vlak bij winkelcentrum seghwaert.. ken je dat?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
aaaah vet daar ga ik dalijk heen, zoetermeer is mijn second hometown
waar woon je?
weer is... 2e x??? alvast succes!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je car freak site ziet er trouwens ook netjes uit
ik mag donderdag trouwens weer afrijden
en ja dat is totaal nutteloos dat ik 't zeg
Succes fisher.... ik krijg woensdag te horen wanneer ik mag afrijdenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
jou mag ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef tha_dus het volgende:
[..]
aaaah jij zal wel later begonnen zijn..+ ajax is vanaf gister 100% zeker van champions leageau!!dus zo slecht hebbie het niet!!
heyy nog 10min!!
Ik vond dat Oranje wel goed eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef knox_ het volgende:
[..]
Verander het grijs, of het oranje en hij is tof![]()
lichtblauw in plaats van het oranje?
Net thuis. Voel me echt vet slechtquote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ah schatje, wat klote! ben je nog op school of alweer thuis of toch op stage?
dat worden dus images erop gooien hèquote:Op maandag 9 mei 2005 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond dat Oranje wel goed eigenlijk.
Mijn car-freak.com site is ook al blauw.
Maar ik bedoel meer.. saai.. als in.. tja.. tekst. wat vlakken en icoontjes.
En dat was het.
Ik wil meer.
Je MOET om koffie? dat verdom ik dus principieel!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef LtdDan het volgende:
poeheej, jullie posten wel erg veel: volgens mij zitten hier mensen die nog minder dan mij te doen hebben... (ik moet af en toe nog koffie gaan halen, en de automaat staat redelijk ver weg!!)
quote:
Dat zecht die gekke knuffelbeer uit sesamstraat toch ook altijd? Hoe heet ie nou ook alweer?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef LtdDan het volgende:
poeheej
Dankjewelquote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
over sesamstraat gesproken hoe heet dat roze wezen eigenlijk??quote:Op maandag 9 mei 2005 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zecht die gekke knuffelbeer uit sesamstraat toch ook altijd? Hoe heet ie nou ook alweer?
Ooh ja, Tommie
kruip lekker in bed of op de bank met een dikke aspirine en de afstandsbediening binnen handbereik. je meot goed voor jezelf zorgen!quote:
ik ben 't er niet mee eens... de 2de keer door pokke sneeuw, de laatste keer 1 stomme fout die lul van een examinator zegt nog als je 10sec langer had blijven staan was het prima je rijd voor de rest goed.. lul laat me dan slagenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
en het is terecht dat het de 4e x is of ben je het er niet mee eens?
gelukkigquote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef LtdDan het volgende:
ik MOET eigen koffie, kom op zeg - ga niet voor hele kantoor rennen!!![]()
thanks, maar zeg dat woensdag nog maar een keerquote:
Ik zit al achter de tv. Net in bed gelegen. Maar dan kan ik vanavond niet slapen dus ben weer opgestaanquote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kruip lekker in bed of op de bank met een dikke aspirine en de afstandsbediening binnen handbereik. je meot goed voor jezelf zorgen!
hoeveel dagen stage moet jij nog?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wil naar huis !!!!!!!!!!!!!!! ik heb koppijn, ik ben moe, ik trek het hier niet meer !
purk?!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:
[..]
over sesamstraat gesproken hoe heet dat roze wezen eigenlijk??![]()
Roze wezen?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:
[..]
over sesamstraat gesproken hoe heet dat roze wezen eigenlijk??![]()
Want?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer.......
Iemand anders moet het topic aanmaken !!!!!!!!!!!
tss das echt stom dan inderdaad.. 10 seconden dat slaat toch nergens op, dan zoekt ie gewoon reden om je te laten zakken. was zeker aan het eind van de maand? had ie al te veel laten slagen ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben 't er niet mee eens... de 2de keer door pokke sneeuw, de laatste keer 1 stomme fout die lul van een examinator zegt nog als je 10sec langer had blijven staan was het prima je rijd voor de rest goed.. lul laat me dan slagen
je gaat nu toch niet achter je pc zitten... ga lekker chillen, rustig aan doenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:52 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik zit al achter de tv. Net in bed gelegen. Maar dan kan ik vanavond niet slapen dus ben weer opgestaan
Nog 23 werkdagenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoeveel dagen stage moet jij nog?
(leuke bezigheid hoor)
ja zon varken achtig iets ofzo! (zie ik in de voorstukjes hoorquote:
Varken achtig ietsquote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja zon varken achtig iets ofzo! (zie ik in de voorstukjes hoor)
PURK!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja zon varken achtig iets ofzo! (zie ik in de voorstukjes hoor)
nou ja spijtig dan dan zal het altijd in het ongewisse blijvenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Varken achtig iets
Nee, zegt me helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |