tjah krijg je ervan als we getrouwd zijn hèquote:Op maandag 9 mei 2005 14:46 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
gelukkig, wou het nog even horen maar je bent de enige die het zegt![]()
dacht het nietquote:Op maandag 9 mei 2005 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
FIPO
hej da's niet waar hequote:Op maandag 9 mei 2005 14:46 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
gelukkig, wou het nog even horen maar je bent de enige die het zegt![]()
quote:
hebben ze wel, doen ze all over the world...anders zou je heeeeele vreemde situaties krijgen..dan zou ook het tijdsverschil tussen twee continenten steeds verschillen enzo. Complete ruimtestations zijn al neergestort wegens vergissingen met inches en Cm´s...als dit gedoe met de tijd niet overal hetzelfde zou gaan.....nou dat kun je zelf wel voorstellenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet?
Zomertijd en wintertijd hebben ze daar toch niet.
Ik meen me te herinneren dat me ex-schoonzusje dat niet kende.
Alleen deze. Die kreeg je kado.quote:
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op maandag 9 mei 2005 14:53 schreef IJlien het volgende:
En mijn Word-cursor knippert al een uur nutteloos in mijn stageverslag bij Stagedoel 1...
oohquote:Op maandag 9 mei 2005 14:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah krijg je ervan als we getrouwd zijn hè
netjes dat is bij mij de hele dag al zoquote:Op maandag 9 mei 2005 14:53 schreef IJlien het volgende:
En mijn Word-cursor knippert al een uur nutteloos in mijn stageverslag bij Stagedoel 1...
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijsmeis, je had gelijk wat betreft zomer en wintertijd. dat is iets Europees
allang toch, zeker 10 topics geleden geloof ikquote:
Goh daar heb ik nou ook al lasv van.... de hele dag staat dat word document al aan , heb alleen nog geen 1 woord erbij getiktquote:Op maandag 9 mei 2005 14:53 schreef IJlien het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:53 schreef Vigile het volgende:
[..]
hebben ze wel, doen ze all over the world...anders zou je heeeeele vreemde situaties krijgen..dan zou ook het tijdsverschil tussen twee continenten steeds verschillen enzo. Complete ruimtestations zijn al neergestort wegens vergissingen met inches en Cm´s...als dit gedoe met de tijd niet overal hetzelfde zou gaan.....nou dat kun je zelf wel voorstellen![]()
Dus je hebt wel degelijk een groot verschil in tijd 1 week per jaar dus.quote:2. Tijdsverschil tussen Amerika en Europa is één week per jaar anders
In de jaren '70 en '80 schakelden de VS, Engeland en West-Europa elk op een verschillend moment van het jaar over van winter- naar zomertijd, wat voor moeilijkheden kon zorgen bij het berekenen van het tijdsverschil, of bij het bekijken van programma's op de BBC of CNN. Sinds enkele jaren gebeurt de overschakeling volledig synchroon binnen de hele Europese Unie: zomeruur vanaf de laatste zondag van maart, winteruur vanaf de laatste zondag van oktober. De VS schakelen op hetzelfde ogenblik over naar winteruur, maar het zomeruur begint er pas een week later. Ons tijdsverschil met Londen is dus steeds 1 uur. Het tijdsverschil met New York is 6 uur en dat met Los Angeles 9 uur, behalve tussen de laatste zondag van maart en de eerste zondag van april: dan bedraagt het tijdsverschil één uur meer. Andere regio's in de wereld schakelen nog op andere tijdstippen over, zoals dit overzicht aantoont. Sommige streken volgen bovendien "halve" tijdszones. Als het in Brussel middag is, dan is het in Saint-John's op Newfoundland (Canada) 7 uur 30 en in New Dehli (India) 16 uur 30.
ow ja, sorryquote:Op maandag 9 mei 2005 14:54 schreef IJlien het volgende:
Hey maar snellejelle wat doe jij in breda op de NHTV?
als 't nou de 1ste keer was wou ik je geloven maar nuquote:Op maandag 9 mei 2005 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen deze. Die kreeg je kado.
Je denkt toch niet dat ik echt te laat was? Dit was allemaal gepland
Ja ik probeer echt wat te doen maar dat stageverslag is zoooo vermoeiend, je moet alles uit je duim zuigen en dan die vage doelen en competenties... *zucht*quote:
hmmm, maar in essentie had ik dus gelijk !quote:Op maandag 9 mei 2005 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Dus je hebt wel degelijk een groot verschil in tijd 1 week per jaar dus.
en je dagelijkse werkzaamheden omschrijvenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik probeer echt wat te doen maar dat stageverslag is zoooo vermoeiend, je moet alles uit je duim zuigen en dan die vage doelen en competenties... *zucht*![]()
leuk hequote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik probeer echt wat te doen maar dat stageverslag is zoooo vermoeiend, je moet alles uit je duim zuigen en dan die vage doelen en competenties... *zucht*![]()
Ow leuk zeg en woon je daar dan ook?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow ja, sorry![]()
ik zit in t vierde jaar MT
vriend van mij ookquote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
in australie hebben ze het niet (vriendin van mij zit er nu)
jeps vervelend, vannacht ookal niet leukquote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
ooh ja dat is zoquote:Op maandag 9 mei 2005 14:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
allang toch, zeker 10 topics geleden geloof ik![]()
Dat zei ik gisteren ook, maar heb nog weinig nuttigs gedaan vandaagquote:Op maandag 9 mei 2005 14:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
jeps vervelend, vannacht ookal niet leukdus ik zit hier nu heel de dag gaar te wezen... maar morgen ga ik wel fanatiek werken, tenminste dat zeg ik nu
waaaaaaaaaroooom?quote:
Ja en dat heb ik dus al gedaan..quote:Op maandag 9 mei 2005 14:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en je dagelijkse werkzaamheden omschrijven
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh ja dat is zohebben we ook al kinderen???
![]()
als jij kinderen wilt dan gaan we daar aan beginnen hèquote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh ja dat is zohebben we ook al kinderen???
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
als jij kinderen wilt dan gaan we daar aan beginnen hè
hehe en dat doe ik dus al vanaf deel 3quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik dus al gedaan..
Maar ik moet nu wel over stagedoelen gaan lullen want ik kan moeilijk mijn nieuwe dagelijkse werkzaamheid gaan beschrijven![]()
Hahaha je wil er niet wonen, nou ik ben er een paar keer geweest en vond het minder erg dan ik had verwacht! ik ken daar dus twee mensen en ze zitten allebei daar op school en wonen er (behalve in t weekend) EN eentje zit nog in een studentenvereniging ook!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
waaaaaaaaaroooom?
ik wil 't ook wel weten want dan kan ik 'm ontlopen
mijn doelen zijn ook zo..... uuuh... gaan nergens over. ik wil mijn zakelijke communicatieve vaardigheden verbeteren, ik wil nee leren zeggen en ik wil leren mijn problemen bespreekbaar te makenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik dus al gedaan..
Maar ik moet nu wel over stagedoelen gaan lullen want ik kan moeilijk mijn nieuwe dagelijkse werkzaamheid gaan beschrijven![]()
haha, ik woon in oosterhout, stad dichtbij breda en ik ben zo ongeveer ieder weekeinde in Breda..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahaha je wil er niet wonen, nou ik ben er een paar keer geweest en vond het minder erg dan ik had verwacht! ik ken daar dus twee mensen en ze zitten allebei daar op school en wonen er (behalve in t weekend) EN eentje zit nog in een studentenvereniging ook!
nee, die hebben andere dingen aan hun hoofdquote:Op maandag 9 mei 2005 15:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hebben ze daar zomer- en wintertijd?
welke vereniging? echt breda/brabant, daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahaha je wil er niet wonen, nou ik ben er een paar keer geweest en vond het minder erg dan ik had verwacht! ik ken daar dus twee mensen en ze zitten allebei daar op school en wonen er (behalve in t weekend) EN eentje zit nog in een studentenvereniging ook!
Dit heb ik nuquote:Op maandag 9 mei 2005 15:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn doelen zijn ook zo..... uuuh... gaan nergens over. ik wil mijn zakelijke communicatieve vaardigheden verbeteren, ik wil nee leren zeggen en ik wil leren mijn problemen bespreekbaar te maken
ja maar dat voldoet niet aan de eisen die aan doelen gesteld worden he!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn doelen zijn ook zo..... uuuh... gaan nergens over. ik wil mijn zakelijke communicatieve vaardigheden verbeteren, ik wil nee leren zeggen en ik wil leren mijn problemen bespreekbaar te maken
Hihi!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welke vereniging? echt breda/brabant, daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden!
hoe vaak heb jij wel niet taart, pas op dat je niet te dik bent, vet zit namelijk boven de spieren en niet onder hahahquote:Op maandag 9 mei 2005 15:03 schreef Megter het volgende:
Yeeeeeeh, taart!!!!!!
ja, die theorie omzetten in praktijk heb ik ookquote:Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dit heb ik nu
4. Reflectie
4.1 Stagedoelen/competentieontwikkeling
Stagedoel 1 Inzicht krijgen in het hebben van een fulltimebaan
Met echte beroepscompetenties heeft dit stagedoel niet te maken. Omdat ik nog nooit fulltime gewerkt had, wilde ik graag weten hoe ik het vond. Ik heb dit doel ook niet bijgesteld gedurende mijn stage omdat dat niet nodig was.
Stagedoel 2 De theorie omzetten naar praktijk
Ik was erg benieuwd of veel van de dingen die ik op school leerde terug zouden komen in het werk en of ik dit dan ook zou weten te gebruiken.
Stagedoel 3 Samenwerken met verschillende mensen
Stagedoel 4 Zelfstandig projecten opzetten, uitvoeren en afronden
![]()
Best veel gedaan alquote:Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dit heb ik nu
4. Reflectie
4.1 Stagedoelen/competentieontwikkeling
Stagedoel 1 Inzicht krijgen in het hebben van een fulltimebaan
Met echte beroepscompetenties heeft dit stagedoel niet te maken. Omdat ik nog nooit fulltime gewerkt had, wilde ik graag weten hoe ik het vond. Ik heb dit doel ook niet bijgesteld gedurende mijn stage omdat dat niet nodig was.
Stagedoel 2 De theorie omzetten naar praktijk
Ik was erg benieuwd of veel van de dingen die ik op school leerde terug zouden komen in het werk en of ik dit dan ook zou weten te gebruiken.
Stagedoel 3 Samenwerken met verschillende mensen
Stagedoel 4 Zelfstandig projecten opzetten, uitvoeren en afronden
![]()
Ehm, 1e keer op stage hier hoor! En 1 keer cake.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij wel niet taart, pas op dat je niet te dik bent, vet zit namelijk boven de spieren en niet onder hahah
ik heb over twee weken taart en kadotjes![]()
![]()
oh shit, als wettelijke echtgenoot moet ik dus naar goes.. moet te doen zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 15:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij wel niet taart, pas op dat je niet te dik bent, vet zit namelijk boven de spieren en niet onder hahah
![]()
ja... KANSLOOSquote:Op maandag 9 mei 2005 15:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi!
Ja heel gekke naam heeft t .. De Straffe Hendrik ofzo?
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahaha zo heeft nog nooit iemand me genoemd![]()
Weer een vrouwelijke stagiair hierzo, echt geweldigquote:
lekkah! taart voor de fanclub?!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
![]()
jep, maar kinderen is nog een beetje vroeg nou jah 10 topics.... hahhaha we kunnen wel proberen ze te maken hahahquote:
ja!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar dat voldoet niet aan de eisen die aan doelen gesteld worden he!
mompelt iets over SMART
Pas maar op, strax weet je niet wie de vader isquote:Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, maar kinderen is nog een beetje vroeg nou jah 10 topics.... hahhaha we kunnen wel proberen ze te maken hahah![]()
Oeehhww nu voel ik me zo welkom!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weer een vrouwelijke stagiair hierzo, echt geweldig![]()
![]()
![]()
alleen ik heb 't over kids met willie dus waarom oppassenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Pas maar op, strax weet je niet wie de vader is
Jij bent hartstikke welkomquote:
Dat ligt aan jouw beestjequote:Op maandag 9 mei 2005 15:10 schreef Houniet het volgende:
is FOK! trouwens nou zo traaag, of ligt dat aan mijn beestje
ik wil pannenkoeken.. en dit is irritant want als ik uit mijn raam kijk zie ik de hoge boomquote:Op maandag 9 mei 2005 15:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb net een sinaasappel op....
krijg jij het er ook altijd zo heet van als je die eet?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb net een sinaasappel op....
zullen we 't houden op gehele binnenstad bredaquote:
dat vind ik tof van je!quote:
Ik ga met de taxiquote:Op maandag 9 mei 2005 15:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
alleen dat pokke end terug fietsen naar huis
hmm nee, moet dat?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
krijg jij het er ook altijd zo heet van als je die eet?
dealquote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
moet je het wel persoonlijk komen halen![]()
IJS!!!quote:
nee moet niet, maar dat heb ik altijd wel, tenminste als het van die zure zijnquote:
en dat gaan dan hele mooie wordenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
alleen ik heb 't over kids met willie dus waarom oppassen![]()
Anytime dear, eetsequote:Op maandag 9 mei 2005 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat vind ik tof van je!
begin steeds meer van brunette's te houden : p
Zonnetje schijnt hier toch ?quote:
quote:
deze was lekker zuur!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef babba_ het volgende:
[..]
nee moet niet, maar dat heb ik altijd wel, tenminste als het van die zure zijn![]()
eehm nee,quote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
deal![]()
heb je trouwens gezien da'k je had toegevoegd op msn??
quote:
ja hoorde em ook net, vind em ook wel leuk. Dacht eerst dat het die van Bastian Bates was (so much love to give) die stond ook op de laatste dance smash hits cd.. die is ook wel prima!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef Houniet het volgende:
trouwens, kep hier 538 aan.. en die nieuwe Dance Smash Hit is echt lekker!
heeft iemand die al gehoord?
Watch out she's minequote:Op maandag 9 mei 2005 15:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat geloof ik best, jij kan alleen maar mooie kindjes krijgen![]()
goed planquote:Op maandag 9 mei 2005 15:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
eehm nee,ga gelijk kijken vanavond
die is al oudquote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef Houniet het volgende:
trouwens, kep hier 538 aan.. en die nieuwe Dance Smash Hit is echt lekker!
heeft iemand die al gehoord?
da's vast dezelfde die ik ook ziequote:Op maandag 9 mei 2005 15:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zie een dikke grote zwarte wolk aankomen!
heb er nog geen, dus hoe weet jij dat??quote:Op maandag 9 mei 2005 15:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat geloof ik best, jij kan alleen maar mooie kindjes krijgen![]()
bij Bussum, in de buurt van Almere...quote:Op maandag 9 mei 2005 15:20 schreef IJlien het volgende:
Waar ligt Naarden?
hey, naarden is hartstikke kewl!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bij Bussum, in de buurt van Almere...
erg NAAR daar. ben er woensdag geweest
ach als ik jou zo zie....quote:Op maandag 9 mei 2005 15:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb er nog geen, dus hoe weet jij dat??![]()
al heb ik in naarden-versting bij het arsenaal van jan des bouvrie wel inspiratie opgedaan voor mn nieuwe huisjequote:Op maandag 9 mei 2005 15:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hey, naarden is hartstikke kewl!
voor bejaarden
en daar ook wat gekcoht? dan moet je gespaard hebben!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
al heb ik in naarden-versting bij het arsenaal van jan des bouvrie wel inspiratie opgedaan voor mn nieuwe huisje
Middelburg ikke in heinkenszandquote:Op maandag 9 mei 2005 15:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Middelburg, maar m'n maatjes wonen in Boeimeer in Breda zelf![]()
nee alleen gekeken. wel super mooie slaapkamers gezien. helemaal wit. wordt mijnes ook. met veel kantjes en roesjesquote:Op maandag 9 mei 2005 15:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en daar ook wat gekcoht? dan moet je gespaard hebben!
Jaaaaaah, met hoertje Sven, Man-wijf Oliva, Ballo Terrence en Aap Dennis!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wie gaat er vanavond nog meer temptation island kijken?
Ja klopt ik had er ineens 75quote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef babba_ het volgende:
is er soms weer een of ander virus bezig zich te verspreiden via hotmail? want er zitten ineens 54 mailtjes in mn junk mail.. normaal stuk of 4
ja, had vanochtend ook zo'n virusmail van ene anouk die ik niet kenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef babba_ het volgende:
is er soms weer een of ander virus bezig zich te verspreiden via hotmail? want er zitten ineens 54 mailtjes in mn junk mail.. normaal stuk of 4
daar heb ik ook last van, iedere dag zit mijn geheugen vol zowatquote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef babba_ het volgende:
ben benieuwd wie wie gaat aflikken en dat er eindelijk iets mag gebeuren bij de vrouwen!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jaaaaaah, met hoertje Sven, Man-wijf Oliva, Ballo Terrence en Aap Dennis!![]()
sorry hoor maar vind jij mij te vergelijken met een ..........quote:
Ha, dat ken ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja klopt ik had er ineens 75![]()
En ik woon zeker weten in het plaatsje wat alle kronen spant...
Hazerswoude-Dorp!!
neeeeee! hij vindt mij een slijmerd, en als hij dat vindt maggie, dat bedoelde ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sorry hoor maar vind jij mij te vergelijken met een ..........![]()
Ik hoop dat carlijn nu eens ingaat zien wat voor onbetrouwbare zak Terrence isquote:Op maandag 9 mei 2005 15:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben benieuwd wie wie gaat aflikken en dat er eindelijk iets mag gebeuren bij de vrouwen!
aha leuk leuk leukquote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee alleen gekeken. wel super mooie slaapkamers gezien. helemaal wit. wordt mijnes ook. met veel kantjes en roesjes
mn ouders wonen in rijndijkquote:Op maandag 9 mei 2005 15:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
MEEN je niet.. oww nou moet ik me nog gaan schamen ook..
meldquote:Op maandag 9 mei 2005 15:31 schreef babba_ het volgende:
en allemaal met RE: je zou maar geen junk mail hebben en alles in je inbox hebben staanlekker zoeken naar gewone mailtjes
de zon komtquote:Op maandag 9 mei 2005 15:32 schreef Houniet het volgende:
DIT GA JE NIET MENEN!!!!!!!11
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:32 schreef Houniet het volgende:
DIT GA JE NIET MENEN!!!!!!!11
Mijn inbox is nog gewoon normaal geen spam mailtjes of wat dan ookquote:Op maandag 9 mei 2005 15:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
daar heb ik ook last van, iedere dag zit mijn geheugen vol zowat
ja, en dat zij ook iets gaat ondernemen!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat carlijn nu eens ingaat zien wat voor onbetrouwbare zak Terrence is
oah haha SUCCES!quote:
ik uit zoetermeerquote:Op maandag 9 mei 2005 15:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
ow ow..
Nou maar jitzzze woont in leiden dat heb ik alweer gezien.. dus dat is niet eerlijk die komt uit de regio![]()
heb ik al gedaanquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:34 schreef Houniet het volgende:
i wanna make love with you, all night, all night long
tja op mn gmail account die ik nu eigenlijk alleen nog maar gebruik ook nooit last van spam! af en toe es kijken op hotmail... altijd spam!quote:
Ik heb inside informationquote:Op maandag 9 mei 2005 15:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
ow ow..
Nou maar jitzzze woont in leiden dat heb ik alweer gezien.. dus dat is niet eerlijk die komt uit de regio![]()
oej.. kijk uit of ik sla je op je bekkie (dat hoort geloof ik tussen dorpers en rijndijkers hequote:
Heb geen idee, ik heb me daar nooit me bemoeidquote:Op maandag 9 mei 2005 15:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
oej.. kijk uit of ik sla je op je bekkie (dat hoort geloof ik tussen dorpers en rijndijkers he)
godzijdank, af en toe denk je dat er echt geen mensen met hersens meer wonen..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb geen idee, ik heb me daar nooit me bemoeid
Dat dacht ik ook altijdquote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
godzijdank, af en toe denk je dat er echt geen mensen met hersens meer wonen..
Mijn ogen, wat doe jequote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over de layout van mijn presentatie..
Klik
echt niet...tijd om een half uurtje eerder weg te gaanquote:
Als je eenmaal op het bedrijf klikt kun je dus niet meer terug naar de hoofdpagina ?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klik
Netjes, erg overzichtelijk en duidelijk, you just made me jalousquote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klik
Prachtigquote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klik
u krijgt van mij tot zover een 7quote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klik
Kan het nog oranjener dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zó Oranje is het toch niet.
heb je je beeldscherm te licht staan?![]()
Het is nog niet klaarquote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je eenmaal op het bedrijf klikt kun je dus niet meer terug naar de hoofdpagina ?![]()
Ik heb daar 18 jaar gewoond totdat ik 2,5 jaar geleden naar Leiden verhuiste. Ik ken er niemand, vond het allemaal kansloze mensen daarquote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef IJlien het volgende:
[..]
Maar hoe lang heb jij daar gewoond dan en wie ken je ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Lil'Louis!!!! allemaal Slam Fm aan!
nee.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Lil'Louis!!!! allemaal Slam Fm aan!
wat is er?quote:
jij heb het slecht!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef Houniet het volgende:
nog 2 uur!
Verkouden, moe, hoofdpijn en ik voel de alcohol van afgelopen zaterdag nogquote:Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat is er?
ik luister lekker french kiss (altijd leuk op kantoor, een hijgende vrouw op de achtergrond)
ik wil ook zo graag wegquote:Op maandag 9 mei 2005 15:43 schreef IJlien het volgende:
Nog 5 minuutjes!
(werken bij de gemeente.. stagebegeleider weg.. ijlientje straks ook weg!)
ah schatje, wat klote! ben je nog op school of alweer thuis of toch op stage?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:43 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Verkouden, moe, hoofdpijn en ik voel de alcohol van afgelopen zaterdag nog
Hahahahahaha, ja van de rijndijk zijn ze nog kanslozer dan van t dorp... eindelijk iemand met hersensquote:Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb daar 18 jaar gewoond totdat ik 2,5 jaar geleden naar Leiden verhuiste. Ik ken er niemand, vond het allemaal kansloze mensen daar![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ja van de rijndijk zijn ze nog kanslozer dan van t dorp... eindelijk iemand met hersens![]()
ze draaien nu geen breezah muziek hoor (en gelukkig komt id&t radio gewoon weer terug)quote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen slam fm breezah radio muziek, dan gaat de tijd alleen maar langzamer
Tot morgenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef IJlien het volgende:
Ik ga mn spulletjes pakken en dan ervandoor!!
Tot morgen allemaalkus kus
ik nog 104 minuten geloof ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef snellejelle het volgende:
nog honderenvijf minuten... dus............. 6300 tellen
Je car freak site ziet er trouwens ook netjes uitquote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind hem toch te saai.
Eens kijken of ik er wat geks mee kan doen.
Verander het grijs, of het oranje en hij is tofquote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind hem toch te saai.
Eens kijken of ik er wat geks mee kan doen.
dag brunettequote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef IJlien het volgende:
aaaah jij zal wel later begonnen zijn..+ ajax is vanaf gister 100% zeker van champions leageau!!dus zo slecht hebbie het niet!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef Houniet het volgende:
ltdDan, welkom!
en ja ik heb het slecht tha_dus
hojjequote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef IJlien het volgende:
vlak bij winkelcentrum seghwaert.. ken je dat?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
aaaah vet daar ga ik dalijk heen, zoetermeer is mijn second hometown
waar woon je?
weer is... 2e x??? alvast succes!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je car freak site ziet er trouwens ook netjes uit
ik mag donderdag trouwens weer afrijden
en ja dat is totaal nutteloos dat ik 't zeg
Succes fisher.... ik krijg woensdag te horen wanneer ik mag afrijdenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
jou mag ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef tha_dus het volgende:
[..]
aaaah jij zal wel later begonnen zijn..+ ajax is vanaf gister 100% zeker van champions leageau!!dus zo slecht hebbie het niet!!
heyy nog 10min!!
Ik vond dat Oranje wel goed eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef knox_ het volgende:
[..]
Verander het grijs, of het oranje en hij is tof![]()
lichtblauw in plaats van het oranje?
Net thuis. Voel me echt vet slechtquote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ah schatje, wat klote! ben je nog op school of alweer thuis of toch op stage?
dat worden dus images erop gooien hèquote:Op maandag 9 mei 2005 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond dat Oranje wel goed eigenlijk.
Mijn car-freak.com site is ook al blauw.
Maar ik bedoel meer.. saai.. als in.. tja.. tekst. wat vlakken en icoontjes.
En dat was het.
Ik wil meer.
Je MOET om koffie? dat verdom ik dus principieel!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef LtdDan het volgende:
poeheej, jullie posten wel erg veel: volgens mij zitten hier mensen die nog minder dan mij te doen hebben... (ik moet af en toe nog koffie gaan halen, en de automaat staat redelijk ver weg!!)
quote:
Dat zecht die gekke knuffelbeer uit sesamstraat toch ook altijd? Hoe heet ie nou ook alweer?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef LtdDan het volgende:
poeheej
Dankjewelquote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
over sesamstraat gesproken hoe heet dat roze wezen eigenlijk??quote:Op maandag 9 mei 2005 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zecht die gekke knuffelbeer uit sesamstraat toch ook altijd? Hoe heet ie nou ook alweer?
Ooh ja, Tommie
kruip lekker in bed of op de bank met een dikke aspirine en de afstandsbediening binnen handbereik. je meot goed voor jezelf zorgen!quote:
ik ben 't er niet mee eens... de 2de keer door pokke sneeuw, de laatste keer 1 stomme fout die lul van een examinator zegt nog als je 10sec langer had blijven staan was het prima je rijd voor de rest goed.. lul laat me dan slagenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
en het is terecht dat het de 4e x is of ben je het er niet mee eens?
gelukkigquote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef LtdDan het volgende:
ik MOET eigen koffie, kom op zeg - ga niet voor hele kantoor rennen!!![]()
thanks, maar zeg dat woensdag nog maar een keerquote:
Ik zit al achter de tv. Net in bed gelegen. Maar dan kan ik vanavond niet slapen dus ben weer opgestaanquote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kruip lekker in bed of op de bank met een dikke aspirine en de afstandsbediening binnen handbereik. je meot goed voor jezelf zorgen!
hoeveel dagen stage moet jij nog?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wil naar huis !!!!!!!!!!!!!!! ik heb koppijn, ik ben moe, ik trek het hier niet meer !
purk?!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:
[..]
over sesamstraat gesproken hoe heet dat roze wezen eigenlijk??![]()
Roze wezen?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:
[..]
over sesamstraat gesproken hoe heet dat roze wezen eigenlijk??![]()
Want?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer.......
Iemand anders moet het topic aanmaken !!!!!!!!!!!
tss das echt stom dan inderdaad.. 10 seconden dat slaat toch nergens op, dan zoekt ie gewoon reden om je te laten zakken. was zeker aan het eind van de maand? had ie al te veel laten slagen ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben 't er niet mee eens... de 2de keer door pokke sneeuw, de laatste keer 1 stomme fout die lul van een examinator zegt nog als je 10sec langer had blijven staan was het prima je rijd voor de rest goed.. lul laat me dan slagen
je gaat nu toch niet achter je pc zitten... ga lekker chillen, rustig aan doenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:52 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik zit al achter de tv. Net in bed gelegen. Maar dan kan ik vanavond niet slapen dus ben weer opgestaan
Nog 23 werkdagenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoeveel dagen stage moet jij nog?
(leuke bezigheid hoor)
ja zon varken achtig iets ofzo! (zie ik in de voorstukjes hoorquote:
Varken achtig ietsquote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja zon varken achtig iets ofzo! (zie ik in de voorstukjes hoor)
PURK!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja zon varken achtig iets ofzo! (zie ik in de voorstukjes hoor)
nou ja spijtig dan dan zal het altijd in het ongewisse blijvenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Varken achtig iets
Nee, zegt me helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |