die Irakezen zich aan de Rules Of Engagement houdenquote:
ik chargeerde wat. (mea fucking culpa!)quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik bedoel, doe je dat dagelijks?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kim! Samen met haar tegen Kok protesteren. als dat geen leuk uitje is.
Kokquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Kok, de wao-moordenaar spreekt. Ik trek het niet meer
Nu doet ie dat door Clinton op te hemelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wim -om de aandacht van mijzelf af te houden projecteer ik het "groot gevaar" imago op Fortuyn- Kok
Nice! Is er al een release-date of nog niet?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4355
Ik las ergens anders laat in de zomervakantie van dit of het volgende jaar. Maar ik ben de link kwijt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nice! Is er al een release-date of nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |