Heb je een foto van het shirt? Ik hoor er heel veel over, maar zelf heb ik hem eik nog niet gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:42 schreef livEliveD het volgende:
Op de 5 jaar meet hadden sommige ook het Fok t-shirt aan. Geloof me dat wil je niet
Een te duidelijke associatie met het hebben van geen leven. Sowieso stond de kleding voor geen meter en het was doorzichtig bij de verkeerde mensen
Ook een fokster, of niet?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja het hangt ook een beetje af van tijd eerlijk gezegd. Me vriendin gaat dan waarschijnlijk wel mee
Een combinatie van kalium en nog een of ander metaal dacht ik.. Maar is geen gezonde rook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:52 schreef ReCreative het volgende:
Dag Fok!kers en Fok!sters.
Zeg, ik ben op zoek naar een materiaal dat bij verbranding veel rook produceert, echt , ongegeneerd, verschrikkelijk veel rook. Kan iemand mij helpen?
Sterretjes in een PVC buis stouwen. Mooi werkquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:52 schreef ReCreative het volgende:
Dag Fok!kers en Fok!sters.
Zeg, ik ben op zoek naar een materiaal dat bij verbranding veel rook produceert, echt , ongegeneerd, verschrikkelijk veel rook. Kan iemand mij helpen?
Ik heb al geexperimenteerd met nat karton, fout hout e.d. maar dat rookt wel maar niet genoeg.
Bush is al geweest heurquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:52 schreef ReCreative het volgende:
Het moest zover ik weet een lichte kleur zijn anders ging het niet werkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:43 schreef het_fokschaap het volgende:
Leuk is inderdaad relatief. Hetzelfde t-shirt is in dit geval niet aan de orde, wat mij betreft neem je een zwart shirt met lange mouwen. en tevens kan iedereen een andere invulling geven aan de manier hoe zijn of haar avatar geplaatst wordt. er zijn geen richtlijnen opgesteld
Nopequote:
Ej Relschopper, jij komt toch wel ej?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja het hangt ook een beetje af van tijd eerlijk gezegd. Me vriendin gaat dan waarschijnlijk wel mee
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
Het is niet hetzelfde, want iedereen heeft een eigen plaatje.
quote:Ook niet waar, ik heb bijvoorbeeld al een afwijkende vorm.
Ook een leuk onderwerp voor als je in je eigen kleding zitquote:Het is wel een leuk discussieonderwerp voor bij de whisky.
Ligt aan de dresscode en hoeveel er niet in t-shirt gaan + of ik tijd hebquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef Haushofer het volgende:
Ej Relschopper, jij komt toch wel ej?
Volgens mij kon donker ook, alleen was er dan ander overbrengmateriaal nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het moest zover ik weet een lichte kleur zijn anders ging het niet werken
Op http://5jaar.fok.nl/fotos/ zou wel wat te vinden moeten zijn. Misschien kom je mij en me vriendin wel op de foto's tegenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Heb je een foto van het shirt? Ik hoor er heel veel over, maar zelf heb ik hem eik nog niet gezien.
Dresscode: wat jij wilquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ligt aan de dresscode en hoeveel er niet in t-shirt gaan + of ik tijd heb
Doe mij dan maar een zwart t-shirt met een heel klein Armani logo. Ik gebruik die avatar wel 30 minuten voor de meetquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij kon donker ook, alleen was er dan ander overbrengmateriaal nodig.
True, maar dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef livEliveD het volgende:
Ook een leuk onderwerp voor als je in je eigen kleding zit![]()
Ik denk leren.quote:Waar is LS trouwens?
Lonsdalequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef Haushofer het volgende:
Dresscode: wat jij wil
Iets zegt me dat ik weet bij wie ik ga zitten op de meet.quote:Hoeveel gaan er niet in zo'n T-shirt: iig ik en Maethor
Hier heb je wel gelijk in. Ik ben wel erg benieuwd naar veel mensen. Ik denk dat ik wel komquote:Tijd: moet je vrijmaken, heb je altijd te weinig.
(Serieus!) Me vriendin heeft minder zin nu ze het weet van die t-shirtsquote:
Zie je, als je geen dresscode voorschrijft komt iedereen meteen daar in.quote:
We gaan tegenover elkaar zitten en dan debatteren er over?quote:Iets zegt me dat ik weet bij wie ik ga zitten op de meet.
Gewoon doen.quote:Hier heb je wel gelijk in. Ik ben wel erg benieuwd naar veel mensen. Ik denk dat ik wel kom
Terwijl zij niet eens een avatar heeft en alles mag doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
(Serieus!) Me vriendin heeft minder zin nu ze het weet van die t-shirts![]()
WheheheIk ben ff douchen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
Een combinatie van kalium en nog een of ander metaal dacht ik.. Maar is geen gezonde rook.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:02 schreef Haushofer het volgende:
Sterretjes in een PVC buis stouwen. Mooi werk
Bedankt voor de tips u allenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:08 schreef livEliveD het volgende:
Maar ehhh zaagsel geloof ik en zo'n gaas voor een raam dat muggen tegenhoudt (het heet een hor geloof ik).
Wat wil je er eik mee doen.. Je buren uitroken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de tips u allen.Vanavond meteen proberen.
Zit er wel een tafel tussen zodat het lijkt alsof we niet bij elkaar horen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
We gaan tegenover elkaar zitten en dan debatteren er over?
Er wordt momenteel vanuit verschillende kanalen een zachte druk op me uitgeoefend, maar ik kom niet snel op besluiten terug ('goed hee, wat ben je zeker van je zaak' of 'shit, wat ben jij star')quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
RC, kom jij trouwens alsnog naar de meet? (Geen foto's kan voor gezorgd worden).
Ja, een hele lange tafel, de pro-shirt groep aan de ene kant van de tafel, de anti-shirt groep aan de andere kant, en dan maar schelden op elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zit er wel een tafel tussen zodat het lijkt alsof we niet bij elkaar horen?![]()
Dat shirt is erg idd.quote:Foto's van het 5 - jaar shirt:
http://5jaar.fok.nl/fotos/dirkh/DSC00162.jpg
http://5jaar.fok.nl/fotos/dirkh/DSC00146.jpg
Gewoon veel rook maken. Hèèl veel rook. Enorm veel. En echt directe buren heb ik niet, dus die merken er niet veel vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef Alicey het volgende:
Wat wil je er eik mee doen.. Je buren uitroken?
Puur rook maken om het rook maken dus?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Gewoon veel rook maken. Hèèl veel rook. Enorm veel. En echt directe buren heb ik niet, dus die merken er niet veel van.
De aanwezigheid van een open haard in mijn nieuwe woning heeft de pyromaan in mij weer naar boven gehaald.
Nee, om het vèèèl en dikke rook makenquote:
De pyromaan van Haarlem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, om het vèèèl en dikke rook maken. Ik heb al alle mogelijke materialen in de fik gestoken, dus dat weet ik nu wel (tip: probeer eens EPS omringd met secondelijm en gedrenkt in een dressing van lampolie en spiritus
) dus nu ga ik rook maken
. Vèèèl rook
.
Foto's?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
Nee, om het vèèèl en dikke rook maken. Ik heb al alle mogelijke materialen in de fik gestoken, dus dat weet ik nu wel (tip: probeer eens EPS omringd met secondelijm en gedrenkt in een dressing van lampolie en spiritus
) dus nu ga ik rook maken
. Vèèèl rook
.
Neeehheeequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Ja, een hele lange tafel, de pro-shirt groep aan de ene kant van de tafel, de anti-shirt groep aan de andere kant, en dan maar schelden op elkaar.
Ja en jij wilt het graag aanquote:Dat shirt is erg idd.
Ze wil wel een t-shirt met de tekst "kneuzen united" hoor ik zojuistquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
Terwijl zij niet eens een avatar heeft en alles mag doen.
Dat is de instelling!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef livEliveD het volgende:
Hier heb je wel gelijk in. Ik ben wel erg benieuwd naar veel mensen. Ik denk dat ik wel kom
Maar dan moeten we zo hard schreeuwen om elkaar uit te schelden.quote:
't is origineel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ze wil wel een t-shirt met de tekst "kneuzen united" hoor ik zojuist
Een mens moet ook werken soms.quote:
Ik zit daar dan ook over te dubben... Ik zou alleen gala moeten kopen, en dan zou ik weer moeten uitzoeken hoe en waar enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een mens moet ook werken soms.
Maar hé, van mij hoeven mensen die geen shirt met hun avatar aan willen dat niet te doen, hoor. Het is gewoon voor de gein. Trek maar lekker aan wat je zelf wil en ik ga nog even overwegen of ik in t-shirt of in gala kom.
Wellusquote:
Het was geen kritiek heurquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een mens moet ook werken soms.
Tip: Galaquote:Maar hé, van mij hoeven mensen die geen shirt met hun avatar aan willen dat niet te doen, hoor. Het is gewoon voor de gein. Trek maar lekker aan wat je zelf wil en ik ga nog even overwegen of ik in t-shirt of in gala kom.
Ik ga even een leuk topic openenquote:
Ik zou best willen, maar ik heb geen schoenen bij mijn galajurk, en om die nou speciaal voor een meet te gaan kopen...quote:
Dat zou ik niet zo'n probleem vinden. Gala is herbruikbaar, en zo ook de schoenen.. Alleen vind ik gewoon kleding kopen al erg lastig, laat staan gala.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ik heb geen schoenen bij mijn galajurk, en om die nou speciaal voor een meet te gaan kopen...
Nee niet zo'n topic. Hiero: Heeft de crew een voorbeeldfunctie?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
De vorige keer viel er geen ban dus herpoog je het?
Valt erg mee bij mij. Maar een paar gympen bij een galajurk vind ik toch niet echt helemaal vogue-ish.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef livEliveD het volgende:
Vrouwen kopen om een scheet al nieuwe schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |