Bensel wordt de 3e mod van WFL? Who knows?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef livEliveD het volgende:
*ook benieuwd is
Beetje Beeboppen Bij Bensel. Die is ook leukquote:Op maandag 9 mei 2005 21:11 schreef Yosomite het volgende:
Nou heeft hij een naamtopic en nog steeds geen 'Bensels Beregoede Berichten'
of is het Berengoede?
Tofquote:Op maandag 9 mei 2005 21:10 schreef Haushofer het volgende:
Bensel wordt de 3e mod van WFL? Who knows?![]()
Maak daar toch maar bierdrinken van.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Beetje Beeboppen Bij Bensel. Die is ook leuk
Das wel vet pech iddquote:Op maandag 9 mei 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk wilden we Akkersloot hebben, maar die is geband.
Weet je al dat ik nog maar 2 biertjes in 2 weken heb gehad? Nou ben je stil hé?quote:
Die studie van jou schiet ook niet op zeg!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Weet je al dat ik nog maar 2 biertjes in 2 weken heb gehad? Nou ben je stil hé?![]()
Je kan wel naar West komen hier hoor, dan waan je je ook in Marokko.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:28 schreef het_fokschaap het volgende:
en ik ben weer terug
ook wel weer jammer, want het was erg leuk in Marokko
Klinkt erg goed allemaal!quote:ben in Tetouan geweest, Cabo Negro en Tanger. Nog gezellig met een hoertje gedanst in club 555 in Tanger
Superweekje, huisje aan de middellandse zee en heel aardige familie van die collega die echt alles voor ons verzorgd hebben daar.
Lupa is een hele week weggeweest!quote:Nu wel moe, want vannacht nog uitgeweest in Spanje op de terugreis en daarna alleen wat hazeslaapjes in het vliegtuig.
Heb ik nog wat gemist ?![]()
nog niet helemaal, maar morgen moet dat weer in orde zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, schaapje, ook weer terug in het land der levenden.
het was kort, maar we hebben heel veel gedaan...het echte Marokko gezienquote:
Klote is dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:28 schreef Alicey het volgende:
Laat ik zeggen dat ik sommige dingen echt heeeeel erg "zat" ben, maar niet in een positie zit om harde maatregelen te nemen.
Uhuh. Geduld hebben en proberen mezelf in de tussentijd niet gek te maken, en vooral ook proberen om te zorgen dat niet mijn hele dag verziekt wordt.quote:
Ik zag vanochtend dat je weer terug was ja.quote:
Zo erg op de FP?quote:Alhoewel het tagje voelt als de hakenkruis-tattoo van Derek uit American History X...ik zou hem het liefst weghebben.
Hoi.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:05 schreef Alicey het volgende:
Hoi Maethor
Nee, ik wacht ook nog steeds vol spanning op Bensel.
Ik ben jou niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af of dat zo gezond is, het klinkt eerder als een onderdeel van een hongerdieet. Waarom dat Lupa?
Maar wat doe je normaal dan als je dit gezond noemt, en waarom opeens "gezond"?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben jou niet.Ik heb meer dan genoeg aan drie crackers voor mijn ontbijt, hoor.
Normaal eet ik altijd zoete dingen op brood; hagelslag, chocopasta, jam. En ik heb gewoon behoefte aan licht en gezond na negen dagen achter elkaar elke avond uit eten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
Maar wat doe je normaal dan als je dit gezond noemt, en waarom opeens "gezond"?
Ik tot op zekere hoogte denk ik.. Na een tijdje zou ik weer in zijn voor iets "normaals".quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou er overigens best aan kunnen wennen, elke dag uit eten.
Gebeurt mij eigenlijk nooit. De posts worden opgebouwd met Javascript, staan de security instellingen misschien absurd hoog op de faculteit?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:12 schreef Maethor het volgende:
Hoe vaak hebben jullie trouwens dat als je iets gepost hebt, je een pagina krijgt zonder posts? Dus zeg maar alleen de header en footer van een doorsnee forumpagina. 't Gebeurt me de laatste tijd eigenlijk altijd als ik op de faculteit zit te fok!ken (daar gebruik ik IE). Thuis (Firefox) nergens last van.
*grote super knuffel geeftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:28 schreef Alicey het volgende:
Laat ik zeggen dat ik sommige dingen echt heeeeel erg "zat" ben, maar niet in een positie zit om harde maatregelen te nemen.
Ik had het gister ook met IEquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:12 schreef Maethor het volgende:
Hoe vaak hebben jullie trouwens dat als je iets gepost hebt, je een pagina krijgt zonder posts? Dus zeg maar alleen de header en footer van een doorsnee forumpagina. 't Gebeurt me de laatste tijd eigenlijk altijd als ik op de faculteit zit te fok!ken (daar gebruik ik IE). Thuis (Firefox) nergens last van.
Succesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa is op de gezonde toer. Sesamcrackers met light kaasspread (0,2% vet), schijfjes komkommer en zout en peper. En als het nieuwe zwembad hier om de hoek af is, ga ik een paar keer per week zwemmen.
Ik let wel op wat ik eet alhoewel ik wel vind dat je ook gewoon moet kunnen leven en tja ik hou van lekker etenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:22 schreef Alicey het volgende:
Jij trouwens nog light spul nodig liv, of heb je er niet zo'n last van? Of ben je net zo iemand als ik die juist afvalt als respons?![]()
Mooizo dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik let wel op wat ik eet alhoewel ik wel vind dat je ook gewoon moet kunnen leven en tja ik hou van lekker eten. Echter, ooit woog ik 113 kilo en dat wil ik niet nog eens meemaken (nu 84). Verder sport ik niet al te vaak. Maar ik ben niet aangekomen na het stoppen met roken nee
Soms loop ik wel naar de kast om iets te eten, maakt niet uit wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
Na het stoppen met roken viel ik juist af (Dat dan weer wel). Waarschijnlijk komen veel mensen na stoppen met roken aan omdat ze een substituut zoeken in eten.. Bij jou niet het geval neem ik aan?
Het compenseert elkaar vast wel. 2.00 meter kan even duren eer e.e.a. eventueel zichtbaar wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Soms loop ik wel naar de kast om iets te eten, maakt niet uit wat.Vroeger had ik dan een sigaret opgestoken. Nu sport ik tegenwoordig wel iets meer hetgeen dus wel iets zal schelen. Mooie balans ergens. Nu ben ik ook 2:00 meter dus het duurt even voordat veranderingen doorzetten. We wachten af.
Nee, geloof het niet. Maar als ik gewoon een topic open is er ook niks aan de hand. Het is alleen zo als ik word doorgestuurd na het posten. Nou ja, erg is het verder niet, 1x F5 en het is opgelost.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gebeurt mij eigenlijk nooit. De posts worden opgebouwd met Javascript, staan de security instellingen misschien absurd hoog op de faculteit?
Misschien is IE stuk, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:45 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nee, geloof het niet. Maar als ik gewoon een topic open is er ook niks aan de hand. Het is alleen zo als ik word doorgestuurd na het posten. Nou ja, erg is het verder niet, 1x F5 en het is opgelost.
Grote kans.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is IE stuk, dat kan natuurlijk ook nog.
Inderdaad. Als je een website knutselt, geheel volgens de moderne 'web standards', dan ziet het er perfect uit in Firefox. Kijk je vervolgens in IE...quote:
Inderdaad...quote:
Veel mensen weten niet dat er alternatieven zijn..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef Maethor het volgende:
[..]
Inderdaad...Wat is IE eigenlijk...? Mja, het wordt standaard meegeleverd met Windows. Dat is de reden dat iedereen het gebruikt. Moedwillig in een Lada rijden omdat je die gratis bij je huis krijgt, terwijl je ook gratis een Porsche kunt rijden.
En veel mensen zien geen reden om FF te downloaden...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Veel mensen weten niet dat er alternatieven zijn..
Wat interesseert hen het nou dat ze virussen verspreiden?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:13 schreef Maethor het volgende:
[..]
En veel mensen zien geen reden om FF te downloaden...
Of dat FF zich wel veel aantrekt van web standards?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat interesseert hen het nou dat ze virussen verspreiden?
Nee, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
Ach, MS heeft nog steeds geen IE-versie voor UNIX-varianten, dus echt bezorgd maak ik me niet.
En dan zit je nog met dingen als MSN.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.Tja, als je echt van de MS-terreur wilt ontsnappen moet je idd ook geen Windows gebruiken.
Dat heb ik een hele poos uit principe niet gebruikt.quote:
IRC is ook echt veel rustiger geworden dan 5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:30 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat heb ik een hele poos uit principe niet gebruikt.Alleen ICQ en IRC enzo. Maar goed, de grote meerderheid kent alleen MSN dus uiteindelijk ben ik gezwicht...
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Alicey het volgende:
IRC is ook echt veel rustiger geworden dan 5 jaar geleden.
Ja... Ik betrap mezelf er ook op dat ik er nog amper gebruik van maak. Het gros van mn contacten heeft MSN, dus dan vergeet ik gewoon om af en toe nog eens van IRC gebruik te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
IRC is ook echt veel rustiger geworden dan 5 jaar geleden.
Meestal gaan topics andersom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
Ah, kijk, wetenschap
Hersenen van hetero anders dan van homo
Te lang.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:05 schreef Bensel het volgende:
Heb ik jullie lang genoeg laten wachten?
Niet.quote:
het goed nieuws is dat mijn naam zo lekker allitereerd
Heb ik daar op zitten wachten...quote:Nee.. dat ik binnenkort weer meer ga posten in WFL slowchat
Die kerel was echt irritant zeg. Die heeft zowat meer smileys gepost dan letters getypt, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Jaaaa
Net als BansheeBoy iedere post afsluiten met die smiley.
Nouja, en essays geschreven natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Die kerel was echt irritant zeg. Die heeft zowat meer smileys gepost dan letters getypt, geloof ik.
Ja, ik vind dit ook niet zo leuk van Bensel, valt me van em tegen. Volgende topic kunnen we dan ook wel het : Mega Blubber Maethor topic" dopen. Dat klinkt ook leuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef Maethor het volgende:
Ja Bensel, is dat je dank voor deze grote eer?
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, en essays geschreven natuurlijk.
Ik bedankt voor de eer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:38 schreef Haushofer het volgende:
Volgende topic kunnen we dan ook wel het : Mega Blubber Maethor topic" dopen. Dat klinkt ook leuk.
Hm.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Neem bijvoorbeeld alleen al dit juweeltje:
Essay: De schadelijkheid van drugs, oorzaak en aanleiding
Dan moet jij ons dus tussendoor even entertainen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:36 schreef Bensel het volgende:
ja sorry.. heb het nu eenmaal dru. en hier gebeurt niet zo heel veel, op het moment..
Zeikerd. Ga terug naar Marokko joh!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben al weer helemaal gewend aan Nederland. Ik kwam aan in de regen en vandaag is het ook weer gewoon koud
Raï! Cheb Mami en Khaled enzow!quote:ik zal m'n marokkaanse CD maar even aanzetten
ik ben weer opgerot naar m'n eigen landquote:
Arabian Nights 3quote:Raï! Cheb Mami en Khaled enzow!
* Doffy draait Cheb Mami - Mama (Dreadzone's remix)
Nee. Pride and Prejudice, Birdman en Jane Eyre.quote:
Ah, bedankt. Zat wrs. half in het Nederlands te denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
On the front gate the infamous line: "Arbeit macht frei" of "Work is liberating".
Denk het.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Zat wrs. half in het Nederlands te denken.
Engelse romantiekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Pride and Prejudice, Birdman en Jane Eyre.
Sado-Masochisme heb ik geen boeken voor nodig.
Ik kan vrijwel geen Duits lezen, dus Duitse boeken is denk ik geen succes voor mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Engelse romantiek
Alhoewel ik persoonlijk wat meer van Duitse romantiek hou, maar Pride & Prejudice mag er zeker zijnBirdman en Jane Eyre ken ik slechts fragmenten uit.
Mag ik dan, regel 1 van Pride en Prejudice, beroemd in binnen- en buitenland:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
Ik heb nog niets gelezen, dus niets verklappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel leesplezier.
Ze werden eigenlijk min of meer in combinatie aangeboden op Amazon, en gezien ze allebei in de boektips van WFL voorbij waren gekomen heb ik ze als paar genomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Birdman ken ik ook niet, Jane Eyre vond ik mooi, maa rik vind Jane Austen toch mooier dan Emily jCharlotte Bronte
Jane Austen heeft erg mooie boeken geschreven, vind ik!
Whehehehehehehehequote:Op woensdag 11 mei 2005 07:02 schreef Alicey het volgende:
Ik hoef trouwens niet eens een Alicey-shirt aan te trekken:
[afbeelding]
Ik word beroemd.
Nouja, iedereen op de meet dus een shirt aan, je wordt toch wel herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Whehehehehehehehe![]()
!:D !! !
![]()
:!~!:1!
!!!!11
Sorry maar ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 11 mei 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Nouja, iedereen op de meet dus een shirt aan, je wordt toch wel herkend.
Jij hebt een avatar met meerdere plaatjes, dus je kunt nog kiezen ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry maar ik doe er niet aan mee![]()
Bij zeuren erom rel ik heel WFL kapot![]()
![]()
Sorry maar het idee alleen alquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
Jij hebt een avatar met meerdere plaatjes, dus je kunt nog kiezen ook.
Maar anders mag een pak ook.
In dat geval dus een pak.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry maar het idee alleen al![]()
Dan kunnen we nog beter een petje nemen met zo'n helikoptertje erop en een lolly in de hand. Meets zijn serieus. We zijn toch geen Jostiband?
Waarom dat verzet er tegen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:33 schreef livEliveD het volgende:
Waarom zou ik mindere kleding aantrekken zeg maar? Tof dat LS het wil regelen heur. Nofi ook. Maar waarom een t-shirt dragen met je avatar?!?!
Ik zie niet helemaal hoe het beeld van de meet er door verandert. Verder zijn er niet zo heel erg veel "buitenstaanders" die eventuele foto's te zien krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind het een gebruik van niks. Een beetje met 10 volwassen mensen in eenzelfde soort t-shirt komen. Het beeld van de meet verandert erdoor. Niet mijn soort meer zeg maar. Zie je het al voor je hoe mensen de foto's van de meet inschatten?
Het grappige hier is dat jij er een bepaald beeld bij krijgt, en dit beeld projecteert op anderen als zouden zij dat beeld krijgen en jij juist niet.quote:Niet dat ik veel om de mening van anderen geef maar in dit geval is het te voorkomen.
Eensch. Ik zie de foto's al voor me.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind het een gebruik van niks. Een beetje met 10 volwassen mensen in eenzelfde soort t-shirt komen. Het beeld van de meet verandert erdoor. Niet mijn soort meer zeg maar. Zie je het al voor je hoe mensen de foto's van de meet inschatten? Niet dat ik veel om de mening van anderen geef maar in dit geval is het te voorkomen.
Welk beeld roept het precies bij je op, Haus?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Eensch. Ik zie de foto's al voor me.
Nou ja, ik wil gewoon op zo'n meet komen als mezelf, in mn eigen kloffie. En zeker niet met een t-shirt met mn avatar rondlopen. Ik zie zo'n meet ook niet zo sterk gerelateerd aan het forum; meer als een meet met mensen met dezelfde interesse. Dat jullie zo'n t-shirt willen aantrekken vind ik prima, zolang er maar niet wordt verwacht dat ik het ook doe.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welk beeld roept het precies bij je op, Haus?
Je ziet geen verschil tussen een meet waarin iedereen komt in kleding waarin deze zich lekker voelt en een meet dat je massaal op straat wordt aangekeken om te zien bij wat voor ontgroening je hoort? Verder vind je het blijkbaar een pre dat weinig buitenstaanders de foto's te zien krijgen maar impliceer je hier dan ook mee dat je het zelf ook als minder over vindt komen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
Ik zie niet helemaal hoe het beeld van de meet er door verandert. Verder zijn er niet zo heel erg veel "buitenstaanders" die eventuele foto's te zien krijgen.
Tja op zich wel waar. Nu ben ik er redelijk van overtuigd dat anderen dat beeld gaan hebben hoor. Ik denk niet dat de associatie met WFL daarna als een pre wordt gezien. Nogmaals het idee (of althans een idee en sich) vind ik leuk van LS. Veel energie wil ze erin steken enzo. Het lijkt mij echter simpelweg niet wenselijk en ik zie echt nergens een enkel voordeel. Wat is het voordeel?quote:Het grappige hier is dat jij er een bepaald beeld bij krijgt, en dit beeld projecteert op anderen als zouden zij dat beeld krijgen en jij juist niet.nofi overigens.
Ik denk dat je overdrijft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je ziet geen verschil tussen een meet waarin iedereen komt in kleding waarin deze zich lekker voelt en een meet dat je massaal op straat wordt aangekeken om te zien bij wat voor ontgroening je hoort?
Nee, ik houd sowieso niet van ongecontroleerde verspreiding van foto's waar ik zelf op sta. Ongeacht wat ik aan heb.quote:Verder vind je het blijkbaar een pre dat weinig buitenstaanders de foto's te zien krijgen maar impliceer je hier dan ook mee dat je het zelf ook als minder over vindt komen?
Ik zie niet zo het probleem er mee. Een bijkomend voordeel is dat je herkenbaar bent voor first-time-meeters. Maargoed, kennelijk rust er hier een fundamenteel meningsverschil tussen diverse WFL'ers.quote:Tja op zich wel waar. Nu ben ik er redelijk van overtuigd dat anderen dat beeld gaan hebben hoor. Ik denk niet dat de associatie met WFL daarna als een pre wordt gezien. Nogmaals het idee (of althans een idee en sich) vind ik leuk van LS. Veel energie wil ze erin steken enzo. Het lijkt mij echter simpelweg niet wenselijk en ik zie echt nergens een enkel voordeel. Wat is het voordeel?
Het lijkt me wel een leuk idee.quote:Is de volgende meet trouwens in een koeienpak?![]()
Heerlijk wetenschappelijk
Dit vind ik dan wel een sterk punt. Je krijgt misschien wel een soort kliek-vorming erdoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie zo'n meet ook niet zo sterk gerelateerd aan het forum; meer als een meet met mensen met dezelfde interesse.
Ja ok. Tikkeltje. Maar wat is nu het voordeel? Herkenbaarheid is nog nooit een probleem geweest namelijk.quote:
Ja hoi, zit jij in het pro of contra t-shirt draag kamp?quote:
Elke meet brengt kliekvorming voort. Tenzij het echt een kutmeet is. Dit is onafhankelijk van de kleding zover ik weet. Een ander punt is trouwens dat het weer ineens mee moet zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Dit vind ik dan wel een sterk punt. Je krijgt misschien wel een soort kliek-vorming erdoor.
Op zich waar, je zoekt een klutje wazige figuren die bij de afgesproken winkel staat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja ok. Tikkeltje. Maar wat is nu het voordeel? Herkenbaarheid is nog nooit een probleem geweest namelijk.
Da's waar, maar op zich maak ik me daar niet zo druk om.. Het weer zal sowieso warm genoeg zijn daarvoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Elke meet brengt kliekvorming voort. Tenzij het echt een kutmeet is. Dit is onafhankelijk van de kleding zover ik weet. Een ander punt is trouwens dat het weer ineens mee moet zitten.
Ik blijf, zoals altijd, neutraal..quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hoi, zit jij in het pro of contra t-shirt draag kamp?![]()
Mmmm ok. Maar wat zou je mening zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:17 schreef Bensel het volgende:
Ik blijf, zoals altijd, neutraal..
Ja best jammer idd. Ik ben wel benieuwd naar sommige mensen IRL namelijkquote:Ik ga nl niet heen(wat eigenlijks ook wel weer jammer is
Ik heb niet de indruk dat je de enige bent. Haus is tegenwoordig zo opstandig dat hij niet zomaar meer naar mij luistert.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Mja laten we het hopen.
Anyway ik kom in me gewone kleding en ik hoop dat ik niet de enige daarin ben anders val ik weer buiten de boot![]()
Ik twijfel eerlijk gezegd of ik nog wel wil komen![]()
Ja en begrijpelijk. Zet het eens naast mekaar (het beeld dat ik heb althans):quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
Ik heb niet de indruk dat je de enige bent. Haus is tegenwoordig zo opstandig dat hij niet zomaar meer naar mij luistert.
Ik vond het op zich een leuk idee, het is ook weer eens iets anders dan het gewone. Kennelijk ben ik echter een van de weinigen..quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja en begrijpelijk. Zet het eens naast mekaar (het beeld dat ik heb althans):
Of een serieuze meet met mensen die eens de persoon achter de nick willen zien. Mensen met een interesse in WFL.
versus
een soort studentenuitje waarbij er vooral veel gezopen moet worden en vooral veel gek doen. Immers het is een pre als iedereen ongeveer dezelfde kleding aanheeft, ook al staat het niet, en er moet een kunstmatige band zijn door die kleding.
Waarom wil je het zo graag Alicey?![]()
Ik zou gewoon in normale kleren komen, omdat zo'n opdruk plaatje me teveel moeite is .. (al is m'n avatar best wel geschikt ervoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmm ok. Maar wat zou je mening zijn?
[..]
Ja best jammer idd. Ik ben wel benieuwd naar sommige mensen IRL namelijk
Het gaat dan ook niet om evt. voordelen. Het gaat om een leuk initiatief van deelnemers binnen de groep die gaat meeten. En over herkenning van een stel figuren die er hetzelfde uitzien...dat valt wel mee volgens mij. Je mag je eigen kleur t-shirt uitkiezen en bepaalde figuren zie je natuurlijk altijd wel op t-shirts.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:01 schreef livEliveD het volgende:
Wat is het voordeel?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:31 schreef Alicey het volgende:
Ik vond het op zich een leuk idee, het is ook weer eens iets anders dan het gewone. Kennelijk ben ik echter een van de weinigen..
True true. Ik denk er nog even over na. Wanneer wil je uiterlijk de aanmelding hebben?quote:Het ligt er misschien ook aan dat de associaties die jij er mee maakt, niet door mij worden gemaakt. Op die manier hebben we het allebei ook bij voorbaat al over iets anders.
het is maar een t-shirt hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Naakt de marathon rennen, de burgemeester onderpissen, de perfecte moord plegen, met een kraanwagen het huis van me ex platrijden
...
Lijkt me op zich ook een leuk idee![]()
Ok geen voordelen: Checkquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:33 schreef het_fokschaap het volgende:
Het gaat dan ook niet om evt. voordelen.
Initiatief is nooit verkeerd. Leuk is relatief. Misschien ben ik raar maar een groep die massaal hetzelfde t-shirt zo'n goed idee vindt hoef ik niet te meetenquote:Het gaat om een leuk initiatief van deelnemers binnen de groep die gaat meeten.
Ik denk dat het enorm herkenbaar wordt. Iedereen draagt dezelfde vorm t-shirt allemaal met een lichte kleur.quote:En over herkenning van een stel figuren die er hetzelfde uitzien...dat valt wel mee volgens mij. Je mag je eigen kleur t-shirt uitkiezen en bepaalde figuren zie je natuurlijk altijd wel op t-shirts.
Dat moest er nog bijkomen. Als dat zo is dan begin ik een hetze over wetenschappers die voorstander zijn van verplichte uniformen!quote:Maar goed, wat mij betreft is er niets verplicht aan ofzo
<foute opmerking>quote:
Mja het hangt ook een beetje af van tijd eerlijk gezegd. Me vriendin gaat dan waarschijnlijk wel meequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:40 schreef Maethor het volgende:
En livEliveD, jij komt natuurlijk gewoon wel.
Leuk is inderdaad relatief. Hetzelfde t-shirt is in dit geval niet aan de orde, wat mij betreft neem je een zwart shirt met lange mouwen. en tevens kan iedereen een andere invulling geven aan de manier hoe zijn of haar avatar geplaatst wordt. er zijn geen richtlijnen opgesteldquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:39 schreef livEliveD het volgende:
Initiatief is nooit verkeerd. Leuk is relatief. Misschien ben ik raar maar een groep die massaal hetzelfde t-shirt zo'n goed idee vindt hoef ik niet te meeten
ik denk dat je er een groter issue van maakt dan nodig. ik zou zeggen kom gewoon in de kleding waarin je je lekker voeltquote:Dat moest er nog bijkomen. Als dat zo is dan begin ik een hetze over wetenschappers die voorstander zijn van verplichte uniformen!![]()
volgens mij maak jij inderdaad rare associatiesquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
<foute opmerking>
Een swastika is maar een plaatje hoor
</foute opmerking>
Associaties gaat het om. Niet om bedekking van het lichaam ofzo
Je bent soms echt een trol, maar wel een erg lievequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Naakt de marathon rennen, de burgemeester onderpissen, de perfecte moord plegen, met een kraanwagen het huis van me ex platrijden
...
Lijkt me op zich ook een leuk idee![]()
Gewoon komen.quote:True true. Ik denk er nog even over na. Wanneer wil je uiterlijk de aanmelding hebben?![]()
Het is niet hetzelfde, want iedereen heeft een eigen plaatje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok geen voordelen: Check
[..]
Initiatief is nooit verkeerd. Leuk is relatief. Misschien ben ik raar maar een groep die massaal hetzelfde t-shirt zo'n goed idee vindt hoef ik niet te meeten
Ook niet waar, ik heb bijvoorbeeld al een afwijkende vorm.quote:Ik denk dat het enorm herkenbaar wordt. Iedereen draagt dezelfde vorm t-shirt allemaal met een lichte kleur.
Het is wel een leuk discussieonderwerp voor bij de whisky.quote:Dat moest er nog bijkomen. Als dat zo is dan begin ik een hetze over wetenschappers die voorstander zijn van verplichte uniformen!![]()
Heb je een foto van het shirt? Ik hoor er heel veel over, maar zelf heb ik hem eik nog niet gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef livEliveD het volgende:
Op de 5 jaar meet hadden sommige ook het Fok t-shirt aan. Geloof me dat wil je niet
Een te duidelijke associatie met het hebben van geen leven. Sowieso stond de kleding voor geen meter en het was doorzichtig bij de verkeerde mensen
Ook een fokster, of niet?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja het hangt ook een beetje af van tijd eerlijk gezegd. Me vriendin gaat dan waarschijnlijk wel mee
Een combinatie van kalium en nog een of ander metaal dacht ik.. Maar is geen gezonde rook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:52 schreef ReCreative het volgende:
Dag Fok!kers en Fok!sters.
Zeg, ik ben op zoek naar een materiaal dat bij verbranding veel rook produceert, echt , ongegeneerd, verschrikkelijk veel rook. Kan iemand mij helpen?
Sterretjes in een PVC buis stouwen. Mooi werkquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:52 schreef ReCreative het volgende:
Dag Fok!kers en Fok!sters.
Zeg, ik ben op zoek naar een materiaal dat bij verbranding veel rook produceert, echt , ongegeneerd, verschrikkelijk veel rook. Kan iemand mij helpen?
Ik heb al geexperimenteerd met nat karton, fout hout e.d. maar dat rookt wel maar niet genoeg.
Bush is al geweest heurquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:52 schreef ReCreative het volgende:
Het moest zover ik weet een lichte kleur zijn anders ging het niet werkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:43 schreef het_fokschaap het volgende:
Leuk is inderdaad relatief. Hetzelfde t-shirt is in dit geval niet aan de orde, wat mij betreft neem je een zwart shirt met lange mouwen. en tevens kan iedereen een andere invulling geven aan de manier hoe zijn of haar avatar geplaatst wordt. er zijn geen richtlijnen opgesteld
Nopequote:
Ej Relschopper, jij komt toch wel ej?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja het hangt ook een beetje af van tijd eerlijk gezegd. Me vriendin gaat dan waarschijnlijk wel mee
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
Het is niet hetzelfde, want iedereen heeft een eigen plaatje.
quote:Ook niet waar, ik heb bijvoorbeeld al een afwijkende vorm.
Ook een leuk onderwerp voor als je in je eigen kleding zitquote:Het is wel een leuk discussieonderwerp voor bij de whisky.
Ligt aan de dresscode en hoeveel er niet in t-shirt gaan + of ik tijd hebquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef Haushofer het volgende:
Ej Relschopper, jij komt toch wel ej?
Volgens mij kon donker ook, alleen was er dan ander overbrengmateriaal nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het moest zover ik weet een lichte kleur zijn anders ging het niet werken
Op http://5jaar.fok.nl/fotos/ zou wel wat te vinden moeten zijn. Misschien kom je mij en me vriendin wel op de foto's tegenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Heb je een foto van het shirt? Ik hoor er heel veel over, maar zelf heb ik hem eik nog niet gezien.
Dresscode: wat jij wilquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ligt aan de dresscode en hoeveel er niet in t-shirt gaan + of ik tijd heb
Doe mij dan maar een zwart t-shirt met een heel klein Armani logo. Ik gebruik die avatar wel 30 minuten voor de meetquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij kon donker ook, alleen was er dan ander overbrengmateriaal nodig.
True, maar dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef livEliveD het volgende:
Ook een leuk onderwerp voor als je in je eigen kleding zit![]()
Ik denk leren.quote:Waar is LS trouwens?
Lonsdalequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef Haushofer het volgende:
Dresscode: wat jij wil
Iets zegt me dat ik weet bij wie ik ga zitten op de meet.quote:Hoeveel gaan er niet in zo'n T-shirt: iig ik en Maethor
Hier heb je wel gelijk in. Ik ben wel erg benieuwd naar veel mensen. Ik denk dat ik wel komquote:Tijd: moet je vrijmaken, heb je altijd te weinig.
(Serieus!) Me vriendin heeft minder zin nu ze het weet van die t-shirtsquote:
Zie je, als je geen dresscode voorschrijft komt iedereen meteen daar in.quote:
We gaan tegenover elkaar zitten en dan debatteren er over?quote:Iets zegt me dat ik weet bij wie ik ga zitten op de meet.
Gewoon doen.quote:Hier heb je wel gelijk in. Ik ben wel erg benieuwd naar veel mensen. Ik denk dat ik wel kom
Terwijl zij niet eens een avatar heeft en alles mag doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
(Serieus!) Me vriendin heeft minder zin nu ze het weet van die t-shirts![]()
WheheheIk ben ff douchen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
Een combinatie van kalium en nog een of ander metaal dacht ik.. Maar is geen gezonde rook.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef Haushofer het volgende:
Sterretjes in een PVC buis stouwen. Mooi werk
Bedankt voor de tips u allenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:08 schreef livEliveD het volgende:
Maar ehhh zaagsel geloof ik en zo'n gaas voor een raam dat muggen tegenhoudt (het heet een hor geloof ik).
Wat wil je er eik mee doen.. Je buren uitroken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de tips u allen.Vanavond meteen proberen.
Zit er wel een tafel tussen zodat het lijkt alsof we niet bij elkaar horen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
We gaan tegenover elkaar zitten en dan debatteren er over?
Er wordt momenteel vanuit verschillende kanalen een zachte druk op me uitgeoefend, maar ik kom niet snel op besluiten terug ('goed hee, wat ben je zeker van je zaak' of 'shit, wat ben jij star')quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
RC, kom jij trouwens alsnog naar de meet? (Geen foto's kan voor gezorgd worden).
Ja, een hele lange tafel, de pro-shirt groep aan de ene kant van de tafel, de anti-shirt groep aan de andere kant, en dan maar schelden op elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zit er wel een tafel tussen zodat het lijkt alsof we niet bij elkaar horen?![]()
Dat shirt is erg idd.quote:Foto's van het 5 - jaar shirt:
http://5jaar.fok.nl/fotos/dirkh/DSC00162.jpg
http://5jaar.fok.nl/fotos/dirkh/DSC00146.jpg
Gewoon veel rook maken. Hèèl veel rook. Enorm veel. En echt directe buren heb ik niet, dus die merken er niet veel vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef Alicey het volgende:
Wat wil je er eik mee doen.. Je buren uitroken?
Puur rook maken om het rook maken dus?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Gewoon veel rook maken. Hèèl veel rook. Enorm veel. En echt directe buren heb ik niet, dus die merken er niet veel van.
De aanwezigheid van een open haard in mijn nieuwe woning heeft de pyromaan in mij weer naar boven gehaald.
Nee, om het vèèèl en dikke rook makenquote:
De pyromaan van Haarlem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, om het vèèèl en dikke rook maken. Ik heb al alle mogelijke materialen in de fik gestoken, dus dat weet ik nu wel (tip: probeer eens EPS omringd met secondelijm en gedrenkt in een dressing van lampolie en spiritus
) dus nu ga ik rook maken
. Vèèèl rook
.
Foto's?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
Nee, om het vèèèl en dikke rook maken. Ik heb al alle mogelijke materialen in de fik gestoken, dus dat weet ik nu wel (tip: probeer eens EPS omringd met secondelijm en gedrenkt in een dressing van lampolie en spiritus
) dus nu ga ik rook maken
. Vèèèl rook
.
Neeehheeequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Ja, een hele lange tafel, de pro-shirt groep aan de ene kant van de tafel, de anti-shirt groep aan de andere kant, en dan maar schelden op elkaar.
Ja en jij wilt het graag aanquote:Dat shirt is erg idd.
Ze wil wel een t-shirt met de tekst "kneuzen united" hoor ik zojuistquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
Terwijl zij niet eens een avatar heeft en alles mag doen.
Dat is de instelling!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef livEliveD het volgende:
Hier heb je wel gelijk in. Ik ben wel erg benieuwd naar veel mensen. Ik denk dat ik wel kom
Maar dan moeten we zo hard schreeuwen om elkaar uit te schelden.quote:
't is origineel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ze wil wel een t-shirt met de tekst "kneuzen united" hoor ik zojuist
Een mens moet ook werken soms.quote:
Ik zit daar dan ook over te dubben... Ik zou alleen gala moeten kopen, en dan zou ik weer moeten uitzoeken hoe en waar enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een mens moet ook werken soms.
Maar hé, van mij hoeven mensen die geen shirt met hun avatar aan willen dat niet te doen, hoor. Het is gewoon voor de gein. Trek maar lekker aan wat je zelf wil en ik ga nog even overwegen of ik in t-shirt of in gala kom.
Wellusquote:
Het was geen kritiek heurquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een mens moet ook werken soms.
Tip: Galaquote:Maar hé, van mij hoeven mensen die geen shirt met hun avatar aan willen dat niet te doen, hoor. Het is gewoon voor de gein. Trek maar lekker aan wat je zelf wil en ik ga nog even overwegen of ik in t-shirt of in gala kom.
Ik ga even een leuk topic openenquote:
Ik zou best willen, maar ik heb geen schoenen bij mijn galajurk, en om die nou speciaal voor een meet te gaan kopen...quote:
Dat zou ik niet zo'n probleem vinden. Gala is herbruikbaar, en zo ook de schoenen.. Alleen vind ik gewoon kleding kopen al erg lastig, laat staan gala.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ik heb geen schoenen bij mijn galajurk, en om die nou speciaal voor een meet te gaan kopen...
Nee niet zo'n topic. Hiero: Heeft de crew een voorbeeldfunctie?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
De vorige keer viel er geen ban dus herpoog je het?
Valt erg mee bij mij. Maar een paar gympen bij een galajurk vind ik toch niet echt helemaal vogue-ish.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef livEliveD het volgende:
Vrouwen kopen om een scheet al nieuwe schoenen
Je moet er ook even bij zeggen in welke hoedanigheid je spreekt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Interessante topic, ik wordt ook als mod aangesproken voor dingen die ik als user zeg.
Onder elke post zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je moet er ook even bij zeggen in welke hoedanigheid je spreekt.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:43 schreef Alicey het volgende:
Onder elke post zeker?
Deze post werd specifiek geplaatst met het oogpunt om deze te plaatsen als user. Enige gelijkenissen met een post als mod-zijnde berusten dan ook louter op toeval, en dienen niet als dusdanig beschouwd te worden.
Wordt een gezellig forum als ieder crewlid dat gaat doen (Ja, je behoort zelf ook tot de crew!quote:
Reageer dan in me topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Interessante topic, ik wordt ook als mod aangesproken voor dingen die ik als user zeg.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:43 schreef Alicey het volgende:
Deze post werd specifiek geplaatst met het oogpunt om deze te plaatsen als user. Enige gelijkenissen met een post als mod-zijnde berusten dan ook louter op toeval, en dienen niet als dusdanig beschouwd te worden.
Ja spam het anders vol kutsmurfquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:53 schreef Yosomite het volgende:
Daar gaan we dan
Nee pak maar weer een kloon, bang meiskequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
Ik zal nog eens reageren in een van jouw topics.
Breng ik die van mij ook in stellingquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Yosomite het volgende:
Wij wachten vol smart tot onze Mod haar kloon oppakt en.......
Nee, maar wel op de hard disk die het nog doet van mijn server.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey, Alicey, heb jij die foto die ik aan je ge-MMS-ed had nog ergens op je PC staan? Ik ben vergeten 'm aan mezelf te sturen.
Je wilt mijn clones ontmaskeren?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee pak maar weer een kloon, bang meiske
Nah, geen behoefte aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:47 schreef Yosomite het volgende:
Alicey licht eens een stukje van je kloonsluiertje op![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar wel op de hard disk die het nog doet van mijn server.
[afbeelding]
Ben jij die onzekere kraskip van een Cheiron in me topic?quote:
Ben jij dat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dankjewel!
Het zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ben jij die onzekere kraskip van een Cheiron in me topic?![]()
Eeeehhquote:
Gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, hoezo?
[WFL-LFC #80] Lupa-loos doorploeterenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Alicey, waar staat die post ergens, wil 'm eigenlijk wel ff lezen.
O.a. uit me scriptie:quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
Wat doe ik verkeerd dat ik wel direct op straat herkend wordt?
Ik zou een spellcheck door je scriptie heenhalen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
O.a. uit me scriptie:
Gezichtsherkenbaarheid is o.a. onderzocht door Brenson & Goth die beweren dat het met de oogafstand totaan je oren te maken heeft Brenson & Goth, 1988] en ene Karl Svenson heeft in 1993 bewezen dat er een statistisch verband is tussen de lipgrote lipgrootte en vorm (buitenkant naar boven is meer herkenbaar) als het op herkennen aankomt. (Gegevens kwamen van criminelen die herkent herkend zijn bij een confrontatie).
Me scriptie is in het engels. Verder was het stuk compleet verzonnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
Ik zou een spellcheck door je scriptie heenhalen.
Maar verder kan het dus zijn dat ik een gezicht heb dat zo typisch is dat het zomaar herkend wordt?
Mmmm balenquote:
Hoe "compleet"?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Me scriptie is in het engels. Verder was het stuk compleet verzonnen
Mooi is dat.quote:Je kunt wel een "herkenbaar uiterlijk" hebben.
Ja, al een tijdje niet erg lekker.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef Reya het volgende:
En dan gaan er tot overmaat van ramp lastige WFL-ers vragen aan mij stellen in FB
Me scriptie gaat over iets anders, van die onderzoeken heb ik nooit gehoord, de namen zijn verzonnen, echt allesquote:
Idd. Tis niet anders. Mij herkennen ze ook vaakquote:Mooi is dat.
Ik heb de schijn tegen he.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje niet erg lekker.
En dan gaan er tot overmaat van ramp lastige WFL-ers vragen aan mij stellen in FB
Maar jij gaat toch over twee weken voor de bijl (eindexamen)?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje niet erg lekker.
LOLquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Me scriptie gaat over iets anders, van die onderzoeken heb ik nooit gehoord, de namen zijn verzonnen, echt alles
Ja, maar jij bent erg opvallend.quote:Idd. Tis niet anders. Mij herkennen ze ook vaak![]()
Alsof jij zo standaard bentquote:
Het kan natuurlijk altijd. Ik word toch wel herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alsof jij zo standaard bent
Ga een t-shirt dragen anders
True true. Ik ben boodschappen doen. Altijd interessant om te meldenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Het kan natuurlijk altijd. Ik word toch wel herkend.
Succes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
True true. Ik ben boodschappen doen. Altijd interessant om te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |