Die kerel was echt irritant zeg. Die heeft zowat meer smileys gepost dan letters getypt, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Jaaaa
Net als BansheeBoy iedere post afsluiten met die smiley.
Nouja, en essays geschreven natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Die kerel was echt irritant zeg. Die heeft zowat meer smileys gepost dan letters getypt, geloof ik.
Ja, ik vind dit ook niet zo leuk van Bensel, valt me van em tegen. Volgende topic kunnen we dan ook wel het : Mega Blubber Maethor topic" dopen. Dat klinkt ook leuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:17 schreef Maethor het volgende:
Ja Bensel, is dat je dank voor deze grote eer?
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, en essays geschreven natuurlijk.
Ik bedankt voor de eer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:38 schreef Haushofer het volgende:
Volgende topic kunnen we dan ook wel het : Mega Blubber Maethor topic" dopen. Dat klinkt ook leuk.
Hm.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Neem bijvoorbeeld alleen al dit juweeltje:
Essay: De schadelijkheid van drugs, oorzaak en aanleiding
Dan moet jij ons dus tussendoor even entertainen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:36 schreef Bensel het volgende:
ja sorry.. heb het nu eenmaal dru. en hier gebeurt niet zo heel veel, op het moment..
Zeikerd. Ga terug naar Marokko joh!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben al weer helemaal gewend aan Nederland. Ik kwam aan in de regen en vandaag is het ook weer gewoon koud
Raï! Cheb Mami en Khaled enzow!quote:ik zal m'n marokkaanse CD maar even aanzetten
ik ben weer opgerot naar m'n eigen landquote:
Arabian Nights 3quote:Raï! Cheb Mami en Khaled enzow!
* Doffy draait Cheb Mami - Mama (Dreadzone's remix)
Nee. Pride and Prejudice, Birdman en Jane Eyre.quote:
Ah, bedankt. Zat wrs. half in het Nederlands te denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
On the front gate the infamous line: "Arbeit macht frei" of "Work is liberating".
Denk het.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Zat wrs. half in het Nederlands te denken.
Engelse romantiekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Pride and Prejudice, Birdman en Jane Eyre.
Sado-Masochisme heb ik geen boeken voor nodig.
Ik kan vrijwel geen Duits lezen, dus Duitse boeken is denk ik geen succes voor mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Engelse romantiek
Alhoewel ik persoonlijk wat meer van Duitse romantiek hou, maar Pride & Prejudice mag er zeker zijnBirdman en Jane Eyre ken ik slechts fragmenten uit.
Mag ik dan, regel 1 van Pride en Prejudice, beroemd in binnen- en buitenland:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
Ik heb nog niets gelezen, dus niets verklappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel leesplezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |