Heb geen idee, ik heb me daar nooit me bemoeidquote:Op maandag 9 mei 2005 15:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
oej.. kijk uit of ik sla je op je bekkie (dat hoort geloof ik tussen dorpers en rijndijkers he)
godzijdank, af en toe denk je dat er echt geen mensen met hersens meer wonen..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb geen idee, ik heb me daar nooit me bemoeid
Dat dacht ik ook altijdquote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
godzijdank, af en toe denk je dat er echt geen mensen met hersens meer wonen..
Mijn ogen, wat doe jequote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over de layout van mijn presentatie..
Klik
echt niet...tijd om een half uurtje eerder weg te gaanquote:
Als je eenmaal op het bedrijf klikt kun je dus niet meer terug naar de hoofdpagina ?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klik
Netjes, erg overzichtelijk en duidelijk, you just made me jalousquote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klik
Prachtigquote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klik
u krijgt van mij tot zover een 7quote:Op maandag 9 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klik
Kan het nog oranjener dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zó Oranje is het toch niet.
heb je je beeldscherm te licht staan?![]()
Het is nog niet klaarquote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je eenmaal op het bedrijf klikt kun je dus niet meer terug naar de hoofdpagina ?![]()
Ik heb daar 18 jaar gewoond totdat ik 2,5 jaar geleden naar Leiden verhuiste. Ik ken er niemand, vond het allemaal kansloze mensen daarquote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef IJlien het volgende:
[..]
Maar hoe lang heb jij daar gewoond dan en wie ken je ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Lil'Louis!!!! allemaal Slam Fm aan!
nee.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Lil'Louis!!!! allemaal Slam Fm aan!
wat is er?quote:
jij heb het slecht!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef Houniet het volgende:
nog 2 uur!
Verkouden, moe, hoofdpijn en ik voel de alcohol van afgelopen zaterdag nogquote:Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat is er?
ik luister lekker french kiss (altijd leuk op kantoor, een hijgende vrouw op de achtergrond)
ik wil ook zo graag wegquote:Op maandag 9 mei 2005 15:43 schreef IJlien het volgende:
Nog 5 minuutjes!
(werken bij de gemeente.. stagebegeleider weg.. ijlientje straks ook weg!)
ah schatje, wat klote! ben je nog op school of alweer thuis of toch op stage?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:43 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Verkouden, moe, hoofdpijn en ik voel de alcohol van afgelopen zaterdag nog
Hahahahahaha, ja van de rijndijk zijn ze nog kanslozer dan van t dorp... eindelijk iemand met hersensquote:Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb daar 18 jaar gewoond totdat ik 2,5 jaar geleden naar Leiden verhuiste. Ik ken er niemand, vond het allemaal kansloze mensen daar![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ja van de rijndijk zijn ze nog kanslozer dan van t dorp... eindelijk iemand met hersens![]()
ze draaien nu geen breezah muziek hoor (en gelukkig komt id&t radio gewoon weer terug)quote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen slam fm breezah radio muziek, dan gaat de tijd alleen maar langzamer
Tot morgenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef IJlien het volgende:
Ik ga mn spulletjes pakken en dan ervandoor!!
Tot morgen allemaalkus kus
ik nog 104 minuten geloof ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef snellejelle het volgende:
nog honderenvijf minuten... dus............. 6300 tellen
Je car freak site ziet er trouwens ook netjes uitquote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind hem toch te saai.
Eens kijken of ik er wat geks mee kan doen.
Verander het grijs, of het oranje en hij is tofquote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind hem toch te saai.
Eens kijken of ik er wat geks mee kan doen.
dag brunettequote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef IJlien het volgende:
aaaah jij zal wel later begonnen zijn..+ ajax is vanaf gister 100% zeker van champions leageau!!dus zo slecht hebbie het niet!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef Houniet het volgende:
ltdDan, welkom!
en ja ik heb het slecht tha_dus
hojjequote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef IJlien het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |