Ze werden eigenlijk min of meer in combinatie aangeboden op Amazon, en gezien ze allebei in de boektips van WFL voorbij waren gekomen heb ik ze als paar genomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Birdman ken ik ook niet, Jane Eyre vond ik mooi, maa rik vind Jane Austen toch mooier dan Emily jCharlotte Bronte
Jane Austen heeft erg mooie boeken geschreven, vind ik!
Whehehehehehehehequote:Op woensdag 11 mei 2005 07:02 schreef Alicey het volgende:
Ik hoef trouwens niet eens een Alicey-shirt aan te trekken:
[afbeelding]
Ik word beroemd.
Nouja, iedereen op de meet dus een shirt aan, je wordt toch wel herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Whehehehehehehehe![]()
!:D !! !
![]()
:!~!:1!
!!!!11
Sorry maar ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 11 mei 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Nouja, iedereen op de meet dus een shirt aan, je wordt toch wel herkend.
Jij hebt een avatar met meerdere plaatjes, dus je kunt nog kiezen ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry maar ik doe er niet aan mee![]()
Bij zeuren erom rel ik heel WFL kapot![]()
![]()
Sorry maar het idee alleen alquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
Jij hebt een avatar met meerdere plaatjes, dus je kunt nog kiezen ook.
Maar anders mag een pak ook.
In dat geval dus een pak.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry maar het idee alleen al![]()
Dan kunnen we nog beter een petje nemen met zo'n helikoptertje erop en een lolly in de hand. Meets zijn serieus. We zijn toch geen Jostiband?
Waarom dat verzet er tegen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:33 schreef livEliveD het volgende:
Waarom zou ik mindere kleding aantrekken zeg maar? Tof dat LS het wil regelen heur. Nofi ook. Maar waarom een t-shirt dragen met je avatar?!?!
Ik zie niet helemaal hoe het beeld van de meet er door verandert. Verder zijn er niet zo heel erg veel "buitenstaanders" die eventuele foto's te zien krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind het een gebruik van niks. Een beetje met 10 volwassen mensen in eenzelfde soort t-shirt komen. Het beeld van de meet verandert erdoor. Niet mijn soort meer zeg maar. Zie je het al voor je hoe mensen de foto's van de meet inschatten?
Het grappige hier is dat jij er een bepaald beeld bij krijgt, en dit beeld projecteert op anderen als zouden zij dat beeld krijgen en jij juist niet.quote:Niet dat ik veel om de mening van anderen geef maar in dit geval is het te voorkomen.
Eensch. Ik zie de foto's al voor me.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind het een gebruik van niks. Een beetje met 10 volwassen mensen in eenzelfde soort t-shirt komen. Het beeld van de meet verandert erdoor. Niet mijn soort meer zeg maar. Zie je het al voor je hoe mensen de foto's van de meet inschatten? Niet dat ik veel om de mening van anderen geef maar in dit geval is het te voorkomen.
Welk beeld roept het precies bij je op, Haus?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Eensch. Ik zie de foto's al voor me.
Nou ja, ik wil gewoon op zo'n meet komen als mezelf, in mn eigen kloffie. En zeker niet met een t-shirt met mn avatar rondlopen. Ik zie zo'n meet ook niet zo sterk gerelateerd aan het forum; meer als een meet met mensen met dezelfde interesse. Dat jullie zo'n t-shirt willen aantrekken vind ik prima, zolang er maar niet wordt verwacht dat ik het ook doe.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welk beeld roept het precies bij je op, Haus?
Je ziet geen verschil tussen een meet waarin iedereen komt in kleding waarin deze zich lekker voelt en een meet dat je massaal op straat wordt aangekeken om te zien bij wat voor ontgroening je hoort? Verder vind je het blijkbaar een pre dat weinig buitenstaanders de foto's te zien krijgen maar impliceer je hier dan ook mee dat je het zelf ook als minder over vindt komen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
Ik zie niet helemaal hoe het beeld van de meet er door verandert. Verder zijn er niet zo heel erg veel "buitenstaanders" die eventuele foto's te zien krijgen.
Tja op zich wel waar. Nu ben ik er redelijk van overtuigd dat anderen dat beeld gaan hebben hoor. Ik denk niet dat de associatie met WFL daarna als een pre wordt gezien. Nogmaals het idee (of althans een idee en sich) vind ik leuk van LS. Veel energie wil ze erin steken enzo. Het lijkt mij echter simpelweg niet wenselijk en ik zie echt nergens een enkel voordeel. Wat is het voordeel?quote:Het grappige hier is dat jij er een bepaald beeld bij krijgt, en dit beeld projecteert op anderen als zouden zij dat beeld krijgen en jij juist niet.nofi overigens.
Ik denk dat je overdrijft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je ziet geen verschil tussen een meet waarin iedereen komt in kleding waarin deze zich lekker voelt en een meet dat je massaal op straat wordt aangekeken om te zien bij wat voor ontgroening je hoort?
Nee, ik houd sowieso niet van ongecontroleerde verspreiding van foto's waar ik zelf op sta. Ongeacht wat ik aan heb.quote:Verder vind je het blijkbaar een pre dat weinig buitenstaanders de foto's te zien krijgen maar impliceer je hier dan ook mee dat je het zelf ook als minder over vindt komen?
Ik zie niet zo het probleem er mee. Een bijkomend voordeel is dat je herkenbaar bent voor first-time-meeters. Maargoed, kennelijk rust er hier een fundamenteel meningsverschil tussen diverse WFL'ers.quote:Tja op zich wel waar. Nu ben ik er redelijk van overtuigd dat anderen dat beeld gaan hebben hoor. Ik denk niet dat de associatie met WFL daarna als een pre wordt gezien. Nogmaals het idee (of althans een idee en sich) vind ik leuk van LS. Veel energie wil ze erin steken enzo. Het lijkt mij echter simpelweg niet wenselijk en ik zie echt nergens een enkel voordeel. Wat is het voordeel?
Het lijkt me wel een leuk idee.quote:Is de volgende meet trouwens in een koeienpak?![]()
Heerlijk wetenschappelijk
Dit vind ik dan wel een sterk punt. Je krijgt misschien wel een soort kliek-vorming erdoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie zo'n meet ook niet zo sterk gerelateerd aan het forum; meer als een meet met mensen met dezelfde interesse.
Ja ok. Tikkeltje. Maar wat is nu het voordeel? Herkenbaarheid is nog nooit een probleem geweest namelijk.quote:
Ja hoi, zit jij in het pro of contra t-shirt draag kamp?quote:
Elke meet brengt kliekvorming voort. Tenzij het echt een kutmeet is. Dit is onafhankelijk van de kleding zover ik weet. Een ander punt is trouwens dat het weer ineens mee moet zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Dit vind ik dan wel een sterk punt. Je krijgt misschien wel een soort kliek-vorming erdoor.
Op zich waar, je zoekt een klutje wazige figuren die bij de afgesproken winkel staat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja ok. Tikkeltje. Maar wat is nu het voordeel? Herkenbaarheid is nog nooit een probleem geweest namelijk.
Da's waar, maar op zich maak ik me daar niet zo druk om.. Het weer zal sowieso warm genoeg zijn daarvoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Elke meet brengt kliekvorming voort. Tenzij het echt een kutmeet is. Dit is onafhankelijk van de kleding zover ik weet. Een ander punt is trouwens dat het weer ineens mee moet zitten.
Ik blijf, zoals altijd, neutraal..quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hoi, zit jij in het pro of contra t-shirt draag kamp?![]()
Mmmm ok. Maar wat zou je mening zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:17 schreef Bensel het volgende:
Ik blijf, zoals altijd, neutraal..
Ja best jammer idd. Ik ben wel benieuwd naar sommige mensen IRL namelijkquote:Ik ga nl niet heen(wat eigenlijks ook wel weer jammer is
Ik heb niet de indruk dat je de enige bent. Haus is tegenwoordig zo opstandig dat hij niet zomaar meer naar mij luistert.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Mja laten we het hopen.
Anyway ik kom in me gewone kleding en ik hoop dat ik niet de enige daarin ben anders val ik weer buiten de boot![]()
Ik twijfel eerlijk gezegd of ik nog wel wil komen![]()
Ja en begrijpelijk. Zet het eens naast mekaar (het beeld dat ik heb althans):quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
Ik heb niet de indruk dat je de enige bent. Haus is tegenwoordig zo opstandig dat hij niet zomaar meer naar mij luistert.
Ik vond het op zich een leuk idee, het is ook weer eens iets anders dan het gewone. Kennelijk ben ik echter een van de weinigen..quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja en begrijpelijk. Zet het eens naast mekaar (het beeld dat ik heb althans):
Of een serieuze meet met mensen die eens de persoon achter de nick willen zien. Mensen met een interesse in WFL.
versus
een soort studentenuitje waarbij er vooral veel gezopen moet worden en vooral veel gek doen. Immers het is een pre als iedereen ongeveer dezelfde kleding aanheeft, ook al staat het niet, en er moet een kunstmatige band zijn door die kleding.
Waarom wil je het zo graag Alicey?![]()
Ik zou gewoon in normale kleren komen, omdat zo'n opdruk plaatje me teveel moeite is .. (al is m'n avatar best wel geschikt ervoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmm ok. Maar wat zou je mening zijn?
[..]
Ja best jammer idd. Ik ben wel benieuwd naar sommige mensen IRL namelijk
Het gaat dan ook niet om evt. voordelen. Het gaat om een leuk initiatief van deelnemers binnen de groep die gaat meeten. En over herkenning van een stel figuren die er hetzelfde uitzien...dat valt wel mee volgens mij. Je mag je eigen kleur t-shirt uitkiezen en bepaalde figuren zie je natuurlijk altijd wel op t-shirts.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:01 schreef livEliveD het volgende:
Wat is het voordeel?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:31 schreef Alicey het volgende:
Ik vond het op zich een leuk idee, het is ook weer eens iets anders dan het gewone. Kennelijk ben ik echter een van de weinigen..
True true. Ik denk er nog even over na. Wanneer wil je uiterlijk de aanmelding hebben?quote:Het ligt er misschien ook aan dat de associaties die jij er mee maakt, niet door mij worden gemaakt. Op die manier hebben we het allebei ook bij voorbaat al over iets anders.
het is maar een t-shirt hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Naakt de marathon rennen, de burgemeester onderpissen, de perfecte moord plegen, met een kraanwagen het huis van me ex platrijden
...
Lijkt me op zich ook een leuk idee![]()
Ok geen voordelen: Checkquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:33 schreef het_fokschaap het volgende:
Het gaat dan ook niet om evt. voordelen.
Initiatief is nooit verkeerd. Leuk is relatief. Misschien ben ik raar maar een groep die massaal hetzelfde t-shirt zo'n goed idee vindt hoef ik niet te meetenquote:Het gaat om een leuk initiatief van deelnemers binnen de groep die gaat meeten.
Ik denk dat het enorm herkenbaar wordt. Iedereen draagt dezelfde vorm t-shirt allemaal met een lichte kleur.quote:En over herkenning van een stel figuren die er hetzelfde uitzien...dat valt wel mee volgens mij. Je mag je eigen kleur t-shirt uitkiezen en bepaalde figuren zie je natuurlijk altijd wel op t-shirts.
Dat moest er nog bijkomen. Als dat zo is dan begin ik een hetze over wetenschappers die voorstander zijn van verplichte uniformen!quote:Maar goed, wat mij betreft is er niets verplicht aan ofzo
<foute opmerking>quote:
Mja het hangt ook een beetje af van tijd eerlijk gezegd. Me vriendin gaat dan waarschijnlijk wel meequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:40 schreef Maethor het volgende:
En livEliveD, jij komt natuurlijk gewoon wel.
Leuk is inderdaad relatief. Hetzelfde t-shirt is in dit geval niet aan de orde, wat mij betreft neem je een zwart shirt met lange mouwen. en tevens kan iedereen een andere invulling geven aan de manier hoe zijn of haar avatar geplaatst wordt. er zijn geen richtlijnen opgesteldquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:39 schreef livEliveD het volgende:
Initiatief is nooit verkeerd. Leuk is relatief. Misschien ben ik raar maar een groep die massaal hetzelfde t-shirt zo'n goed idee vindt hoef ik niet te meeten
ik denk dat je er een groter issue van maakt dan nodig. ik zou zeggen kom gewoon in de kleding waarin je je lekker voeltquote:Dat moest er nog bijkomen. Als dat zo is dan begin ik een hetze over wetenschappers die voorstander zijn van verplichte uniformen!![]()
volgens mij maak jij inderdaad rare associatiesquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
<foute opmerking>
Een swastika is maar een plaatje hoor
</foute opmerking>
Associaties gaat het om. Niet om bedekking van het lichaam ofzo
Je bent soms echt een trol, maar wel een erg lievequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Naakt de marathon rennen, de burgemeester onderpissen, de perfecte moord plegen, met een kraanwagen het huis van me ex platrijden
...
Lijkt me op zich ook een leuk idee![]()
Gewoon komen.quote:True true. Ik denk er nog even over na. Wanneer wil je uiterlijk de aanmelding hebben?![]()
Het is niet hetzelfde, want iedereen heeft een eigen plaatje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok geen voordelen: Check
[..]
Initiatief is nooit verkeerd. Leuk is relatief. Misschien ben ik raar maar een groep die massaal hetzelfde t-shirt zo'n goed idee vindt hoef ik niet te meeten
Ook niet waar, ik heb bijvoorbeeld al een afwijkende vorm.quote:Ik denk dat het enorm herkenbaar wordt. Iedereen draagt dezelfde vorm t-shirt allemaal met een lichte kleur.
Het is wel een leuk discussieonderwerp voor bij de whisky.quote:Dat moest er nog bijkomen. Als dat zo is dan begin ik een hetze over wetenschappers die voorstander zijn van verplichte uniformen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |