Ze werden eigenlijk min of meer in combinatie aangeboden op Amazon, en gezien ze allebei in de boektips van WFL voorbij waren gekomen heb ik ze als paar genomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Birdman ken ik ook niet, Jane Eyre vond ik mooi, maa rik vind Jane Austen toch mooier dan Emily jCharlotte Bronte
Jane Austen heeft erg mooie boeken geschreven, vind ik!
Whehehehehehehehequote:Op woensdag 11 mei 2005 07:02 schreef Alicey het volgende:
Ik hoef trouwens niet eens een Alicey-shirt aan te trekken:
[afbeelding]
Ik word beroemd.
Nouja, iedereen op de meet dus een shirt aan, je wordt toch wel herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Whehehehehehehehe![]()
!:D !! !
![]()
:!~!:1!
!!!!11
Sorry maar ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 11 mei 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Nouja, iedereen op de meet dus een shirt aan, je wordt toch wel herkend.
Jij hebt een avatar met meerdere plaatjes, dus je kunt nog kiezen ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry maar ik doe er niet aan mee![]()
Bij zeuren erom rel ik heel WFL kapot![]()
![]()
Sorry maar het idee alleen alquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
Jij hebt een avatar met meerdere plaatjes, dus je kunt nog kiezen ook.
Maar anders mag een pak ook.
In dat geval dus een pak.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry maar het idee alleen al![]()
Dan kunnen we nog beter een petje nemen met zo'n helikoptertje erop en een lolly in de hand. Meets zijn serieus. We zijn toch geen Jostiband?
Waarom dat verzet er tegen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:33 schreef livEliveD het volgende:
Waarom zou ik mindere kleding aantrekken zeg maar? Tof dat LS het wil regelen heur. Nofi ook. Maar waarom een t-shirt dragen met je avatar?!?!
Ik zie niet helemaal hoe het beeld van de meet er door verandert. Verder zijn er niet zo heel erg veel "buitenstaanders" die eventuele foto's te zien krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind het een gebruik van niks. Een beetje met 10 volwassen mensen in eenzelfde soort t-shirt komen. Het beeld van de meet verandert erdoor. Niet mijn soort meer zeg maar. Zie je het al voor je hoe mensen de foto's van de meet inschatten?
Het grappige hier is dat jij er een bepaald beeld bij krijgt, en dit beeld projecteert op anderen als zouden zij dat beeld krijgen en jij juist niet.quote:Niet dat ik veel om de mening van anderen geef maar in dit geval is het te voorkomen.
Eensch. Ik zie de foto's al voor me.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind het een gebruik van niks. Een beetje met 10 volwassen mensen in eenzelfde soort t-shirt komen. Het beeld van de meet verandert erdoor. Niet mijn soort meer zeg maar. Zie je het al voor je hoe mensen de foto's van de meet inschatten? Niet dat ik veel om de mening van anderen geef maar in dit geval is het te voorkomen.
Welk beeld roept het precies bij je op, Haus?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Eensch. Ik zie de foto's al voor me.
Nou ja, ik wil gewoon op zo'n meet komen als mezelf, in mn eigen kloffie. En zeker niet met een t-shirt met mn avatar rondlopen. Ik zie zo'n meet ook niet zo sterk gerelateerd aan het forum; meer als een meet met mensen met dezelfde interesse. Dat jullie zo'n t-shirt willen aantrekken vind ik prima, zolang er maar niet wordt verwacht dat ik het ook doe.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welk beeld roept het precies bij je op, Haus?
Je ziet geen verschil tussen een meet waarin iedereen komt in kleding waarin deze zich lekker voelt en een meet dat je massaal op straat wordt aangekeken om te zien bij wat voor ontgroening je hoort? Verder vind je het blijkbaar een pre dat weinig buitenstaanders de foto's te zien krijgen maar impliceer je hier dan ook mee dat je het zelf ook als minder over vindt komen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
Ik zie niet helemaal hoe het beeld van de meet er door verandert. Verder zijn er niet zo heel erg veel "buitenstaanders" die eventuele foto's te zien krijgen.
Tja op zich wel waar. Nu ben ik er redelijk van overtuigd dat anderen dat beeld gaan hebben hoor. Ik denk niet dat de associatie met WFL daarna als een pre wordt gezien. Nogmaals het idee (of althans een idee en sich) vind ik leuk van LS. Veel energie wil ze erin steken enzo. Het lijkt mij echter simpelweg niet wenselijk en ik zie echt nergens een enkel voordeel. Wat is het voordeel?quote:Het grappige hier is dat jij er een bepaald beeld bij krijgt, en dit beeld projecteert op anderen als zouden zij dat beeld krijgen en jij juist niet.nofi overigens.
Ik denk dat je overdrijft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je ziet geen verschil tussen een meet waarin iedereen komt in kleding waarin deze zich lekker voelt en een meet dat je massaal op straat wordt aangekeken om te zien bij wat voor ontgroening je hoort?
Nee, ik houd sowieso niet van ongecontroleerde verspreiding van foto's waar ik zelf op sta. Ongeacht wat ik aan heb.quote:Verder vind je het blijkbaar een pre dat weinig buitenstaanders de foto's te zien krijgen maar impliceer je hier dan ook mee dat je het zelf ook als minder over vindt komen?
Ik zie niet zo het probleem er mee. Een bijkomend voordeel is dat je herkenbaar bent voor first-time-meeters. Maargoed, kennelijk rust er hier een fundamenteel meningsverschil tussen diverse WFL'ers.quote:Tja op zich wel waar. Nu ben ik er redelijk van overtuigd dat anderen dat beeld gaan hebben hoor. Ik denk niet dat de associatie met WFL daarna als een pre wordt gezien. Nogmaals het idee (of althans een idee en sich) vind ik leuk van LS. Veel energie wil ze erin steken enzo. Het lijkt mij echter simpelweg niet wenselijk en ik zie echt nergens een enkel voordeel. Wat is het voordeel?
Het lijkt me wel een leuk idee.quote:Is de volgende meet trouwens in een koeienpak?![]()
Heerlijk wetenschappelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |