vlak bij winkelcentrum seghwaert.. ken je dat?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
aaaah vet daar ga ik dalijk heen, zoetermeer is mijn second hometown
waar woon je?
weer is... 2e x??? alvast succes!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je car freak site ziet er trouwens ook netjes uit
ik mag donderdag trouwens weer afrijden
en ja dat is totaal nutteloos dat ik 't zeg
Succes fisher.... ik krijg woensdag te horen wanneer ik mag afrijdenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
jou mag ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef tha_dus het volgende:
[..]
aaaah jij zal wel later begonnen zijn..+ ajax is vanaf gister 100% zeker van champions leageau!!dus zo slecht hebbie het niet!!
heyy nog 10min!!
Ik vond dat Oranje wel goed eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef knox_ het volgende:
[..]
Verander het grijs, of het oranje en hij is tof![]()
lichtblauw in plaats van het oranje?
Net thuis. Voel me echt vet slechtquote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ah schatje, wat klote! ben je nog op school of alweer thuis of toch op stage?
dat worden dus images erop gooien hèquote:Op maandag 9 mei 2005 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond dat Oranje wel goed eigenlijk.
Mijn car-freak.com site is ook al blauw.
Maar ik bedoel meer.. saai.. als in.. tja.. tekst. wat vlakken en icoontjes.
En dat was het.
Ik wil meer.
Je MOET om koffie? dat verdom ik dus principieel!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef LtdDan het volgende:
poeheej, jullie posten wel erg veel: volgens mij zitten hier mensen die nog minder dan mij te doen hebben... (ik moet af en toe nog koffie gaan halen, en de automaat staat redelijk ver weg!!)
quote:
Dat zecht die gekke knuffelbeer uit sesamstraat toch ook altijd? Hoe heet ie nou ook alweer?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef LtdDan het volgende:
poeheej
Dankjewelquote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
over sesamstraat gesproken hoe heet dat roze wezen eigenlijk??quote:Op maandag 9 mei 2005 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zecht die gekke knuffelbeer uit sesamstraat toch ook altijd? Hoe heet ie nou ook alweer?
Ooh ja, Tommie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |