Ja, kunst vh hielenlikken kun je nu eenmaal niet verleren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nu doet ie dat door Clinton op te hemelen.
Ik heb het afgezet. Als zelf jij, met bouwjaar late jaren 80 zijn goedkope truukjes al doorziet, wat een belachelijk figuur moet ie dan wel niet van zichzelf maken. Die onnozelheid van 'm irriteert me gewoon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, kunst vh hielenlikken kun je nu eenmaal niet verleren.
Mwoa, alleen jij hoor. Ik heb een zwerfkattenpas door het wat anders te noemenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:52 schreef pberends het volgende:
TV-kok Lonny.
Voortaan een uitgebreide CV toevoegen als je een B&H topic opent.
ik heb mijn lul ook maar weer opgeborgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:22 schreef RichardQuest het volgende:
Slotje op Karl NotenAls hij geen hunk is...
turbo pascal 6.0 ook niet ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Eindelijk, mijn computer is weer snel. Mensen, installeer nooit producten van softwarehuis "Borland"!
Zolang die applicatie maar niet dezelfde debugger heeft als Delphi 5 en 6, die haakte op elk proces in om vervolgens het interne geheugen te vullen met een debugger als tegenhanger van elk draaiend proces. Met 1 GB RAM en een 3GHz P4 HT liep de boel nog zo sloom als een tweedehandse kringloop pc.quote:
Beperk jij je nu maar tot economie aapje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:43 schreef chairman.fx het volgende:
Pak je knuppel, dan zullen we ze een lesje leren wolfje!
Latex fetish met Disney tikquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:36 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg opeens een lachkick.... damn.
Zet gewoon een image terug.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:43 schreef Harry_Sack het volgende:
omg, hoe help je een autist met windows 98 problemen?
-"ja jij hebt het systeem veranderd door irfanview te installeren"
-hm, dat is niet belangrijk voor de werking van je systeem hoor
-"hij start niet meer op"
-dus?
-"jij moet het fixen"
![]()
![]()
O, ik ben blij dat ik je tref. Met welk programma maak je ook alweer een image?quote:
Ghostquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, ik ben blij dat ik je tref. Met welk programma maak je ook alweer een image?
Welke versie is het best voor windows 98?quote:
ben je ook tegen de breezers?quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
k ben tegen de euroow
kmoes toch meedoen met een pol ofzo hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |