quote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik heb het idee dat je er niet veel van begrijpt
Denk dat 90% afvalt om er wat minder dik uit te zien.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef -erwin- het volgende:
stel dat dat zo zou zijn... wat dan nog? afvallen doe je niet om lichter te worden, maar om gezonder te worden.
dat staat niet gelijk aan minder zwaar worden. ik ken iemand die ook graag wilde afvallen, en dus ging sporten. hardlopen, gewichten, vanalles en nog wat. en die werd zwaarder. vond ze niet leuk, maar het is wel logisch.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Denk dat 90% afvalt om er wat minder dik uit te zien.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:00 schreef Ablaze het volgende:
De meeste mensen hebben overgewicht vanwege een te groot vetgehalte, maar jij vanwege je waterhoofd?
je moet sowieso maar 1x per week op de weegschaal gaan staan, sochtends, voor een reeel beeld.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef tactic het volgende:
Van water kom je wel aan in gewicht natuurlijk en daar gaat het juist om, om die paar extra kilo's.
Die je er steeds bij krijgt als je veel water drinkt en waardoor je het effect van een dieet moeilijker terugziet op de weegschaal.
Ik zeg dus niet dat mensen dik worden door veel water te drinken, maar het gewicht neemt wel toe met enkele kilootjes.
En als ik de avond ervoor soep heb gegeten ? dan geeft dat toch ook geen reeël beeld , want de weegschaal zal meer aangeven..quote:Op maandag 9 mei 2005 23:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
je moet sowieso maar 1x per week op de weegschaal gaan staan, sochtends, voor een reeel beeld.
dan drink je toch even geen water voordat je op de weegschaal staat? dus direct als je opstaat.
probleem opgelost, slotje
Omdat je gewicht nooit hetzelfde is.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:28 schreef tactic het volgende:
[..]
En als ik de avond ervoor soep heb gegeten ? dan geeft dat toch ook geen reeël beeld , want de weegschaal zal meer aangeven..
Of stel ik eet een keer 2 keer in een week soep, wat heeft het dan nog voor zin om wekelijks te wegen ? wat heb je iig aan wekelijks wegen..vraag ik me dan af.
Of een boek over hoe onze spijsvertering werktquote:Op maandag 9 mei 2005 23:58 schreef kikoooooo het volgende:
Lees eens het slank voor de zomer, of het dieetclubtopic in dit subforum.
Van water kom je echt niet aan hoor, water helpt bij je stofwisseling, maar er zit niets in wat wordt gebruikt om vetreserves o.i.d. op te slaan...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef tactic het volgende:
Van water kom je wel aan in gewicht natuurlijk en daar gaat het juist om, om die paar extra kilo's.
Die je er steeds bij krijgt als je veel water drinkt en waardoor je het effect van een dieet moeilijker terugziet op de weegschaal.
Ik zeg dus niet dat mensen dik worden door veel water te drinken, maar het gewicht neemt wel toe met enkele kilootjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |