kruip lekker in bed of op de bank met een dikke aspirine en de afstandsbediening binnen handbereik. je meot goed voor jezelf zorgen!quote:
ik ben 't er niet mee eens... de 2de keer door pokke sneeuw, de laatste keer 1 stomme fout die lul van een examinator zegt nog als je 10sec langer had blijven staan was het prima je rijd voor de rest goed.. lul laat me dan slagenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
en het is terecht dat het de 4e x is of ben je het er niet mee eens?
gelukkigquote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef LtdDan het volgende:
ik MOET eigen koffie, kom op zeg - ga niet voor hele kantoor rennen!!![]()
thanks, maar zeg dat woensdag nog maar een keerquote:
Ik zit al achter de tv. Net in bed gelegen. Maar dan kan ik vanavond niet slapen dus ben weer opgestaanquote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kruip lekker in bed of op de bank met een dikke aspirine en de afstandsbediening binnen handbereik. je meot goed voor jezelf zorgen!
hoeveel dagen stage moet jij nog?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wil naar huis !!!!!!!!!!!!!!! ik heb koppijn, ik ben moe, ik trek het hier niet meer !
purk?!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:
[..]
over sesamstraat gesproken hoe heet dat roze wezen eigenlijk??![]()
Roze wezen?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef babba_ het volgende:
[..]
over sesamstraat gesproken hoe heet dat roze wezen eigenlijk??![]()
Want?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer.......
Iemand anders moet het topic aanmaken !!!!!!!!!!!
tss das echt stom dan inderdaad.. 10 seconden dat slaat toch nergens op, dan zoekt ie gewoon reden om je te laten zakken. was zeker aan het eind van de maand? had ie al te veel laten slagen ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben 't er niet mee eens... de 2de keer door pokke sneeuw, de laatste keer 1 stomme fout die lul van een examinator zegt nog als je 10sec langer had blijven staan was het prima je rijd voor de rest goed.. lul laat me dan slagen
je gaat nu toch niet achter je pc zitten... ga lekker chillen, rustig aan doenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:52 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik zit al achter de tv. Net in bed gelegen. Maar dan kan ik vanavond niet slapen dus ben weer opgestaan
Nog 23 werkdagenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoeveel dagen stage moet jij nog?
(leuke bezigheid hoor)
ja zon varken achtig iets ofzo! (zie ik in de voorstukjes hoorquote:
Varken achtig ietsquote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja zon varken achtig iets ofzo! (zie ik in de voorstukjes hoor)
PURK!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja zon varken achtig iets ofzo! (zie ik in de voorstukjes hoor)
nou ja spijtig dan dan zal het altijd in het ongewisse blijvenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Varken achtig iets
Nee, zegt me helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |