Het was geen kritiek heurquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een mens moet ook werken soms.
Tip: Galaquote:Maar hé, van mij hoeven mensen die geen shirt met hun avatar aan willen dat niet te doen, hoor. Het is gewoon voor de gein. Trek maar lekker aan wat je zelf wil en ik ga nog even overwegen of ik in t-shirt of in gala kom.
Ik ga even een leuk topic openenquote:
Ik zou best willen, maar ik heb geen schoenen bij mijn galajurk, en om die nou speciaal voor een meet te gaan kopen...quote:
Dat zou ik niet zo'n probleem vinden. Gala is herbruikbaar, en zo ook de schoenen.. Alleen vind ik gewoon kleding kopen al erg lastig, laat staan gala.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ik heb geen schoenen bij mijn galajurk, en om die nou speciaal voor een meet te gaan kopen...
Nee niet zo'n topic. Hiero: Heeft de crew een voorbeeldfunctie?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
De vorige keer viel er geen ban dus herpoog je het?
Valt erg mee bij mij. Maar een paar gympen bij een galajurk vind ik toch niet echt helemaal vogue-ish.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef livEliveD het volgende:
Vrouwen kopen om een scheet al nieuwe schoenen
Je moet er ook even bij zeggen in welke hoedanigheid je spreekt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Interessante topic, ik wordt ook als mod aangesproken voor dingen die ik als user zeg.
Onder elke post zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je moet er ook even bij zeggen in welke hoedanigheid je spreekt.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:43 schreef Alicey het volgende:
Onder elke post zeker?
Deze post werd specifiek geplaatst met het oogpunt om deze te plaatsen als user. Enige gelijkenissen met een post als mod-zijnde berusten dan ook louter op toeval, en dienen niet als dusdanig beschouwd te worden.
Wordt een gezellig forum als ieder crewlid dat gaat doen (Ja, je behoort zelf ook tot de crew!quote:
Reageer dan in me topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
Interessante topic, ik wordt ook als mod aangesproken voor dingen die ik als user zeg.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:43 schreef Alicey het volgende:
Deze post werd specifiek geplaatst met het oogpunt om deze te plaatsen als user. Enige gelijkenissen met een post als mod-zijnde berusten dan ook louter op toeval, en dienen niet als dusdanig beschouwd te worden.
Ja spam het anders vol kutsmurfquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:53 schreef Yosomite het volgende:
Daar gaan we dan
Nee pak maar weer een kloon, bang meiskequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
Ik zal nog eens reageren in een van jouw topics.
Breng ik die van mij ook in stellingquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Yosomite het volgende:
Wij wachten vol smart tot onze Mod haar kloon oppakt en.......
Nee, maar wel op de hard disk die het nog doet van mijn server.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey, Alicey, heb jij die foto die ik aan je ge-MMS-ed had nog ergens op je PC staan? Ik ben vergeten 'm aan mezelf te sturen.
Je wilt mijn clones ontmaskeren?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee pak maar weer een kloon, bang meiske
Nah, geen behoefte aan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:47 schreef Yosomite het volgende:
Alicey licht eens een stukje van je kloonsluiertje op![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar wel op de hard disk die het nog doet van mijn server.
[afbeelding]
Ben jij die onzekere kraskip van een Cheiron in me topic?quote:
Ben jij dat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dankjewel!
Het zou zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ben jij die onzekere kraskip van een Cheiron in me topic?![]()
Eeeehhquote:
Gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, hoezo?
[WFL-LFC #80] Lupa-loos doorploeterenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Alicey, waar staat die post ergens, wil 'm eigenlijk wel ff lezen.
O.a. uit me scriptie:quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
Wat doe ik verkeerd dat ik wel direct op straat herkend wordt?
Ik zou een spellcheck door je scriptie heenhalen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
O.a. uit me scriptie:
Gezichtsherkenbaarheid is o.a. onderzocht door Brenson & Goth die beweren dat het met de oogafstand totaan je oren te maken heeft Brenson & Goth, 1988] en ene Karl Svenson heeft in 1993 bewezen dat er een statistisch verband is tussen de lipgrote lipgrootte en vorm (buitenkant naar boven is meer herkenbaar) als het op herkennen aankomt. (Gegevens kwamen van criminelen die herkent herkend zijn bij een confrontatie).
Me scriptie is in het engels. Verder was het stuk compleet verzonnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
Ik zou een spellcheck door je scriptie heenhalen.
Maar verder kan het dus zijn dat ik een gezicht heb dat zo typisch is dat het zomaar herkend wordt?
Mmmm balenquote:
Hoe "compleet"?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Me scriptie is in het engels. Verder was het stuk compleet verzonnen
Mooi is dat.quote:Je kunt wel een "herkenbaar uiterlijk" hebben.
Ja, al een tijdje niet erg lekker.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef Reya het volgende:
En dan gaan er tot overmaat van ramp lastige WFL-ers vragen aan mij stellen in FB
Me scriptie gaat over iets anders, van die onderzoeken heb ik nooit gehoord, de namen zijn verzonnen, echt allesquote:
Idd. Tis niet anders. Mij herkennen ze ook vaakquote:Mooi is dat.
Ik heb de schijn tegen he.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje niet erg lekker.
En dan gaan er tot overmaat van ramp lastige WFL-ers vragen aan mij stellen in FB
Maar jij gaat toch over twee weken voor de bijl (eindexamen)?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje niet erg lekker.
LOLquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Me scriptie gaat over iets anders, van die onderzoeken heb ik nooit gehoord, de namen zijn verzonnen, echt alles
Ja, maar jij bent erg opvallend.quote:Idd. Tis niet anders. Mij herkennen ze ook vaak![]()
Alsof jij zo standaard bentquote:
Het kan natuurlijk altijd. Ik word toch wel herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alsof jij zo standaard bent
Ga een t-shirt dragen anders
True true. Ik ben boodschappen doen. Altijd interessant om te meldenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Het kan natuurlijk altijd. Ik word toch wel herkend.
Succes.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
True true. Ik ben boodschappen doen. Altijd interessant om te melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |