Bensel wordt de 3e mod van WFL? Who knows?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef livEliveD het volgende:
*ook benieuwd is
Beetje Beeboppen Bij Bensel. Die is ook leukquote:Op maandag 9 mei 2005 21:11 schreef Yosomite het volgende:
Nou heeft hij een naamtopic en nog steeds geen 'Bensels Beregoede Berichten'
of is het Berengoede?
Tofquote:Op maandag 9 mei 2005 21:10 schreef Haushofer het volgende:
Bensel wordt de 3e mod van WFL? Who knows?![]()
Maak daar toch maar bierdrinken van.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Beetje Beeboppen Bij Bensel. Die is ook leuk
Das wel vet pech iddquote:Op maandag 9 mei 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk wilden we Akkersloot hebben, maar die is geband.
Weet je al dat ik nog maar 2 biertjes in 2 weken heb gehad? Nou ben je stil hé?quote:
Die studie van jou schiet ook niet op zeg!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Weet je al dat ik nog maar 2 biertjes in 2 weken heb gehad? Nou ben je stil hé?![]()
Je kan wel naar West komen hier hoor, dan waan je je ook in Marokko.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:28 schreef het_fokschaap het volgende:
en ik ben weer terug
ook wel weer jammer, want het was erg leuk in Marokko
Klinkt erg goed allemaal!quote:ben in Tetouan geweest, Cabo Negro en Tanger. Nog gezellig met een hoertje gedanst in club 555 in Tanger
Superweekje, huisje aan de middellandse zee en heel aardige familie van die collega die echt alles voor ons verzorgd hebben daar.
Lupa is een hele week weggeweest!quote:Nu wel moe, want vannacht nog uitgeweest in Spanje op de terugreis en daarna alleen wat hazeslaapjes in het vliegtuig.
Heb ik nog wat gemist ?![]()
nog niet helemaal, maar morgen moet dat weer in orde zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, schaapje, ook weer terug in het land der levenden.
het was kort, maar we hebben heel veel gedaan...het echte Marokko gezienquote:
Klote is dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:28 schreef Alicey het volgende:
Laat ik zeggen dat ik sommige dingen echt heeeeel erg "zat" ben, maar niet in een positie zit om harde maatregelen te nemen.
Uhuh. Geduld hebben en proberen mezelf in de tussentijd niet gek te maken, en vooral ook proberen om te zorgen dat niet mijn hele dag verziekt wordt.quote:
Ik zag vanochtend dat je weer terug was ja.quote:
Zo erg op de FP?quote:Alhoewel het tagje voelt als de hakenkruis-tattoo van Derek uit American History X...ik zou hem het liefst weghebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |