abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26866000
Je kan veel water drinken , maar 2 liter water per dag is toch 2 kilo erbij in gewicht.
Lang niet al het water pis je weer uit , dus infeite neemt je lichaamsgewicht alleen maar toe.
Niet dat ik zeg dat je heel weinig moet drinken, maar als je nou gewoon een halve liter water per dag drinkt en verder nog een litertje ander drinken.. zou je dan niet veel sneller afvallen in gewicht dan wanneer je aan die 2 liter water vast blijft houden ?
  maandag 9 mei 2005 @ 21:54:39 #2
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_26866499
Door water versnelt je stofwisseling en je verliest water niet alleen via pissen, maar ook via ontlasting, zweet en slijmvliezen
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  maandag 9 mei 2005 @ 21:54:45 #3
4540 Scorp.AM
WAT een hel
pi_26866503
ik heb het idee dat je er niet veel van begrijpt
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_26866550
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik heb het idee dat je er niet veel van begrijpt
  maandag 9 mei 2005 @ 22:00:16 #5
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_26866701
De meeste mensen hebben overgewicht vanwege een te groot vetgehalte, maar jij vanwege je waterhoofd?
Ga doorrrrrr!
  maandag 9 mei 2005 @ 22:03:41 #6
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_26866803
Mensen die veel water drinken, zwellen in jouw ogen dus op als een ballon?

Interessante theorie
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  maandag 9 mei 2005 @ 22:07:39 #7
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_26866922
stel dat dat zo zou zijn... wat dan nog? afvallen doe je niet om lichter te worden, maar om gezonder te worden.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_26867117
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef -erwin- het volgende:
stel dat dat zo zou zijn... wat dan nog? afvallen doe je niet om lichter te worden, maar om gezonder te worden.
Denk dat 90% afvalt om er wat minder dik uit te zien.
pi_26867219
Als je van water aankomt moet ik daar maar eens mee gaan beginnen
  maandag 9 mei 2005 @ 22:23:43 #10
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_26867456
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Denk dat 90% afvalt om er wat minder dik uit te zien.
dat staat niet gelijk aan minder zwaar worden. ik ken iemand die ook graag wilde afvallen, en dus ging sporten. hardlopen, gewichten, vanalles en nog wat. en die werd zwaarder. vond ze niet leuk, maar het is wel logisch.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_26867823
Van water kom je wel aan in gewicht natuurlijk en daar gaat het juist om, om die paar extra kilo's.
Die je er steeds bij krijgt als je veel water drinkt en waardoor je het effect van een dieet moeilijker terugziet op de weegschaal.
Ik zeg dus niet dat mensen dik worden door veel water te drinken, maar het gewicht neemt wel toe met enkele kilootjes.
pi_26868067
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:00 schreef Ablaze het volgende:
De meeste mensen hebben overgewicht vanwege een te groot vetgehalte, maar jij vanwege je waterhoofd?
pi_26868103
Als jij na die 2 liter water meteen op de weegschaal gaat staan,ben je 2 kilo aangekomen jah Maar anders niet hoor
pi_26868123
Als je veel water drinkt heb je sneller een vol gevoel.
Je zult waarschijnlijk minder eten. En zo wellicht afvallen.
Dat is eens wat anders...
  maandag 9 mei 2005 @ 22:51:26 #15
81237 releaze
best of both worlds
pi_26868326
misschien moeten we dan allemaal maar stoppen met eten en drinken.. ik bedoel, dat helpt toch allemaal aan het extra gewicht. als we dan niks eten en drinken, missen we het gewicht van de etenswaren, dus zijn we afgevallen.

of misschien moeten we maar een paar botten uit ons lichaam halen. dan zijn we ook afgevallen.
pi_26868373
Als je jezelf uitdroogt val je ongetwijfeld sneller af.. succes!

Je theorie is eersteklas onzin trouwens..
pi_26869451
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef tactic het volgende:
Van water kom je wel aan in gewicht natuurlijk en daar gaat het juist om, om die paar extra kilo's.
Die je er steeds bij krijgt als je veel water drinkt en waardoor je het effect van een dieet moeilijker terugziet op de weegschaal.
Ik zeg dus niet dat mensen dik worden door veel water te drinken, maar het gewicht neemt wel toe met enkele kilootjes.
je moet sowieso maar 1x per week op de weegschaal gaan staan, sochtends, voor een reeel beeld.

dan drink je toch even geen water voordat je op de weegschaal staat? dus direct als je opstaat.

probleem opgelost, slotje
pi_26869566
Als ik een dieet volg waarbij ik minder moet eten , maar juist wel meer moet drinken dan zie ik op de weegschaal toch veel minder snel dat ik ben afgevallen, omdat het gewicht van het water infeite het gewicht van het eten verplaatst / gedeeltelijk dan..
pi_26869665
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

je moet sowieso maar 1x per week op de weegschaal gaan staan, sochtends, voor een reeel beeld.

dan drink je toch even geen water voordat je op de weegschaal staat? dus direct als je opstaat.

probleem opgelost, slotje
En als ik de avond ervoor soep heb gegeten ? dan geeft dat toch ook geen reeël beeld , want de weegschaal zal meer aangeven..

Of stel ik eet een keer 2 keer in een week soep, wat heeft het dan nog voor zin om wekelijks te wegen ? wat heb je iig aan wekelijks wegen..vraag ik me dan af.
pi_26870534
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:28 schreef tactic het volgende:

[..]

En als ik de avond ervoor soep heb gegeten ? dan geeft dat toch ook geen reeël beeld , want de weegschaal zal meer aangeven..

Of stel ik eet een keer 2 keer in een week soep, wat heeft het dan nog voor zin om wekelijks te wegen ? wat heb je iig aan wekelijks wegen..vraag ik me dan af.
Omdat je gewicht nooit hetzelfde is.

1x per week op dezelfde dag wegen geeft een reeeler beeld dan elke dag op de weegschaal staan.

Lees eens het slank voor de zomer, of het dieetclubtopic in dit subforum.
pi_26870549
en die soep die je de avond daarvoor gegeten heb, is heus de volgende ochtend wel verbrand hoor.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 08:30:20 #22
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_26873751
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:58 schreef kikoooooo het volgende:

Lees eens het slank voor de zomer, of het dieetclubtopic in dit subforum.
Of een boek over hoe onze spijsvertering werkt
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:10:25 #23
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_26874345
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef tactic het volgende:
Van water kom je echt niet aan hoor, water helpt bij je stofwisseling, maar er zit niets in wat wordt gebruikt om vetreserves o.i.d. op te slaan...
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_26874696
Ik bedoelde niet dat je er indirect zwaarder van wordt, maar wel direct , door de inname ervan dus. 2liter = + / - 2 kilo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:43:08 #25
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26875084
Je wordt zwaarder (direct zwaarder dan) van veel water drinken ja. Net als van eten of bier drinken en, en, en, etc.. Gewicht van voedingsstoffen is toch gewicht. Dit staat compleet los van de vraag of het ook (indirect) kan helpen bij de vetverbranding hetgeen natuurlijk zo is.

Maar wat is het doel verder met je topic?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')